Uitstekend,

Prima geholpen, zeer tevreden, en Arnoud was keurig op tijd, en nog informatie gegeven hoe je kunt herkennen of er een nest in de buurt zit.

Snelle service en zeer vakkundig!

Prima geholpen door vriendelijke vaklui!

Vriendelijk snel en topadvies!

Ik belde, Jerry kon gelijk de volgende dag, was er stipt op de afgesproken tijd. Was gelijk duidelijk dat Jerry kennis van zaken had, wond er geen doekjes om! Top advies gekregen, concreet, duidelijk en we kunnen er direct weer mee vooruit

Zeer aangenaam

We zijn erg goed geholpen op een prettige manier

Incredible thoroughness and a very personal approach

We have been terrorised by bedbugs for months and have already had a treatment that did absolutely nothing, so we were quite desperate when we contacted beestjes kwijt. Luckily for us our local exterminator turned out to be Kevin from Ogediertemeldpunt Elroy Kerklaan&collega's. Kevin was incredibly thorough - he checked every little nook and cranny, including taking shelves off the wall and checking the holes the screws were in and even checked rooms where we didn't see any bugs to make sure we didn't accidentally spread the "plague"! He treated every single bit of the rooms that were affected and even went a bit outside to give those creatures no chance to escape. It has now been almost 2 months since our home was treated and we can confidently say that the bedbugs are gone. We are very impressed by the quality of the service and how understanding Kevin and his boss were to our situation.

Snel en deskundig geholpen!!

Wij wonen landelijk met een sloot achter ons huis. We hebben weleens een muisje binnen gehad, maar nu: een rat in onze keuken!!! Op zondagochtend met SPOED Beestjes Kwijt gebeld en René Sulkers kwam er gelijk aan en was er binnen een half uur! De rat was achter het aanrechtblok geschoten, waardoor hij 'ingesloten' kon worden. De rat liet zich niet zomaar pakken, maar René heeft hem op een deskundige wijze gevangen! Wat waren wij blij! Niets dan lof en respect voor hem. René > nogmaals hartstikke bedankt!!! Groetjes Jannette Bevaart, Fijnaart

Vriendelijke, snelle en perfecte aanpak van een groot probleem.

Snelle reactie op verzoek om wespennest te verdelgen. Personeel was bijzonder vriendelijk en deskundig. Kon alles vragen over verdelging en/of wespensoorten en kreeg daar ook antwoord op. Professioneel en veiligheidsbewust bedrijf.

deskundige en perfecte service met een glimlach

We hadden een probleem met ongedierte rond het huis. Gert-Jan Drop heeft ons daar snel en deskundig bij geholpen. Een aanrader!

prima service en erg prettig contact met de verdelger.

Een zeer fijne ervaring gehad met Beestjes Kwijt, zeer vriendelijke verdelger. Alles werd goed uitgelegd en als er vragen waren kon ik die gewoon stellen. Mijn buren hebben ook meteen gebruik gemaakt van deze dienst......dus al met al...........uitstekend geholpen en zeer tevreden.

Goede service en altijd gezellig als je er weer bent!

Wij hebben geen last meer van muizen op kantoor wat fijn is! Daarnaast komt Gert-Jan altijd binnen met een stralend humeur en dat is altijd gezellig. Groeten, Eva en Ivonne - Creative Clicks

Goede service, bijzonder vriendelijk geholpen, neemt de tijd

We zijn geholpen door Gert-Jan Drop van Point Pest Control tegen onze overlast van muizen. Hij heeft ons gelijk gerust kunnen stellen en heeft al onze vragen kunnen beantwoorden en was bijzonder vriendelijk en je merkte dat hij zijn werk echt leuk vind. Verder had hij voor onze kleine ook nog eens een mooie Muis knuffel. Nu afwachten of de muizen weg blijven.

Nadat ik contact formulier had ingevuld, ben ik binnen een kwartier terug gebeld, en de volgende dag al geholpen. Zeer vriendelijke geholpen.
  • Prijs / kwaliteit
  • Welke lokale bestrijder heeft u geholpen? Dé-M Bedrijfshygiëne en Plaagdierenbestrijding
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? wespen

Goede service en vriendelijke man. Snelheid en kennis van zaken.
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? wespen

Mijn vriendin was zelf aan het werk, maar kreeg naar aanleiding van een offerte aanvraag netjes een voicemail. De volgende dag kon Gert-Jan al langs komen. Die heeft vervolgens snel en vakkundig de wespen verwijderd, nog wat uitleg en toelichting gegeven. Een week later heb ik het nest verwijderd en ik heb geen last meer gehad. Goede service en aardige, vakkundige bestrijder.
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? wespen

Zeer attent en precies volgens afspraak zeker aan te raden.
  • Prijs / kwaliteit
  • Welke lokale bestrijder heeft u geholpen? OBI Property Care Ongdiertebestrijding & Inspectie
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? wespen

Zeer prettig zaken doen met Mark Vennink en zeer vakkundig op gebied van houtworm bestrijding.
  • Welke lokale bestrijder heeft u geholpen? Vennink Bedrijfshygiëne
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? houtworm & boktor

Dankzij Point Pest Controle is onze ervaring met de bedwantsen geen nachtmerrie geworden. Ik kon met al mijn vragen overdag en ‘s avonds terecht, kreeg helder en duidelijk uitleg, en de bestrijding zelf was in een paar uurtjes gepiept. Deze stoombehandeling bleek zeer effectief. We hebben daarna, inmiddels bijna 2 maanden later, geen bedwants meer gezien!
  • Welke lokale bestrijder heeft u geholpen? Point Pest Control
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? bedwantsen

Ik ben zeer tevreden: - Kon snel een afspraak maken. - Zeer vriendelijke meneer - Hele duidelijke uitleg. - Nam alle tijd. Ik beveel beestjes kwijt zeker aan.
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? muizen

Contact gehad met Mark over schimmels onder houten vloer die wordt vervangen door beton. Mark kon al vrij snel komen kijken en heeft ons van begin tot eind van duidelijk advies voorzien. Communicatie is erg prettig. We hebben een aantal keer geschoven met de planning en Mark was steeds zeer flexibel. We hebben dit traject van begin tot eind als erg prettig ervaren.
  • Welke lokale bestrijder heeft u geholpen? Vennink Bedrijfshygiëne
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? zwammen & schimmels

Ze konden al snel komen, waren vriendelijk en duidelijk. Waarschijnlijk van mijn muisjes af, dat is nog even afwachten. Maar anders was hij ook bereid nog verder te helpen. Zeer klantgericht! En neemt de tijd.
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? muizen

Deskundig en zeer klantgericht!
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? muizen

Perfect in alle opzichten!

2 sterren: slechter dan verwacht

€90,- betaald en na 2 weken zie ik gewoon de muis in de kamer lopen. Volgens mij zijn de korrels niet lekker.
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? muizen

Zeer goed advies van Jerry! Onze dank is groot!
  • Bereikbaarheid
  • Prijs / kwaliteit N.v.t.
  • Van welk ongedierte heeft u last gehad? kevers

Eerlijk vakmanschap

Over Beestjes Kwijt