Zeer tevreden klant.

Zeer goed werkend bedrijf met correcte afspraken en uitvoeringen.

zeer snelle levering.

WIL JE GEEN STRESS. BEL ESS 's Morgens alles geinstalleerd. 's Middags schijnt de zon (letterlijk en figuurlijk) Wat wil je nog meer.. Een zeer tevreden klant.

Blij dat ik voor ESS gekozen heb!

Ik heb enkele maanden geleden ESS uitgenodigd om te kunnen beoordelen waar ik tot dat moment 'nee' tegen heb gezegd. Na een eerste oriënterend gesprek kreeg ik vertrouwen in dit bedrijf en heb na een korte bedenktijd ESS uitgenodigd om 9 zonnepanelen te plaatsen. Daar ben ik nu heel tevreden over. Op mijn gsm kan ik nu dagelijks volgen welke besparing ik scoor. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!

Gewoon netjes en goed

Rustige mensen die met hun vak bezig zijn.

Prima begeleiding en uitvoering conform afspraken.

Tijdens het gehele traject van keuze tot installatie en zelfs na oplevering prima begeleiding. Alles gaat in overleg. We zijn erg tevreden.

Goede service, competitieve prijs, hele goede begeleiding in het heel proces

Heel erg mee tevreden! Een aanrader

Mijn ervaring met ESS is zeer goed. Goede informatie gehad van de adviseur voor de aanschaf met duidelijk kostenplaatje. Ook goed overleg hoe en waar de zonnepanelen het beste geplaatst konden worden voor de meeste opbrengst. Ook het montageteam werkten uiterst netjes en snel en waren heel vriendelijk en hadden duidelijk plezier in hun werk. Bedrijf is goed bereikbaar voor vragen, dus ik beveel ESS ten zeerste aan.

Alles heel goed geregeld van het begin tot het einde

Prettig gesprek gehad met de verkoper en alles is volgens afspraak gemonteerd. Montage van 14 panelen was in 3 uurtjes gepiept en super goed werk afgeleverd. Heel leuk montage team ook. Voeren het werk met enthousiasme uit.

betrouwbaar bedrijf

Heb door ESS zowel de Meterkast laten aanpassen, een airco en zonnepanelen laten instaleren. In het begin was er een probleem met het uitlezen van 2 panelen in de app, maar dat is door hun goede service en inzet volledig opgelost. Ze hebben net personeel in dienst, de verkoper is niet opdringerig, de klantenservice goed bereikbaar en het installatieteam werkt zeer snel en netjes.

Heel nette mensen wat hun werk zeer goed uitvoeren, en ik zal ze zeer zeker aanbevelen

Wij zijn heel tevreden over hoe ESS dit hele traject heeft afgerond, vanaf het eerste gesprek t/m de montage en in bedrijf stellen van de panelen. Alles netjes volgens de gemaakte afspraken afgerond. Ook het montage team was top.

Onze ervaring is alleen maar positief,

Goede uitleg aan huis,snelle levering, Hardwerkende vriendelijke medewerkers, Op vragen snelle reactie,en zeer goede nazorg. Zou ESS bij al onze bekenden en familie aan raden.

Meedenkend en duidelijke offerte

Doordat wij geen standaard schuin dak hebben (dakkapel, afvoer openhaard en schoorsteen) zocht ik een bedrijf dat mee wilde denken in een oplossing om voldoende panelen te plaatsen. Van begin af aan wilde men vanuit ESS dat. Stan heeft samen met mij de panelen ingemeten en daarna een offerte met tekening opgesteld. bij de montage was er een duidelijke werktekening hoe de panelen geplaatst moesten worden en waar de omvormer geplaatst moest worden. Alles is keurig volgens afspraak geplaatst en werkt perfect. Inlog voor de app was dezelfde dag al geregeld en de belasting teruggave is ingediend. Ik raad ESS dan ook zeker aan.

geweldig

perfect werk geleverd . Bij het eerste gesprek al een goed gevoel. Prijs prestaties is heel goed.

Doen wat ze beloven, geen poespas gedoe

Na lang zoeken, aan huis laten komen, uitleggen en dan heeft iedereen het beste systeem. Maar onze keuze viel dan toch op ESS, ten eerste een goede prijs kwaliteitverhouding, simpele maar duidelijke uitleg aan huis. Goede communicatie met ESS, duidelijke antwoorden op onze vragen maar ook heel snel een antwoord op je vraag. Tijdens monteren, keurig nette monteurs, spraakzaam, en ook weer een goede uitleg, niet meteen na de montage vertrekken maar samen doornemen, wat men gedaan heeft. Uitleg over de Solar Edge, was beknopt maar de handleiding ook al is deze enegelstalig laat je veel meer weten dan echt nodig is. Dit bedrijf is echt een aanrader.

een probleemloze procedure van a tot z

Een simpele definitie van het begrip "kwaliteit" is voor mij: doen, wat je belooft. En hieraan voldoet jullie firma voor 100%, van voorbespreking, offerte, uitvoering van het werk, hulp bij vragen en nazorg. Kortom: ik ben een zeer voldane klant.

compleet

aanvraag, contact/afspraken, voorbespreking, offerte, administratie, planning, plaatsing (snel, correct, netjes, vriendelijk), afhandeling, contacten, snelle reactie bij vragen, kortom zeer klantvriendelijk en dus zeer aan te bevelen wat we zeker ook zijn aan het doen dank en grts Ghis en Jos Elsloo

perfect

goede en corecte offerte. snelle levering. goede monteurs en goede afmerking goede uileg en nazorg. geweldig bedrijf

Van begin tot einde, prima geregeld!

Na onze aanvraag kwam er al snel een offerte. Daarna hebben we een persoonlijk gesprek gehad met de verkoper. Daarbij werd alles toegelicht en besproken. Na goedkeuring van de offerte kregen we na 3 weken de panelen al geplaatst. Ook de montage verliep soepel, monteur had kennis van zaken en heeft alles keurig achtergelaten. De volgende dag ontvingen we de inloggegevens om op de app in te loggen. Ook voor de belastingaangifte kwam er al snel een mail met uitleg. Daar hoef je verder niets voor te doen. Super tevreden met ESS.

Super bedrijf.

Eigenlijk kan ik alleen maar vertellen dat de service vanaf de offerte tot en met montage super goed is verlopen. Een bedrijf die ik echt kan aanraden.

Van offerte gesprek tot aan het plaatsen van de zonnepanelen zeer prettig verlopen. Tijdens het offerte gesprek werd alles goed en duidelijk uitgelegd. Geheel vrijblijvend. Mails die werden gestuurd ivm het plannen voor het plaatsen en dergelijke ook zeer duidelijk. Goed bereikbaar bij vragen. Dag van plaatsen is ook prettig verlopen. Hebben netjes en snel gewerkt. Ook nog een duidelijke uitleg gekregen van monteurs. Zochten ook naar de mooist uitziende oplossing om alles te plaatsen. Ook bij aanvragen van de BTW teruggave prima geholpen. Alles duidelijk. Dit bedrijf vind ik een aanrader voor mensen die ook graag zonnepanelen willen laten plaatsen.

Vlot, stipt, netjes, eerlijk en klantgericht

Na diverse pogingen bij leveranciers om zonnepanelen aan te schaffen en geplaatst te krijgen via internetreclames van onder meer mijn energieleverancier toch maar eens op internet een leverancier in de buurt gezocht en opgebeld. Er werd contact gemaakt en dit resulteerde in een bezoek, een offerte en na wat aanpassingen een definitieve offerte en aanschaf van de installatie. Binnen de verwachte leveringstermijn is de installatie op de afgesproken dag vlot voltooid. Ik ging uit van een dag werk, echter om half een werkte de installatie al. De werkzaamheden zijn niet alleen vlot maar ook netjes uitgevoerd, er is geen rommel achtergelaten en de medewerkers waren klantgericht. Wij denken niet dat we nog eens een dergelijke installatie aan gaan schaffen, maar mocht dit wel gaan gebeuren dan weet ik wel waar ik naar toe bel.

wat een geweldig team!

na lang dubben, we zijn al wat ouder, durfden we toch rustig aan de aanschaf van zonnepanelen te denken. Rob van ESS kwam alles duidelijk bij ons thuis bekijken en uitleggen. Bij de papieren die ingevuld moeten worden kun je altijd hulp krijgen van mensen op kantoor. De installatie zelf verliep prima. Mooi op tijd, vriendelijke mensen, verliep soepeltjes. Ook de nazorg is prima, heb je nog iets dat niet duidelijk is, kun je altijd even bellen.

Proffesioneel goed en snel, top!

Alles zoals afgesproken, goede kwaliteit en professionele plaatsing en afwerking. Zeer tevreden, aanrader!!

Goede service en een snelle installatie!

Grasbroekstraat 5 6136CB Sittard