In de val gelokt met garantie-reclame
Ik heb een Vaillant ecotech gas CV aangekocht in febr 2022. In hetzelfde jaar storingen met uitval van Vaillant CV. Na vier " gratis " bezoeken Vaillant met lange tussenpozen ook steeds meer dan 4 betaalde erkende loodgieter op bezoek gehad, op advies van Vaillant: extra zelf betalen, valt natuurlijk net buiten garantie. Mondelinge Vaillant belofte na 2e bezoek : Laat een Erkende Loodgieter dit volgend Vaillant-advies (zelf betalen) uitvoeren, als daarna weer niet werkt DAN ander Vaillant CV. Tussen eerste klacht ( 8 mnd na aankoop tot nu 20 mnd na aankoop: nog blijven betalen IN garantie , nog geen betrouwbare Vaillant CV ).Vaillant troefkaart blijft: Prachtige reclame site, telefonisten/onthaal zeer vriendelijk goed bereikbaar, niet bevoegd-bekwaam helaas, verwijzen alleen naar "online formulier etc, verantwoordelijke blijven onbereikbaar, komen niet aan telefoon : Solide slecht gegarandeerd !
..... over een paar maanden verloopt 2 jr garantie, daarna verlengde garantie op ONbetrouwbaarheid... Mogelijk geldt dit voor de "hele boschgroep"... Consumenten moeten dit signaal zo breed mogelijk verspreiden... Slechte CV kan dodelijke gevolgen hebben !!
Jozef Joghi GSM 0472408529