Super. Na bezoek van Paul en offerte alles perfect uitgevoerd door Mike. Perfect gewerkt. Alles netjes opgeruimd en zelfs alles stofgezogen zoals de deurmat. Perfect uitgevoerd en netjes afgewerkt. Vriendelijk. Netjes en we zijn zeer tevreden EEN AANRADER. WE ZITTEN ER WIL VEILIG BIJ met ons nieuwe 3 punt slot met 5 jaar garantie.

Zeer positief
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Nog geen uur nadat ik had gebeld stonden de monteurs van NH Slotenmakers bij mij op de stoep. Supersnel! Vakkundig en snel was de klus gereed en werkt het slotsysteem perfect. Echte aanrader!
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Helemaal blij, uitermate vriendelijk geholpen. Binnen 2 dagen afspraak, goed en duidelijk advies en tevreden met resultaat. Vriendelijke mensen, betrouwbaar gewoon perfect!
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

We wilden onze woning beter beveiligen en kwamen toen bij NH Slotenmakers uit. Tijdens de inspectie goed advies gekregen van Paul en een duidelijke offerte ontvangen. Prijzen waren zeer scherp, alleen de kosten voor het PKVW certificaat was wat aan de hoge kant. Op vragen werd zeer snel gereageerd, zelfs in de avonduren. Vandaag is onze woning beveiligd en zijn de voor- en achterdeur voorzien van een meerpuntssluiting en zijn enkele ramen voorzien van bijzetsloten. Het keukenraam en de achterdeur zijn gratis voorzien van dievenklauwen. Alles is zeer netjes gedaan en de monteurs waren erg klantvriendelijk. Top bedrijf!
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Zeer tevreden met de service. Van tevoren is duidelijk wat de kosten zijn en die zijn lager dan "vergelijkbare" slotenmakers. Ik had angst voor oplichting door alle horrorverhalen, maar daar hoef je bij NH Slotenmakers totaal niet bang voor te zijn.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Goede service, vakkundige mensen. Ik had mijzelf bij het testen per ongeluk buitengesloten. Zij hebben mij direct geholpen geweldig!
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Keurige snelle service, sloten mooi afgewerkt, vriendelijke monteurs. Een aanrader
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Super service. Na sleutels te hebben gekregen nieuwe woning meteen gebeld en binnen no time is onze nieuwe woning voorzien van nieuwe sloten. En veilig. Zeer vakbekwame en vriendelijke monteurs die snel en netjes werken. En ook alles weer netjes achterlaten. Kortom top!
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Vakbekwame mensen, komen afspraken na en bieden goede service
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Snelle service en kwaliteit. Prijzen zijn vooraf wel enigszins onduidelijk.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Mijn buurvrouw had haar voordeur laten dichtklappen met de sleutels er nog in. In paniek kwam ze bij mij. Via goolge gezocht naar slotenmakers en zo kwam ik bij NH slotenmakers uit. Paul legde alles duidelijk uit en na een kleine vertraging,( hij belde netjes dat het 15 min later werd) hadden ze snel de deur weer open. Mannen super bedankt!
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

5 redenen waarom ik deze slotenmaker promoot: Sommige ondernemers creëren ambassadeurs door de verwachtingen te overtreffen. NH Slotenmakers is zo'n bedrijf. https://www.nhslotenmakers.nl/. Want: 1) Ze zijn niet de goedkoopste want ze gebruiken alleen de beste materialen 2) Hun adviezen snijden hout. (Logisch, met houten kozijnen, maar dit terzijde...) 3) Ze zijn bescheiden en plezierig aanwezig en laten alles keurig achter 4) Ze hebben een perfecte after-sales: toen bleek dat een nog bruikbaar slot per ongeluk was meegenomen en weggegooid stuurden ze een nieuw exemplaar (t.w.v. € 45,00) per post! 5) Ze hebben een perfecte service: gister leek een slot te blokkeren, waarop ze vanmorgen direct op de stoep stonden. Toen het smeermiddel dat ik er gister in had gespoten het vuil had losgeweekt en de deur het opeens weer bleek te doen, was dat voor hen geen enkel probleem. Ze keken de andere sloten nog even na en met een net zo vrolijk gezicht reden ze de 45 minuten weer terug. Dit is ondernemerschap met hoofdletter S. Van Service. Dank, lof-en-hulde voor NH Slotenmakers!
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

kundige en vriendelijke vakmensen.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Werk is perfect uitgevoerd. Maar wat meer telt was het advies vooraf. NH Slotenmakers was de enige die ons attendeerde op de zwakke plek van ons huis en daar op maat een oplossing voor bood.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Paul wekte meteen ons vertrouwen en heeft keurig werk geleverd. Wij zijn erg blij met ons veiliger huis, dat slaapt toch een stuk rustiger!
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Ze werken zeer snel, netjes, zijn sevicegerichr en komen 100% gemaakte afspraken na. We hadden allemaal oud hang en sluitwerk en zijn zeer tevreden met onze nieuwe sloten. Zeer veilig en alle sloten zijn met dezelfde sleutel te bedienen. Al met al super!
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Een telefoontje met NH slotenmakers was voldoende om voor mij het juiste codeslot te verzorgen. Ik was een tijdje op zoek op internet maar kon dit speciale codeslot niet vinden. NH Slotenmakers heeft door de drukte zelfs het slot op zaterdag voor mij geplaatst. Dat noem ik nu nog eens service!
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Zeer goede ervaring met dit bedrijf en de monteurs. Goed advies (bestaande uit meerdere opties en bijbehorende prijzen), en vakkundige en kwalitatief goede uitvoering. Naast een hoge mate van professionaliteit ook prettige en vriendelijke monteurs. Kortom, een aanrader!0
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Ondanks de paasdagen erg snel aanwezig, veel kennis van zaken en klantvriendelijk (zie rapportcijfers)
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Vriendelijk, vakbekwaam, direct en vlot handelend.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Na diefstal van onze sleutels en het verdriet van onze kinderen werden deze zeer betrokken bij het vervangen van de sloten. Erg tevreden over!
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Op aandringen van onze verzekeringsmaatschappij vroegen wij NHSlotenmakers offerte uit te brengen voor deugdelijke sloten. We konden snel een afspraak maken. De heer Ruijgrok bekeek onze sloten en kwam tot het oordeel dat het sluitwerk prima was. Hij schreef een rapport voor de verzekering en stuurde ons geen nota. Dat is nog eens het belang van de klant voorop stellen!
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Wij zijn zeer snel en vakkundig geholpen. Er wordt netjes gewerkt en meegedacht.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding

Zeer kundig vakman. Bekijkt zwakke punten in en rondom het huis gedetailleerd en komt tot een totaaladvies op basis van concurrerende prijzen.

Over NH Slotenmakers

NH Slotenmakers Ook als u uw sloten wilt vervangen of u wilt uw huis of bedrijf laten beveiligen door middel van gekeurde sloten bent u op het juiste adres. Slotenmakers, slotenspecialisten in heel Noord Holland bij u in de buurt.

Filter op Taal