Beste Kacper, Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice
Beste Ewout, Vervelend dat u het aanleverproces als dusdanig hebt ervaren. Excuses voor het ongemak. We kunnen altijd extra documentatie opvragen na beoordeling. Dit komt namelijk doordat we uw financiële situatie zo goed mogelijk in kaart willen brengen en als dat voor onze beoordeling nog niet duidelijk genoeg is, nemen we contact met u op voor extra gegevens. Mocht u vragen of meer feedback hierover hebben, horen we dat natuurlijk graag en kunt u telefonisch contact met ons opnemen op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Beste Janine, Bedankt voor de mooie vijf-sterren review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Beste Henk, Bij het beoordelen van uw aanvraag willen wij een zo goed mogelijk beeld krijgen van uw situatie. Het kan dus zijn dat wij inderdaad aanvullende informatie opvragen om te kijken welk inkomen wij mee kunnen nemen in de berekening. Vervelend om te horen dat u dit proces als dusdanig heeft ervaren bij ons. Mocht u nog vragen hebben over uw aanvraag kunt u ons bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Beste Jacques, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice
Beste Herman Vervelend om te horen dat het proces als dusdanig is ervaren. Bij het beoordelen van een aanvraag moeten wij een goed beeld hebben van de financiële situatie. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op het telefoonnummer 088-3210003. Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice
Beste Daniel, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat het proces als dusdanig is ervaren. Bij het beoordelen van een aanvraag moeten wij een goed beeld hebben van de financiële situatie. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op telefoonnummer 088-3210003. Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice
Beste Jimmy, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat het proces als dusdanig is ervaren. Het kan zijn dat wij aanvullende vragen hebben aan de hand van de door u aangeleverde documenten. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op telefoonnummer 088-3210003. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Beste Filip, Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Beste Rüstem, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Beste Rob, Bedankt voor uw feedback! Het kan zijn dat wij aanvullende vragen voor u hebben aan de hand van de door u aangeleverde documenten. Jammer dat u het proces zo heeft ervaren. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Dear Kadir, Thank you for your review. You can call us on 088-3210003. We are then able to better help you and answer the questions you have for us. With kind regards, Daan Freo Customer Service
Beste Peter, Bedankt voor de vier-sterren review. Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Beste Pim, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat het proces als dusdanig is ervaren. Aan de hand van de gegevens die u heeft achtergelaten, kan ik helaas geen aanvraag vinden waardoor ik niet kan zien welke collega u gesproken heeft. Neemt u even contact met ons op via 088-3210003? Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Beste Aartje, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat het proces als dusdanig is ervaren. Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Beste Kaxper, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Beste Antine de Bruin, Bedankt voor de review. Freo is een dochteronderneming van de Rabobank, maar opereert onafhankelijk van de Rabobank. Daarom heeft Freo geen inzicht in gegevens die bij de Rabobank lopen. Hierdoor vragen wij benodigde documenten op zoals een bankrekeningafschrift. Fijn om te horen dat het contact met onze medewerkers als prettig is ervaren! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Beste Peter s, Fijn om te horen dat u het zo heeft ervaren. Bedankt voor het begrip. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Beste Kasandra, Bedankt voor de review en de sterren. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Beste, Bedankt voor de mooie vijf-sterren review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Beste j van der dong lap, Bedankt voor de review en de 5 sterren! Goed om te horen dat u goed bent geholpen! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Beste Orhan, Bedankt voor uw 5-sterren review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Beste Samet, Bedankt voor uw review en de 5-sterren beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Beste Hajo, Bedankt voor de review en de 5 sterren. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.