Tweede keer geleend en snel afgehandeld

Het is mijn tweede keer bij Freo klantvriendelijk snel en duidelijk

Beste Orhan, Bedankt voor uw 5-sterren review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

oke

good

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes

Beste Samet, Bedankt voor uw review en de 5-sterren beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

super geregeld!!

goede hulp aan telefoon! snelle verwerking!

Beste Hajo, Bedankt voor de review en de 5 sterren. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Simpel, vertrouwd geld lenen

Wanneer de middelen er zijn is er snel en gemakkelijk een lening geregeld.

Beste Joke, Bedankt voor de review en de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Als het eenmaal geregeld is dan is het prima

Volgens hun site en ook wanneer je een aanvraag hebt gedaan, word er geadverteerd dat je niet speciaal documenten hoeft aan te vragen want alles kunnen ze digitaal aanvragen via uwv etc. Dit klopt niet, ze willen alsnog de salarisstroken en werkgeversverklaringen etc. De advertering makkelijk en snel klopt dus niet. Verder fijn bedrijf en als het eenmaal geregeld is staat het ook direct op je rekening. Tip: zorg ervoor dat je alle documenten die standaard bij alle lening aanvragen worden gevraagd gewoon hebt staan, dat scheel tijd als ze het bij je opvragen.

Beste S, Bedankt voor de review. Via de digitale omgeving kan inderdaad alles gekoppeld worden. Echter kan het voorkomen dat het niet goed is binnengekomen, dan kunnen we vragen om aanvullene documenten, die inderdaad verzameld moeten worden. Fijn om te horen dat het na de aanlevering goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Werd zeer duidelijk uitgelegd.

Van begin tot eind goede begeleiding in alle stappen die genomen moesten worden. Bij het toesturen van de gegevens werd zeer duidelijk uitgelegd wat te doen en ging vlot. Vriendelijk en klantgericht personeel aan de telefoon.

Beste Marijke, Bedankt voor de beoordeling! Goed om te horen dat u het contact als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice

Nette afhandeling

Documenten aanleveren is eenvoudig. Tarieven zijn marktconform. Door drukte duurde het wel iets langer maar na goedkeuring direct het geld overgemaakt.

Beste Friso, Bedankt voor de mooie beoordeling! Het kan inderdaad zijn dat het aanvraagproces wat langer duurt dan u van ons gewend bent. Gelukkig heeft u het proces wel als prettig ervaren. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Netjes geholpen door medewerkers telefonisch! Digitaal aanleveren gaat makkelijk ! Digitaal tekenen is wel een probleem een persoon gaat goed bij tweede niet dan blijven de gegevens van de eerste persoon instaan!

Beste Marly, Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat u goed bent geholpen. Mocht u nog vragen hebben over uw aanvraag kunt u ons bereiken op telefoonnummer 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Fijn geholpen snel geld op De rekening

Fijn bedrijf die doet wat ie zegt

Beste Joop, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

Duidelijk en een heel communicatie naar mij toe

Duidelijk en vooral een goede communicatie !!

Beste Freddy, Goed om te horen dat u het als prettig ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice.

Heel tevreden

Heel snel . Top!

Beste Nidhal, Fijn dat het proces als snel is ervaren! Bedankt voor de review en de sterren. Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice.

Zeer uitgebreide screening

Je word als aanstaande klant uitvoerig gescreend voor er geld word verstrekt

Beste Marloes, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice.

Klant vriendelijk echt top

Super snel geholpen Echt top

Beste Marco, Bedankt voor de mooie review en het hoge cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Kan beter

Contact met klantenservice naar aanleiding van de aanvraag kwam niet heel professioneel over. Viel vaak in herhaling en kwam wat stotterend over (wellicht iemand die er net werkt). Verder was hij wel vriendelijk. Ook aangegeven dat het wel 10 werkdagen kan duren wat wel erg balen is als je al een auto op het oog hebt. Nu maar hopen dat de auto er dan nog is. Uploaden van de bestanden ging prima. Alleen jammer dat je niet gewoon via de DigiD app kan inloggen, maar dat het nog met SMS bevestiging moet. Dat zou het nog net wat eenvoudiger maken. Benieuwd naar wat de uiteindelijke doorlooptijd zal zijn. Verder had ik al eerder een lening via Freo waar ik verder wel tevreden over ben. Dus eenmaal klant gaat het gewoon goed.

Beste Jenny, Bedankt voor de review, daar zijn we erg blij mee. Helaas is de doorlooptijd wat langer dan u van ons gewend bent. Mocht u tussendoor vragen hebben over het proces, dan kunt u bellen naar ons telefoonnummer: 088-3210003. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Geld lenen

Ik heb nog steeds geen link om mijn documenten door te sturen. Met vriendelijke groet Mohamad Al Dulaimi

Beste Mohamad, Bedankt voor uw feedback. Mocht u problemen ondervinden bij het aanleveren van uw documenten kunt u altijd onze klantenservice bereiken door telefoonnummer 088-3210003 te bellen. Voor overige vragen kunt u bovenstaande telefoonnummer ook bereiken. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Netjes benaderd en erg vriendelijk gesprek gehad..

Ik voor het eerst jullie benaderd.. om een lening aan te vragen Werdt netjes uitgelegd en geholpen . Bekeken in mijn gegevens hoe het stond bij BKR..en zei dat het positief was. Dat was goed.. Dus nu verdere stappen onder nemen.. Nu moet ik bepaalde documenten opsturen naar jullie. Ga ik nu ze bij elkaar opzoeken en dan opsturen naar jullie.. En nu hopen dat jullie mij kunnen helpen.

Beste Linda, Erg fijn om te horen dat het proces goed verloopt voor u. Bedankt voor de review en de 4 sterren! Vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

loan

hello, I am writing about this loan, I don't know enough English to talk on the phone and I don't know what to do

Dear Sebastian Zagajski, We can only discuss these applications via phone calls. If you have any questions regarding your application you can reach us on 088-3210003. Kind regards, Daan Freo Customer Service

Langdurig en onprofessioneel

Na alle opgevraagde documenten te hebben aangeleverd bleven er vragen gesteld worden over transacties die zij bijzonder vonden. Denk aan onderling iets overkopen van een vriend met een bedrag onder de 300 euro. Daarnaast haalden ze intentieverklaring en werkgeversverklaringen door elkaar en duurde het heel lang om ze uit te leggen dat je wanneer je van een flex contract naar een vast contract meer geld per maand verdiend. Samengevat zeer onprofessioneel onzorgvuldig en traag.

Beste Henk, Vervelend om te horen dat u onze service als dusdanig heeft ervaren. Het kan inderdaad zo zijn dat wij aanvullende vragen hebben aan de hand van de documenten die u aanlevert. Wij proberen hiermee een zo duidelijk mogelijk beeld te schetsen van de situatie. Mocht u nog vragen hebben over deze kwestie, kunt u ons bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Freo is perfect voor een lening

Dit is mijn eerste lening

Beste Dessi, Bedankt voor de mooie vijf-sterren review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

Nao percebo.

At least let me awser the phone , and maybe speak english . My phone ring 2 times and off. Great. Regards . Rui Cravo.

Dear Rui Cravo, Thank you for your review. Unfortunate to hear that you have experienced our service like this. If you have any questions about the matter, you may always call us on 088-3210003. Kind regards, Joelle Freo Customer Service

Contact is goed met de klantenservice, verder kan wat mij betreft de doorlooptijd wel iets sneller.

Beste MRP Kradolfer, Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te horen dat u het contact als dusdanig ervaart. Het kan inderdaad wegens drukte voorkomen dat onze beoordelingstijd wat langer is dan u van ons verwacht. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Ok

Very good

Dear Durac romica, Thank you for your kind review! Kind regards, Joelle Freo Customer Care

Excellent

Good service and customer service

• Would you recommend us? Yes

Dear Melodson, Thank you for your kind review! Kind regards, Joelle Freo Customer Care

Shamal jamil

Goedemiddag de was heel vriendelijk en heel makkelijk alles uitleggen en hartstikke bedankt van alles een super dank je wel

Beste Shamal, Erg fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Nice

Very good service

Dear Krystian, Thank you for your review and the 5 stars! Kind regards, Famke Freo Customer Care

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.