Shamal jamil

Goedemiddag de was heel vriendelijk en heel makkelijk alles uitleggen en hartstikke bedankt van alles een super dank je wel

Beste Shamal, Erg fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Nice

Very good service

Dear Krystian, Thank you for your review and the 5 stars! Kind regards, Famke Freo Customer Care

Good

Good

Dear Conrad, Thanks for the kind words and the 5 stars! Kind regards, Jack Freo Customer Care

Lack of transparency

I have been declined a loan due to a "policy" that no one in the company seem to be able to explain to me. I have a foreign student loan that I wanted to move to The Netherlands, because I am settled here 6 years already. I presented ALL documents that supports financials as well as the documents for such foreign loan such a bank statement, always in full transparency. However, for Freo sending money to a foreign country once a month to pay that loan (with documentation supporting it and for the monthly instalment!), it is "too many transactions" and you are at risk to "move and not pay the loan". So being a good payer is no good for Freo, due to this "policy" that is nowhere written or easy to find and on their words is not "black and white"(what is that supposed to mean?). As a foreigner be careful! They'll get your personal details and make you waste time with useless calls, plus no written replies are granted. (Lack of transparency!).

Dear Johanna, Unfortunate to hear that you experienced our service like that. It is possible that we decline a loan because of the fact that we can't seem to make the history of payment clear. If you have more questions about this, you can call us on 088-3210003 to explain further. Kind regards, Jack Freo Customer Care

kredı çek mek

Ben kredi almal istiyorum beni aramişsımız ama şımdı numuram yok başka numuramı kayb ettım eğer bana kredı ıçın razı gelırsınız çok mutlu oluyordum

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes

Dear Shakzod, Thanks for the review. If you would like to contact us, you could call on 088-3210003. Kind regards, Jack Freo Customer Service

Strahotno

Dear Mitko, Thanks for the review and the 5 stars! Kind regards, Jack Freo Customer Service

mijn ervaring is goed met freo

Alle medewerkers zijn erg behulpzaam. Freo is TOP

Beste Marzieh Bohlouli, Bedankt voor uw mooie vijf-sterren review en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice.

Goede hulp van jullie uit leg gekregen

Beste Mark, Bedankt voor het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Slecht

3 x opnieuw documenten opgestuurd, uitleg bij arbeidscontract gegeven. Ploegen toeslagen die duidelijk op loonstroken beschreven staan snappen ze niet.

Beste Patricia Kobus, Bedankt voor uw feedback. Het kan inderdaad zijn dat wij aanvullende documenten opvragen ter verduidelijking en voor de volledigheid. Een aantal toeslagen kunnen wij niet meenemen in de berekening. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

geen ervaring

No comment

Beste Rodolfo Jess G, Bedankt voor uw mooie review en beoordeling! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice.

snelle afhandeling

goed contact , duidelijkheid ivm stukken die men nodig had ,ff wennen met het digitale invullen . voor de rest top

Beste Fred Bedankt voor uw mooie review en beoordeling! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice.

Gewoon Top

Goede duidelijke informatie en communicatie

Beste Jan, Bedankt voor uw review en de 5-sterren beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice.

Niet door te komen

Bij het uploaden van de bankafschriften en documenten iedere keer storing. Gebeld met freo. Samen geprobeerd lukte niet. Doorverwezen naar een Rabobank filiaal. Daar ook samen geprobeerd zij kwamen er ook niet door. Deze vriendelijke mevrouw heeft toen telefonisch contact met jullie gehad en met allerlei foefjes is het gelukt. Maar jullie kunnen niet concreet zeggen waarom de site niet goed werkt. En ik ben geen computer expert. Ik mis in dit soort zaken echt menselijk contact. Iemand die tegenover je zit.

Beste M. Hissink-Prins, Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat u steeds een storing kreeg bij het uploaden van uw documenten. Freo is een digitale maatschappij en daar komt helaas af en toe een storing bij kijken. Echter proberen we het zo werkbaar mogelijk voor iedereen te maken en bieden we ook andere opties om documentatie aan te leveren. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u ons bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

ja forceer ervaring als nieuwe klant van Freo

dit is mijn eerste ervaring met het aanvragen van een lening van kwetsbaar, maar ik hoorde over freo online aan mijn vrienden en mijn collega's, ze doen goed werk om in de behoeften te voorzien, zo goed werk freo.

Beste Peter, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u fijn bent geholpen bij Freo. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Snel geregeld

Onze lening via mijn freo app prima geregeld

Beste Marco, Prettig om te horen dat de lening via MijnFreo prima is geregeld. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Werkt prima

Het houdt heel wat in voordat het is geregeld. Maar ja, het moet natuurlijk wel veilig gebeuren. Wachttijden voordat het geregeld is duurt wat lang … de lener wil nl verder met bv de aankoop van een auto. Als het eenmaal loopt ziet de app er goed uit!

Beste Jos, Dank voor uw begrip en fijn dat de app goed voor u werkte! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Eenvoudig om aan te vragen.

Als digibeet was het zelfs vrij makkelijk om gegevens aan te leveren. Hierdoor ook snel geholpen.

Beste Ronald, Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te horen dat het aanleverproces soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

• Poleciłbyś nas? Tak

Beste Marcin, Bedankt voor het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Loan

I have just been declined a loan because I have a ZZP business

• Would you recommend us? No

Dear Francois, Unfortunate to hear that your application has been declined. We can not check the income through ZZP because we don't have to sufficient knowledge for this type of income. If you have questions about this matter, you can always call us on 088-3210003. Kind regards, Jack Freo Customer Service

Ja

Zeer snelle lening kunnen krijgen, alles wordt netjes en op tijd gecommuniceerd en duidelijk.

Beste Bernarda, Bedankt voor de review en fijn dat alles goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

God

• Poleciłbyś nas? Tak

Ging zeer vlot duidelijk communicatie

Super snel goedgekeurd!

Na navraag over de lening hadden we een heel prettig telefoongesprek en na twee dagen stond het geld al op de rekening.

Beste Caroline, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u het proces als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

Gemakkelijk, snel en vriendelijk

Top service. Gemakkelijk aan te vragen een super helder stappenplan om alle documenten aan te leveren.

Beste Robin, Dankuwel voor uw review en de 5-sterren beoordeling. Fijn dat u het proces als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Vestdijk 51 5600AK Eindhoven

06-19294848

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.