Goed en snel respons op mijn vragen en klacht.

Op mijn vragen voordat dat ik de bestelling plaatste werd goed en snel gereageerd. Het advies en staaltjes hielpen mij goed bij het selecteren van de hoes. Ook een klacht die ik na de levering had werd snel verholpen.

In korte tijd gereld, snel gewerkt.

Aardige mannen die hun vak verstaan!!

Probleem na klacht netjes opgelost

We hadden beschadigingen aan een leren bank laten repareren. Een medewerker kwam aan huis, maar het resultaat was zwaar teleurstellend, zeg maar slecht. Na klacht hierover werd voorgesteld de kussens op te halen en in de werkplaats te herstellen. Dit is gedaan en nu naar tevredenheid opgelost. Jammer dat dit niet onmiddellijk is geadviseerd, dan zou de waardering nog hoger geweest zijn. Wel compliment voor de bereikbaarheid en de manier waarop getracht werd de klacht op te lossen.

Wat jammer om te horen dat het mis is gegaan. Neem even contact met ons op dan gaan we het in orde maken. We doen het graag ook als u een klacht heeft kunt u bij ons terecht.

Uitstekend, aanrader!

Na de ontvangst van enkele kleurstalen hebben wij na goed advies een online keuze gemaakt voor twee rode Milos bankhoezen via Bankhoes-expert.nl. Aanvankelijk werd één in de verkeerde maat geleverd, maar na vlot en prettig mailcontact is deze de volgende dag opgehaald en werd de dag daarna de nieuwe geleverd. Wat een goede service! De hoezen zijn erg mooi en passen uitstekend. Aanrader!

Bank zit weer heerlijk.

Er waren wat problemen maar Meubelvisie heeft dat dubbel en dwars goed gemaakt. Tim die daar werkt is zeer professioneel en vriendelijk.

Probleem goed en adequaat opgelost

Voordat we met Meubelvisie in zee gingen hebben we heel prettig en heel snel, meerdere keren mailcontact gehad. Na het opsturen van een foto van onze bank, die op de plekken waar veel gezeten wordt “zitspiegels” had, kwam er eigenlijk onmiddellijk een reactie met advies. Dit wekte vertrouwen met name door het prettige, snelle contact en het aannemelijke advies, hebben we besloten de bank bij ons thuis, van onderaf op te laten vullen. Er kwamen twee prettige, nette personen die de klus naar tevredenheid geklaard hebben.

Prima werk!!

Een aanrader voor wie een meubelstuk wil laten repareren en/of opknappen. Op een prettige manier worden er duidelijke afspraken gemaakt en wat besproken is wordt nagekomen. Ook met mijn wens over tijdstip werd rekening gemaakt.

In tweede instantie prima!

In eerste instantie niet volledig als afgesproken... zonder morren direct teruggehaald waarna picobello alsnog geleverd; een betrouwbaar bedrijf (belangrijker dan altijd in enen goed)

Alles keurig volgens afspraak

Reparatie aan bank kundig uitgevoerd. Vriendelijke monteurs die weten waar ze het over hebben.

Heel goed geholpen

We hadden een prijsopgave ontvangen voor het repareren van een gebroken singel in ons bankje. Toen ze kwamen kijken bleken er 3 singels kapot en moest het in de werkplaats worden gerepareerd. Voor dezelfde prijs is het bankje weggebracht, terug gebracht en gerepareerd. Hele goede service!

Wat je vraagt is wat je krijg!!!

Ik ben altijd heel sceptisch met bepaalde sites. Ook hier was ik twijfelachtig over, want is het wel betrouwbaar?! Je geeft toch een deel van je bank mee. Helemaal in de stress, want ja!.. hoe krijg je rode kaarsvet uit je witte bank!!?? Door Meubelvisie is dit helemaal goed gekomen!! De stof had ik zelf moeten meeleveren, maar de bank is weer helemaal de oude. Super mooi afgewerkt!! Communicatie via de mail was heel duidelijk. Kreeg snel weer reactie terug als ik een vraag had. Afspraken zijn nagekomen en de prijs was ook helemaal Top! Ik beveel Meubelvisie zeker aan!

Zeer goed advies

Goed advies over een uitstekend product.

In 1 woord geweldig

Hou je ervan om snel antwoord te krijgen op je vraag, dan ben je hier op het goede adres. Tim reageert altijd heel snel op je mails :) Het ophalen en retourneren gaat volgens afspraak, fijne medewerkers super netjes en correct en behulpzaam.

Top vakwerk afgeleverd

We hebben eerst de hoekbank opnieuw van vering en vulling laten voorzien wat prima is gedaan. Nu de eetstoelen opnieuw laten bekleden met kwaliteit leder. Perfect vakwerk afgeleverd.

Vriendelijk en vakkundig

Het resultaat mag er zijn.

Al tijdens het emailen met de firma met name Tim werd er heel snel gereageerd. Ook waren de prijzen zeer duidelijk en reëel. Ook kregen we een duidelijk tijdsbestek wanneer de jongens kwamen om de scheur in de bank te maken. Nette jongens en ook uitstekend gerepareerd. Ook duidelijk advies gekregen . Scheur niet te zien meer . Als je niet weet dat er een scheur in de bank zat dan wist je het niet. Al met al een goede firma om je bank te laten repareren. Martin Vermeulen

Geweldig!!!

Geweldig bedrijf! Kundig personeel, behulpzaam en vriendelijk.

Een groot succes

Wat ben ik blij met de bankhoezen. Het heeft ons de aanschaf van een nieuw bankstel bespaard! Iedereen vindt het geweldig. De kleur 'linnen' past heel goed bij onze meubels, alles ziet er nu weer fris en gezellig uit. Een stel nieuwe kussentjes erbij maakt het extra geslaagd. Ik vroeg om advies en om kleurstalen, beide werden prompt gegeven en gestuurd en zodoende heb ik de juiste keus gemaakt. Dankzij deze bankhoezen zit ik weer met plezier in de zithoek!

Alles is super verlopen communctie, professionaliteit en de prijs. Mannen kwamen binnen keken wat er gedaan moest worden binnen een half uur was mijn bank weer als nieuw. Super bedankt! Ik kan meubelvisie iedereen aanbevelen!

Snelle, vlotte klantvriendelijke afhandeling

Het is naar wens afgeleverd

De bank is heel netjes gerepareerd, en thuis gereinigd

Buitengewoon klantvriendelijk en service-gericht

Dit bedrijf doet er alles aan, de klant van dienst te zijn. Mijn pakket kwam niet aan door een fout van DPD en er werd meteen een nieuw pakket gestuurd. Opvallend is bovendien hun bereikbaarheid en geduld voor persoonlijk contact. Gedurende de keuzeprocedure heb ik diverse malen kunnen steunen op hun professionele expertise.

Prima vakwerk en volgens vooraf afgesproken prijs.

Meubelmaker kwam op tijd volgens de afspraak aan huis. En maakte de doorgezakte zitting van de bank voor de vooraf afgesproken prijs.

Top service!

6 Eetkamerstoelen in no time weer prachtig schoon, absoluut aan te bevelen!

het mankement(vering) van de zitbank is prima hersteld

De communicatie verliep goed en vlot. En van het mooie resultaat hopen wij nog vele jaren te genieten.

Musicalstraat 3 1323VR Almere