Ik heb goede ervaringen met Holleman dakdekkers. Ik kende het bedrijf voorheen niet maar ik ben zeker niet teleurgesteld, integendeel. Zeer vriendelijke en klantgerichte medewerkers.

• Ervaring met: Dak lekkage

Dhr. Holleman met collega op afgesproken tijd het dak op gegaan in verband met lekkage. Eerlijk advies een metselaar in te schakelen. De werkzaamheden blijken niet binnen hun vakgebed te vallen. Zij willen voor hun komst en advies geen geld hebben! Bij een volgend probleem bel ik hem weer!

• Website

Ging best snel, binnen twee dagen dak vernieuwd.

• Ervaring met: Dak vervangen

De mannen hebben bij ons het dakterras snel en netjes vervangen! Binnen een dag zat het nieuwe dak erop, het ziet er netjes uit en is gedaan tegen een scherpe prijs.

• Ervaring met: Dak vervangen

Martin Holleman en medewerker Reggy waren snel ter plaatse en maakten meteen 'n noodoplossing na stormschade aan het dak. Daarna uitstekend werk geleverd, goede adviezen gegeven en meteen andere zwakke plekken dakbedekking aangepakt en vernieuwd. Ook 'n mooie nieuwe (zinken) regenpijp netjes en solide geplaatst. Medewerker Reggy heeft veel werk verzet en alles secuur en netjes afgewerkt. Ook werd door beide mannen aandacht besteed aan 'schoon werken' als ze telkens door het huis gingen met materialen. Soms was het wel wat puzzelen om afspraken goed af te stemmen of na te komen. Werd wel opgelost.

• Ervaring met: Dak reparatie

Tijdens de bouwvakvakantie lekkage en toch snel en goed geholpen. Een paar uur nadat ik had gebeld stond dhr Holleman al op het dak en ondanks een erg natte dag, na de reparatie geen lekkage meer. 's avonds is er nog telefonisch gecheckt of alles inderdaad droog bleef binnen. Prettig en goed!

• Ervaring met: Dak lekkage

Na een kosteloze noodreparatie aan onze lekkende dakgoot heeft Martin Holleman een nieuwe zinken dakgoot geplaatst. Meteen ook enkele dakpannen vastgezet en de nokvorst hersteld. Alles tot volle tevredenheid! Uitstekende service, deskundig uitgevoerd, prettig contact en duidelijke afspraken.

• Ervaring met: Dak lekkage

Een dakdekker die vooraf overlegd zodat het dak gedekt wordt zoals wenselijk. Werken door maar niet gehaast, resultaat is belangrijker en het resultaat is goed. Tijdens het dak dekken vriendelijk en na het dakdekker ruimen ze spullen netjes op en flexibel in het maken van afspraken. Erg goede ervaring!

• Ervaring met: Dakdekken

Zeer vakkundig dakdekkersbedrijf met professionele werknemers. Je merkt dat ze liefde voor het vak hebben, kom je helaas nog maar weinig tegen. Erg tevreden met het eindresultaat.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste heer Holleman, ondanks dat u garantie geeft op uw werkzaamheden blijkt u onbereikbaar voor klachten en aanmaningen op het door u opgestelde voorstel tot schikking inzake een klacht naar aanleiding van een door u aangebracht dak dat een lekkage tot gevolg had binnen de garantie periode. Momenteel geeft u reeds ruim een half jaar aan de schade te vergoeden, maar anders dan actie in woorden blijkt bij u niet te verwachten te zijn. Wij hebben u vele malen verzocht het door u aangeboden compensatiebedrag, waar wij mee akkoord zijn gegaan, over te boeken. Telkenmale zijn wij daarbij coulant geweest met termijnen naar aanleiding van uw toezegging het bedrag over te boeken. Helaas bent u nogal altijd niet tot betaling overgegaan en draaien wij daardoor zelf op voor de kosten van reparatie van ons dak door een andere dakdekker. Daarbij zij voorts opgemerkt dat u in een eerder stadium al een onbetrouwbare partner bleek, nu u in tegenstelling tot de gemaakte afspraken de oude dakbedekking op ons dak liet liggen en ons wel de afvoer van die oude dakbedekking in rekening bracht. Dit werd geconstateerd door de dakdekker die de schade herstelde. Telefonische herinnering aan uw belofte om het overeengekomen schadebedrag over te boeken leidde enkel tot grofgebekte verwensingen met een nare ziekte. Helaas kan ik u derhalve zeker niet aanbevelen als partij voor dakdekkingswerkzaamheden.

• Ervaring met: Dak vervangen

Zondagavond online formulier verstuurd, maandagochtend werd ik gebeld en kwam meteen iemand kijken en dinsdag werd het verholpen (plat dak lekkage) Het was geen spoed maar desalniettemin zeer snel en vakkundig geholpen. Prima werk mannen!!

• Ervaring met: Dak reparatie

Door een heftige wolbreuk was ons platte dak overgestroomd. Na telefonisch overleg kwam de heer Holleman snel ter plaatse, ondanks alle uitdagingen van die dag. Door een aantal beperkte ingrepen en uitleg, waren wij goed geholpen. Top is dit!

• Ervaring met: Dak lekkage

Heldere offerte uitgebracht op afgesproken tijdstip over vernieuwen van zinken windveren en loodslabben op het dak. Het slechte winterweer maakte dat het even heeft geduurd voor t werk kon beginnen. Op de afgesproken dag werd het werk netjes en vlot uitgevoerd door vriendelijke en deskundige vakmannen. Daarna hebben ze alles opgeruimd. Aan te bevelen!

• Ervaring met: Loodgieters werkzaamheden

snel en doeltreffend geholpen

• Ervaring met: Dak reparatie

Zeer zorgvuldig gewerkt aan isolatie en aanbrengen nieuwe dakbedekking op onze grote dakkapel. Werkzaamheden tot drie keer toe moeten verschuiven in verband met regen. Uiteindelijk op de zaterdag keihard gewerkt om het af te krijgen.

• Ervaring met: Dakdekken

Ik had last van schimmelvorming in een ruimte onder het dak. Omdat ik dacht aan een daklekkage had ik dit bedrijf gebeld. De medewerkers kwamen voorrijden, bekeken de ruimtes en zijn het dak op geklommen voor een inspectie. Omdat uit hun inspectie bleek dat het dak niet de oorzaak was maar dat vermoedelijk ventilatie de boosdoener was, wilden ze geen vergoeding hebben. Als reden hiervoor gaven ze aan dat ze niets hadden hoeven herstellen en dus ook niets wilden rekenen (ondanks voorrijden en 20 minuten inspectietijd). Toen ik aangaf toch iets te willen betalen voor hun advies en voorrijden, wilden ze dit niet aannemen. Prima service, vandaar deze review!

Snelle en goede service!

• Ervaring met: Dak reparatie

Vandaag dak van mijn dakkapel weggeblazen. Holleman heeft snel een goeie noodreparatie gezet. Heldere communicatie en top service!

• Ervaring met: Dak reparatie

Na de vaststelling van een probleem op zolder lekkage op goed geluk Holleman gebeld, snapte de urgentie (en mijn zorg) en stond binnen 2 uur voor de deur! De twee mannen (Hollemaan en Co zeg maar) hadden het gelijk door wat het probleem was (lekke dakpannen waardoor water in hoek spant Velux raam) en klommen het dak op, dakpannen vervangen, mij nog voorzien van wijze raad hoe de rest van de reparatie aan te pakken. Zeer deskundig, vriendelijk, snel, professioneel en ook praktische mensen die mij hielpen bij het zoeken naar reserve dakpannen. Lof voor medewerker die als een slingeraap het dak op gaat meteen de werkzaamheden samen met baas uitvoert. Uitermate vriendelijke mensen, respect vol bejegend, en geweldige en snelle service. Ik geef ze een dikke TIEN!

• Website

Erg tevreden met de vervanging van het dak van mijn woning en garage! Denkt met je mee, deskundig en erg klantvriendelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In grote lijnen is de vervanging van het dak goed verlopen. Het dak is vervangen en op het oog ziet het er netjes uit. Afspraken worden nagekomen. Op onderdelen kan het beter. De offerte had ook de vervanging van de dakplaten kunnen bevatten en niet alleen de vervanging van het leer. Nu kwam de rekening 60% hoger uit dan de offerte. Dat is wel in overleg gegaan. De afwerking in de hoek is minder netjes. Hier komt nog een hoekplaat voor, maar die laat op zich wachten. Het inplannen van een afspraak wordt wel eens vergeten. Ik heb hier wat vaker voor moeten bellen om het geregeld te krijgen.

• Ervaring met: Dak vervangen

Wij hadden last van een vervelende lekkage. Martin Holeman kwam snel, en had snel "het lek"boven. Oorzaak bleek in het dak van de dakkapel te zitten. Dit moest vervangen vervangen worden. Dezelfde dag nog hadden wij de offerte binnen. Deze heb ik laten lezen aan een ervaren klusser. Oordeel was: Dit is een goede prijs voor het werk. Nadat ik de opdracht gegeven had om de reparatie uit te voeren, is het snel ingepland en uitgevoerd. Oude dakbedekking is netjes afgevoerd, en er ligt nu mooi nieuw bitumen op. Met 10 jaar garantie op materiaal en arbeid. En Martin werkt netjes en snel!

• Ervaring met: Dak lekkage

Lekkage door bovenkant raamkozijn en langs binnenkant voorgevel. Snel contact gelegd met Martin Holleman via telefoon na eerst allerlei internetadressen te hebben afgezocht. Duidelijke en eerlijke prijsafspraak die hij van te voren goed uitlegt. Ondanks grote winterdrukte samen met zijn helpende collega snelle actie op dak en in de hoge goot om lek op te sporen. Lek snel gerepareerd, met uitleg wat hij doet. Ook een scheefliggende dakpan elders op het dak gelijk weer goedgelegd, die ik zelf niet had gezien of bij had gekund. Vriendelijk, deskundig, ervaren en eerlijk, en dat voor een vaste eerlijke prijs. Zeer aan te raden!

• Ervaring met: Dak lekkage

Daklekkage als gevolg van sneeuw. Vroeg gebeld, dezelfde ochtend nog langs. Vaste prijs, snel klaar. Het is nog te vroeg om de kwaliteit van het werk goed te kunnen beoordelen, maar de service was top!

• Ervaring met: Dak lekkage

Snelle service, goede afspraken, deskundig en veel ervaring.

Over Holleman Dakdekkers & Loodgieters

Filter op Taal