Starkozijn werkt volgens richtlijnen van de vakvereniging en garandeert mij als klant dat ik op ze kan rekenen en dat is fijn.

• Nazorg en garantie

Vakmanschap en enthousiasme. Goed gewerkt en netjes opgeruimd.

• Nazorg en garantie

Wij hebben op de 1e verdieping en op zolder nieuwe kunststof kozijnen met kiep/kantelramen gekregen en zijn er heel erg blij en tevreden mee. Wij zijn heel erg goed geholpen, vanaf het eerste contant met Kees en Ivar i.v.m. de offerte, als door de vakbekwame monteurs Pieter en Brian. Alles is keurig geplaatst en naderhand schoon achtergelaten, super! Volgend jaar willen wij onze tuinkant in de kunststof laten zetten en dat laten wij gegarandeerd wéér doen door Starkozijn v/d Vecht BV !!

• Nazorg en garantie

Uitstekende ervaring met zowel het offertetraject, als met de plaatsing van de schuifpui. Bij plaatsing bleek een van de ruiten beschadigd te zijn. Dit werd binnen 3 dagen opgelost met een nieuwe ruit.

• Nazorg en garantie

Uitstekende monteurs. Ook wordt er naar oplossingen meegedacht. Alles netjes achter gelaten. Prefect.

• Nazorg en garantie

Mijn kunststof openslaande deuren vervingen de aluminium schuifpui. De monteurs wisten met alles raad (en er waren wel wat onvoorziene probleempjes). Zeer ter zake kundig en niet voor één gat te vangen. Open en eerlijk. Absolute aanrader.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Van de verkoop tot monteurs en het eindresultaat een goede ervaring! Zeer tevreden en erg blij met het resultaat.

• Nazorg en garantie

V/d Vecht StarKozijn heeft tot onze volle tevredenheid kunststof kozijnen en deuren aangebracht op de 1e verdieping en begane grond van ons huis op 13-15 juni 2017. Ook het voorbezoek verliep erg prettig. Toch ging niet alles goed: de montage van het raam op de 1e verdieping was zo precair dat ik zelf, staande op het balkon, moest helpen bij het omhoog hijsen van het raam. Dat was een behoorlijk gewicht en ging maar net goed. Het was moeilijk om de gevraagde beoordeling te vinden op de site (het stond niet op de door jullie vermelde site starkozijn.com). We hopen in de toekomst vaker gebruik te maken van jullie diensten.

• Nazorg en garantie

als ik van iemand mocht horen dat ze aan kunststof kozijnen denken zal ik zeker u kunnen aanraden

• Nazorg en garantie

Als iemand met weinig kennis van kunststof kozijnen ben ik zeer prettig geholpen door de adviseurs van Starkozijn v/d Vecht B.V. Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding van de producten en montage. De montage zelf verliep vlot en de monteurs luisterden echt naar de mening van de klant!

• Nazorg en garantie

Zeer goede service. Komen afspraken na. leveren wat in de bestelling staat. Ervaren monteurs. Heb de hele benedenverdieping van mijn woning door hen laten doen. prima aflevering.

• Nazorg en garantie

Prima werk. Alles volgens afspraak. Netjes opgeruimd en afgevoerd.

• Nazorg en garantie N.v.t.

We hadden bij drie bedrijven offerte aangevraagd voor openslaande tuindeuren. Star kozijn kwam er qua prijs het beste uit. In de showroom werd alles duidelijk uitgelegd en met de klant mee gedacht. Vanaf het eerste contact tot en met oplevering was alles perfect. Erg goede en vriendelijke monteurs (complimenten). Alles werd keurig opgeruimd. Volgend jaar gaan we andere kozijnen vervangen door kunststof van Star kozijn!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Zeer tevreden en heel netjes afgewerkt!

• Nazorg en garantie

Voor ons absoluut een 10! In drie dagen tijd is onze complete achtergevel, inclusief schuifpui en kozijnen, vervangen door de vakbekwame medewerkers, Peter en Pieter, van Starkozijn v/d Vecht. Zowel binnen als buiten is het geheel schitterend afgewerkt. Alles werd keurig opgeruimd en afgevoerd. Zelfs ons zonnescherm werd op zijn plaats gehangen door mannen. Kortom dit bedrijf bevelen wij u ten zeerste aan. Top!

• Nazorg en garantie

Snelle, accurate montage met een minimum van vervolgschade, chapeau! Dit geld voor alle kozijnen en deuren.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Super ervaring. Mooie offerte, mooie kwaliteit en top montage.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Vanaf offerte tot afwerking: topkwaliteit! Mijn contact met Starkozijn v/d Vecht is zeer positief geweest. Vooral monteur Peter is een topper. Hardwerkend, vriendelijk, hij werkt nauwgezet en oplossingsgericht. Het was een plezier om hem aan het werk te zien. Hij heeft overduidelijk plezier in zijn werk. De kwaliteit van de geleverde kozijnen, de schuurdeur en de betimmering van de buitenkant van mijn huis is erg hoog. Het ziet er allemaal erg mooi uit en ik heb al veel complimenten gekregen. En dat alles voor een schappelijke prijs. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant en raad dit bedrijf van harte aan.

• Nazorg en garantie

Heb diverse kozijnen en de voordeur laten vervangen. Professionele vakmensen. Alles keurig op maat. Eerste contact was direct erg positief. Alle afspraken werden netjes nagekomen Alle overgebleven spullen keurig opgeruimd. Keurig nette medewerkers. Geen enkele klacht waar dan ook over. Hopelijk volgend jaar de rest van het huis laten doen door Starkozijn.

• Nazorg en garantie

Na een wat moeizame start ( 3 brieven naar een verkeerd adres,waardoor een maand vertraging onstond) liep verder alles op rolletjes. Netjes gewerkt en snel. Kozijnen zitten er prachtig in. Niets beschadigd, wat volgens andere kozijnaanbieders wel zou gebeuren, mooi afgekit aan de binnenkant, en goede uitleg over hang en sluitwerk. En last but not least ook prijstechnisch springt Starkozijn er gunstig uit. We zijn er heel blij mee en een nieuwe opdracht gaat zeker naar Starkozijn v.d.Vecht.

• Nazorg en garantie

monteurs werken hard door en verminderen daardoor de overlast. Het hel bedrijf ademt vriendelijkheid uit.

• Nazorg en garantie

Goede afspraken, nette montage, alle overblijvende zaken keurig opgeruimd. Zeer tevreden.

Tot nu toe tevreden

Kaapstanderweg 31 8243RB Lelystad

0320-219234

Over Starkozijn v/d Vecht BV

Starkozijn v/d Vecht uit Lelystad is hét adres voor kunststof kozijnen en gevelelementen. Met meer dan 41 jaar ervaring zijn wij specialist in kunststof kozijnen met hoge isolatiewaarde in veel kleuren en uitvoeringen. Kunststof kozijnen met VKG-keurmerk 10 jaar garantie op de kunststof kozijnen en kleurechtheid Verkozen tot VKG-keurmerk dealer van het jaar Wij leveren en plaatsen naast kunststofkozijnen ook ramen, deuren, schuifpuien, tuindeuren, keralit gevelbekleding en boeirandbekleding.