Goede service en een snelle installatie!

alles goed geregeld zoals afgesproken geweldig

alles netjes en goed geregeld zonder problemen zeer zeker aan te bevelen . wil je echt iets goed bel ess !

Fijn snel en goed!

Een hele snelle en duidelijke afhandeling van het hele proces van offerte naar bestellen en plaatsing met goede after sales. Top

Van aanvraag tot plaatsing een 10+!

Een week geleden zijn op mijn platte daken zonnepanelen geplaatst door ESS, wij zijn zeer tevreden over de perfecte en zeer snelle afhandeling van de aanvraag en plaatsing door de zeer vriendelijke en kundige medewerkers! De titel "meest gewaardeerde werkgever in Limburg" hebben jullie terecht verdiend. Wij zullen jullie zeker aan iedereen aanbevelen.

Prima installatie en begeleiding

Het montage-team werkte als een geoliede machine. Tijdens één ochtend werden de 14 panelen geplaatst, alles werd opgeruimd. De elektricïen overlegde met ons, legde zaken uit en alles voltrok zich in een vriendelijke sfeer. Rob had ons goed geadviseerd en alles verliep zoals beloofd. Ook het kantoor hielp snel en vriendelijk bij vragen van onze kant.

Super begeleiding en service bij ESS-zonnepanelen

-Goed advies -Kundig montage team. -alles is netjes afgehandeld.

Goede snelle levering en montage, alles correct afgewerkt.

Na vooropname de uitvoeringstermijn snel ingepland. Montageteam is bekwaam en vriendelijk. Alles netjes en conform afspraak geinstalleerd. Enig minpuntje was dat er geen steiger geplaatst kon worden.

Uitstekend gedaan

De besproken uitleg en de uitwerking / montage waren duidelijk en volgens afspraak. Het e.e.a. werkte sneller dan verwacht.

Heel erg tevreden

Ik zal ESS zeker aanbevelen. Goede uitleg, vriendelijk personeel. Snel gemaakt, en ook de administratie is heel goed in orde. Complimenten!!

Installatie is op tijd en naar tevredenheid uitgevoerd

het hele proces vanaf bezoek, offerte en uitvoering is prima verlopen. Ook de nazorg en hulp bij vragen was prima

Heel erg tevreden.

ESS komt de vooraf besproken gang van zaken heel goed na. Installatie is conform afspraak keurig werkend opgeleverd. Monteurs vroegen mij als klant wat ik wel of niet wou. Besproken met mij verbeterpunten als wat niet duidelijk was. Het waren vriendelijk en vakbekwame mensen die goed op elkaar ingewerkt waren. Kortom , ik adviseer ESS. Gr Jo Broens.

Prettig contact met contactpersoon ESS en snelle plaatsing van het systeem

Goede uitleg en bereikbaarheid. Het systeem is snel geplaatst.

Heel tevreden over project

Eerste leverancier van zonnepanelen waarmee ik contact heb gezocht. Aanbevolen door familie. Meteen goed en vertrouwd gevoel. Correcte verhouding prijs-kwaliteit. Enige aanbieder van de 4 die ik heb benaderd van niet volledig Chinese panelen. Wilde sowieso opdracht gunnen aan lokaal MKB. Geluk gehad met kortingen (Black Friday, gemeentevoucher, cashback). Deskundige, hard werkende installatieploeg (3 man). Respect voor de panelenleggers die de hele dag in de zeikende regen hebben gestaan. En voor de elektricien die ook rustig bleef toen het kabeltrekken flink tegen zat. Keurig werk geleverd. Verbeterpunt: bus van de installatieploeg ziet er niet uit => ESS belettering en wasbeurt voor betere en meer professionele indruk.

Ik ben erg tevreden

Alles is keurig volgens afspraak verlopen en iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Duidelijk advies van Ali bij offerteopname thuis. Montage loopt gesmeerd door het ervaren team. Ook het administratieve gedeelte mbt registratie e.d. wordt gezorgd dat het makkelijk en vlot verloopt. Al met al kan ik ESS zeer aanbevelen.

Tevreden over de totale afhandeling

Op basis van het adviesgesprek en de daaruit voortvloeiende offerte de opdracht aan ESS gegeven. In de aanloop naar de plaatsing was de communicatie niet altijd even goed. Dit resulteerde o.a. erin dat de meebestelde laadpaal later geplaatst wordt. De zonnepanelen zijn inmiddels geplaatst. Net en vlot gewerkt. Oplevering volgens afspraak. Het montageteam heeft goed werk geleverd.

Heldere uitleg door Hugo. Perfecte installatie. Met 1 opmerking

Alvorens ik opdracht heb gegeven tot plaatsing is Hugo ter plaatse komen kijken hoe er geïnstalleerd kon worden. Vervolgens heeft hij heel heldere uitleg gegeven over de werking van de systemen. Helaas is tijdens dit gesprek niet door mij onderkend dat een aantal panelen op een andere plek kwamen te liggen dan in mijn veronderstelling. Ik denk dat hier sprake is van miscommunicatie. Hugo heeft duidelijk aangegeven waar de panelen kwamen te liggen maar in mijn beleving lagen ze op een andere plaats. Hugo heeft berekeningen gemaakt wat het verschil in opbrengst zal zijn maar dit is geen groot bedrag. Aan de hand van de tekening heeft de installatie plaatsgevonden. De omvormer is precies op de plaats gehangen die ik in gedachten had. De kabel van de omvormer naar de meterkast is perfect weggewerkt in de bestaande leidingen. Geweldig gedaan installateurs. Met uitzondering van het misverstand is alles perfect gelopen, De hulp van de administratie met het aanvragen van de BTW teruggave alsmede aanmeldingen bij diverse instanties is geweldig.

WIJ ZIJN TEVREDEN

Goeie Adviseur Ali al Zubaidy. Vriendelijke Personelen aan de balie. Zij helpen je goed met al je vragen. Goeie Service .

Professionele organisatie en nette manier van werken

Alles volgens afspraak gegaan en duidelijke uitleg en regelen alles wat erbij komt Prima bedankt

goede en snelle montage

positief

Gemoedelijk....

Alles is gegaan zoals ik had gewenst. Gemoedelijk gesprek met Robert thuis gehad over de mogelijkheden van de installatie in onze situatie. De vriendelijke monteurs waren keurig op tijd om alles perfect te monteren en af te werken. En met hun prijzen kunnen ze in deze branche goed concurreren. Aanbeveling is het zeker waard heb er een goed gevoel aan overgehouden. Wim,Hunsel

Goede en duidelijke voorlichting

Na enkele offertes te hebben aangevraagd een afspraak gemaakt met een medewerker van ESS, Ali. Na een goed gesprek en duidelijke uitleg van Ali hebben wij een offerte laten maken en besloten om met ESS in zee te gaan. Hier hebben wij geen spijt van gehad. Alles is volgens plan verlopen en van A- Z tot in de puntjes verzorgd. Wij kunnen ESS zeker aanbevelen! Harrie Gerda Stultjens

Wij zijn zeer tevreden.

Van meet af aan werd door vertegenwoordiger Robert alles zeer duidelijk uit gelegd .Toen de monteurs kwamen verliep alles vlot en netjes. Ze waren beleefd en werkten goed door. Ook toen we naderhand nog enkele vragen hadden werden we keurig geholpen . Dus voor ons is ESS een zeer goed bedrijf dat we iedereen kunnen aan bevelen . Riny en Ger Jagers

Goede voorlichting en kwaliteit!!!

Goede voorlichting, goede kwaliteit producten en alles netjes afgewerkt. Ik beveel ESS zeker aan.

Top ervaring!

Het team van ESS Zonnepanelen heeft erg goed hun best gedaan! Na met een heel prettig en vakkundig gesprek met Ali te hebben gehad en reeds van andere bedrijven een offerte te hebben ontvangen, heb ik besloten om de deal te maken met ESS. Zij hadden qua prijs-kwaliteitverhouding de beste offerte voor me gemaakt. Ik heb er zeker geen spijt van. Binnen een week stonden de monteurs van ESS al aan de deur. Vervolgens hebben ze heel netjes en vakkundig de panelen en de omvormer geplaatst en me verdere uitleg gegeven. Ook heeft ESS ervoor gezorgd dat alles rond is voor het einde van het jaar (incl. keuring), zodat we hier in België nog gebruik kunnen maken van de "oude" regeling met terugdraaiende meter. Al met al: zeker een aanrader!!

super geholpen

ESS heeft goed meegedacht in het hele traject (hoeveel panelen, hoe te plaatsen, waar komt de omvormer), erg betrokken en prettig contact. Het plaatsen verliep vlot en met een professioneel team. Ook handig dat de BTW teruggave wordt geregeld. We zouden ESS zeker aanbevelen.

Grasbroekstraat 5

6136CB Sittard