Wij zijn zeer te spreken over het geleverde schilderwerk van Jonker Schilderwerken. Communicatie was goed,Gaat uiterst secuur te werk. De werkzaamheden van het binnen schilderwerk zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd . Daarom ook gelijk het buitenschilderwerk bij Jonker schilderwerk ingepland.

Prettig schakelen kwalitatief werk

Jonker heeft ons buiten schilderwerk gedaan. Was prettig afstemmen met de heren en ze hebben vakwerk geleverd.

Vakmanschap en beloftes worden nagekomen !

De schilder werkzaamheden aan ons huis zijn zeer grondig en vakkundig uitgevoerd, we zijn zeer tevreden !

Super gedaan

Vakkundig, flexibel en betrouwbaar

Super tevreden!

Ondanks dat de agenda tot het einde van het jaar vol zit toch extra tijd gemaakt om de plafonds van kamer, hal en wc te komen spuiten. Aan het resultaat is niet te zien dat het een 'tussendoor' klus was. Super strak zowel het plafond als de koof boven het kookeiland. Wij zijn blij en zullen Robbert Jonker zeker vragen voor ons volgend project....maar dan wel iets eerder

Mooi en strak schilderwerk geleverd

De planning gaat wel eens mis (door weersinvloeden en het Corona virus), maar het geleverde schilderwerk is strak en ziet er perfect uit. De nazorg is ook prima.

Prima fijn bedrijf

Komen afspraken na, werken heel netjes en vlot.

Mooi vakwerk

Begintraject was wat rommelig. Met name de communicatie vooraf liep bij tijd en wijle stroef. Maar de uitvoering: huis staat er weer als een plaatje bij.

Gewoon goed

Komt zijn afspraken na en regelt het. Soms wat later maar als schilder is het ook lastig plannen met de Nederlandse zomers.

Alles strak in de verf in een paar dagen

Betrokken bij wat wij willen.

Prettig contact met Robert.

Zeer klantvriendelijk en geweldige kwaliteit

Kundige en vriendelijk personeel, het resultaat is verbluffend. Zeer tevreden, ook goede nazorg. Kan ze iedereen aanbevelen!

Prima verlopen. Ziet er weer strak uit.

Fijn en vriendelijk bedrijf, komen hun afspraken na!

Robert kwam bij ons op de afgesproken tijd aan en vanaf moment 1 was het gezellig en werd er hard gewerkt. Ons huis staat weer strak in de verf en kan er weer een tijd tegen aan. Als je op zoek bent naar een schildersbedrijf, niet meer langer zoeken!

Goed en betrouwbaar

Robert kwam zelf om te komen schilderen en hij heeft alles netjes en op een mooie manier afgewerkt.

betrouwbaar levert goed werk mooie raam latten

bij vragen belt direct terug

Vakmensen

Mijn hele huis van boven tot onder geschilderd. Goede, vriendelijke en bekwame schilders die keurig werk hebben afgeleverd. Door drukte kwamen ze wel wat later dan in de planning zat maar dat mocht de pret niet drukken.

afspraak is afspraak

Grote klus, buitenwerk, binnenwerk en volledige buitengevel. toegegeven wij waren flexibel in de tijdsplanning, maar dan krijg je ook wat terug. uitbesteding aan ramenzetters en timmermannen staat onder druk vanwege capacitiet, maar ook dat wordt uiteindelijk netjes afgehandeld.

Uitstekend vakwerk geleverd

Vriendelijke hardwerkende schilders, die uitstekende kwaliteit leveren voor een eerlijke prijs.

Goedschilderwerk tegen redelijke prijs

Kamer laten schilderen door Jonker. Goed schilderwerk, netjes alles afgedekt en opgeruimd. Toen de kleur mij tegenviel, in overleg en tot volle tevredenheid over geschilderd. Aardige mensen!

Perfect behangen

Onze muur is perfect behangen met fotobehang. Geen naad te zien en is heel mooi geworden. Ook snelle service.

netjes en vriendelijk.

Fijn bedrijf,

Goed bedrijf wat goed werk levert.

Super bedrijf

Komen afspraak na. Het zijn super schilders. Ik raad deze mannen echt aan.

zee goed vakwerk afgeleverd

heb mijn vakantie huis door schilderbedrijf Jonker laten schilderen. Ze hebben prima vakwerk afgeleverd en alles strak in de lak gezet. Het personeel was fantastisch zeer klantvriendelijk en dachten goed mee met de klant.