Perfect in Alles!!

Absoluut aanbevelen...Geweldig Bedrijf!!

goede en snelle service

kwaliteit van dakkapel is zeer goed. plaatsing ging volgens plan. dakkapel aangevraagd en snel geleverd. met vragen kon je altijd terecht en krijg je snel en duidelijk antwoord

Zeer tevreden, afgeleverd volgens afspraak.

Zeer tevreden over het advies, inmeten en de plaatsing. Dakkapel was snel geplaatst en voldeed aan de verwachtingen. Het inplannen verliep minder soepel, hier zat weinig flexibiliteit in.

Snelle levering (in tegenstelling tot anderen)

Offerte eind Augustus aangevraagd, en levering van het dakkapel was eind Oktober, ze zijn wel 25% duurder dan vergelijkbare leveranciers, maar leveren snel en de installatie (op een kleinigheidje na) is probleemloos verlopen.

Zeer slecht bereikbaar.

Na 1 dag was de rolluik motor kapot (kan natuurlijk gebeuren). Proberen te bellen met Fedor, niet aanwezig en zou terug gebeld worden. Echter kan je hier lang op wachten want dat gebeurd niet snel, toch maar weer zelf gebeld. Toen kwam de controle door de monteur: rolluik motor kapot. Tot op heden niks gehoord en er word niet gereageerd op e-mails.

Super tevreden!

Ik ben heel erg tevreden over het hele proces, van het gesprek in de showroom tot de plaatsing. Jongens hebben extreem hard gewerkt

Helemaal top gedaan!

Goeie, vriendelijke en bekwame vakmensen kwamen onze dakkapel plaatsen. Netjes en vlot werd er een gat gemaakt in ons dak, en binnen een paar uur stond de dakkapel op zijn plek!. Super gedaan!

Mooie showroom en we zijn goed geholpen

In de showroom zijn we netjes ontvangen en geholpen, het dakkapel is geplaatst en er zat een fout in. Dat is later netjes opgelost

Prima verlopen

Snel en vakkundig geplaatst.

Boven alle verwachtingen

Boven alle verwachtingen. Super service, super snel en goed geplaatst & product

Geweldig bedrijf.

Vanaf het begin tot einde goede uitleg en begeleiding met het plaatsen van onze dakkapel. Allemaal vakmensen.

Super mooie dakkapellen

Super goed geprijst en super snel geleverd wij zijn er tevreden mee

Vakkundig, vlot, vriendelijk

Ondanks slecht weer hebben de mannen van Perfect timmerwerken onze dakkapel vlot en vakkundig geplaatst. Bij het inmeten is helaas wel een fout gemaakt, waardoor de dakkapel net niet mooi aansluit bij het dak.

Netjes en snel gewerkt

Binnen 3 uur ging de oude dakkapel eraf en de nieuwe erop. Voor ons een hele goede ervaring.

Perfect werk geleverd!

Alles tot in de puntjes geregeld

Zeer netjes gewerkt en perfecte afhandeling.

Een dakpan laten vallen op mijn overkapping maar keurig opgelost.

Tevreden

Mooie dakkapel! Fijne Service

Het is allemaal prima verlopen

op tijd gestart, vlot gewerkt, professioneel,alles netjes achter gelaten

Helemaal tevreden.

De dakkapel is wel wat later geplaatst door ziekte, maar het gaat uiteindelijk om het perfecte resultaat.

Snel en mooi

Bij vervanging van onze dakkapel is een nieuwe Perfect Dakkapel geplaatst. Met 3.5 uur is deze vervangen. Afwerking moesten wij zelf doen. Dit is een klein min-puntje! Ondanks dat tot 3x toe de hoogte van bestaande dakkapel is gemeten en ik een gelijke hoogte van het plafond wilde, is dit helaas niet gelukt. Enkele centimeters verschil moest worden overbrugt. Met nog enkele nazorg dingen is het een ' Perfecte dakkapel'.

Mannen die van aanpakken weten!!

Nadat de gemeente zich gewonnen had gegeven kon het plaatsen van de dakkapel worden uitgevoerd. Om 08.15 uur arriveerde de uiterst vriendelijke 'bouwploeg' en men ging direct met de sloop van de oude dakkapel aan de slag. Amper tijd voor een kopje koffie of een glaasje fris!! Om 13.15 uur ging het naar de volgende klus. Alles keurig netjes geïnstalleerd en het sloopafval afgevoerd. Een bedrijf die zijn naam eer aan doet!!

Snel, degelijk, meedenkend en zonder veel administratieve rompslomp

zie boven

Ontzettend gelukkig met de service en kwaliteit van onze geplaatste dakkapellen

Op 17 mei zijn onze dakkapellen geplaatst en we zijn in 1 woord "dolgelukkig". Vanaf het eerste bezoek van Tom tot aan het plaatsen op de dag zelf was het gevoel bij Perfect onwijs goed. Verstand van zaken, snel reageren op vragen, meedenken, en uiteindelijk de ploeg die de dakkapellen heeft geplaatst die ook vriendelijk was en als een geoliede machine te werk ging; wij hadden ons geen beter team en service kunnen wensen! Wij raden jullie absoluut aan bij onze familie en vrienden!

Dakkapel uitstekend geplaatst

Ondanks de verkeerde inmeting van de breedte van de de dakkapel in het voortraject is de plaatsing goed, snel en accuraat gedaan. Het probleem van de onjuiste inmeting is uitstekend opgelost. Ben zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat.

tevreden

Op de dag dat de dakkapel geplaatst werd waren de monteurs op de afgesproken tijd aanwezig. Degene die de leiding had heeft continu overzicht gehouden op de werkzaamheden. In enkele uren stond de dakkapel op zijn plaats. Nadien nog uitleg gehad wat te doen met bevestiging in het polyester