Vreselijk

Een ongelooflijk onbeschoft stuk mens. Zolang je alleen maar met Van Trigt te maken hebt, gaat het wel. Maar pas op WAT ze doen bij de jaarlijkse schoonmaakbeurt. "Preventieve reparatie" blijkt bij de monteur een noodzakelijke reparatie. En kom daar maar eens uit met de werknemer !!Bij beklag (na nota van €256,-) zegt De werknemer, dat het slechts een preventieve vervanging was. Ja NA DUS. Mailen met De werknemer is daarna finaal overbodig. Een halsstarrige man met eigen visie, waar hij niet vanaf stapt. Deze man toont geen enkele empathie. Ik heb mijn contract opgezegd. Het interesseert hen geen ene moer !! Zeer slecht bedrijf.

Zie onder

Netjes de afspraak nagekomen,en keurig netjes alles nagekeken en schoon gemaakt.

Goede service, vriendelijk personeel

Goede service, vriendelijk personeel

Klantonvriendelijk, dreigende bejegening, geen goede service

Monteur wilde per de emmer en doek lenen om zijn werk te doen. Vooraf was al afgesproken dit niet meer uit te lenen omdat hij eigen materiaal zou mee brengen. Heeft Servicebeurt niet afgerond, dreigde ons af te sluiten van water/warmte, sleutelde toch nog aan ketel maar kwam beneden en riep weg te gaan en wat er allemaal stuk zou zijn. Direct erna stoorde de ketel. Week erna was ketel stuk. Zeer mogelijk stom toeval, maar wel vervelende bijsmaak op deze manier.

Beste heer en mevrouw van Kapel, Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals wij telefonisch al hebben uitgelegd aan u zullen wij dit nogmaals voor u doen. Onze monteur had tijdens het onderhoud ontdekt dat er mankementen aan de cv ketel waren. Om dit te kunnen herstellen had hij een emmer en een handdoek nodig, omdat u deze NIET wilde geven en hij/wij hier zelf voor moest zorgen kon hij u niet helpen. Omdat de monteur eerst dacht dat u een grapje maakte hierover en gaf hierom de reactie van "dan laat ik de ketel uit". Toen hij door kreeg dat u geen grapje maakte gaf hij aan u niet te kunnen helpen en dat er problemen zouden komen indien het toestel niet gemaakt zou worden. De reparatie had hij gelijk kunnen uitvoeren indien hij een emmer en een doek had gekregen. Helaas is dit niet gebeurd en heeft hij dus noodgedwongen de cv ketel zo achter moeten laten. Uit meerdere klachten van diverse websites/mails hebben wij begrepen dat u nu zonder warm water zit. Dit had niet hoeven te gebeuren indien u de monteur een emmer en een doek had gegeven. U wilde omdat wij niet een eigen emmer en doek mee willen nemen het contract stoppen, uw bericht: ------------------------------------- ""Geachte heer/mevrouw Bij deze wil ik het onderhoudscontract bij u opzeggen mede vanwege slechte service en bejegening door uw monteur maar ook door de medewerker van de servicedeskmedewerker waar ik vandaag mee heb gebeld. Mijn vertrouwen in het bedrijf is helaas weg inmiddels en er is zelfs wat wantrouwen ontstaan doordat er een lijst aan klachten genoemd wordt aan de ketel. De dreiging vanuit de monteur dat hij alles plat zou leggen als er geen handdoek en emmer zou krijgen was ronduit vervelend Ik neem aan dat een CV monteur zelf een emmer in de auto heeft en een oude doek om waterschade te voorkomen Over dit feit heb ik echter ook al vaker contact gehad waarin mij bevestigd werd dat de monteur dit inderdaad zelf zou moeten aanleveren Graag uw reactie Vr gr van Kapel"" ------------------------------- Uw verzoek om het abonnement op te zeggen hebben wij uitgevoerd. Omdat nu de cv ketel een goede week later problemen heeft gegeven zoals de monteur al had aangegeven begint u overal u klacht te doen. Erg jammer. Hierbij nog de reactie van de monteur toen hij nog bij u stond: Carlo 24-05-2019 15:48: Geen onderhoud uit kunnen voeren krijg geen emmer en doek. Druksensor is stuk en overstort in het toestel is lek. Ik kan de bewoner zo niet verder helpen en onderhoud uitvoeren Klant is op de hoogte dat het een beetje lekt de afvoer ook lekt.

We vonden het een heel goede monteur, hij mag volgend jaar weer komen.

We vonden het een heel goede monteur, hij mag volgend jaar weer komen.

Deskundig en service bereid

Prettig om iedere keer weer een monteur te zien. Ook bij storing in het verleden ( op 1e kerstdag) binnen anderhalf uur geholpen Klasse

goede service

Het jaarlijkse onderhoud verloopt prima door deskundige monteurs. Zij vertellen precies wat is gedaan en waarom. De communicatie wat betreft administratieve zaken kan beter, zoals bijv informatie over het onderhoudscontract en veranderingen daarin.

Goes service en vriendelijk personeel

Deze jaar kwam de jaarlijks beurt na de winter seizoen, en dar is betje raar want voor mij zou beter zijn als die is voor het (winter) seizoen Bedankt

Goed, goede voorlichting

Vakkundig werk en duidelijke uitleg.

Vakkundig werk en duidelijke uitleg.

Stipt op tijd en snel

Correcte en nette service

Gewoon een fijn bedrijf die ik de onderhoud van me cv ketel durf toe te vertrouwen. Het zijn altijd dure grapjes, maar dat is niet anders dan bij een ander bedrijf (Ik kan het weten). En met CO2 moet je geen grapjes maken en zijn daardoor ook maar weinig bedrijven die ik dat toevertrouw en daaronder is van Trigt.. fijn bedrijf, snel en accuraat. Ze hebben altijd plek zelfs als je adhoc belt.

Jaren goede service.

goede service vriendelijk persoon niet opdringerigmbt spullen die vervangen moesten worden aan de cv

positief maken er al 16 jaar gebruik van

Deskundig en vriendelijk

Deskundig en vriendelijk

netjes gewerkt

geen opmerkingen

Goede service maar vaak verrassende hoge kosten

afspraak op tijd nagekomen .Altijd een verrassing over de hoogte van de kosten de laatste jaren liggen deze tussen de € 160,00 en € 200,00 .Over de noodzaak van vervanging rijzen er soms twijfels. Bij volgend bezoek dient duidelijk de noodzaak aangetoond te worden

Goed bedrijf met zeer betrouwbare monteurs

Keurig netjes de onderhoudsbeurt aan onze CV gedaan. Ook nog tips gekregen om een koolmonixyde meter aan te schaffen wat wij inmiddels hebben gedaan.

Vriendelijk personeel

De eerste kennismaking met uw bedrijf is goed.

Goede service. Adequaat, snel en vriendelijk.

Zie bovenstaande.

professional

goede vakkundige service en goede communicatie omtrent de afspraken en onderhoud

Uitstekende vakmensen.

Terzake kundig. Vriendelijk. Uitstekende service. Komen afspraken perfect na. Een zeldzaamheid tegenwoordig!

Terzake kundig en vriendelijk personeel

Ben al die jaren zeer tevreden en kan uw zaak aanbevelen bij anderen.