Top kwaliteit uit eigen fabriek!

We zijn erg tevreden met de keuze voor deze professionele leverancier. Vooraf goed advies, duidelijke planning/communicatie en vriendelijke installateurs. De dakkapel ziet er prachtig uit, zelfs zo mooi dat we er nog 1 aan het overwegen zijn :)

Supergoede kwaliteit en service, zelfs in barre winterse omstandigheden

100% aan te bevelen

Ontzettend snelle levering in deze tijd. Van offerte tot plaatsing maar 7 weken en dat zaten de feestdagen nog bij. Plaatsing was zeer professioneel en binnen een halve dag gedaan

Alles is goed en netjes verlopen

Contact gezocht omdat in de wijk al dakkapellen geplaatst waren door dit bedrijf. Alles verliep snel. En netjes volgens afspraak,keurig vakwerk geleverd. Nogmaals bedankt

super tevreden

Wij zijn zeer tevreden over onze geplaatste dakkapel. De medewerkers van Perfect dakkapellen BV houden zich keurig aan de gemaakte afspraken (van de vertegenwoordiger, de mensen op kantoor, tot de werklui die de dakkapel plaatsen) Mensen zijn vriendelijk en denken met je mee, Ik kan en zal iedereen het bedrijf Perfect dakkapellen B.V. aanraden! Tip voor toekomstige klanten, zet je koffiezetter maar alvast aan :)

Tja

Kom er achter dat mijn dakkapellen scheef zijn gezet. Nu ik alles aan het dichtwerken ben kom ik er achter. Verschil tussen de voorste en achterste dakkapel is een dikke 4 cm. Dat is nog wel op te lossen maar de dakplaat is op 1 stuk door gebogen of iets. Dus moet nu heel het plafond weer opnieuw gaan doen. En dan hopen dat ik het weg krijg zonder iets te zien. Ik vind het een duren investering dus vind wel dat ze daar naar moeten gaan kijken. Dus aanbevelen nee sorry. Eerste indruk fantastisch. Maar kom steeds meer dingen tegen helaas

hartstikke tevreden en aardige gasten!

hartstikke tevreden en aardige gasten!

Bedrijf doet eer aan zijn naam

Erik en zijn ploegmaat hebben uitstekend werk geleverd! Erg gezellige mannen en doen zeer goed hun werk. Ook kraanmachinist Arjan was erg gezellig en professioneel. De communicatie van te voren is ook super. Zeker een aanrader, wij zijn zeer tevreden.

Bedrijf doet eer aan zijn naam

Zijn vakkundige mensen

Zijn vakkundig en snel en nemen alle troep mee.

matig

Ik vind het heel erg jammer dat het dakkapel niet in 1 lijn is gezet met onze muur. Nu hebben we nog geen vlakke muur. Een timmerman heeft ons moeten helpen om deze schade zo goed mogelijk bij te werken. Dit heeft dus ook extra geld gekost. Er was afgesproken dat het 1 strakke muur zou worden en nu zit er nog een verhoging in. Ik heb eventueel fotos voor jullie en zou graag een reactie willen.

matig

Snel, vakkundig en Erik is top!

Goed qualitiet

Een dag montage voor dakkapel

Dikke aanrader!

Vooraf zijn we goed voorgelicht door Bert, hij gaf ons uitgebreide informatie en wees ons op zaken die we vooraf moesten regelen. Dat was overigens niet veel want de vergunningaanvraag hebben ze uit handen genomen, wat erg vlot liep. De dag van de plaatsing kwam er een team dat hard, nauwkeurig en vakkundig te werk ging. Wij zijn supertevreden met het resultaat en blij dat we voor Perfect Dakkapellen gekozen hebben!

We zijn zeer tevreden over product en proces

Vanaf het eerste gesprek met Cor voor de offerte tot aan de plaatsing van de dakkapel werd alle informatie goed gecommuniceerd en bij vragen per mail kregen we altijd snel antwoord. Gisteren is de dakkapel vakkundig geplaatst door de vriendelijke Desi en Wave. Ze betrokken ons bij bepaalde keuzes die gemaakt konden worden, zoals bijvoorbeeld de beste hoogte van de dakkapel en ze gaven goede uitleg hierbij. We zijn heel blij met deze mooie dakkapel.

Zorgenloos

Zo kan het ook, opdracht gegeven en je wordt geheel ontzorgt.