Deze maand overslaan

Kan ik deze maand overslaan die 150 euro anders heb ik echt niks te eten daarom vraag ik uitstellen voor deze maand

Hi

Yo

De aanvraag was makkelijk

Het online aanvragen was makkelijk. De info aanleveren was wat ingewikkelder maar wel te doen. De extra vragen die er kwamen vond ik enorm overdreven. Ik had het gevoel dat ze mijn hele rekening hadden uitgespit op bij en afschrijvingen. Dit voelde niet prettig.

Beste P. Veghel, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u het online aanvraagproces als gemakkelijk heeft ervaren. En wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was met de extra vragen die werden gesteld. Om uw aanvraag zo goed mogelijk te kunnen beoordelen kan het inderdaad voorkomen dat we extra vragen stellen. Mocht u hier nog vragen over hebben, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Marijn Freo Klantenservice

Uitstekend snelle service !

Super snelle service. En eerlijk

Beste Stef, Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice

Het Verschil maken....

Helderheid van overzicht, Duidelijkheid van professionele benadering, Efficiëntie in het waar maken van de afspraken. Dit is wat FREO is, als trouwe onderneming van Rabobank

Beste Marco, Bedankt voor uw mooie vijf-sterren review en de lovende woorden! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

Groleman

Beste Atanasov, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo klantenservice

Zie mijzelf niet terug als trouwe Rabobank klant

Traag (een PL sloot ik vroeger direct bij de Rabobank af in 2 uur nu 7 dagen. Alleen maar gericht op risico mijden ipv klant ondersteunend. Medewerkers snappen de eigen vragen niet laat staan mijn antwoord. Koste weer een dag extra om dat te klaren. Voelde meer als een visitatie dan een dienst verlening van een financiële instelling aan een klant.

Beste Leo, Wat vervelend om te horen dat we u niet spoedig hebben kunnen helpen. Wij stellen aanvullende vragen om uw situatie zo goed mogelijk in kaart te kunnen brengen. Hierdoor kunnen wij onze beoordeling op een juiste wijze afhandelen. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Marijn Freo Klantenservice

Vriendelijk, snel en persoonlijk

Je wordt snel geholpen door vriendelijke medewerkers en ze bellen je persoonlijke op bij vragen of onduidelijkheden. Super tevreden over.

Beste Magali Madalena, Bedankt voor uw positieve feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Marijn Freo Klantenservice

Slecht

Slecht als ze meer dan 15weken de wettelijke termein doen over een klacht afhandeling. En dan nog niet inhoudelijk er op in gaan. Ook de medewerkers beloven weer veel en komen niks na.

Beste Ronnie, We hebben u bericht omtrent uw klacht met de informatie die wij momenteel bezitten. Onze excuses dat u hier langer op heeft moeten wachten dan u van ons gewend bent. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Gewoon goed.

Het afsluiten van de lening verliep vrij eenvoudig. Na de aangeleverde documenten nog even telefonisch contact gehad betreffende een foutief document. Het goede document toegestuurd en binnen een dag kon het contract worden getekend. Na ondertekening was de lening binnen 10min uitbetaald. Lenen kost geld, maar Freo hanteert een redelijke rente.

Beste Gerard, Bedankt voor uw review! We vinden het fijn om te horen dat we u op deze wijze hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Zeer tevreden over Freo

Aanvraag ging heel makkelijk, vriendelijke meneer aan de telefoon gehad met paar aanvullende vragen . Daarna binnen 2 dagen lening goedgekeurd en volgende werkdag geld op rekening . Alles duurde vanaf aanvraag 5 werkdagen .

Beste Đurđica, Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Prima aanvraagprocedure die werkelijk ontzorgt.

Easypeasy procedure. Helder en duidelijke app.

Beste Jan, Dank u wel voor de mooie review. We doen ons best om de app zo duidelijk mogelijk in te richten voor onze klanten, fijn om te lezen dat dit het geval is voor u. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Moeizaam

De ene behandelaar vertelt en vraag dingen anders dan een andere behandelaar waardoor dit verwarring schept en irritatie opwekt bij de cliënt.

Beste Roy, Wij vinden het vervelend om te horen dat u het aanvraagproces bij Freo zo heeft ervaren. We zouden u graag telefonisch willen te woord willen staan om het doorgelopen proces te bespreken. Mocht u hier behoefte aan hebben, dan kunt u bellen naar 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

Duidelijk, snel , overzichtelijk

Dit is de derde keer dat ik een product afneem bij Freo , Niet alleen voor de scherpe rentepercentages, maar net zo belangrijk ook de voorwaarden van de lening. Freo zorgt ook dat ik de kleine lettertjes begrijp.

Beste Rupert. Bedankt voor de review! Niet alleen prettig om te horen dat u de voorwaarden duidelijk vindt, maar ook dat u al voor de derde keer voor Freo kiest. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

mijn ervaring is goed

Alles was snel geregeld

Beste Jaap, Fijn om te horen dat alles snel geregeld was voor u. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Makkelijk aanvragen en snel afgehandeld.

De site is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Het aanvraag en verwerkingsproces vlot en duidelijk.

Beste Henk-Jan, Wat fijn dat u het beoordelingsproces als vlot en duidelijk heeft ervaren. Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Snel en makkelijk maar ook secuur

Snel, makkelijk en secuur

Beste Pieter, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Snel geregeld

Werd snel geholpen omdat ik mijn situatie had uitgelegd binnen 4 dagen stond het geld erop

Beste Maarten, Fijn dat we u spoedig hebben kunnen helpen. Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Aktiveren van mijn freo.nl

Beste Taner, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Redelijk

Duurde 3,5 week. Ik merkte dat de gegevens die ik mondeling door gaf niet goed in het systeem zijn gezet wat leidde tot verwarring en onduidelijkheid daarom duurde alles veel langer. Ik had niet het gevoel dat ik met ervaren mensen aan de telefoon zat maar meer met studenten met een bijbaantje.

Beste Monique, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat uw aanvraag wat vertraging heeft opgeleverd. Hopelijk hebben wij u hierna voldoende kunnen helpen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben omtrent uw aanvraag kunt u contact opnemen met ons op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Snel in behandeling genomen

communicatie goed verlopen.

Beste Marco, Bedankt voor de review en de sterren. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

ik vind heel goed

ik ben te vrede

Beste heer/mevrouw Lam, Fijn om te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Zeer tevreden.

Vriendelijk telefoongesprek. Lening snel geregeld. Ong. 8 dagen. Helder en gemakkelijk.

Beste Lei, Wat zijn we blij dat u zeer tevreden bent over ons beoordingsproces. Het doet ons goed om te horen dat u ook het telefoongesprek als prettig heeft ervaren! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Snel aangevraagd en voorspoedig op je rekening gestort.

Beste Dirk, Wat goed om te horen dat u positief bent over ons beoordelingsproces. Bedankt voor de 5-sterren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Kromme tenen

Tot op de laatste euro moest ik verantwoorden wat ik met de lening zou gaan doen, terwijl ik een goed inkomen heb en een relatief kleine lening aanvroeg (die ik snel kan afbetalen). Al mijn uitgaven moest ik verantwoorden. Het duurde weken voordat alles rond was. En om het compleet te maken heeft Freo zonder overleg met mij Rabobank opdracht gegeven om een roodstand af te lossen en op te zeggen. Ik vond het naar om bij Freo een lening aan te vragen!

Beste N, Wij vinden het vervelend om te horen dat u het aanvraagproces bij Freo zo heeft ervaren. We zouden u graag telefonisch willen te woord willen staan om het doorgelopen proces te bespreken. Mocht u hier behoefte aan hebben, dan kunt u bellen naar 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.