Snelle en kundige reparatie van onze dakpan, met een duidelijke prijsafspraak vooraf. Wij zijn goed geholpen!

Helemaal top!

Wij kende Martin al van een eerder dak (2013) dat hij bij ons heeft gelegd. Toen waren wij tevreden en nu weer. Wij hadden een aannemer een uitbouw laten plaatsen waarbij het dak heel slecht gedaan was. Hierdoor kregen wij diverse lekkages. Aangezien wij geen vertrouwen hadden in deze aannemer, hebben wij contact opgenomen met Martin. Deze kon snel een offerte geven en heeft snel het dak kunnen vervangen. Nu zijn wij weer heel tevreden over zijn werkzaamheden voor een schappelijke prijs. Bij Martin en zijn collega staat de klant centraal. Erg netjes en prettig in de omgang.

Betrouwbaar bedrijf en zeker aan te bevelen

Kregen een snelle en duidelijke offerte en kort daarop wordt een mooi stukje dakwerk afgeleverd. Reggy en Martin weten van doorpakken en hebben duidelijk liefde voor het vak. Verantwoordelijk voor wat ze doen. getuige het toezicht en deels afzetten van het trottoir tijdens de sloopwerkzaamheden. Vakkundig en sympathiek !

Snel, kundig

Heldere afspraak over de prijs vooraf. Ter plekke werd er kundig en snel gehandeld om het lek te verhelpen. Prima service.

Gewoon goed!

Ze hebben onze daklekkage snel kunnen repareren en we hebben sindsdien geen lekkages meer gehad. Heel erg bedankt!

Professionals

Zeer tevreden over de snelle en goede vervanging van de dakbedekking. Alles keurig volgens afspraak en netjes afgewerkt. Zal ze zeker vaker inschakelen voor dakreparaties.

Objectief!

Een aantal jaren gelden heeft Holleman al dakbedekking van één van onze daken van de woning op prima wijze vervangen. Recent hadden wij met een ander deel van een plat dak problemen (met name het onvoldoende snel afvoeren van het water via de hwa). Hoewel er technisch oplossingen zijn was het advies van Holleman omdat niet uit te voeren, maar een andere weg te bewandelen. De oplossing was namelijk esthetisch niet fraai. Uiteraard zou Holleman dit willen uitvoeren, als wij er op stonden. Maar de alternatieve oplossing van Holleman was beter (ondanks dat hij nu geen opdracht kreeg).

Snelle goede servicw

Gisteren gebeld ivm lekkage op de uitbouw en nu vandaag al gemaakt. Heel fijn! Ook nog goede tips gekregen voor de herstelwerkzaamheden aan mijn muur. Bedankt jongens.

Holleman weet van aanpakken!

Vanwege meerdere lekkages aan mijn dak, die niet eenvoudig meer te repareren waren heb ik telefonisch contact gezocht met de eigenaar (Martin) van de firma Holleman. Er werd niet opgenomen maar binnen enkele uren ben ik teruggebeld en een dag later stond Martin al op het dak voor een inspectie. Enkele dagen daarna had ik de offerte voor de benodigde reparatie- en vernieuwingswerkzaamheden binnen. Na uitvoerig telefonisch overleg over de werkzaamheden en daarna nog een persoonlijk gesprek bij mij thuis over de offerte heb ik het werk in opdracht gegeven. Martin gaf aan dat het werk in twee fases zou worden uitgevoerd. Eerst op korte termijn de voorbereidende werkzaamheden en diverse weken later (in ieder geval binnen 6 weken) het echte reparatie- en vernieuwingswerk. Aangezien de wachttijden bij sommige dakdekkers tussen de 3-6 maanden ligt (en soms nog langer) leek mij deze planning prima in orde. Ook met het oog op de vakantieperiode. Omstreeks een week na akkoord was Holleman op het dak bezig voor de eerste werkzaamheden. 3,5 week daarna zijn de hoofdwerkzaamheden aangevangen. Het werk is, met enkele dagen onderbreking vanwege het uitzonderlijke warme weer, aaneengesloten uitgevoerd. Wanneer mogelijk werden er ook halve dagen (vroeg in de ochtend) gewerkt. De werkzaamheden zijn geheel naar tevredenheid uitgevoerd en met behulp van foto's heeft Martin laten zien hoe het werk in verschillende stappen is uitgevoerd. Wil je relatief snel kwalitatief goed werk aan je dak hebben verricht tegen een concurrerende prijs dan kan je bij Holleman zeker terecht.

Duidelijk, direct en geen mooi verkoop verhalen

Het bedrijf is betrouwbaar en levert conform afspraak, ik heb vooral de negatieve recensies gelezen en daar herken ik me daar niet in. Ik bel altijd een paar dagen van te voren om de laatste dingen door te nemen . Dat helpt aan beide kanten. Uitvoering is zelfs bij 30 graden top en de jongens levert werk af conform afspraak en geen bijkomende kosten. Inmiddels is de tweede opdracht een feit. Geen moment spijt van gehad. Ga zo door mannen!

Komt zijn afspraken niet na,

Afspraak gemaakt na email contact, telefonisch 2x gebeld op 1 dag voor dezelfde afspraak. Hij zou week later komen tussen 8 en 9. Na 9 uur nog niemand aanwezig. Na een telefoontje naar hem, was zijn mededeling dat hij niks had staan in agenda en dat hij het vergeten was om te noteren. Toen ik hem nogmaals zei dat hij er 2 x over gebeld had, zei hij doodleuk dus..... Het kon hem weinig interesseren. Heb gelijk een andere dakdekker gezocht. Hij gaat zijn duistere praktijken maar ergens anders uitvoeren. DUS DENK GOED NA OM MET DEZE DAKDEKKER IN ZEE TE GAAN

Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent. Van onze kant is inderdaad een eerste afspraak vergeten, waarvoor meermaals excuses is aangeboden en direct een nieuwe afspraak is ingepland. Deze heeft u vervolgens geannuleerd. U heeft dan ook niet van onze diensten gebruikgemaakt.

Vandaag zijn de dakdekkers van bedrijf Holleman langsgekomen om mijn lekkage te verhelpen. Fijn dat er van te voren duidelijk wordt gecommuniceerd wat de prijs is om een lekkage te laten maken. Uitstekende service!

Gewoon goed werk

Lekkage in onze dakgoot werd snel gevonden en daarna praktisch en snel opgelost.

PRIMA OFFERTE UITGEBRACHT / PROFESSIONELE UITVOERING

Aan het uitbrengen van de offerte ging eerst een uitgebreid onderzoek vooraf. Vragen en suggesties werden besproken. Ook de planning afspraak was gunstig en ging geheel volgens plan. Professioneel en aardig personeel. Een aanrader !!

professioneel

Holleman komt gedegen over. Vaklui die zonder zeuren mijn daklekkage repareren.

Dank voor uw beoordeling en goed om te horen dat we u naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen met uw lekkage aan uw dak

Snel ter plaatste en goede service

Ze kwamen meteen de volgende dag voor een spoedreparatie, gaven goed advies over een langere termijn oplossing. Goed bereikbaar en vriendelijk.

Dank voor uw beoordeling en goed om te horen dat we u naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen met onze spoedreparatie

Zeer snel, vriendelijk en professioneel geholpen

Ondanks de hektiek na de storm zijn we snel, vriendelijk en vakkundig geholpen.

Ik heb goede ervaringen met Holleman dakdekkers. Ik kende het bedrijf voorheen niet maar ik ben zeker niet teleurgesteld, integendeel. Zeer vriendelijke en klantgerichte medewerkers.

• Ervaring met: Dak lekkage

Dhr. Holleman met collega op afgesproken tijd het dak op gegaan in verband met lekkage. Eerlijk advies een metselaar in te schakelen. De werkzaamheden blijken niet binnen hun vakgebed te vallen. Zij willen voor hun komst en advies geen geld hebben! Bij een volgend probleem bel ik hem weer!

• Website

Ging best snel, binnen twee dagen dak vernieuwd.

• Ervaring met: Dak vervangen

De mannen hebben bij ons het dakterras snel en netjes vervangen! Binnen een dag zat het nieuwe dak erop, het ziet er netjes uit en is gedaan tegen een scherpe prijs.

• Ervaring met: Dak vervangen

Martin Holleman en medewerker Reggy waren snel ter plaatse en maakten meteen 'n noodoplossing na stormschade aan het dak. Daarna uitstekend werk geleverd, goede adviezen gegeven en meteen andere zwakke plekken dakbedekking aangepakt en vernieuwd. Ook 'n mooie nieuwe (zinken) regenpijp netjes en solide geplaatst. Medewerker Reggy heeft veel werk verzet en alles secuur en netjes afgewerkt. Ook werd door beide mannen aandacht besteed aan 'schoon werken' als ze telkens door het huis gingen met materialen. Soms was het wel wat puzzelen om afspraken goed af te stemmen of na te komen. Werd wel opgelost.

• Ervaring met: Dak reparatie

Tijdens de bouwvakvakantie lekkage en toch snel en goed geholpen. Een paar uur nadat ik had gebeld stond dhr Holleman al op het dak en ondanks een erg natte dag, na de reparatie geen lekkage meer. 's avonds is er nog telefonisch gecheckt of alles inderdaad droog bleef binnen. Prettig en goed!

• Ervaring met: Dak lekkage

Na een kosteloze noodreparatie aan onze lekkende dakgoot heeft Martin Holleman een nieuwe zinken dakgoot geplaatst. Meteen ook enkele dakpannen vastgezet en de nokvorst hersteld. Alles tot volle tevredenheid! Uitstekende service, deskundig uitgevoerd, prettig contact en duidelijke afspraken.

• Ervaring met: Dak lekkage

Een dakdekker die vooraf overlegd zodat het dak gedekt wordt zoals wenselijk. Werken door maar niet gehaast, resultaat is belangrijker en het resultaat is goed. Tijdens het dak dekken vriendelijk en na het dakdekker ruimen ze spullen netjes op en flexibel in het maken van afspraken. Erg goede ervaring!

• Ervaring met: Dakdekken