Goed advies en een mooie dakkapel

We hadden een paar bedrijven in het offertetraject gehad waarbij Perfect er bovenuit sprong op alle facetten. In het voortraject heel goed geadviseerd en geholpen door Patrick. Communicatie is top en het dakkapel is met alle tevredenheid geplaatst door kundige en vriendelijke specialisten.

Perfect dakkapellen!!!! ZEKER!!!!

Vanaf eerste gesprek met Bert een fijne samenwerking. Vragen via whatsapp werden zelfs op de vreemdste tijden gewoon direct beantwoord. Voor wat betreft het tekenwerk en vergunningsaanvraag zijn we compleet ontzorgt door een partner tekenbureau, echt een aanrader als je vergunningsplichtig bent. Qua levertijd, komen ze beloftes na. Op de dag af 7 weken na vergunning van de gemeente, is onze dakkapel geplaatst. De plaatsing door Dimitri en Jan, in samenwerking met 2 kraanmachinisten, verliep vlekkeloos. Vriendelijke, goed op elkaar ingespeelde vakmensen met kwaliteit materialen. Helemaal tevreden zijn we met onze PERFECT opgeleverde dakkapel.

Perfect Dakkapellen doet zijn naam eer aan!

Van begin tot eind goed gevoel. Even klein misverstand bij aangepaste order werd snel opgepakt dus geen last van ondervonden. Opa Jan en bijna papa Dimitri vriendelijk, deskundig, werkten gestaag door en legden alles goed uit. Ook bij het plaatsen met de kraan bleek een issue snel en vakkundig te worden opgelost. Ook vriendelijke en kundige heren. Door Jan en Dimitri daarna alles netjes afgewerkt en keurig achtergelaten! Wij zijn erg blij met het resultaat! Bedankt!

top

wij hebben begin maart onze dakkapel laten plaatsen en we zijn heel tevreden van de afwerking. vriendelijke werkmensen . netjes en snel gewerkt, voor ons niets anders dan lof

Zeer goede ervaring met perfect dakkapellen

Het hele traject is netjes en goed verzorgd. Duidelijke afspraken en wat helemaal top is dat de de vergunningen (wel tegen betaling natuurlijk) worden aangevraagd voor je. Zo heb je geen rompslomp met de gemeente.

Topp

Goede snelle service komen hun afspraken na. Doen wat ze beloven.

Goede ervaring met Perfect Dakkapel

Alles volgens de afspraak : mooie dakkapel vakkundig geplaatst.

Vakmanschap van de bovenste plank.

Erg goed

Fijne mensen, goed contact en perfect opgeleverd.

De eerste kenniSmaking was fijn. De verkoper was deskundig, geduldig, nauwkeurig. De prijs is hoog maar de kwaliteit is ook hoog. De dakkapel is gemaakt van voornamelijk hout en polyester wat duurder en kwalitatief duurzamer is dan de gangbare alternatieven hout en Trespa. Kozijnen zijn van kunststof. Levertijd was ongeveer 6 weken na verlening vergunning. De plaatsing verliep snel, professioneel en conform afspraken. Een halve ster minder omdat je de ramen niet vast kan zetten als ze op de open stand staan waardoor ze gaan klapperen.

Perfect!!

Wij hadden heele fijne communicatie met Patrick omdat wij zelf wat voorbereiding moesten doen . Op de dag van de montage waren wij heel zenuwachtig, tot Chris en Daisy bij ons kwamen met het dakkapel voor de montage. Alles ging heel vlot en netjes en de monteurs waren vriendelijk en vakgericht. Ze hebben een mooi eindproduct afgeleverd en wij hebben mogen mee genieten van de vrolijke werksfeer van Chris en Daisy. Perfect.

Werkelijk een perfect dakkapel maar...........

Het dakkapel zelf is echt perfect en ook snel en deskundig geplaatst. Daar valt niet over te zeggen. Echter after sales laat wel te wensen over. Omdat er geen horren geleverd konden worden moesten we deze maar ergens anders bestellen. Zo gezegd zo gedaan. Nu sluit 1 van de drie ramen niet helemaal. Dit aangegeven via een service formulier. Reactie liet al op zich wachten. Het antwoord kwam met de melding dat dit niet andere de gratis service viel. Dit moesten we dan betalen. Heb je daar een duur dakkapel staan en moet je voor een beetje service gaan betalen. Vind dit beneden pijl.

Super product fijne mensen die er werken

Mijn dakkapel dat geleverd is een super product mooie afwerking professionele plaatsing en super communicatie met de mensen rondom heen komen na wat ze beloven

Perfect gegaan, zowel offertefase als levering. Dakkapel was er binnen aantal maanden. Plaatsing ging snel en gemakkelijk en was voor de middag nog klaar.

Zeer mooie dakkappel geplaatst

Het was leuk om te zien hoe onze prefab dakkappel op aanhanger de straat in werd gereden . En daarna op zeer professionele wijze geïnstalleerd, erg blij mee !

Top geregeld!

Goed advies, service en werk geleverd. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden

Perfect dormer

Even need to reschedule because of storm, everything went perfect for the rescheduled time. Everything was ready at 12:30 and all happy faces with good service made it happen. Thanks a lot and recommended!

Perfect, van start tot en met finish!

Van offerte tot en met plaatsing is alles "Perfect" geregeld, op alle vragen snel antwoord gekregen. Bij ons en bij onze buren zou 14 maart de dakkapel geplaatst worden, uiteindelijk werden het 2 dagen door een auto ongeluk van een van de ploegen. En natuurlijk is voor de kijkers het moment dat de dakkapel over het huis getild wordt het meest spectaculair, maar een diep respect voor al het werk wat er vooraf gedaan is! Ze noemden zichzelf gekscherend 'duo penotti', maar wát een duo, hard werkend en elkaar in dat werk steeds aanvullen om zo alles voor de klant supermooi te maken. Onze dank is groot heren! 15 maart 's middags stond er bij ons en bij onze buren een schitterende dakkapel en hebben wij er een mooie ruimte bij.

Perfect geregeld

De organisatie, plaatsing en productkwaliteit is uitstekend.

Vakkundig, fijne communicstie en prachtig resultaat

Het hele proces van offerteaanvraag tot en met plaatsing ging soepel en efficiënt waarbij het vertrouwen tot een goed resultaat 100% aanwezig was. De dag van plaatsing was geweldig. Vakkundige installateurs, oog voor detail, keurige afwerking, beleefd, aardig en gezellig. Ik kan Perfectbouw van harte aanbevelen.

Gewoon perfect!

Zeer net bedrijf

Goed afspraken mee te maken. Keurig werk.

Goede timmermannen, Mooie dakkapel Goede keuze gemaakt om voor jullie te kiezen.

Bijzonder snel en goed!

Afgelopen donderdag 17 februari zouden bij ons twee dakkapellen geplaatst worden. Echter waaide het op de dag zelf te hard ivm passerende storm! Balen dus… De dag erna zou het tot 12 uur rustig genoeg zijn voorafgaande aan de storm Eunice. Besloten werd dat beide dakkapellen in de vroege morgen geplaatst zouden worden. Om 7:00 uur was de ploeg aanwezig. Ook de kraan was snel ter plaatse. Om 10:45 uur was de ploeg klaar met het plaatsen van beide dakkapellen en het opleveren voordat smiddags de storm zou los barsten in Nederland. Kortom, TOP service!!

helemaal goed

vakmensen hebben prima werk afgeleverd, ook na de storm staat het dak er nog op :) geen lekkages en alles keurig achtergelaten

Tuinbouwweg 31 A

5254VJ Haarsteeg