Prima vakwerk en volgens vooraf afgesproken prijs.

Meubelmaker kwam op tijd volgens de afspraak aan huis. En maakte de doorgezakte zitting van de bank voor de vooraf afgesproken prijs.

Top service!

6 Eetkamerstoelen in no time weer prachtig schoon, absoluut aan te bevelen!

het mankement(vering) van de zitbank is prima hersteld

De communicatie verliep goed en vlot. En van het mooie resultaat hopen wij nog vele jaren te genieten.

Zéér tevreden

Omdat mijn woning door autoluw niet te bereiken was, heeft iemand van Meubelvisie persoonlijk de pakketten afgeleverd. GEWELDIG.

Wat besproken is wordt nagekomen Prima werk afgeleverd

Geweldige service en een fantastisch product

Er stond al geruime tijd een bankje op zolder dat ik maar niet weg wilde gooien. Maar een nieuwe hoes op maat laten maken kost meer dan 1000 euro. Nu kwam ik per toeval deze gerecyclede hoezen tegen van Meubel visie. Mailtje gestuurd met de maat, binnen 24 uur antwoord met de juiste maat en de hoes kon zelfs naar Frankrijk gestuurd worden. Ook de 2e hoes die ik daarna bestelde paste perfect en de kleuren zijn heel mooi natuurlijk. Ik heb linnen en ivoor gekocht. De beide banken ogen fris en comfortabel en de stof voelt heel fijn aan. Dit is echt een geweldig product en de service is top. Aanrader!

Topservice van Meubelvisie

Voor herstel eerst via de mail duidelijke info ontvangen. Ging er vanuit de bank een aantal dagen te moeten missen, maar is thuis vakkundig gerepareerd.

De kattenpislucht is volledig uit mijn bank verdwenen. Had ik nooit gedacht. Goede communicatie, en een aardige man die de klus klaarde. Bedankt!

Zeer goede service

Zeer goed. Komen afspraken na. Reageren super vlot en zorgen ervoor dat alles goed wordt afgehandeld.

super service

Na de probleemstelling werd snel een acceptabele en financieel verantwoorde oplossing aangeboden. De ophaal- reparatie- en brengservice was prima! De reparatie uitmuntend uitgevoerd.

Alles okay

Correcte en snelle afhandeling. Vriendelijke e-mails ter ondersteuning bij de keuze.

Uitmuntend

Bank compleet laten stofferen en een bankhoes ( ter bescherming) aangeschaft. Resultaat is verbluffend. Contact verliep soepel. Op al mijn vragen per mail kreeg ik binnen een uur antwoord, zelfs in het weekend en avonduren. Aardige jongens bij het ophalen, duidelijke communicatie en het terugbrengen was binnen de afgesproken tijd ( 10-12 werkdagen ) Kortom zeer tevreden!!

Houden zich aan afspraken

Onze love seat bleek te groot voor nieuwe hoes. ( nadat we vooraf afstemming over de maten hadden gehad met elkaar) Dit gemeld aan Tim en oplossing voor maatwerk werd voorgesteld, incl halen en brengen stoel. Vandaag stoel met nieuwe hoes ontvangen en volledig naar wens. Kortom ze doen wat ze beloven en aan te bevelen.

Top bedrijf en service!

Het contact was steeds erg snel en correct. De mannen waren direct vertrouwd en ze werkten erg professioneel. De bank is weer mooi schoon en een vlek waarvan ik niet verwacht had dat die eruit zou gaan, is totaal verdwenen. Ze hebben zelfs nog even de zijkant van onze box spring gereinigd zonder dat dat was afgesproken. De eerste dagen weer op de bank te hebben gezeten, bleek ik een lichte allergie te hebben voor de nog aanwezige geur. Ook hierover was de correspondentie zeer correct. Ze zouden de bank gratis nogmaals na komen spoelen. Gelukkig is dat niet meer nodig. Ik kan dit bedrijf zonder enige twijfel bij iedereen aanbevelen.

Bedrijf komt zijn woorden na!!

Na E-mail contact snel een afspraak kunnen maken. E-mail wordt snel beantwoord en zijn duidelijk wat de kosten gaan zijn. Dag voor reparatie mail gestuurd hoe laat de monteur er zou zijn. Dat zou tussen 12:00 uur en 15:00 uur zijn. Monteur was er om c.a. 13:00 uur. Stoelen gemaakt en zitten weer heerlijk.

Super happy with Meubelvisie!

We had a big hole to repair on our couch and Meubelvisie did a great job for a great price! The communication was always clear and quick. They kept all the appointments and delivered the couch at the promised time. We are so happy to have a new-looking couch. We highly recommend Meubelvisie to anyone who is looking for someone to clean or repair their couch!

Fantastische service

Duidelijke en snelle communicatie Fantastische service met prima kwaliteit producten voor een redelijke prijs

top service

ophalen top. terug brengen super gedaan. afspraken waren keurig uit gevoerd . mooi gerepareerd.

Keurig netjes en zeer correct

Snel , correct en netjes .. de medewerkers beleeft en werken zeer netjes .. Bank leuningen gemaakt en daarna gereinigd. Tot nu echt meer dan voldoende

Snel en prettig email contact met een passend advies.

Goede service en klantvriendelijkheid. Adhv foto een passend maatadvies ontvangen. Kleurstalen opgevraagd. Gekozen voor Milos/mint. Geweldige kleur. Prima pasvorm.Zeer goede kwaliteit. Makkelijk aan te brengen. Met de nieuwe uitstraling van de bank zijn wij zeer tevreden. Dit product is zeker aan te raden.

Snelle duidelijke communicatie. Goed vakmanschap

Tevreden klant

Meubelvisie komt consequent de afspraken goed na. Onze bank is voorzien van nieuw binnenwerk en zit weer als nieuw, voor de afgesproken prijs. Het personeel dat de bank kwam halen/brengen was vriendelijk en bekwaam

Héél goede service, snelle levering en mooie bankhoes

Eerst binnen een paar dagen 2 proeflapjes opgestuurd gekregen. Dit was géén probleem, zelfs niet naar Frankrijk. Daarna de bankhoes. Zelfs in Frankrijk kregen we die binnen een paar dagen geleverd. Wanneer ik een mail stuurde kreeg ik vrijwel meteen een antwoord terug! Héél fijn!! De hoes zit prima om de bank heen. Ziet er weer netjes uit en de bank kan op deze manier nog best wat jaartjes mee!

Neer dan uitstekend!

Zeer correct, deskundig en snel! En heil klantvriendelijk! Blij met jullie en we maken zéker reclame voor Meubelvisie!

In een woord uitstekend!

Goede heldere en snelle communicatie Zeer goede prijs Bank snel en vakkundig hersteld door aardig personeel.

Musicalstraat 3 b

1323VR Almere