Een super mooi resultaat van ons nieuwbouwhuis! Fantastisch werk geleverd dacht goed met ons mee!

• Betrouwbaarheid

Kundige schilder met een sterk team van vakmensen! Ook bij (onverwachte) herstelwerkzaamheden wordt er goed meegedacht, geadviseerd en gerepareerd. Bovendien gezellige mannen om over de vloer te hebben, zeker als je koffie met appeltaart serveert! :)

• Betrouwbaarheid

Jonker schilder&onderhoud heeft vorig jaar de woonkamer geschilderd. Dit is goed bevallen en hebben we gevraagd of hij ook ons huis aan de buitenkant wilde schilderen. Dit is nu klaar en wij zijn reuze blij met het resultaat. Het zijn vakkundige mensen en voor ons belangrijk, prettig in de omgang.

• Betrouwbaarheid

Ik ben eigenaar van een oud historisch pand in Ameide. Onderhoud aan de buitenkant was noodzakelijk met veel herstelwerk. Alles is netjes hersteld in de originele staat. Afwerking is netjes en strak, echt vakmanschap.

• Betrouwbaarheid

Hele huis buiten laten schilderen. Komt afspraken altijd na en levert met uitleg een fantastisch resultaat op. Prijs meer dan waard

• Betrouwbaarheid

Laatst mijn oranje trap wit laten schilderen en het ziet er top uit! Helemaal blij mee. Snel en makkelijk een offerte aangevraagd op de website. Ze gaan netjes te werk en communicatie was ook flexibel.

• Betrouwbaarheid

Gehele woning binnen en buiten geschilderd . Ze bestaan nog...echte vakmensen...mannen die weten waar ze over praten en wat ze doen. Heb door mijn eigen werkzaamheden veel met schilders te maken, maar de kwaliteit en vakmanschap van Jonker is zeker een compliment waard.

• Betrouwbaarheid

Een erg fijn vakkundig schildersbedrijf met jonge mensen die keurig voorkomen en waar nog het vakmanschap vanaf straalt. Ook bij tussentijdse wijzigingen is er over te praten en als je vragen heb word je keurig te woord gestaan.

• Betrouwbaarheid

Gewoon een goede schilder. Kwaliteit is goed goede adviezen, afspraken worden nagkomen. Zo hoort het!

• Betrouwbaarheid

Super goede plastselijle schilder met hart voor zijn bedrijf en daarom voor uw schilderwerk!

Levert strak spuitwerk.

• Betrouwbaarheid

Deze mannen weten waar ze over praten. En belangrijker... wat ze doen. De hele buitenboel staat weer strak in de verf. Helemaal top!

• Betrouwbaarheid

Schilderwerk heel goed gedaan.Ook dingen die niet helemaal bij de opdracht hoorden zijn toch meegenomen.Prima werk.

• Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Staat goed bekend

Robbert Jonker had al onze cpl buitenboel gedaan, prachtig in het wit. Netje gewerkt en pas als de klant tevreden is, is hij het ook. Nu hebben we de hele binnenboel laten doen door hem, heleboel werk maar weer netjes gedaan door Robbert en Team.

• Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Goede schilder

Robbert is een vriendelijke hardwerkende schilder die zijn vak tot in de puntjes beheerst.Nadat hij vorig jaar de voorkant van ons huis voorzien heeft van nieuwe neuslatten en dik naar tevredenheid heeft geschilderd zijn we met hem een huisschilderplan aangegaan.Hij heeft net alle kozijnen aan de binnenkant perfect geschilderd en opnieuw gekit tegen een eerlijke prijs.

• Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? kwaliteit

Na een snelle offerte en goed contact met Jonker hebben wij besloten met Jonker in zee te gaan. Eindresultaat is als bij geen andere schilder, we zijn erg tevreden met Jonker schilders en hebben gekozen voor het meer-jaren onderhoud van Sikkens.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Wij hebben gekozen voor Jonker Schilder- & Onderhoudsbedrijf

Huis ziet er super netjes en strak uit. Ontvang tevens veel complimenten uit de buurt. De werkzaamheden zijn uitgevoerd conform offerte dus geen onaangename verrassingen. Dit schildersbedrijf is dus zeker aan te raden.

• Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Kwaliteit

Goed schilderwerk is een visitekaartje voor je huis. Het is dus belangrijk om een goede klik te hebben met je schilder. We zijn eigenlijk in alle opzichten onzettend tevreden. Fijn als iemand meedenkt en je pro-actief wijst op zwakke punten. We hebben al van veel mensen complimenten gehad, dus Robert kan ook op dit huis weer trots zijn!

• Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Kwaliteit

Robbert kwam zeker en professioneel over, hij heeft ons ook erg goed geholpen met de kleur keuze. Werkt netjes en volgens afspraak.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Wij hebben voor Jonker schilder en Onderhoudsbedrijf gekozen

Wij hebben met onze bedrijven (TegelExpert en Badkamerstudio Urk) bewust gekozen voor de diensten van Robbert. Hij denkt mee, is niet moeilijk, flexibel opgesteld en bovendien gewoon een topgozer! Dat, in combinatie met een eerlijke prijs en uiteindelijk een strak resultaat, is voor ons de beste keus gebleken voor het moderniseren van onze winkels. Al met al super tevreden!

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Robbert is een fijne schilder die goed en strak werk afleverd ook staat hij altijd voor je klaar met tips

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Werd aangeraden door de schilder

Zeer tevreden met het geleverde werk. Werk gedaan zoals is afgesproken en een goede kwaliteit van het schilder werk.

• Duidelijkheid offerte
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? goede ervaring met sikkens

Correct en netheid

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Omdat donker er mee werkt.

Vakkundig, vriendelijk en strak in de verf. Een lust voor het oog. Goede apparatuur en de te repareren onderdelen zijn vakkundig uitgevoerd. Zeker een aanrader, volgende keer zeker weer met Schildersbedrijf Jonker in zee.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? Kwaliteit en duurzaamheid en Sikkens altijd al zelf gebruikt

Vriendelijke topschilder, die zijn vak verstaat.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Waarom heeft u voor een Sikkens Quality Painter gekozen? goede en duurzame verf