Goede service en professioneel!

Zeer tevreden over het opvullen van bankkussens.

Persoonlijke service

Via email persoonlijk geholpen bij het kiezen van de juiste bankhoes. Het product zelf is van topkwaliteit en het resultaat erg mooi.

Goede en snelle service, communicatie en klantvriendelijkheid

Zoals een aantal andere recensies ook al vermelden ben ik ook erg tevreden over de vlotheid van de onderlinge communicatie, adviezen en de service van dit bedrijf waar ik ook erg dankbaar voor ben. Diverse mails gestuurd en deze werden (ook 's avonds laat) erg vlot binnen 2 uur uur altijd netjes beantwoord door Tim, erg tevreden hierover. Vandaag kwam de reparateur langs om mijn bank te repareren. De reparateur was ook keurig op tijd en gaf precies aan welke werkzaamheden hij ging doen en welke materialen hierbij werden gebruikt. Ook gaf hij adviezen over voorkoming van de meest voorkomende slijtages/beschadigingen en vertelde erbij dat Meubelvisie in staat is om vrijwel alle reparaties te kunnen uitvoeren, ook onderhoud hoort hier bij. De bank zit nog beter dan toen ik hem net had gekocht. Top bedrijf die ik zeker zou aanbevelen.

Snel en goed afgehandeld.

Prima. Zal u ook aan derden adviseren.

Uitstekende en geduldige service!

Mijn geplaatste online bestelling werd spontaan door een zeer vriendelijke en behulpzame medewerker Tim, via mail nog eens dubbel gecheckt. Geduldig besprak hij alle maten maar ook onze wensen waardoor we de meest optimale keuze konden maken. Die bleek bovendien ook nog goedkoper te zijn dan onze oorspronkelijke bestelling. Het was oprecht fijn onderhandelen en ik kan deze 100% goede service iedereen aanraden!

Een super fijn bedrijf wat met je meedenkt en kwaliteit levert.

Ik heb twee Dycker Vis stoelen opnieuw laten bekleden omdat mijn katten de stoelen als krabpaal gebruikten. Het maken van afspraken en de communicatie zijn ontzettend klantvriendelijk. De mails werden heel snel beantwoord, zelfs in de avonduren. Ook werd er meegedacht en naar alternatieve oplossingen gezocht. Het uiteindelijke resultaat ziet er prachtig uit, ik ben heel erg tevreden. Ook complimenten aan de mannen die de stoelen gehaald en gebracht hebben, heel vriendelijk en correct. In de toekomst heb ik misschien nog een project. Ik ga jullie bij iedereen in mijn omgeving aanraden. Dank!

Netjes op tijd en vriendelijke mensen

Heren waren netjes op tijd en op mijn verzoek werd het midden pootje netjes aangepast.De veer werd gemaakt en gelijk 1 kussen opgevuld. Heren TOP en BEDANKT Vr Gr Piet Visser

Helemaal perfect

Zeer snelle reacties, goed meedenken. Omdat mijn kleur er niet meer was zijn ze gaan kijken naar alternatieven. Na heel wat heen en weer gemail (en niet in de kwade zin!) heb ik uiteindelijk een luxere hoes aangeboden gekregen in de kleur die ik wilde, welke ik voor dezelfde prijs kon aanschaffen als die in mijn oorspronkelijke order. Deze paste perfect.

"Meubelvisie handelt 100% naar de wens van zijn klanten"!

Ik bestel regelmatig bij Meubelvie. Ik heb ook artikelen naar mijn eigen smaak laten maken. De kwaliteit van zowel kant-en-klare artikelen als artikelen naar eigen ontwerp is uitstekend! Echt waard voor je geld!

In mijn optiek goed bedrijf

Vriendelijk mensen en komen afspraak na

Fantastische oplossing voor het probleem van mijn verharende katten!

Ik heb drie langharige katten die verharen. Om mijn banken te beschermen, werkte ik met foulards. Een rommelig gezicht en, omdat ze los liggen en statisch zijn, ook erg omslachtig bij het verwijderen van de kattenharen. Ik heb mijn banken en stoelen nu alle bedekt met Milos hoezen. De kamer ziet er weer strak uit en het scheelt me 20 minuten per dag in schoonmaken. De hoezen trekken nauwelijks haren aan en de haren die er op zitten laten zich eenvoudig verwijderen, fantastisch. En dan ook nog, de prijs-prestatie verhouding is heel goed!

Ik had per abuis de schuimrubberen randen weggooit. Binnen een week was het opgelost door het sturen van extra schuimrubberen randen. Helemaal blij met de service!

Vakwerk en snelle, oplossingsgerichte communicatie.

Een driezitsbank en een fauteuil laten repareren en opvullen door Meubelvisie. Op mailberichten reageerden het bedrijf erg snel en op onze vragen kwam altijd een antwoord met een constructieve oplossing. Een echte aanrader wat ons betreft.

Alles klopte

Alles klopte. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat. De twee- en driezitsleoluxebanken van 30 jaar oud zien er weer uit als nieuw en zitten als vanouds. Klasseprestatie.

Boven verwachting!

De heer Bouwsma van Bankhoes-expert hielp ons snel en vriendelijk per mail met het bepalen van de juiste afmeting van de bankhoes. De mooie kwaliteit bankhoes werd snel bezorgd en paste precies om onze oude bank die er nu als nieuw uitziet.

ben zeer tevreden over de aankoop van een bankhoes

Heb zinnige informatie ontvangen over welke hoes ik het beste kon aanschaffen. Contact was heel prettig.! Resultaat is prima

Top service en prachtig werk

Onze mooie Harvink bank was na 13 jaar toe aan een opfrisbeurt. Vooral het zitdeel was aardig versleten. Meubelvisie heeft m weer geweldig mooi opgeknapt. We zijn er zeer blij mee. Bedankt voor je fantastische service. Een aanrader!

Goede service en advies!

Goed advies en service gekregen hoe mijn schapenleren fauteuil te behandelen met delta saddle wax en ben echt heel tevreden met het resultaat.

Gister is mijn hoekbank gereinigd. De heren van Meubelvisie hebben uitstekend hun werk gedaan. Mijn bank is weer schoon en fris.

Top service, mooi resultaat

Fijn bedrijf! Enorm snelle reactie op vragen per mail. Meteen duidelijk wat de kosten zijn. Vriendelijk personeel bij het ophalen en brengen van de kussens en duidelijk qua tijdvak en punctueel. Resultaat is erg mooi!

Bedankt voor het succesvol herstellen van mijn bank, zit weer perfect.

Goede service, correcte behandeling.

Zeer Tevreden

Het is even wennen alles via mail maar goede communicatie van begin tot eind. Leren 3 zits bank keurig de zitting los gemaakt en na reparatie weer alles netjes op zij plek. Erg tevreden zal het een ieder aanraden.

Mijn ervaring met Meubelvisie is absoluut 100% tevredenheid!!

Onlangs heb ik mijn leren driezitsbank bij Meubelvisie aangeboden om het zitgedeelte te laten repareren. Binnen een dag heb ik antwoord gekregen en een afspraak kunnen maken. De bank werd keurig opgehaald, wat opviel was de behandeling van de ophalers, deze gingen erg netjes met onze bank om. Later bleek iets meer aan de hand te zijn met de bank, ook dit werd keurig gemeld met een voorstel tot reparatie. Bij aflevering was de verassing groot dat de bank er weer als nieuw uitzag, ook eventuele kleurverschil wat zou kunnen optreden zat er nagenoeg niet in. Kortom Meubelvisie heeft erg netjes gewerkt en keurig binnen de afspraken. Daarom beveel ik Meubelvisie aan!

Geen moeite teveel met een perfect resultaat !

Door mijn twijfel over de afmetingen had ik van tevoren telefonisch contact met Meubelvisie. Ik kreeg een paar kleurstalen toegestuurd en toen maar besteld. De hoes kwam snel binnen en ik vond m toch wat ruim zitten. Na een mailtje te hebben gestuurd kon ik de hoes met de afmetingen van de stoel terugsturen en zou de hoes worden aangepast. Zo gezegd, zo gedaan en werkelijk het is nu perfect. Onze minder mooie relaxfauteuil die nog goed zat kan er nu weer jaren tegen aan! Wij zijn erg blij met de hoes en ook met de superservice van Meubelvisie :-)

Goed en snel respons op mijn vragen en klacht.

Op mijn vragen voordat dat ik de bestelling plaatste werd goed en snel gereageerd. Het advies en staaltjes hielpen mij goed bij het selecteren van de hoes. Ook een klacht die ik na de levering had werd snel verholpen.