Very happy with their service!

I contacted NH Slotenmakers to install a motorized garage opener for a nonstandard garage door. No other company in the country dared to do it. They did and the end result was even better than expected. Very happy with their service!

• Would you recommend us? Yes

Snel, betrouwbaar en vakkundig

Ik had een oud 3-punts slot op de voordeur, waarvan de slotkast dol draaide. NH kon dit snel voor mij oplossen door een onderdeel te vervangen ipv het hele mechanisme en hebben als extra service de slotvanger strakker afgesteld.

Super service en betrouwbaar

Vandaag stuurde ik een e-mail omdat mijn slot al een paar dagen niet goed functioneerde,. Ik kreeg dezelfde ochtend, supersnel een reactie dat het gefixt zou worden., In de middag een keurige man, die het slot inspecteerde en tot de conclusie kwam dat het slot “op” was. Geen praatjes, maar goede onderbouwde uitleg en liet het probleem zien. Nadat hij de mogelijkheden (met prijzen)had verteld, direct verholpen. Goede, uitleg en snel gefixt (als beloofd in de e-mail van de ochtend).

Super, geweldige service!

Erg fijne mensen, behulpzaam, leggen het allemaal rustig uit en leuk om te zien dat ze passie voor het vak hebben, zou ze zo weer inhuren!

Fantastisch! Snel+goed!

Fantastisch! Snel, goed, correct, beleefd! DOEN!!!

Top service!

Vandaag onze sloten laten vervangen. Ik ben erg tevreden over de service. Alles werd goed uitgelegd en netjes achter gelaten. Verder hadden wij meerdere offertes opgevraagd, maar NH slotenmakers kwam voor ons qua prijs/kwaliteit verhouding het beste uit de bus!

Gedaan wat er beloofd was

Na een prettig gesprek snel een keurige offerte gekeken. Uitvoering van de werkzaamheden zijn netjes en snel gedaan. Zeer tevreden met geleverde werk!!

Prima service, stipt op tijd

De offerte nog dezelfde avond, goede uitleg van wat er aangeboden is, snelle levertijd en montage. Na montage netjes opgeruimd en nogmaals goed uitleg over werking en onderhoud.

Snelle keurige en adequate vervanging van mijn slot.

Het vervangen van mijn slot is heel netjes uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden over het resultaat waarbij zelfs mijn deur weer beter aansluit.

Snel en goed

Snel een afspraak kunnen maken en probleem vakkundig opgelost. Top!

Zeer professioneel

Ik had snel een offerte. Ik kon al op korte termijn een afspraak maken. De slotenmaker was keurig op tijd. Heeft heel netjes gewerkt. Was ook heel vriendelijk. Gaf duidelijke uitleg over het nieuwe slot. Ik zou volgende keer zeker weer dit bedrijf bellen. Heel goede ervaring.

Vakwerk

Er wordt netjes gewerkt, prima personeel.

Betrouwbaar en deskundig

Ik was op zoek naar een nieuw slot voor mijn voordeur. NH Slotenmakers heeft me hier uitstekend bij geholpen door allereerst kundig advies uit te brengen over wat een veilig slot is, maar ook hoe dit bij de stijl van de voordeur past. Vervolgens was de montage de volgende werkdag al geregeld. Duidelijke en eerlijke prijzen en het resultaat is prachtig. Vakwerk!

UIstekend

Mijn kunststof achterdeur ging niet meer open. Bovenste haak van 3 punts sluiting ging niet los. Was al andere slotenmaker bij geweest. Kreeg in 2 uur deur niet open en ging onverrichterzake weer weg. Het eerste wat deze man zei;"Iemand moet hem toch openmaken.". Na iets van 3 kwartier was de deur open. Nieuw slot erin en alles werkt weer naar behoren.

Prima werk geleverd en alles prima geregeld.

Vanaf het eerste tot het laatste contact een zorgvuldige behandeling met goede, duidelijke communicatie. Prettige, vakkundige medewerkers.

Zowel een slot laten plaatsen voor openslaande deuren als de sloten laten controleren en versterken.

Uitstekende service en maatwerk

Prima service. Komen ook stipt op afgesproken tijden, snelle offerte en ze luisteren goed naar de klant als die speciale maatwerk wensen heeft. En passant werd bij het werk ook nog een deurklink in de huiskamer even gerepareerd. Alles bij de service inbegrepen! Van harte aanbevolen!

Keurig en netjes bedrijf met verstand van zaken.

Goede uitleg over de mogelijkheden van nieuwe sloten. Als ze wat later waren , belde ze keurig om te zeggen dat ze wat later waren.

Correct en prettig

Geen gedoe met tarieven, duidelijk all in offerte vooraf aan de werkzaamheden. Snel en vakkundig afgehandeld

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden met NH Slotenmakers. Geven goed advies, denken met je mee en laten alles netjes achter. Daarnaast hebben ze als extra service nog een kitrand geplaatst in de keuken en slot van het toilet gemaakt. Top!

Fantastische service

Heel blij ben ik met mijn nieuwe sloten. Goed advies over hoe ik mijn huis veiliger kon maken gekregen van NH Slotenmakers. Daarna kreeg ik snel een goede offerte en zojuist binnen 3 uur tijd heb ik nieuwe sloten ‘er goede uitleg over gebruik en onderhoud en waren alle ‘sporen’ van de werkzaamheden weer opgeruimd. Echt fantastische service!!!

Netjes en professioneel

Ze hebben netjes uit een meerpuntssluiting in onze kromme voordeur gemaakt.

Super service!

Ontzettend vriendelijke mensen die professionaliteit hoog in het vaandel hebben. Een tijd geleden een slot geplaatst dat nu was doorgeschoten. NH Slotenmakers is meteen langsgekomen om het te herstellen. Super snel, super vriendelijk, super professioneel. Zeker een aanrader!

Een fantastisch team en hulde aan hun menslijkheid en mentaliteit

Natuurlijk hadden we op een zondag een slot van voordeur dat niet werkte, en mijn dochter belde natuurlijk de verkeerde 24 uurs firma die zich uitgaf als plaatselijke specialist maar dit niet was en die woeker prijzen berekend en half werk afleverd en mensen diep ongelukkig maakt zo vlak voor kerst. We weten nu waar we moeten zijn wat een service wat een kwaliteit en bereidheid andermans shit op te lossen . Paul, jij en je zoon zijn we eeuwig erkentlijk en dankbaar wat jullie hebben gedaan, dit geeft mij toch weer een beetje geloof in de mens terug maar ik wil iedereen waarschuwen bel alleen in district Haarlem NH Slotenmakers en laat je niet in luren leggen zoals mij is overkomen.

Top service!

Er wordt in mogelijkheden met je mee gedacht. Snelle, prima service!!

Over NH Slotenmakers

NH Slotenmakers Ook als u uw sloten wilt vervangen of u wilt uw huis of bedrijf laten beveiligen door middel van gekeurde sloten bent u op het juiste adres. Slotenmakers, slotenspecialisten in heel Noord Holland bij u in de buurt.