• In welke branche bevindt u zich? Automotive

Beste Andre, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

GOED

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Hein. Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben reeds contact gehad met u over uw beoordeling en wij gaan ons best doen om onze service te verbeteren. Wij waarderen het ontzettend dat u dit met ons gedeeld heeft. Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Automotive

Beste Gerard, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Michel, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Prima bedrijf waar we graag zaken mee doen sinds 2,5 jaar.

• In welke branche bevindt u zich? Automotive
  • Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? Een webshop voor kleding en AVIA artikelen zou handig zijn. Dit werkt nu niet optimaal. Ook een webshop voor olie en dergelijke te bestellen zou handig zijn.

Beste Albert, Bedankt voor uw mooie beoordeling en suggesties. Wij gaan bekijken wat we kunnen veranderen. Uw beoordeling waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Ik heb eigenlijk zelden tot nooit contact met de medewerkers, los van het sporatisch sturen van inkoopopdrachten. Wat ik vooral als prettig ervaar, is dat de materialen vrijwel altijd voorradig zijn en daardoor snel leverbaar.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • In welke branche bevindt u zich? Industrie
  • Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? Geen tips door het geringe contact.

Beste Tom, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Prettig en accuraat

• In welke branche bevindt u zich? Metaal

Beste Jan, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Metaal

Beste Jos, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Theo, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

zijn er dingen niet duidelijk word er contact gezocht zeer prettig.

• Betrouwbaarheid en zorgvuldigheid bezorging

Beste Martin, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Ronnie, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• Informatieverstrekking N.v.t.
  • In welke branche bevindt u zich? Automotive

Beste Sjors, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Uitstekend, goed en leuk personeel. prijs / kwaliteit verhouding van de producten is prima

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Robbert, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? Nee

Beste Ronald, Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Rob, Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Uiterst tevreden, goede service , prima vertegenwoordiger die als goed uit legt en meedenkt in oplossingen en aanbieden van de juiste producten

• In welke branche bevindt u zich? Automotive
  • Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? Oliemonsters niet extra belasten wanneer een klant een grote hoeveelheid aan olie en andere smeermiddelen afneemt . Dit is jammer en gaat ten koste van de goede service en naam.

Beste Alfred, Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

in het verleden goede ervaringen

• In welke branche bevindt u zich? Industrie
  • Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? op dit moment niet

Beste heer Mulders, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Na het testen van alle oliƫn krijg je een uitgebreid verslag zoals het hoort. Als er vragen zijn kan ik per email of per 06 nummer onze vertegenwoordiger bereiken, en krijg je juiste uitleg van je vragen.

• In welke branche bevindt u zich? Metaal

Beste Frank, Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Automotive

Beste Jos, Bedankt voor uw beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Mijn collega Dhr. Peeters zal naar aanleiding van uw beoordeling nog even contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• Informatieverstrekking N.v.t.
  • In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Wilfred, Bedankt voor uw goede beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Zeer goed en fijn.

• In welke branche bevindt u zich? Automotive

Beste Jos, Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Henk, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

goede ervaring

• In welke branche bevindt u zich? Automotive
  • Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? ja als je liter dozen pakt moeten jullie meer keuze geven niet twaalf stuks in een doos

Beste Marco, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

het tanken verloopt goed, telefonisch contact goed en duidelijk

• In welke branche bevindt u zich? Metaal

Beste meneer Crommentuyn, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Heel goed gesprek gehad samen met mijn broer Mark...goede uitleg en een voordelig bob

• Service N.v.t.
  • Kwaliteit producten N.v.t.
  • In welke branche bevindt u zich? Automotive
  • Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? nee...nog niet ...moet als klant nog ervaring opdoen met u...

Beste Leendertjan, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Over Vollenhoven Olie Technologie BV

Vollenhoven Olie Technologie is een Nederlands en Vlaams georiƫnteerd bedrijf dat al meer dan 125 jaar (speciaal) smeermiddelen en bijhorende speciale producten verkoopt voor vrijwel alle toepassingsdomeinen en sectoren. Met ongeveer 100 tankstations en 220 werknemers is Vollenhoven Olie Groep een van de grootste onafhankelijke leveranciers van (speciaal) smeermiddelen. Het Vollenhoven Olie Technologie-product programma omvat vele speciaal smeermiddelen, conventionele producten en levert bijhorende services. Vollenhoven Olie Technologie staat voor een belofte: technologie die rendeert.