God

• Poleciłbyś nas? Tak

Ging zeer vlot duidelijk communicatie

Super snel goedgekeurd!

Na navraag over de lening hadden we een heel prettig telefoongesprek en na twee dagen stond het geld al op de rekening.

Beste Caroline, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u het proces als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

Gemakkelijk, snel en vriendelijk

Top service. Gemakkelijk aan te vragen een super helder stappenplan om alle documenten aan te leveren.

Beste Robin, Dankuwel voor uw review en de 5-sterren beoordeling. Fijn dat u het proces als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

snel en profesioneel

Vrij eenvoudig online, met een snelle offerte. Daarna een rustige procedure waarvan steeds duidelijk was waarom de stappen genomen moesten worden om de lening te verkrijgen. Je wordt ook effectief tegen jezelf in bescherming genomen.

Beste Henk, Dank u wel voor de beoordeling. Prettig om te lezen dat u het aanvraagproces als prettig heeft ervaren. Daarnaast goed om te zien dat u begrijpt waarom wij bepaalde keuzes maken. Met vriendelijke groet, Stijn Freo Klantenservice

Snel en duidelijk

Om je lening af te sluiten via Freo is makkelijk en duidelijk als je DIGID hebt. Al je gegevens worden weergegeven voor eenmalig gebruik als je er mee akkoord gaat. Zij maken daaruit op of het wel of niet verantwoordelijk is om een lening af te sluiten. Geen gedoe met kopietjes of documenten aanleveren via PDF bestanden etc. Top gewoon zoals het tegenwoordig kan.

Beste Jeroen, Fijn dat u onze service als dusdanig heeft ervaren. Dank voor de feedback en de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Huurtoeslag

Beste heer of mevrouw ik vroeg mezelf af of ik die twee jaar huur toeslag nog terug kan krijgen hoor maar niks erover dus stuur u zelf maar een berichtje omdat ik er helemaal niks meer van begrijp en weet nu niet meer wie ik nu geloven moet de ene belooft dit de andere dat maar er komt nooit iets terug naar me gestort op me bankrekening wat is hier nou aan de hand? Met vriendelijke groet van Mevr Beatrix Nagyne Glaz.

Beste Beatrix, Als Freo zijnde hebben we helaas niks van doen met de teruggave van uw huurtoeslag. Daar kunnen we u helaas niet mee verder helpen. Mogelijk dat u bij de Belastingdienst terecht kan met uw vraag. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Ok

Beste Nechita, Fijn om te lezen dat u de dienstverlening van Freo als prettig heeft ervaren. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Stijn Freo Klantenservice

Mak will lenin geld

Beste Shasime, Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bereiken op telefoonnummer 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Het was voldoende ,maar wel een heel gedoe Met alles invullen en vooral omdat ik nog nooit geen lening heb aangevraagd ,ik werd wel vriendelijk te woord gestaan

Beste Emiel, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u onze service als dusdanig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Prettige communicatie

De afhandeling was zorgvuldig en fijne communicatie. Fijn dat je ook extra kunt aflossen.

Beste Oesha, Bedankt voor uw feedback en de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Goede snelle service

Zeer positief

Beste Peter, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

Hi

Loan

Beste Marin, Bedankt voor de mooie beoordeling en 5-sterren review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

Overzichtelijk en snel

Via de overzichtelijke site makelijker en snel de aanvraag kunnen doen. De verdere afhandeling was zorgvuldig en goed.

Beste Henk, Bedankt voor de mooie beoordeling en 5-sterren review! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Betrouwbaar.

Zeer professionele organisatie en transparant en eerlijk.

Beste Huub, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

Ik ben blij

Bedankt , vaan iedereen

Beste Lora, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Duidelijk de goedkoopste

Duidelijke afspraken, overzichtelijke App en ook de goedkoopste lening zonder restricties. Extra aflossen kan altijd.

Beste Arjen, Bedankt voor de beoordeling. Prettig om te horen dat het goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Aanvraag verloopt traaaaaaag

Freo en ik hebben een goede relatie met elkaar opgebouwd. Dacht ik. Maar bij een nieuwe aanvraag telt gisteren niet meer. Vreselijk trage afhandeling. Gelukkig tijdig aangevraagd dus geen probleem, maar toch….

Beste Peter, Vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. Op dit moment is onze doorlooptijd langer dan u van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Goede afhandeling

Zoals de website zegt komen ze na met 2 weken de aanvraag binnen aardige mensen aan de telefoon

Beste Boudewijn, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

excellente service

geduldig personeel

Beste Rafael, Fijn om te horen dat dit zo is ervaren! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Het aanleveren vergt wat werk !

Na het aanleveren een telefoontje over een vraag . Daarna stond het gelijk op mijn rekening Top geregeld dus

Beste Robin, Bedankt voor de beoordeling en de 5-sterren! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

Professionals

Professional and very respectable with customers

• Would you recommend us? Yes

Beste Stativa, Bedankt voor de beoordeling en de 5-sterren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Heel eenvoudig

Het aanvraagproces is heel eenvoudig. Alle nodige info wordt online opgevraagd. Geen document upload nodig voof aanvullende informatie.

Beste Klaas, Bedankt voor de mooie beoordeling en de 5-sterren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Bijna uitzichtloos

Na een aanvankelijk vlotte start met het verzamelen van de benodigde gegevens verzande de aanvraag door incompetentie van een “beoordeler” die niet in staat bleek een document te lezen en steeds zijn /haar onterechte vraag bleef herhalen totdat ik boos zei te stoppen bij Freo. Daarna was het geld binnen twee dagen op de rekening.

Beste Jaap, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u het proces als dusdanig heeft ervaren. Het kan inderdaad zijn dat er bij onduidelijkheid extra vragen gesteld worden. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Szybkie i konkretne decyzje

Dopiero kozystam

• Poleciłbyś nas? Tak

Beste Mariusz, Dank voor de review. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Vestdijk 51

5600AK Eindhoven

06-19294848

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.