Super goede ervaring met dit bedrijf

Wij hebben naast zonnepanelen nu ook een hybride warmtepomp laten installeren door Sollo BV uit Geleen. Wij zijn ontzettend blij met deze aanschaf. Deskundig en netjes geïnstalleerd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Deskundige en vriendelijke monteurs. Huis weer netjes achter gelaten. Kortom een aanrader

in een woord: uitstekend

Gerustellende professionaliteit. Uitstekende ervaring met Sollo: goede voorlichting en advies, mooie concurrerende prijs, en een professioneel team dat de installatie van de nieuwe meterkast en 12 zonnepanelen uiterst netjes en accuraat j.l. 7 dec 2023 verzorgde ( pluim voor Team 3). Volgende dag lichtte de Sollo medewerkster vredig vriendelijk het proces van de activatie van de omvormer en App toe, en beantwoordde vragen met kennis van zaken. Daarna een uitgebreide foto- docu. Dit bedrijf is een aanrader!

Uitermate content!

Ik ben uitermate content met de installatie van mijn zonnepanelen. Vanaf onze eerste afspraak tot aan de volledige installatie is slechts 4 weken verstreken. De levering verliep vlot en het personeel dacht actief mee gedurende het proces. Binnen een halve dag was alles professioneel aangesloten. Na een week kon ik ook gebruikmaken van de verbruiksapplicatie. Nu kijk ik hoopvol uit naar een zonnige winter waarin mijn zonnepanelen optimaal rendement kunnen behalen.

Fantastisch zonnepanelen project

Vanaf de eerste stap in de offerte, tot de opvolging van een vraag na het installeren van de zonnepanelen: een hele fijne ervaring. Omdat ons dak niet eenvoudig qua vorm is werd er vanaf het begin al goed meegedacht over layout en technische oplossing. Een echte aanrader dit bedrijf.

Perfect geregeld van A tot Z

Wij hebben vorige maand 14 zonnepanelen laten installeren door ESS. Het hele traject van eerste afspraak tot de installatie heeft slechts 6 weken geduurd. Daar kon geen enkele andere leverancier op dat moment aan tippen. Bovendien liep het persoonlijk contact dankzij Julian altijd bijzonder plezierig en werd snel op vragen gereageerd. Ook de prijs was concurrerend in vergelijking met andere aanbieders. De installatie werd vakkundig en secuur uitgevoerd door een 3-tal monteurs die aan het eind van de ochtend al klaar waren. Ze hebben alles heel netjes achtergelaten. Ik kan ESS Zonnepanelen dan ook van harte aanbevelen, hier krijg je geen spijt van!

Weinig kennis en duur

Ruim anderhalf jaar geleden een advies gesprek gehad met een medewerker. Medewerker was vriendelijk en sprak alsof hij kennis had. Heeft het dak geïnspecteerd en akkoord gegeven. Eind december (ruim een jaar wachten) was het zover en zouden de zonnepanelen geïnstalleerd worden. Bij het installeren waren de bouw-medewerkers langzaam, zaten veel op hun telefoon en kwamen weinig tot werken. Ook kwam hierbij het nieuws dat ons dak niet geschikt was, waren er veel pannen gesneuveld en moest er zo snel mogelijk een nieuw dak op. Kosten die niet nodig waren geweest, als het dak goed geïnspecteerd was geworden. Er waren namelijk ruim 60 extra pannen aangeschaft op aanraden van medewerker. De winter hebben we een provisorisch gerepareerd dak gehad, daar ook hier lange wachttijden op waren. Ess heeft hierin weinig ondersteuning en geen tegemoetkoming geboden. Zelf overal achteraan moeten gaan en ook geen nieuws van contactpersonen die weg zijn gegaan (en daarmee dus geen mails meer beantwoordde). Daar de btw van de zonnepanelen af ging, werd ons opgedragen om de facturen deels te betalen en zo btw terug te kunnen vorderen. Kortom, erg veel betaald, zeer lange duur en uiteindelijk een nieuw dak en sinds een paar weken nu ook de zonnepanelen op het dak. Geen aanbeveling als je het mij vraagt, communicatie verloopt zeer moeizaam en vanuit klant en tegemoetkoming ontbrak ook.

Van begin tot eind super verlopen

Van begin tot eind goede uitleg . Elko hebben gesprek mee gehad en hij doet dit prima. ( mag zeker gezegd worden ) Monteurs werken nettjes en als iets is overleggen ze dit met de klant zoals jet hoort. Al met al dikke pluim voor ESS ga zo door.

Ten volle tevreden.

Na het eerste gesprek op de zaak voelde alles al heel vertrouwelijk, hetgeen zich nadien ook duidelijk heeft bewezen. De monteurs hebben de 10 panelen snel en vakkundig geïnstalleerd, maar ook de elektricien heeft mooi werk geleverd. De begeleiding vanaf het intakegesprek, offerte en alles nadien is zoals het behoort te zíjn. Ook fijn dat er enige tijd na de installatie nog contact wordt opgenomen om te vragen of alles naar behoren is en of er nog vragen zijn. Voordat ik een installatiebedrijf heb uitgekozen heb ik mij terdege her en der georiënteerd en toen voor ESS uit Geleen gekozen, waar ik ook geen spijt van heb. Ik kan dit bedrijf dan ook bij iedereen aanbevelen. Prima, ga zo door.

Goede panelen en geweldig geholpen

Goede panelen en geweldig geholpen op alle vlakken door Elko. De installatie van de 15 panelen ging snel en professioneel. Daarnaast is de app handig om te gebruiken en te volgen.

Prima kost/kwaliteit verhouding. Prima uitleg. Komen afspraken na en 21 panelen lagen er binnen 3 uur op. Ook hier prima uitleg geen rotzooi achtergelaten en werkte direct. Echt een aanrader.

Top!!

Zeer tevreden over de installatie van 21 panelen. Vakkundig geplaatst binnen een mum van tijd. Alles conform verwachtingen en afspraak vooraf. Aanrader!!

Duidelijk, zakelijk, goed en snel opgeleverd.

Vriendelijke samenwerking, met professionele begeleiding. Geplaatst, alles was keurig verzorgt. Ook de nazorg, informatie van te volgen stappen, worden netjes aangeleverd. Je hebt een veilig gevoel, bij de hele transactie.

uitstekend bedrijf voor uw zonnepanelen

17 zonnelelen geplaats, de monteurs hebben alles keurig netjes geplaatst en alle kabels netjes weg gewerkt en al het afval weer meegenomen. zijn ook goed op elkaar in gespeeld tijdens de montage.

In een woord top. Echt alles goed geregeld

Van A tot Z wordt alles geregeld. Zeker aanrader voor mensen die overwegen zonnepanelen aan te schaffen. Prima bedrijf

Een zeer kundig, vriendelijk en moderne organisatie van "A tot Z"!

Een zeer kundig, vriendelijk en moderne organisatie van "A tot Z"! De adviseur heeft duidelijk de diverse opties besproken en na onze goedkeuring van de offerte werden we goed op de hoogte gehouden inzake de planning en voorbereidingen. Ook de monteurs waren zeer kundig, goed op elkaar ingespeeld en vriendelijk. Het systeem is gemonteerd en zelfs de componenten met een afwijkende kleur werden gespoten. Aansluitend hebben we de opleverrapportages ontvangen inclusief foto's. Ook de benodigde administratieve stappen werden duidelijk gecommuniceerd. Niets dan lof, absoluut een aanrader!

Zeer goede service en goede montage. Top ESS.

Top bedrijf. Afspraken correct nagekomen en zeer aan te bevelen als u overweegt over te gaan naar zonnepanelen.

Super tevreden met ESS Zonnepanelen

Heldere communicatie, snelle en professionele montage. Goede kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden.

Vanaf offerte tot plaatsing uitstekende service

Geweldig bedrijf met kundige mensen. Alles is perfect verlopen. Van offerte tot plaatsing alles goed geregeld. Dit bedrijf is zeer aan te raden!!

Afspraak = Afspraak

Van offertetraject tot en met uitvoering is alles verlopen zoals het hoort. Snelle reactie, komen afspraken na en leveren kwaliteit.

Tevreden vanaf eerste kontakt tot en met oplevering

Vanaf het eerste moment was het een deskundig en Prettig kontakt. Op de hoogte gehouden via mail. Toen er tijdens plaatsing zich een probleem voor deed werd er meteen een oplossing aangedragen .

Vanaf eerste gesprek t/m montage super tevreden.

Vakmensen die weten wat ze doen. Nieuwe meterkast geïnstallerd. Montage binnen 2uur klaar en meteen begon de teruglevering al. Ook de monitoring via de app verloopt prima. ESS is zeer zeker aan te bevelen.

Heb een tevreden gevoel overgehouden.

In mijn zoektocht naar een kwalitatief betrouwbare installateur van zonnepanelen kwam ik uit bij ESS. Nu ik bijna een half jaar de beschikking heb over zonnepanelen op ons dak, kan ik zeggen dat ik bepaald geen spijt van deze keus heb. Vriendelijke en behulpzame medewerkers op kantoor en deskundige en goedgemutste mensen die de panelen hebben aangebracht. Ook de nazorg was goed! Ik heb er een tevreden gevoel aan overgehouden. ESS heeft bewezen een prima en betrouwbare partner te zijn.

Goede informatie, snelle montage door vakmensen.

Goede communicatie. Gemaakte afspraken werden goed nagekomen. Monitoring via de app is (nog) niet mogelijk omdat er geen internetverbinding tot stand komt.

goed geïnformeerd en rustige medewerkers

Alvorens te bestellen werden wij goed geïnformeerd. De plaatsing van nieuwe groepenkast en de zonnepanelen verliep heel soepel. De medewerkers wisten goed wat te doen en binnen enkele uren werkte de hele installatie prima

Zeer prettig contact. Denken mee en zijn goed bereikbaar bij vragen. Snelle levering en plaatsing. Wij zouden ESS zeker aanbevelen.