fijne webshop met mooie spullen

Leuk om in de webshop te bestellen. Ik vind elke keer weer iets nieuws. het word snel geleverd en de prijzen zijn goed. als ik vragen heb wordt de telefoon prettig beantwoord en word ik fijn geholpen

Wachtend op een bestelling

Bestelling 07/05 nog steeds niet ontvangen, na een maand. Op mails wordt niet gereageerd.

goeie klantenservice

goeie ervaringen met Dagros. Ze zijn snel, lossen het direct op als er iets is. Kortom zeer tevreden.

Zeer goede service

Klantvriendelijk bedrijf met zeer goede service. Stuurde een mail met een probleem en werd direct heel netjes afgehandeld.

Leuke, betaalbare producten en een goede service.

Heel veel keus in producten, en betaalbaar. Assortiment wisselt ook regelmatig , wat erg leuk is. Goede service, mails worden snel beantwoord en wanneer er iets niet klopt wordt dat snel en netjes opgelost. Ik ben zeer tevreden!!

Goede groothandel

Grote groothandel met vriendelijke medewerkers. Ruime keus, goede kwaliteit producten en juiste prijs.

Heel fijne en snelle service

Vriendelijk geholpen in de winkel en online. Snelle levering. Een kapot product werd snel en duidelijk afgehandeld.

Altijd en goede communicatie en afhandeling van problemen/klachten

Het is fijn om dingen bij jullie te bestellen. Alles ziet er mooi uit en als er iets kapot is dan hoeven wij maar een mailtje te sturen en het wordt verrekend. Datum levering zoals afgesproken!

Groothandel die meedenkt in oplossingen

Bestel graag bij Dagros. Ruime sortering en zeer snelle levering. Gaat er onverhoopt iets mis dan wordt het snel en kundig opgelost.

Altijd zeer tevreden

Ik koop al jarenlang bij Dagros en ben altijd erg tevreden. Laatst had ik een manco, deze gemeld en de volgende dag was het al nageleverd, netjes! Ook de manier van verpakken is goed. Heel groot assortiment en heel vaak nieuwe artikelen op de site. Tot de volgende keer!

super goede service en snelle levering

Een super goede service, Snelle reactie tijd. Oplossingsgericht, Vriendelijk personeel Snelle levering

Eerst levering ,niet alles geleverd

107806 , 1 te weinig, 104384 , moeten retour werken niet behoorlijk, 118239 niet geleverd

Snelle afhandeling

Gebruiksvriendelijke webshop, snelle afhandeling van bestellen en leveren. Winkelmandje en factuur overzichtelijk.

snelle levering

alleen jammer aardewerk of iets met glas is meestal stuk, en soms is bestelling niet compleet

Geweldig bedrijf!

Veel op voorraad en snelle levering!

zijn altijd zeer tevreden hoe alles word verzonden

uitgebreid assortiment, vriendelijk personeel

Uiterst vriendelijk personeel, klantvriendelijk en servicegericht. Goed prijs-kwaliteit verhouding van de producten. Jammer dat Lego uit assortiment is gehaald.

Snelle service, coulant, vriendelijk.

Het is plezierig winkelen. Het meeste bestel ik online maar ga ongeveer 1x per maand naar Beilen omdat ze toch wel heel vaak leuke nieuwe dingen in et assortiment hebben.

• Afspraken nakomen

Ontzettend veel keus, dat heb ik nog nergens anders gezien. Goede prijs kwaliteit verhouding en een service gerichte organisatie. Dank voor de prettige samenwerking.

• Afspraken nakomen

Tot nu toe is de ervaring super. Leuke producten, snelle levering, nette afhandeling als er spullen niet geleverd kunnen worden.. top dank voor de service

• Afspraken nakomen

Super snel geleverd, mooie artikelen

Snelle levering..goede Prijs kwaliteit verhouding. Goed verpakt

• Afspraken nakomen

Heel plezierige zaak om te bestellen. Ze hebben heel veel, en als je belt is het personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Goede, betrouwbare en snelle levering. Als ze een foutje hebben gemaakt word het snel opgelost!