Zeer snel afspraak gemaakt, op tijd gekomen en meteen alles kunnen doen voor een redelijk prijs. En vriendelijk service. Een aanrader dus. :)

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

We had a problem with the front door lock. We called the NH Slotenmakers and Paul came home within 30 minutes. Checked the problem and temporary fixed it until the next day that he came to replace the system and adjust the door. Very knowledgeable and friendly service! On time and effective.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

NH Slotenmakers is een zeer servicegericht bedrijf. Na een vrijblijvende inventarisatie en offerte hebben zij alle nieuwe sloten en dergelijke snel en vakkundig geplaatst. Men denkt graag mee over de beste en prijs-technisch meest passende oplossing. Prima bedrijf met vriendelijke mensen!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Super! Enige minpunt was een klein gaatje in de voordeur maar dit was volgende dag gerepareerd. Monteur was vriendelijk, snel, heel professioneel en heeft alles goed uitgelegd. Helemaal tevreden - en nu veilig.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Afspraak was snel gemaakt Het nakomen hiervan ging perfect Uitvoering was prima en heel klantvriendelijk

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Was wat tegenslag, maar klantvriendelijk opgelost

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Slot van de achterdeur was kapot, en ze hebben het snel dezelfde dag weer opgelost. Prima werk! Bedankt

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Ik kon mijn huis niet meer in ivm kapotte cilinder en binnen een uur stond er iemand bij mijn deur. Alles netjes geregeld en was voor 150 euro klaar. Nieuw duur slot, extra sleutels en arbeidsloon. Ik ben heel erg tevreden en had ook een goed gevoel bij de persoon die bij me voor de deur stond!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Hij voelde als en reddende engel!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Prima service en ontzettend snel met helpen en af handelen en mee denken.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Mei 2015: Na eerst een offerte te hebben ontvangen van een ander bedrijf, waren we bij NH bijna de helft goedkoper uit. Goed advies en juiste kennis van zaken. Na de offerte snel een afspraak gemaakt en het huis voelde gelijk een stuk veiliger. Maart 2016: sleutel kwijt van een raamboom. Gebeld met NH en een paar dagen later via de post twee sleutels ontvangen (gratis). Top service.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Na eerst een andere slotenmaker uit te Gele Gids gebeld te hebben en hierdoor 140.00 euro lichter gemaakt ben en nog steeds een stuk voordeurslot had heb ik NH Slotenmakers gebeld op vrijdag middag 16.00 uur. Paul stond gelijk de zelfde middag om 16.30 voor de deur heeft alles opgenomen en zei morgen dus zaterdag 10.00 uur ben ik bij je en vervang het slot want dit kan niet. Wel nu die zelfde zaterdag 10.00 uur stond paul voor de deur en om 11.00 uur hadden wij een nieuw slot in de voordeur . Paul hulde

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Goede kennis en vakmanschap, zeer prettig in de omgang. Monteur (Dennis) is zeer welkom bij volgende klus. Zal jullie zeker aanbevelen. Snelheid, nakomen van afspraak en prima prijs/kwaliteit verhouding. Mijn dank en complimenten. Fred

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Zie bovenstaande! Omdat er onlangs is ingebroken blijft het veiligheids gevoel nog even uit.....

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

In de eerste instantie een ander bedrijf gebeld. Deze heren kwamen in burgerkleding met een Polo'tje voorrijden. Twee nemef sloten in de hand, die je op de hoek van de straat koopt voor € 50,-. De heren vroegen gemiddeld 200,- voor de sloten, excl. monteren en BTW. Dit leek ons voor deze "gewone" sloten nogal duur. Wij wilden verder geen zaken doen met deze heren, maar moesten uiteraard de voorrijkosten en een half uur arbeidsloon betalen. Dit kon alleen contant, want ze waren hun pinapparaat vergeten (uhhmm...?) Toen ik naar het bedrijf belde, werd mij gezegd dat er een pinstoring was, dus dat ze daarom hun pinapparaat niet mee hadden. Hierop heb ik de politie gebeld, want ook het KvK nummer op de factuur bestond niet. Verder raakte de nederlands sprekende persoon nogal geïrriteerd dat ik het zaakje niet vertrouwde en wenste niet dat ik tegen hem sprak, omdat ik een vrouw ben. Hij deed zaken met mijn man. Hierop konden de mannetjes zeer zeker vertrekken. MENSEN LET DUS OP! Ik adviseer NH slotenmakers ten zeerste aan. Gewoon een keurig bedrijf. De jongen die het slot kwam plaatsen was echt kundig en iemand waarvan je op aan kunt. Wij hebben inmiddels weer een goed sluitende voordeur met een goed slot. Nogmaals...echt een aanrader.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Ik ben zeer tevreden over de offerte en de uitgevoerde werkzaamheden. Vakkundig en vriendelijk personeel! Laten alles netjes weer achter. En veel gemak van de nieuwe sloten!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Ik heb een aantal slotenmaker gevraagd om een offerte te maken voor een sluitplan in ons appartement complex nh slotenmaker geageerd snel en zeer vriendelijk en de service is echt top en de levering was ook heel snel met een week werd alles geplaatst Nh slotenmaker is echt een aanrader

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Snelle vakkundige service. Wel aan de prijs, maar elke cent waard.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Vriendelijk en deskundig !

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Het is zowat een jaar geleden dat ik een MULT-T-LOCK slot liet aanbrengen. Na aanvraag van een offerte was de monteur snel gekomen. Ook nu kreeg ik op verzoek nog een advies.

• Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.

bedankt! fijne service, snel geregeld en goede kwaliteit materiaal

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Snel, goed en een echte vakman zonder poespas.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Continu hele snelle reactie van NH Slotenmakers. Ze zitten er gewoon bovenop. Van offerte aanvraag tot de nazorg. Zojuist nog enkele vragen gesteld voor een aantal openstaande punten. Zoals gewoonlijk pakken ze dit direct op en hebben beloofd om volgende week langs te komen. Top service dus!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Snelle service en doordat men op Noord-Holland georiënteerd is korte lijnen goede afspraken.

2 sterren: slechter dan verwacht

5 minuten werk kost 75 euro, géén werk>prijs verhouding

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Beste mevrouw Oppers, Dank voor uw reactie, wij stellen reacties altijd zéér op prijs. Jammer dat u ontevreden bent over de prijs, temeer omdat wij vooraf met u de prijs telefonisch doorgesproken en afgesproken hadden. Fijn dat u tevreden bent over ons vakmanschap en het feit dat wij onze afspraken nakomen, alle afspraken.

Smallekamp 2

1991CA Velserbroek

Over NH Slotenmakers

NH Slotenmakers Ook als u uw sloten wilt vervangen of u wilt uw huis of bedrijf laten beveiligen door middel van gekeurde sloten bent u op het juiste adres. Slotenmakers, slotenspecialisten in heel Noord Holland bij u in de buurt.