Vriendelijke mensen en goede service

Vriendelijke mensen die beschikken over grote dosis kennis. Goede service verleners. Is een prijzige aanschaf geweest maar is het zeker waard om goed voor het (ouder wordende) lijf te blijven zorgen

• Betrouwbaarheid

Ik hen vanmorgen gebeld en vanmiddag is mijn stoel al gerepareerd en ik heb zelfs nog zotadvies gekregen. BedanktZorg drager!

• Betrouwbaarheid

Goed advies, waar alle tijd voor werd genomen. Dat was 3 jaar geleden. Tussentijds thuis nog kleine aanpassingen gedaan. Uiteindelijk is de grote stoel van mijn man nu, ook thuis, aangepast aan mijn afmetingen. Nu kan ik zelf van deze stoel genieten en hoef deze niet weg te doen. En ook deze laatste grote aanpassing was service. Mijn complimenten.

• Betrouwbaarheid

Na 14 jaar intensief gebruik van mijn 1e Fitformstoel, was ik toe aan een nieuwe. Nav. een eerste tel gesprek ( met Steef Kruit)ben ik bij Zorgdrager in Delft terecht gekomen. Dhr .Kruit heeft mij heel goed geholpen. Zeer deskundig en heel goed luisterend naar mijn klachten. Hierop heb ik veel verschillende stoelen geprobeerd in de showroom .Uiteindelijk heb ik in overleg met de dhr kruit besloten dat de Fitform vario 570 M3 het meest geschikt voor mij is. Gisteren is deze bezorgd ,zorgvuldig afgesteld en ik ben er erg blij mee. De serviceverlening van Dhr Kruit is uitstekend. Ik kan de firma Zorgdrager dus van harte aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Geweldig veel aandacht naar je probleem ! Rustig ,duidelijke uitleg !

Ik heb mijn stoel nu 4 weken en bevalt prima ! De heer Kruit is meerdere keren geweest om alles door te nemen ,te meten en standen uitteleggen ! Niets dan lof over de service ! Zelfs voor de stoelbekleding werd alle tijd genomen en is ook goed geworden! Ik kan iedereen aanraden bij Zorgdrager een stoel te kopen !

• Betrouwbaarheid

Perfecte stoel door echte specialisten met zorg op maat

Nog nooit zo blij geweest met een investering in een stoel op maat. Als kankerpatiënt met een chronische vermoeidheid worstel ik heel erg met het vinden van een goede balans tussen werk, prive en mijn ziekte. Heb nog steeds de neiging om te veel te doen. Om een goede rust gedurende de dag te ondersteunen heb ik in eerste instantie gekeken naar een relaxstoel bij een regulier meubelverkoper (Pronto). Op advies van mijn ergotherapeut naar Zorgdrager gegaan voor advies op maat. Door het goede advies direct min bestelling bij Pronto geannuleerd en een op maat gemaakte stoel besteld bij Zorgdrager. Wat een verschil in kennis en eerlijkheid! Het advies is echt gericht op de toekomst en de stappen die ik nog zal moet maken. De stoel kan in de toekomst worden aangepast zodat het een duurzame investering is. De stoel is een week geleden geleverd (week eerder dan gepland en 8 weken sneller dan Pronto). Netjes op maat ingesteld mer de nodige adviezen voor gebruik (heel erg gebruikersvriendelijk). Merk na een week al het verschil, echt een aanrader!

Zorgdrager is een top-bedrijf

Als na thuiskomst uit het ziekenhuis blijkt dat de stoelen in huis niet meer voldoen en je eigenlijk een sta-op-stoel moet hebben, heb je een acuut probleem. Omdat mijn dochter zeer goede ervaringen heeft met Zorgdrager, heeft zij gevraagd of Zorgdrager dezelfde dag nog kon kijken of er op zeer korte termijn een oplossing was voor mijn "stoel"-probleem. Tot mijn verrassing werd er na 1,5 uur aangebeld, werd advies gegeven en gemeten welke stoel voor mij geschikt was. En ... het lijkt bijna niet meer te kunnen in deze tijd .... binnen 2 uur zat ik in een sta-op-stoel van Zorgdrager. En wat voor stoel. Geweldig! Precies goed, zit heerlijk en kan traploos in de gewenste stand gezet worden. Vandaag heb ik besloten de stoel te kopen. Ik ben zo blij met het zeer deskundige advies en de top-stoel, de Fitform 570, Vario M3. Dank u wel meneer van Zorgdrager voor hulp en de figuurlijke en letterlijke steun.

geweldige service

In februari 2022 2 sta-op stoelen met accu ontvangen. Een hemels verschil; geweldig. Vandaag is monteur geweest en heeft diverse aanpassingen gedaan aan beide stoelen. Er wordt met passie uitgelegd en de aanpassingen uitgevoerd. TOP! bedankt!!!!

Positieve ervaring met Zorgdrager

Fijne zaak met mooie showroom en goed advies.

Behulpzaam

Wat zijn wij goed geholpen door de zorgdrager mbt een sta op stoel. Zelfs na 17:00 uur werden wij via whatsapp goed geholpen en is er telefonisch contact geweest en goed advies gegeven. Hierna is er door de zorgdrager erg snel gehandeld wat gewenst is geweest door ons. De begeleiding op locatie in het verzorgingstehuis is super! Wij raden dit zeer zeker aan.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Uitstekende service!!!

Duidelijke uitleg en heel goede service ook bij aflevering.

Zeer goede advies , service en vriendelijkheid helemaal TOP

Zeer prettig en vakkundig geholpen. Schitterende stoel.

• Betrouwbaarheid

Professionele en zeer vriendelijke medewerkers

De wijze waarop het aanmeten van een stoel voor mijn moeder heeft plaatsgevonden, het zeer tijdige tijdstip waarop de stoel gereed was, de stipte bezorging en de zeer vriendelijke uitleg over de stoel maken dat ik Zorgdrager met een tien beoordeel.

Ontzorger in lastige tijden

Als het slecht(er) gaat met je moeder en moeilijke stappen genomen moeten worden is er behoefte aan iemand die in alle rust de praktische zogen voor een deel overneemt. Dat was Dhr vd Kruit! Het advies was perfect en de stoel heeft jarenlang zonder problemen dienst gedaan. Mijn moeder is door hem "over de drempel geholpen" en binnen een half uur waren alle bezwaren weg!! Kortom de 10 is verdiend en niet symbolisch!!!

Super goed bedrijf

Mijn moeder heeft pas een mooie staop stoel gekocht, en wat heeft ze een geweldig goed advies gekregen, ze nemen echt de tijd voor je in de winkel , en geven hele goede uitleg, ik kan Zorgdrager zeker aanbevelen, ze weten hoe ze met oudere mensen om moeten gasn

• Betrouwbaarheid

Inmiddels drie stoelen in de familie en allemaal heel tevreden mee. Bij een stoel helaas een mankement, maar ook dat is bij zorgdrager geen probleem. Binnen vierentwintig uur opgehaald, gerepareerd en weer thuis bezorgd. In één woord top. Familie v.d. Drift

Uitstekende ervaring

Bij het uitzoeken van de stoel zijn wij prima en zeer vriendelijk en kundig geholpen. Bij het afleveren van de leenstoel zowel de "echte" stoel, kundige mensen die de stoel heel netjes hebben geplaatst.

• Betrouwbaarheid

Zorgdrager adviseert de klant uitmuntend bij de keuze van een stoel

Na 6 jaar, nog een uitstekende service bij de Fitvorm stoel!

Prima!

Prima service en veel geduld bij het uitleggen van de stoel! Top!

• Betrouwbaarheid

Twee zeer vriendelijke mannen plaatsten de meubelen met zorg en secuur in huis. En gaven op uiterst vriendelijke wijze tekst en uitleg hoe de stoelen te bedienen.

• Adviesgesprek N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Ruime keus en goed advies

Mooie showroom met volop keuze en prettig en deskundig geholpen.

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring met Zorgdrager Delft is TOP. We goed geïnformeerd en kregen goed advies. De stoel is met zorg geleverd en ook kregen we bij aflevering ook goed advies. Helemaal top

teleurgesteld

Dure stoelen gekocht. Leek allemaal heel mooi en prettige begeleiding. We waren dan ook heel blij met de stoelen. Echter na 2 1/2 jaar begon 1 stoel slijtplekken te vertonen. Na contact met het bedrijf kregen we te horen, dat slecht onderhoud en medicijngebruik de oorzaak zijn. De 2e stoel begint ook al te slijten. Wel een aanbod gekregen om voor ong.€ 400,= per stoel de gesleten stukken te vervangen. Dat is veel geld en wie garandeert mij dat na een paar jaar de stoelen niet weer gaan slijten. Ik ben teleurgesteld. De stoel ziet er verschrikkelijk uit. Het mechanisme werkt wel goed. Maar het gezicht wil ook wat en na 4 jaar mogen deze dure stoelen toch niet zo slecht eruit zien!!

• Betrouwbaarheid

Geachte mevrouw K, Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat u ondanks uw teleurstelling nog altijd veel sterren geeft aan onze dienstverlening. Dat siert u enorm omdat we ook weten dat u teleurgesteld bent. De gekozen witte kleur van het leer is wel een kwetsbare en was niet conform ons advies, uw klacht dateert van 3,5 jaar na aanschaf. Zowel onze adviseur als die van de stoel-fabrikant én de leerleverancier kunnen niet anders concluderen dan dat het leer op de stoel van uw man vervuild raakte en onvoldoende gereinigd werd. Het aanbod dat wij u, buiten garantie, deden is echt heel coulant te noemen. Het ware zo fijn geweest als u op het ruimhartig voorstel was in gegaan. Dat aanbod staat overigens nog altijd. We vernemen het graag wanneer we u er bij van dienst mogen zijn!

Goed geïnformeerd vooraf en goede service achteraf

Via de radio gehoord over zorgdrager. Langsgereden een paar weken later en daar zeer goed geïnformeerd Steef. Mijn man is erg lang en een goede stoel bij een reguliere winkel is niet te vinden, zorgdrager biedt hierin uitkomst. Zelf ben ik vrij klein, dus ook dat zorgt dat er regulier niets passends voor samen te vinden is. De levertijd was 4 maanden, maar dan heb je ook wat! De stoelen zitten als gegoten en ik heb nog nooit zo rustig en lekker in een stoel gezeten. De kiepstand is ideaal en wanneer we ouder zijn helpt de sta-op functie ook. Met deze stoelen kunnen we de komende 30 jaar hopelijk vooruit.

Super service

Wij hebben een sta-op-stoel van heel veel jaartjes oud. Het enige wat wij nog wisten was een bedrijf uit Delft. Dus op zoek want de stoel werkte niet meer. Een kabelbreuk. Gemaild met Zorgdrager. Even later de telefoon. Tjeerd van Zorgdrager vroeg naar foto's van de kabel die stuk was. En wat denk je. Ja hoor we hebben er eentje voor u. Hier dus twee blije mensen. We hoefden hem niet eens te betalen. Dat noem ik nog een service. In één woord Super. Veel dank aan Zorgdrager

Over Zorgdrager

Welkom bij Zorgdrager! Wij zijn leverancier van relaxfauteuils van Fitform, Doge-Collection en Meubelfabriek De Toekomst. Wij weten wat comfortabel zitten betekent. In onze ruime showroom ontdekt u ook bureaustoelen, sta-op-stoelen, aangepaste stoelen en seniorenstoelen. Voor Zorgdrager’s Reco+ stoelen komt men van heinde en verre naar Delft! En we rijden ook door geheel Nederland om u aan huis van dienst te zijn. Vind in onze showroom een winstpakker tussen de outlet-stoelen en onze altijd wisselende voorraad Cash & Carry-stoelen.