deskundig, geduldig, vriendelijk en duidelijk met goede na-service.

Mijn moeder van 90 heeft een mooie Health sta-op-stoel aangeschaft. Met veel tijd en geduld heeft Zorgdrager geholpen bij de aanschaf, om een op de persoon gewenste stoel aan te bieden. Wat vooral opvalt is de uistekende na-service. Veel tijd en inspanning biedt Zorgdrager om de stoel zo comfortabel en op persoonlijke zorg in te stellen. Ook dus na aanschaf. Top!

• Betrouwbaarheid

Kennis, gezelligheid, humeur en sfeer waren helemaal top bij het aanmeten en bestellen van de stoel in de winkel. Levering ging op dezelfde manier dus niets anders dan lof over de gang van zaken!

Vakkundig en snel

Mijn moeder sliep de laatste 3 jaar in haar stoel, dus 24 uur per dag zat ze in haar stoel en als er iets technisch aan de hand was, waren ze er snel bij om het te verhelpen en altijd service van de zaak. Nu ligt ze op bed of in haar rolstoel, dus kan haar stoel niet meer gebruiken. Zorgdrager gebeld en ze namen de stoel mee en we kregen er nog een aardig bedrag voor terug. Dank en met vriendelijk groet Margriet Albers (dochter)

• Betrouwbaarheid

Top service, denken met je mee, stellen de juiste vragen en snelle levering!

Mijn bestelling werd snel geleverd, incl. leuke hebbedingetjes, helemaal leuk!

• Adviesgesprek N.v.t.

Wat een service !!

Mijn echtgenote had moeite met opstaan, via de ergo in contact met Steef van Zorgdrager gekomen. Ten eerste voor haar zelf een verademing om in een goede stoel te zitten, die op haar lichaam aangepast is, maar ook voor mijzelf, want ik moest ze letterlijk uit een stoel trekken. Daarbij de menselijkheid, het meedenken en de betrokkenheid van zowel Steef en de bezorgers van de stoel. Hulde Steef nogmaals, ik had je via de telefoon al bedankt, maar nogmaals DANK. Joke en Edwin van der Waarden

• Betrouwbaarheid

Kennis van zaken en alle tijd nemen voor juiste instelling en uitleg.

Voor mijn schoonmoeder, die in een verzorgingstehuis woont, een zeer goede relax stoel met sta-op functie gekocht. Zeer tevreden over deskundigheid van Zorgdrager. Ter plekke is de stoel op maat voor mijn schoonmoeder ingesteld en alle functies zijn goed uitgelegd. Zal hier nog jaren plezier van kunnen hebben.

• Betrouwbaarheid

Super vriendelijk veel kennis van product zeer goede service

Mijn moeder van bijna 87 heeft bij zorgdrager een stoel gekocht.Zeer tevreden,vriendelik personeel goede service.Top!!!!!

GEWELDIG!

Kennis van zaken, klantvriendelijkheid en service gaan hier hand in hand! Top.

Zeer vriendelijk

Vriendelijk en deskundig personeel.

Goede voorlichting. Duur.

We zijn goed geholpen. Snelle levering. Zou top zijn als de prijzen 30% lager liggen.. minder duur, meer omzet. Ook mis ik dat de stoelen tegen een redelijke prijs weer ingeruild kunnen worden. Nu krijg je een fractie van de aankoopprijs, ook na enkele maanden gebruik. Jammer. Stoel bevalt goed tot op heden

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Fijne stoel, fijne service

Voor mijn vader, die steeds langer en ongemakkelijker op z’n bank hing, een fijne stoel aangeschaft waarop hij heerlijk comfortabel zit en makkelijker opstaat. Hadden we veel eerder moeten doen.

Fijne begeleiding

Er wordt optimaal gekeken naar je zitcomfort. Daar nemen ze ruim de tijd voor.

• Betrouwbaarheid

Snelle betrouwbare klantvriendelijke oplossing!

Door verkeerd gebruik van de sta-op-stoel was er een beschermingskap afgebroken, na een prettig telefonisch kontact, kreeg ik kosteloos binnen 2 dagen (tijdens de feestdagen) een nieuw onderdeel (met duidelijke montage instructie) zodat ik op mijn verzoek dit zelf kon plaatsen. Hartelijk dank voor deze snelle service. Groet Marco, Houten.

• Betrouwbaarheid

Goede voorlichting en aanmeting gedaan voor mijn stoel.

Ruime, lichte showroom, met nieuwe en ook gebruikte stoelen. Er werd alle tijd genomen voor het bespreken waarom ik een aangepaste stoel wilde, en het opmeten om de juiste maat van de stoel te vinden. EĂ©n van de gebruikte stoelen "was mijn maat" en stond een paar dagen later bij mij thuis. Is nu 1,5 jaar geleden, en geen spijt van! De rugklachten die ik had zijn verdwenen, mede door de stoel. Hierdoor kan ik nu rustig en ontspannen zitten en zonder rugpijn weer opstaan.

Heel tevreden

Na een paar maanden mijn beoordeling. Geweldig. Ook een prettig uitvoerig uitleg en raad in de winkel.

Heel goed!

Vorig jaar 1 gebruikte stoel gekocht te Delft. In maart 2020 , wat problemen. Dit door corona even mee gewacht. Recent monteur geweest. Maar helaas de stoel kon niet bij mij thuis , gemaakt worden. Dus stoel mee en snel weer terug , De stoel is weer als nieuw. Goede SERVICE, heel goede service , mag ik wel zeggen.

• Adviesgesprek N.v.t.
  • Aflevering/instructie N.v.t.

Geweldige service!

In verband met een ongeval had ik, na mijn ziekenhuisopname een speciale stoel nodig. Die werd dezelfde dag, dat ik uit het ziekenhuis ontslagen werd, nog geleverd. Prima service!

• Betrouwbaarheid

Goede prijs met top service

Via een tip van een buurman in de 55+ woning van mijn moeder ben ik bij Zorgdrager beland. Wij hadden een niet al te groot budget voor een Sta Op stoel voor mijn moeder. Verkoper Steef heeft via gerichte vragen de behoefte voor een juiste stoel vastgesteld en hebben wij voor een prima prijs een 2e hands gereviseerde stoel aangeschaft. De snelle levering was Top. De stoel werd ter plekken helemaal op haar afgesteld. Een uitgebreide uitleg volgde. Kortom mijn moeder heel blij. Wij blij. Goede prijs met Top service. Zeer aan te raden!

• Betrouwbaarheid

stoel voor mijn moeder besteld, mooie stoel en netjes bezorgd en uitgelegd.

heel goed

Ben blij bij zorgdrager. klantvriendelijk en meneer van de Kruit is een goede verkoper. Hij weet waar hij over praat. Klasse. Dikke tien waard

• Betrouwbaarheid

Je wordt er als mens behandeld en ze nemen de tijd voor je

GOED

Mijn ijdelheid voerde nog een week de boventoon,daarna geniet ik iedere dag van ontspannen lichaam en vooral de benen. Vakwerk en advies door verkoper,direct,maar deskundig en prettig. Aflevering relaxt,vakkundig en zeer prettig. Bedankt.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Vakbekwame en persoonlijke benadering

Bij het kiezen van de stoel is goed geluisterd naar de persoonlijke wensen. Aanvullend vakbekwame en zinvolle adviezen om tot de juiste keuze te komen. Ook bij het afleveren was er persoonlijke benadering en aandacht voor de juiste zithouding. Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Super service

Ik ben over de firma Zorgdrager zeer tevreden, ben al jaren klant en het personeel is altijd vriendelijk en terzake kundig. De enkele keer dat er storing in de stoel was werd dit snel opgelost. Vorige week ging er iets kapot dat niet thuis gerepareerd kon worden en diezelfde dag werd de stoel opgehaald en kreeg ik een vervangend exemplaar. Hoewel het al buiten de garantie viel werd dit kosteloos gerepareerd omdat het een zeldzaam voorkomend gebrek was. Kortom, niets dan lof voor dit bedrijf

Persoonlijk, Professioneel

Jaren geleden kochten wij twee stoelen voor onszelf, en vorig jaar voor mijn ouwelui, en beide keren was de uitleg in de showroom heel persoonlijk (en gezellig!), verhelderend, en het eindresultaat per-fect op maat! Ik dacht zelf dat ik als jonge vent niets zou hebben aan een 'bejaardenstoel', maar al na mijn eerste avond TV-kijken wil ik nooit iets anders meer!

Over Zorgdrager

Welkom bij Zorgdrager! Wij zijn leverancier van relaxfauteuils van Fitform, Doge-Collection en Meubelfabriek De Toekomst. Wij weten wat comfortabel zitten betekent. In onze ruime showroom ontdekt u ook bureaustoelen, sta-op-stoelen, aangepaste stoelen en seniorenstoelen. Voor Zorgdrager’s Reco+ stoelen komt men van heinde en verre naar Delft! En we rijden ook door geheel Nederland om u aan huis van dienst te zijn. Vind in onze showroom een winstpakker tussen de outlet-stoelen en onze altijd wisselende voorraad Cash & Carry-stoelen.