Perfecte stoel met uitstekende service

Tevreden? Wij kunnen zeggen zeer tevreden.De stoel werd op tijd geleverd, de dag voor kerst en er werd een duidelijke uitleg gegeven. Nu naar een aantal dagen kunnen wij zeggen dat hij uitstekend voldoet aan de gestelde eisen. Bedankt voor de goede zorgen, De heer B.C. VanLeeuwen en Mevr. A.C.M. stroeken-van Leeuwen.

• Betrouwbaarheid

Alle tijd voor de klant en zeer zorgvuldig.

Mijn vrouw en ik zijn 2 maal in de zaak in Delft geweest voor een sta-op stoel voor mijn 91 jarige schoonmoeder. De eerste keer samen, de tweede keer ging schoonmoeder mee. Beide keren zijn we ongeveer 1,5 uur geholpen en werden meerdere stoelen uitgebreid geprobeerd. Heel vriendelijk en met veel geduld uiteindelijk een sta-op stoel gekocht. Vandaag werd deze bezorgd bij schoonmoeder. Toen de stoel op z’n plek stond werden opnieuw alle functies uitgelegd en uitgeprobeerd. Hier werd ook alle tijd aan besteed. Kortom, een een hele fijne zaak waar je goed wordt geadviseerd en waar klantvriendelijkheid zeer hoog in het vaandel staat.

• Betrouwbaarheid

Alles klopt bij zorgdrager. Zeer goede uitleg. En komen de afspraken na.

Geweldig service.

Door Steef van de Kruit aangesproken dat mijn oude stoel niet goed was voor mij. Er is een offerte aangevraagd en er kwam een nieuwe, volledig aangepaste stoel. Mijn oude stoel was inderdaad absoluut niet goed. Wel kon hij nog gebruikt worden door b.v. visite. Ik wilde hen graag gereinigd hebben. Dat is gebeurd en bij navraag waar de rekening bleef, bleek dit service van de zaak te zijn. Nu heb ik 2 grandioze stoelen staan. Aangepast en schoon!!

zorg op maat!

Als gevolg van mijn spierziekte werd zitten een 'vermoeiende activiteit'. Door de adviezen en AFA stoel op maat is zitten nu weer een moment van energie besparen en echt uitrusten. Fantastisch!

• Betrouwbaarheid

Zijn heel erg netjes geholpen door de twee mensen die de nieuwe stoel hebben afgeleverd

• Betrouwbaarheid

Meedenkend, kennis, betrouwbaar en klantvriendelijk

Op een zeer correcte en prettige manier geholpen en geadviseerd bij het aanschaffen van de juiste relaxstoel voor mijn moeder. Met name de juiste houding was heel belangrijk voor haar. Uw bedrijf is zeker aan te raden bij familie en kennissen.

• Showroom N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Gedegen kennis van comfortabel zitten

De recent aangekochte sta-op stoel (via Medipoint) verkocht aan de fa. Zorgdrager, wegens overlijden van de eigenaar van de stoel. Een redelijke prijs voor deze stoel ontvangen en wij hoefden er niet verder mee te leuren. Prima no-nonsense service. Het trof ons specifiek wat voor kennis er binnen Zorgdrager bestaat over het product “zit comfort”. Wij hebben deze firma dan ook aanbevolen aan de instelling waar de eigenaar van de stoel woonde.

• Aflevering/instructie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Wij zijn buitengewoon tevreden de totale gang van zaken met uw bedrijf.

Uitstekende service, advies. Zeer klantgericht. Op alle gebieden wordt er kwaliteit geboden.

• Betrouwbaarheid

Mijn tweede stoel en natuurlijk bij Zogdrager, where else?

Uitermate kundige uitleg van mijn sta op stoel in een ontspannen sfeer. Bezorging uiterst correct en zorgvuldig. Toppers zijn het!

• Betrouwbaarheid

Vakmanschap, kwaliteit en service!

Een trippelstoel en staop stoel van Zorgdrager. Beide goed aangemeten, op tijd geleverd met goede gebruiksinstructie. In afwachting van de levering van de staopstoel een tijdelijk exemplaar in gebruik gekregen! Mensen die de klant volledig centraal stellen!!!

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen, snelle levering en een heerlijke stoel

• Betrouwbaarheid

Goed advies en nette bezorging

De voorlichting, en advies gesprekken in de showroom, vonden in een gezellige ongedwongen manier plaats. Na een gesprek over levering en betaling ben ik dan ook met een goed gevoel weer naar huis gegaan. De bezorging was precies zoals afgesproken, en vond ook netjes en verzorgd plaats. De werking van de stoel werd op een goede begrijpelijke manier uitgelegd. Dus tot nu toe ben ik zeer tevreden over de firma Zorgdrager en het personeel.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Zorgdrager, doet zijn naam eer aan

Fantastisch geholpen en er ging een wereld voor ons open. Uitgebreid voorgelicht, men nam echt de tijd, heel vriendelijk en professioneel geholpen door mensen met hart voor de zaak. En wat een heerlijke stoelen! Gisteren binnen gelopen voor een stoel voor onze moeder, en 's middags had ze de stoel op haar kamer staan. Op maat gemaakt en met een extra traagschuim kussen erin. Wat een service! Wij kunnen firma Zorgdrager van harte aanbevelen.

Service met een hart!

Service vanuit het hart! Met respect en eerbied geholpen, petje af!

Zeer goed en correct.

Op alle fronten zeer tevreden met deze zaak en de geleverde service en afhandeling

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden met de Fitform sta-op-stoel.

Na levering van de fitform sta-op-stoel heb ik er 2 dagen van kunnen genieten. Ik ging voor ruim 1 week van huis. Verlangde best wel naar de Fitform stoel. Eenmaal weer thuis kon ik genieten van mijn nieuwe aankoop. Ik ben zeer tevreden en gebruik de stoel met plezier…… Mijn ervaring: wacht niet te lang om een keuze te maken een sta-op-stoel aan te schaffen. Beter op tijd, dan te wachten op de tijd dat het opstaan uit een stoel moeizaam gaat. Dit is mijn ervaring.

• Betrouwbaarheid

Ik ging er met vraagtekens heen en ging met alle antwoorden naar huis.

Vanaf de allereerste kennismaking tot en met de perfecte aflevering van de sta op stoel is dit bedrijf een absolute aanrader.

Stoel voor mijn moeder!

Enige tijd geleden een stoel aangeschaft via zorgdrager. Na het 1e gesprek had ik sterk het idee dat we op het goede spoor zaten. Er kwam iemand thuis langs.., wat heel prettig was, wij zijn ook op bezoek geweest in Delft om dieper te oriënteren. Mijn moeder was zeer sceptisch over de stoelen maar besloot er toch 1 aan te schaffen. Het duurde een tiental weken voordat ze zich eraan overgaf maar wat een goede aankoop is dit geweest. Mijn moeder woont letterlijk in deze stoel, ze slaapt er soms ook een nachtje in.., gewoon omdat het kan. We zijn bij Zogdragen enorm goed geholpen!!

• Betrouwbaarheid

Geweldig om een aangepaste stoel te krijgen die helemaal bij mij past

Zeer ervaren mensen die mij zien staan en al doorhebben wat er mis is met mijn eigen stoel. Ik krijg dinsdag een nieuwe stoel. Ik ben benieuwd hoe die zit!!

• Aflevering/instructie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Werkelijk kwaliteit op maat geleverd!

We zijn prima geadviseerd en levering vond plaats nog eerder dan verwacht. De stoel is geïnstalleerd door vriendelijke, geduldige en vaardige monteurs.

• Betrouwbaarheid

Geweldige kennis van zaken en gast vrij.

Gisteren telefonisch contact gehad en vandaag konden wij al langs komen in Delft vanuit Franeker. Goed gesprek/ advies gehad met de eigenaar Steef van der Kruit. Wij zijn tot een deal gekomen. Een goed adres voor uw nieuwe stoel.

Top bedrijf.

Mijn echtgenote en ik hadden lang gewacht om ook voor mij een sta-op-stoel aan te schaffen. Door de ervaring die zeer positief was over de sta-op-stoel van mijn echtgenote is door zorgdrager een make over gemaakt qua stoffering en zitting enz. die geweldig was, haar stoel was als nieuw. Toen ben ik voor mij via de telefoon een gesprek aangegaan met Steef van der Kruit. Wat een vakkennis heeft deze man en een begrijpelijk gesprek volgde. Hij wist van de hoed en de rand betreffende mijn spierziekte (Fibromyalgie) onder andere. Er werd een afspraak gemaakt en hun zitadviseur Chris Schenk is bij ons thuis gekomen samen met een monteur Mike om het een en ander te bespreken. Ook die heren waren heel vakkundige. En ja hoor ik heb ook een reco+stoel in leer gekocht. Na de voorafgasproken tijd is hij gisteren geleverd. Vol lof ben ik over hun. Top service en aanbevelenswaardig. Met vriendelijke groeten Ton en echtgenote.

• Showroom N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Vriendelijkheid, professionaliteit en uitstekende uitleg

Voor mijn moeder hebben we een stoel bij gekocht. Ze loopt niet of nauwelijks meer door haar ziekte. Bij het eerste bezoek bij Zorgdrager had de medewerker vrij snel door welke stoel geschikt was voor haar. Door enkele hulpstukjes werden de maten opgemeten. De sta-op stoel is volgens afspraak geleverd in het verzorgingshuis. In het verzorgingshuis is er nog gekeken of er nog kleine aanpassingen nodig waren. De ergotherapeut die mijn moeder begeleid was erg enthousiast over de mogelijkheden van de sta-op stoel en zij was van mening dat deze niet verder aangepast hoeft te worden. Alle nodige ondersteuning die nodig is om comfortabel te zitten, was goed opgemeten en ook zo afgeleverd. Nu geniet mijn moeder van een goede en comfortabele stoel.

TOP meegedacht

ik zelf had mij in de problemen gewerkt, had geen stoel meer en was 1000 euro kwijt aan prominent, nooit in zee gaan met ze , ze hebben hele mooie verhalen en advertenties maar mee denken totaal niet ze zijn op je geld uit. en nu heeft zorgdrager mij geholpen en alles recht gezet ik heb nu een heerlijke passende sta op stoel van ze.

Over Zorgdrager

Welkom bij Zorgdrager! Wij zijn leverancier van relaxfauteuils van Fitform, Doge-Collection en Meubelfabriek De Toekomst. Wij weten wat comfortabel zitten betekent. In onze ruime showroom ontdekt u ook bureaustoelen, sta-op-stoelen, aangepaste stoelen en seniorenstoelen. Voor Zorgdrager’s Reco+ stoelen komt men van heinde en verre naar Delft! En we rijden ook door geheel Nederland om u aan huis van dienst te zijn. Vind in onze showroom een winstpakker tussen de outlet-stoelen en onze altijd wisselende voorraad Cash & Carry-stoelen.