Goede hulpverlening en mooie producten.

Ben erg goed geholpen om uiteindelijk de juiste hoezen te selecteren. De hoezen staan prachtig op mijn bank. Ik hoop dat ze heel lang zo mooi blijven.

Topadvies van Tim

Had kringen gemaakt in rand van stoelbekleding na schuimbehandeling met spuitbus. Tim van MV adviseerde mij spa rood in plantenspuit en dan bevochtigen en voorzichtig deppen. Heel gebied nemen van naad tot naad. Heb keer of 5 ingespoten en steeds gedept met keukenpapier. Zo goed als nieuw weer. Tim is een topper! Vooral omdat hi in eerste instantie belangeloos adviseert! Dat kom je maar weinig tegen.

snel, accuraat en vriendelijk

Zoals beloofd is de eerste reactie snel, net zoals de vervolgreacties op mijn vragen. Het contact is vriendelijk en de afhandeling van de bestelling snel en tot grote tevredenheid uitgevoerd.

Mijn ervaring super. Reparateur vakman is ruim uur bezig geweest. Is echt vakwerk niet meer te zien!! Aanrader mensen!!!!

Bank weer prachtig gerepareerd/ opgevuld Communicatie ook perfect Levering uiteindelijk keurig

Uitstekende service!

Heel erg blij met het resultaat. Meubelvisie heeft onze bankkussens weer nieuw leven ingeblazen en daarmee de levensduur van onze bank verdubbeld. En ook nog eens hele fijne service op onze persoonlijke situatie afgestemd. Helemaal top!

Prima werk. Zeer klantvriendelijk!

Zéér klantvriendelijk

Van begin tot eind goede service met goed resultaat

Een relaxstoelzitting had 2 naden los. Na contact met Meubelvisie kwam erg snel een medewerker kijken of de stoel ter plaatse te repareren was of naar de werkplaats moest. Was thuis niet te repareren Snelle reactie. Komen afspraken na en na 2 weken de stoel netjes gerepareerd. Er waren 2 naden los van een leren stoelzitting. Ophalen en terugbrengen prima geregeld. En dit alles voor een acceptabele prijs

Vakwerk, prima service, houden zich aan afspraken

Naast het vakkundig repareren en herstellen is het binnenwerk zonder voorafgaand overleg keurig bijgewerkt. Klasse!

Bank prima opgevuld

Onze bank is weer prima opgevuld sympathieke monteurs, uitstekende vakmensen. Hij zit weer heerlijk ,enige nadeel dat ik de prijs wat aan de hoge kant vond voor 20 minuten

Ben goed geholpen, alles tijdig geregeld en gecommuniceerd. Zeer vakkundig. Enige aanbeveling is dat het onhandig is dat je niet kan bellen, maar alleen mailen.

Stoelzittingen laten opvullen.

Onze zittingen, van onze leren eetkamerstoelen, waren erg doorgezakt. Schuim was er bijna niet meer. Nu hebben we ze laten opvullen bij Meubelvisie. En het resultaat is heel goed. De zitting is nu weer perfect.

Super reparatie

Na een mailtje naar meubelvisie een snelle reactie voor een prijsindicatie en eventueel een afspraak maken. Afspraak gemaakt, product opgehaald en in redelijke tijd weer geretourneerd. Echt perfect opgevuld, bank zit beter als nieuw, complimenten!

Als nieuw!

Mijn stoelen zijn weer als nieuw! Schoongemaakt door vriendelijke vakmensen. Ook de communicatie met ‘kantoor’ verliep duidelijk en snel. Ik ben zeer tevreden.

Deskundig advies, prachtig resultaat.

Onze hond had een gat gegraven in onze -vrij nieuwe- bank. Ons idee was de bank maar te voorzien van een hoes en zo kwam ik bij Bankenhoes.nl terecht. De deskundige klantenservice kwam uiteindelijk met een zeer redelijke offerte voor stofferen van beide zittingen waar wij op in zijn gegaan. De bank is opgehaald en teruggebracht door fijne werknemers, en we zijn zeer tevreden met het resultaat Een aanrader!

De bank zit weer perfect

Men reageert snel via de mail, afspraak was snel gemaakt. Bank zit weer als nieuw. Super blij mee.

Goede service, prachtige kwaliteit

De Milan bankhoes. Prachtige , dikke kwaliteit. Hele mooie groene kleur (C6). Goede instructies, via mail en You Tube filmpje. Mijn bank is als nieuw.

Geweldig geholpen

Geen email was Tim te veel. Op elk uur vd dag antwoordde hij redelijk snel al mijn vragen want ik vond het toch wel eng om mijn bank uit handen te geven. Zeker na uren googlen op zoek naar een goede meubelmaker en door de bomen het bos niet meer ziet. Na anderhalve week in spanning zitten vandaag mijn bank terug gekregen. Hij ziet er goed uit en de kuil is weg en hij zit weer goed. Ik had gevraagd om hem ook wat zachter te maken omdat ik door ziekte veel ben afgevallen en de zware lederen bank eigenlijk te hard zit. De bank zit iets zachter dan voorheen maar het had nog wel wat zachter gemogen naar mijn zin maar ik denk dat het bij deze bank niet mogelijk is om hem "zacht" te maken omdat het dus een bank is met een zware kwaliteit leer. Al met al ben ik blij dat de kuil weg is en je niks ziet dat hij onder handen is genomen. Bedankt meubelvisie

Ik ben erg tevreden over de service en producten..

Ik heb relax stoel hoezen van Kioto gekocht.Deze bevallen erg goed en vind ze heel handig met de opbergvakken. Na een poosje kwam ik er achter dat er een hoes bij was met een productiefout. Dit gaf ik door aan meubel visie en kreeg meteen een mail terug dat ze een nieuwe hoes zouden toesturen.Deze kreeg ik al een paar dagen later thuis bezorgd.Ik heb dit ervaren als een super fijne service! Dank je wel!

Prima product goede klantenservice

Prettig contact. Suggestie ter verbetering: bij bestelling direct indicatie geven wanneer product verwacht kan worden. Bij meeste webshops is levering binnen 1a 2 dagen. Maar contact over levertermijn verliep goed.

vakwerk

super snelle reactie, goede communicatie, goed werk geleverd en een eerlijke prijs.

De fauteuil is als nieuw en kan dus blijven staan

Goede communicatie vooraf, extra info en efficiënte aanpak. De fauteuil moest 1 dag drogen en is nu weer heel schoon en ook behandeld tegen vuil worden.

Onze bank is voor een mooie prijs professioneel hersteld

De reparateur kwam mooi op tijd. Hij heeft onze bank met kuilen weer goed hersteld. Ook wat extra kleine dingetjes hersteld zonder in rekening te brengen. Goede service!

Snelle communicatie. Snelle service, inclusief tips.

Snelle communicatie. Snelle service, inclusief tips.

Meubelvisie: zeer vakkundig en afspraken zijn zorgvuldig nagekomen

Wij hebben de zitkussens van onze ca. 25 jaar oude leren banken tegen een redelijke prijs laten opvullen door Meubelvisie. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat: weer stevige zitkussens die na enkele weken nog steeds goed stevig blijven. De kussens werden op de afgesproken tijd bij ons thuis opgehaald en na een week alweer bij ons bezorgd.