Hele prettige omgang en heldere, duidelijke uitleg wat je te wachten staat

Ik heb het hele traject als prettig ervaren. Inge legt goed, helder en duidelijk uit wat er gat gebeuren, wat er op je af komt en ze staat open voor vragen en suggesties.

Zeer betrokken. Goede uitleg van mogelijkheden

Ik heb de samenwerking met Inge als zeer goed ervaren. Een persoonlijke en waar nodig zakelijke aanpak. Alles zeer duidelijk uitgelegd. Snelle reactie op vragen die per e-mail werden gesteld.

Prettige samenwerking, duidelijke afspraken.

In een goed gesprek komen de wensen van de betrokken partijen naar voren. Belangrijke punten, waar je zelf misschien niet snel aan zou denken, worden aangehaald. Zeer prettige gesprekken.

Inge is een prettige vrouw om mee samen te werken!

Fijn om door een ervaringsdeskundige geholpen te worden met dit proces van uit elkaar gaan. Er komt zoveel op je af dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Inge weet feilloos het hele traject in stukjes te hakken en kan alles in Jip en Janneke taal uitleggen. Ik ben haar heel dankbaar voor haar begeleiding!

Goed erg prettige samenwerking

Vond het erg prettig. Ze was erg vriendelijk en daardoor toegankelijk. Verder verliep alles snel en was alles duidelijk.

Inge geeft echt inzicht en overzicht ook omdat ze rustig blijft.

Ik zag erg op tegen het uit elkaar gaan maar Inge heeft ons echt geholpen door haar manier van werken. We wisten steeds wat we de volgende keer gingen bespreken en konden ons inlezen en voorbereiden. Het feit dat er een financieel adviseur aanschoof, was ook prettig omdat we snel wisten dat mijn ex kon blijven wonen. En dat gaf rust.

Vriendelijk contact en neutraal, kiest geen partij

Inge neemt goed de tijd om samen tot een goed eind product te komen. Ze kiest hierbij geen partij en weet bij moeilijke momenten de rust te bewaren en met goede voorbeelden te komen om tot goed / alternatieve oplossing te komen. Ze is visueel ingesteld wat het soms net even wat makkelijker maakt.

Vriendelijke en professionele vrouw die weet waar ze over praat. Je merkt dat ze veel ervaring en kennis heeft op haar vakgebied. Het maken van vervolgafspraken is ook erg makkelijk gegaan. De communicatie was duidelijk en volgens afspraak. Bij elke afspraak had Inge haar werk goed voorbereid. Inge verzacht de pijn en verdriet die bij het scheiden komt kijken en neem een grote last van je schouders.

• Afspraken nakomen

Fijne open vrouw. Geeft duidelijk alles aan. Bij het niet begrijpen van sommige aspecten, legt ze t nog n keer rustig uit. Geeft ook ruimte voor eigen input.

• Afspraken nakomen

Beide partijen voelen zich gehoord waardoor de kans er uit te komen samen aanzienlijk vergroot wordt.

• Afspraken nakomen

Goede deskundige uitleg. En geheel volgens vooraf afgestemde planning. Ideetje: Overzicht van alle op te stellen / te overleggen documenten en alles wat verder ter sprake moet komen. Overzicht komt bij elk overleg ter tafel en wat gedaan is kan worden afgevinkt. Heel inzichtelijk! Dit overzicht raakte ik een beetje kwijt.

• Afspraken nakomen

Ik kan niet anders zeggen dat "Goed uit elkaar gaan" een warme ervaring is geweest. In hoog tempo is alles voor ons geregeld en zijn we deskundig op veel punten gewezen waar we zelf geen weet van hadden. Al met al was onze scheiding in minder 3 maanden geregeld, ik kan alleen maar met trots zeggen: "Zo kan het dus ook" Inge bedankt!!!

• Afspraken nakomen

Als het gaat om kennis, stonden mijn ex (jurist en financieel goed onderlegd) en ik heel ongelijk in het scheidingsproces. Hoewel Inge geholpen heeft om de gesprekken goed te laten verlopen, had ik aan het eind toch het gevoel dat mijn ex veel invloed heeft gehad op de mate van aandacht die naar de verschillende onderwerpen gegaan is. Hij wist wat er ging komen en wat hij voor zichzelf wilde bereiken. Waar hij proactief kon zijn, was ik meer afhankelijk van informatie tijdens de gesprekken en ging ik daarna over dingen nadenken. Eerder besproken punten leken dan soms al vast te liggen. Punten uit het convenant die voor hem niet belangrijk waren zijn veel minder besproken, een aantal pas op de laatste bijeenkomst, waardoor ik zelf ook nog proactief heb moeten zijn (wat lastig is als je het gevoel hebt dat je er te weinig verstand van hebt) en door mijn ex beschuldigd ben van oneerlijk onderhandelen (te laat en onterecht met punten komen). Ik weet niet of dit te voorkomen was geweest. Ik heb me door Inge respectvol behandeld gevoeld, maar "de jurist aan tafel" (zoals Inge het een aantal keren benoemde) heeft wel veel regie gehad. Hij kan door zijn kennis en "zeker zijn van zijn zaak", hoewel netjes, ook intimiderend overkomen. Dat gevoel is niet helemaal weggenomen, maar zaken zijn wel uitgesproken en we zijn tot een convenant gekomen.

Deskundig en betrokken. Dankjewel Inge

• Afspraken nakomen

Tijdens het proces van de scheiding goed geholpen door Inge. Ook later nog met afwikkelen van koophuis. Heeft oog voor beide partijen.

• Afspraken nakomen

Bij binnen komst wordt je goed geholpen Vriendelijk, Meegaand. En helpt je waar nodig is. leeft mee met de situatie.

• Afspraken nakomen

De manier waarop Inge alles met ons besproken heeft was duidelijk. En al moest ze het twee of drie keer uitleggen was dat geen probleem. Ik heb het als heel prettig ervaren. Ze is zakelijk maar ook heel menselijk. Ik zou haar ook zo aan een ander aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Zeer goed en deskundige advies netjes geholpen en neemt overal de tijd en niets is te veel ook is het moeilijk ze stelde je op je gemak niets anders als een tien Dank je wel voor alles wat je gedaan hebt en zeker aan te raden voor andere BEDANKT

• Afspraken nakomen

Ik heb een zeer positieve ervaring met hoe de scheiding uiteindelijk begeleid is door Inge Verschuur.

deskundig en onpartijdig

• Afspraken nakomen

Ondanks de zeer moeilijke gebeurtenis van de scheiding heeft Inge ons op rustige wijze vlot door het woud van te maken afspraken geholpen. Ik ben er sterker en kalmer door geworden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Inge is een goede mediator, die jou zelf laat nadenken en jou je wensen laat uitleggen, daarbij de andere partij in het gesprek meeneemt, zodat er geen onderscheid werd gemaakt. Soms had ik iets meer mijn privé verhaal kwijt gewild puur voor het luisterend oor. Alles wordt aan tafel besproken. Ik miste het juridisch specialisme en financiële expertise , Inge was vanaf begin duidelijk dat zij alleen mediator was. Dus voor juridisch gedeelte heb ik info bij een advocaat ingewonnen, om zeker te zijn dat wat ik ondertekende ook in mijn belang was.

• Afspraken nakomen

Inge is een zeer kundige en betrokken mediator met een hele prettige en warme uitstraling. Zij heeft ons erg goed geholpen met het hele proces, ook toen dat er een heftige ruzie tussen mij en mijn (ex) partner was. Door met respect voor een ieder zaken te benoemen, te luisteren en uit te leggen konden we weer e.e.a. bijleggen. Daarnaast heeft ze zich uitermate flexibel opgesteld om ons te helpen in het snel rond krijgen van de echtscheidingsconvenant. Ik wil haar nogmaals danken voor haar bemiddeling en beveel haar van harte aan!