Voortraject heel slordig, onhandig en rommelig. Eindresultaat is top!

Dat jullie ter plaatsen komen inmeten, is een pre; Dat het vervolgens gigantisch fout gaat met de maten, is zeer teleurstellend; Jullie showroom is ook top. Dan kan je met eigen ogen het materiaal en de verschillende opties goed bekijken; De dag van de plaatsing ging allemaal zeer voorspoedig en daarin hebben jullie echte vakmensen. Tip. Alle maten noteren in de offerte/finale opdrachtbevestiging. Nu waren alleen de buitenmaten opgenomen. Wij hebben een blindpaneel in de dakkapel, en daar ging het qua maatvoering gigantisch mis.

Alles super gegaan.

Communicatie tijdens het proces verliep moeizaam, het eindresultaat was erg mooi.

Communicatie verliep tijdens het proces moeizaam. Een dag voor de levering kregen we telefonisch te horen dat het dakkapel niet af was en een pas een maand later zou komen.

snel en vakkundig

Prima, alles volgens afspraak! En nu genieten van een mooie dakkapel!

Heb in augustus 2020 aan de achterkant van mijn huid een dakkapel laten plaatsen binnen een dag netjes gedaan ook fijn opgeruimd en op donderdag 15 juni 2023 dakkapel aan de voorkant laten vervangen en netjes afgewerkt ze zijn super vriendelijk en heb veel respect voor ze dat ze het in een dag kunnen plaatsen top prestatie

Zeer tevreden!

Goede uitleg en advies in de showroom. In een ochtend geplaatst. Zeer tevreden met de dakkapel en de plaatsing door vriendelijke en vakkundige medewerkers.

Goed alles liep volgens plan

Zie onder

Prima service, voorlichting en uitvoering van de werkzaamheden

Verkeerde dakkappel geplaatst

Ik heb met het verkoopgesprek duidelijk aangegeven dat ik dezelfde wilde als de buurman. "Kopieer plak". Dat is niet gelukt. Zo heb ik duidelijk een andere gekregen. Daarna contact gezocht maar kreeg het gevoel dat dit aan mij lag. Zou jullie niet aanraden.

Snelle, degelijke service en producten

Twee keer dakkapellen gekocht bij Perfect. Beide keren in 1 dag volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Afval netjes afgevoerd en dak waterdicht en constructief sterk achtergelaten. Het kost wat, maar je hebt er veel plezier van!

Mooie dakkapel, keurig geplaatst

Alle afspraken zijn goed nagekomen. Er is netjes gewerkt, oude dakkapel afgebroken en nieuwe geplaatst in 3 uur tijd.

Duidelijke communicatie, goed werk

Zeer goede ervaringen. Het plaatsen van onze dakkapel is zeer soepel verlopen. De communicatie verliep zeer aangenaam. Na de werkzaamheden werd er duidelijk verteld wat er aan materiaal was gebruikt en werden duidelijke foto's getoond. Zeker aan te raden!

Goed werk volgens afspraak

Fijn team die mijn dakkapel heeft geinstalleerd binnen 1 dag.

Perfect geplaatste Dakapel

Zeer mooie dakkapel geplaatst bij mij van 5,5 meter door vakmannen! Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed!

Secuur, betrouwbaar en snel.

Goede expertise, vakmensen. Weten waar ze over praten en komen afspraken na. Snelle levering en flexibiliteit is een grote pré!

Goed werk

Een mooi Dakkapel en precies zoals we het wilde hebben , de mannen zijn goed bezig geweest en alles is goed afgewerkt. Bedankt

Snel geplaatst

Alles prima en netjes geregeld

Prachtige dakkapel

Aardige verkoper. Mooie showroom die de moeite waard is om te bezichtigen en betere keuze te maken. Buiten is de dakkapel perfect. Binnen kon het wel iets netter.

Kwaliteit, snel en klantvriendelijk

Zowel bij verkoop en bij realisatie perfect gelopen. Vriendelijke mensen en harde werkers. Binnen paar uur geplaatst en alles netjes achtergelaten.

Helemaal perfect zoals ze het allemaal gedaan hebben van voor tot achter klopten het!

Geweldig!!!!!

Snel, en zeeeeeer vakkundig

Goede en vlotte afhandeling van het plaatsen van de dakkapel,

Drie mannen kwamen precies op tijd en hebben naar alle tevredenheid het plaatsen van de dakkapel in ongeveer vier uur gedaan. Rommel is netjes afgevoerd en ook werden de diverse vragen op een korrekte wijze beantwoord.

heel goed

Prima afhandeling, goed prijs en de afspraken meenemen afvalhout van de plafond betimmering nagekomen. Afwerking de voetjes van de balken mogen naar mijn idee met twee bouten in de muur. Te veel vooruitbetaalde rekening voor de eventuele nokpannen snel terug geboekt. Geen belletje nodig.

Uiterst tevreden!

De verkoper als wel de installatie team zijn zeer professioneel en geven goed advies. Al met al een goed gevoel en een mooi dakkapel eraan overgehouden.

Vlotte afhandeling alles netjes achter gelaten.