Reeds enkele jaren (4) doen wij nu zaken met NH Slotenmakers. NH Slotenmakers, Paul, denkt altijd mee, komt met oplossingen, regelt zijn zaken goed en op tijd, komt de afspraken altijd na, nooit onduidelijkheid over wat er moet gebeuren en wat er gedaan is. Kortom, een vakman. Dat geldt overigens ook voor zijn twee medewerkers, Mike en Jeffrey. Goede, nette vakmannen die perfecte service leveren. Waarom geen 10 geven dan? Dat doe ik nooit, anders waren het gewoon 6 tienen geweest.

Prima service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Prachtig al die positieve ervaringen, jammergenoeg delen wij die niet, en zullen wij nooit meer gebruik maken van de diensten van NH Slotenmakers. Details hoef ik niet te noemen, die zijn bij het bedrijf bekend. Deze boodschap is bedoeld als waarschuwing voor anderen.

• Afspraken nakomen
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.

Beste mevrouw Tophof, Het spijt ons zeer dat het ons, ondanks onze inzet voor u, niet gelukt is om u tevreden te stellen. NH Slotenmakers heeft klanttevredenheid zéér hoog in het vaandel staan. Dit blijkt ook uit de meer dan 134 goede reviews.

Snelle correcte afspraken. Hollandse degelijkheid

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Betrouwbaar en fijn familiebedrijf. Vakkundige, snelle afhandeling. Komen afspraken goed na en denken mee. Laten alles netjes achter en lossen onvoorziene problemen op.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Goed contact bij opname werkzaamheden. Fijne monteurs.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Vakkundige plaatsing van het kerntrekbeslag door Dhr Ruijgrok. Zeer tevreden!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Na een inbraakpoging xxx slotenmakers gebeld(bovenaan in google) voor herstel maar wat een prutsers. Slecht nederlands en konden geen prijs geven terwijl oplossing toch heel simpel en voor de hand lag. Na maand geleden Radar te hebben gekeken over malafide sleutelbedrijven toch wat scherper geworden! xxx dus bedankt en gekeken op google naar reviews en bij NHsloten waren deze top, enne niks over gelogen. Topgast met verstand van zaken en helder in de kosten. Hij was op afgesproken tijdstip aanwezig en heeft heeel goed werk geleverd en mij een goed gevoel en een goed beveiligd huis. Helemaal aan te bevelen deze boys!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Paul, dank voor je vakmanschap en volharding. Was even zweten in dat hete weer, maar wel gelukt. Alles werkt perfect.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Wij zijn heel tevreden met de snelle reactie van NHSlotenmakers. De reparaties zijn adequaat en professioneel uitgevoerd. De slotenmaker was erg vriendelijk. Top bedrijf.

Goed vakmansschap en communicatie

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

achteraf bleek de sleutel aan de binnenkant in het slot te zitten, zodat het euvel snel/vakkundig en gelukkig zonder breekwerk kon worden verholpen, Hulde !

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Normaal gesproken ben ik niet zo van de reviews schrijven, maar ik vond na de goede ervaring die ik heb gehad met NH Slotenmakers (Jeffery) het wel op zijn plaats. Het probleem met onze schuifpui, die niet meer open ging door een defect slot, is zeer goed, snel en vakkundig geholpen. De voorrijkosten waren bekend en de uiteindelijke kosten vielen 100% mee. Top en bedankt!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

NH Slotenmakers doet wat het beloofd en meer! Zeer fijne partij om mee te werken. Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding en hele fijne betrouwbare mensen!! Zeer zeker aan te raden.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Vandaag Mike en Jeffrey over de vloer gehad voor de beveiliging van mijn nieuwe woning. De heren waren zeer vakkundig, vriendelijk en geduldig, en zelfs niet te beroerd om aan het eind van de dag nog te helpen met mijn kattenluik!! Echt superservice. Een aanbeveling!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

De monteur Paul Ruijgrok heeft alle moeite gedaan om onze schuifpui weer open te krijgen. Dat was niet zomaar gebeurd. Keurig en vooral creatief opgelost. Wij zijn heel blij met Paul!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Super. Na bezoek van Paul en offerte alles perfect uitgevoerd door Mike. Perfect gewerkt. Alles netjes opgeruimd en zelfs alles stofgezogen zoals de deurmat. Perfect uitgevoerd en netjes afgewerkt. Vriendelijk. Netjes en we zijn zeer tevreden EEN AANRADER. WE ZITTEN ER WIL VEILIG BIJ met ons nieuwe 3 punt slot met 5 jaar garantie.

Zeer positief

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Nog geen uur nadat ik had gebeld stonden de monteurs van NH Slotenmakers bij mij op de stoep. Supersnel! Vakkundig en snel was de klus gereed en werkt het slotsysteem perfect. Echte aanrader!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Helemaal blij, uitermate vriendelijk geholpen. Binnen 2 dagen afspraak, goed en duidelijk advies en tevreden met resultaat. Vriendelijke mensen, betrouwbaar gewoon perfect!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

We wilden onze woning beter beveiligen en kwamen toen bij NH Slotenmakers uit. Tijdens de inspectie goed advies gekregen van Paul en een duidelijke offerte ontvangen. Prijzen waren zeer scherp, alleen de kosten voor het PKVW certificaat was wat aan de hoge kant. Op vragen werd zeer snel gereageerd, zelfs in de avonduren. Vandaag is onze woning beveiligd en zijn de voor- en achterdeur voorzien van een meerpuntssluiting en zijn enkele ramen voorzien van bijzetsloten. Het keukenraam en de achterdeur zijn gratis voorzien van dievenklauwen. Alles is zeer netjes gedaan en de monteurs waren erg klantvriendelijk. Top bedrijf!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Zeer tevreden met de service. Van tevoren is duidelijk wat de kosten zijn en die zijn lager dan "vergelijkbare" slotenmakers. Ik had angst voor oplichting door alle horrorverhalen, maar daar hoef je bij NH Slotenmakers totaal niet bang voor te zijn.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Goede service, vakkundige mensen. Ik had mijzelf bij het testen per ongeluk buitengesloten. Zij hebben mij direct geholpen geweldig!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Keurige snelle service, sloten mooi afgewerkt, vriendelijke monteurs. Een aanrader

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Super service. Na sleutels te hebben gekregen nieuwe woning meteen gebeld en binnen no time is onze nieuwe woning voorzien van nieuwe sloten. En veilig. Zeer vakbekwame en vriendelijke monteurs die snel en netjes werken. En ook alles weer netjes achterlaten. Kortom top!

Over NH Slotenmakers

NH Slotenmakers Ook als u uw sloten wilt vervangen of u wilt uw huis of bedrijf laten beveiligen door middel van gekeurde sloten bent u op het juiste adres. Slotenmakers, slotenspecialisten in heel Noord Holland bij u in de buurt.