Filters

2

In de val gelokt met garantie-reclame

Ik heb een Vaillant ecotech gas CV aangekocht in febr 2022. In hetzelfde jaar storingen met uitval van Vaillant CV. Na vier " gratis " bezoeken Vaillant met lange tussenpozen ook steeds meer dan 4 betaalde erkende loodgieter op bezoek gehad, op advies van Vaillant: extra zelf betalen, valt natuurlijk net buiten garantie. Mondelinge Vaillant belofte na 2e bezoek : Laat een Erkende Loodgieter dit volgend Vaillant-advies (zelf betalen) uitvoeren, als daarna weer niet werkt DAN ander Vaillant CV. Tussen eerste klacht ( 8 mnd na aankoop tot nu 20 mnd na aankoop: nog blijven betalen IN garantie , nog geen betrouwbare Vaillant CV ).Vaillant troefkaart blijft: Prachtige reclame site, telefonisten/onthaal zeer vriendelijk goed bereikbaar, niet bevoegd-bekwaam helaas, verwijzen alleen naar "online formulier etc, verantwoordelijke blijven onbereikbaar, komen niet aan telefoon : Solide slecht gegarandeerd ! ..... over een paar maanden verloopt 2 jr garantie, daarna verlengde garantie op ONbetrouwbaarheid... Mogelijk geldt dit voor de "hele boschgroep"... Consumenten moeten dit signaal zo breed mogelijk verspreiden... Slechte CV kan dodelijke gevolgen hebben !! Jozef Joghi GSM 0472408529

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Paasheuvelweg 42

1105 BJ Amsterdam zuidoost

020-5659200

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.