Goed en duidelijk werk geleverd.

Werkzaamheden goed en duidelijk verricht, geen schades. Hard gewerkt en goed resultaat.

Goeie communicatie en goed uitgevoerd!

Goeie communicatie, denken mee en installatie ook professioneel.

Goed. En netjes

Kwamen afspraken na. Snelle levering en aardig montage personeel.

De twee mensen van Perfect waren er rond 07.00 uur en gingen gelijk aan de slag. Rond 14.00 uur was de dakkapel geplaatst en waren zij klaar met de werkzaamheden en hadden ze ook alles aangeveegd. Wij zijn zeer tevreden met Perfect Dakkapellen!

Very nice work

Two dakkapels were installed in one day. The carpenters did a great job installing the dakkapels. There was one item that was not executed (moving of a window) and for that reason it is not 5 stars. That work still needs to be planned. The main carpenter (dutch person) communicated very well and explained all the steps. He also ensured high quality standards on the work. I really enjoyed working with him.

10-11-2022 2 dakkapellen laten plaatsten. Het maken van de offerte ging soepel, er komt een verkoper bij je thuis die het proces doorneemt en kijkt wat de klant wilt. Prijstechnisch niet de duurste en niet de goedkoopste, gewoon marktconform. Binnen 6 weken zijn de 2 dakkapellen geplaatst. Ook de plaatsing ging enorm soepel, 08:00beginnen en om 13:00 weer klaar. Zeer netjes afgeleverd en blij met de service en de dakkapellen! Enkel de nokvervanging moet nog plaatsvinden. Deze waren in een verkeerde kleur meegenomen. Hier moet ik nog over gebeld worden.

Perfect doet zijn naam eer aan

Van begin tot eind top ervaring. Vriendelijk, attent personeel. Netjes op tijd, snel klaar, alles keurig opgeruimd. Ik besloot op het laatste nippertje de dakpannen te houden. Werd meteen verrekend met de prijs, ik hoefde het schieten niet te betalen. Wat fijn om zo'n ervaring te hebben tijdens de verbouwing. Aanrader!

Erik en Aurelius hebben super werk afgeleverd!

Dakkapel in één dag geplaatst, 08 uur begonnen en om 13.30 uur afgemonteerd en opgeruimd. Netjes gewerkt, kan iedereen Perfect Dakkapellen aanraden, qua prijs, levertijd en montage. Merci!

Fijne omgang met de medewerkers

Zeer goed verlopen Alles netjes opgeruimd

Professioneel met top uitleg.

Professionele plaatsing met uitgebreide duidelijke oplevering. Betaling later door bouwdepot. Was allemaal geen probleem. Denken echt met je mee.

Gewoon perfect

Cf afspraak alles geleverd, geïnstalleerd en weer netjes opgeruimd en afgevoerd. Alles precies binnen de vooraf aangegeven tijd. Net personeel.

Perfect verloop van begin tot eindproduct

Fijne communicatie, duidelijk en komen afspraken na. Voor de plaatsing duidelijke uitleg, Plaatsing van dakkapel verliep vlot en zeer kundig personeel. Zou Perfect Timmerwerken BV iedereen aanbevelen!

Uiterst tevreden

Vooraf goede adviesgesprekken gevoerd. Tussendoor heb ik verschillende keren gebeld voor informatie en werd altijd netjes te woord gestaan. Op de dag van plaatsing verliep alles goed. Er werd netjes gewerkt en het gebeurde vlot.

Topservice

Het waren hele vriendelijke monteurs, ze hebben de dakkapel snel en vakkundig geplaatst. Alles netjes opgeruimd!

De naam zegt genoeg

Het contact vooraf verliep snel en soepel, erg fijn dat ze de dakkapel snel konden leveren, super fijn in deze tijd. Overal moet je namelijk lang wachten en zijn onderdelen niet leverbaar, dat was bij Perfect Dakkapellen niet aan de orde. Afgelopen vrijdag kwamen ze onze dakkapel plaatsen. De mannen die hem hebben geplaatst waren erg vriendelijk en professioneel. Er werd netjes gewerkt en een praatje gemaakt. We zijn heel erg blij met het eindresultaat en raden Perfect Dakkapellen dan ook zeker aan.

Prima dakkapel

Onze dakkapel is door Perfect naar volle tevredenheid geplaatst. De mannen die hem kwamen plaatsten zijn zeer vriendelijk en professioneel.

Netjes en snel

Netjes en snel Leuke werknemers Kleine inmetingsfout wordt netjes opgelost

Uitstekende service en mooie dakkapel!

Wij hebben via onze aannemer een afspraak gehad bij Perfect Dakkapellen. Na een eerste bezoek aan huis wilden we ook graag even naar de loods gaan kijken om te zien hoe zo'n dakkapel er uiteindelijk uitziet. Netjes opgevangen door Bert welke al onze vragen heeft beantwoord en ons continue te woord gestaan heeft via de mail. Snel en prettig in reageren! We hebben daar ook onze zorgen geuit over de ervaringen van anderen online die niet altijd positief waren maar zelf kunnen wij nu beamen dat de dakkapel er keurig uit ziet, het door fijne medewerkers erop is gezet en alles perfect is verlopen. Ook bij een melding over het rolluik is de monteur een aantal dagen later gekomen om het op te lossen. Wij zouden dit bedrijf dus zeker kunnen aanraden. Bert, nogmaals bedankt voor al je hulp!

Vriendelijke vakmensen

Alles is netjes volgens afspraak verlopen! Super vriendelijke vakmensen, die op een leuke veilige manier ons zoontje erbij betrokken. Hij mocht zelfs even in de hijskraan! Snel en netjes geleverd.

Goede kwaliteit en strak gepland.

Vakmensen die weten wat ze doen.

Alles goed geregeld, supersnel en netjes verzorgd, nette en aardige werkmensen, we zijn heel tevreden, met onze supermooie dakkapel.

Mooi eindresultaat, vriendelijke mensen en snelle plaatsing.

Echt een perfecte dakkapel

Super goede en professionele service. Aardige mensen. Snel en goed geregeld.

Top! Snel geregeld, goed resultaat. Erg tevreden

Ik ben erg tevreden met de kwalitatieve dakkapel. Prima geregeld, en kosten waren lager dan bij anderen.

Vakkundig advies en meteen ingemeten. Plaatsing binnen 1 dag, geen gedoe. Jammer dat ze geen aanbieding doen op het volledig afwerken van de dakkapel aan de binnenkant, maar dat is te overzien. Na installatie bleek de kleur van de rolluiken anders dan verwacht. Vriendelijk aanbod gekregen om dit aan te passen, maar achteraf niet laten doen omdat we het uiteindelijk toch mooi vinden.

Tuinbouwweg 31 5254VJ Haarsteeg

06-22068215