Goede ervaring

Hele goede ervaring met Perfect Timmerwerken (perfect dakkapellen). Ze konden vrij snel plaatsen en op de dag van plaatsing zelf ging alles ook vrij snel, voor 2en waren ze al klaar. Alles ging snel en soepel. Alleen het binnenwerk moet je zelf afwerken, maar dat is van te voren bekend. Ik was zelf aan het zoeken naar recensies voordat ik hun besloot in de arm te nemen en vond toen gemixte goede en slechte dus ergens toch wel twijfels, (Maar dat vind je bij bijna elk bedrijf) maar uiteindelijk superblij dat we toch voor hun gegaan zijn. Dakkapel is schitterend en we zijn er blij mee.

Mooi degelijk dakkapel

Mooi degelijk dakkapel geleverd. Over het algemeen goede communicatie.

Perfekt verlopen allemaal !

Alles is volgens afspraak verlopen en we zijn er heel blij mee dat we voor deze dakkapel gekozen hebben. Top!

Prima, goede en snelle service

Binnen 3,5 uur stond ons dakkapel op het dak.

netjes gewerkt alles volgens goed afspraken

na de eertse schouwing en inmeten, vlot een offerte en een erg snelle plaatsing datum. afwerking van de binnen zijde is al erg netjes, het enige smet is het geluid van de regen, gesteld werdt dat het door het gebruik van epdm dakbedekking mininmaal zou zijn, dat is helaas niet waar.

dissatisfied/very expensive considering the given service

I recently had a disappointing experience with perfect dakkapellen company that I cannot recommend. The salesperson I dealt with presented misleading information to try and make a sale. While the delivery of the window was on time, the windows themselves were of good quality and were delivered as agreed, the installation left much to be desired. The inside ceiling and wall were left in a complete mess, requiring me to spend an additional 1000 euros to fix the damage. Overall, I was extremely dissatisfied with the service provided by this company considering the money I spent. I would caution others to be wary of their sales tactics and lack of attention to detail during installation. There are certainly other companies out there that offer better prices and higher quality workmanship. I would suggest looking elsewhere for your dakkapellen needs.

• Would you recommend us? No

Goed bedrijf, prima service.

Ze nemen de tijd om de mogelijkheden te bespreken, geen wachttijden, geven vooraf duidelijk advies over de dag van de werkzaamheden. Werken netjes. We zijn dik tevreden.

Vriendelijke mensen, maar kan er kan veel netter gewerkt worden

We hebben Perfect dakkapellen de opdracht gegeven voor het plaatsen van twee dakkapellen. De dag van plaatsen was aangebroken en de mannen begonnen op 8:00 uur. Tot onze verbazing waren ze weer weg om 11:00uur. Ik heb zelf de binnenkant afgewerkt en ben tegen aardig wat dingen aangelopen. De problemen. Hout erg gesplinterd met kracht ertussen geslagen en niet recht. Scheef en niet te lood. De sparing erg slordig uitgezaagd. Folie slecht aangebracht stukken vergeten en veel gaten erin. Pur soms er veel of helemaal niet. Groot gat tussen bovenkant dakkapellen en bestaand dak. Is denk ik niet goed. Je betaalt een hoop geld voor de dakkapellen en dan is dit erg zonde. Ik snap dat niet alles 100% kan maar een hoop had voorkomen of netter kunnen zijn als ze langer de tijd ervoor hadden genomen. En wij hadden verwacht dat Perfect dakkapellen na het plaatsen nog contact zouden opnemer met de vraag of alles goed gegaan is en of we tevreden waren. Helaas

Absolute aanrader!

Zo enorm tevreden over dit bedrijf! Fijn gesprek, offerte op maat, nameting, denken mee en een zeer snelle levering! Dakkapel was zo netjes geplaatst en de service welke hierna nodig was werd direct geregeld echt helemaal top! Vriendelijk personeel en echt een aanrader om hiermee zaken te mogen doen.

Uiteindelijk zeer tevreden

Uitstekend advies in de showroom van Tom Heijs. Mede door hem besloten we hier een dakkapel aan te schaffen. We hadden op de plaatsingsdag de pech dat we niet als eerste aan de beurt waren en de plaatsers van half 9 tot 14.00 uur niets konden doen omdat het tegenzat met de kraan bij de mensen die voor ons waren. De plaatsers zeiden dat het wel gebruikelijk was dat we als eersten op de lijst hadden moeten staan omdat de oude dakkapel nog verwijderd moest worden. Maar helaas… Eenmaal kunnen beginnen was de klus vrij vlot geklaard. Met de rekening ging het weer even fout, omdat er in de offerte een berekening stond voor het vervangen vd nokvorsten, wat achteraf niet nodig bleek . Dit zou door worden gegeven aan de administratie maar gebeurde niet. Uiteindelijk zelf maar gebeld en een creditnota volgde. Toen was alles in orde. Ondanks de kleine tegenslagen zijn we reuze tevreden met de prachtige dakkapel!

Snel maar rommelig

Ze waren snel maar het gat in het dak hadden ze 30 cm te groot gezagen. Dit hebben ze van buiten af afgewerkt en van binnen met een strook plastic. Was wel even spannend de eerste regenbui, maar lekt gelukkig niet.

Perfect.

Jullie naam past perfect bij jullie. Vorige week de dakkapel geplaatst. Nette monteurs, perfect geplaatst

Zeer netjes en compleet

Zeer goed en leuk bedrijf. Van de aankoop tot het plaatsen. De volgende komt weer hier vandaan

Super geregeld

Super geregeld in 1 dag alles netjes achter gelaten en opgeruimd complimenten voor Perfect dakkapellen en personeel

goed lopende machine

netjes snel en goed

Goede service en samenwerking !

Van offerte tot levering prima service, alles goed en snel geregeld. De montage verliep uitstekend, keihard gewrrkt met een super resultaat. Bedankt !

Perfect!

Geplaatst op 26-1-24 in Zuidland. Van tevoren gevraagd of ze de dakpannen en balken konden bewaren, en dat hebben ze uitstekend gedaan! Monteurs nauwkeurig te werk en erg sociaal! Eind van de ochtend stond hij erop en heel netjes afgewerkt van buiten. Van tevoren goed contact met de verkoopadviseur, ook zeer kundig advies. Klasse bedrijf!

Geweldige firma, behulpzaam, vriendelijk en kennis gericht

Wij zijn zeer goed geholpen door de verkoper, en heeft alle vragen beantwoord die we hadden. Een leuk bedrijf met veel zaken om te laten zien. Snelle levering was gewenst daar wij een lekkage hadden aan onze olude bestaande dakkapel. Binnen 6 weken was alles geregeld, oude dakkapel op de wagen en de nieuwe dakkapel op het dak. Rotzooi opruimen en weg waren ze in 3 uurtjes tijd. Wij bevelen deze mensen zeer aan, wel duur maar goede kwaliteit en kennis van zaken.

Tevreden over het gehele project

Op zoek naar een dakkapel kwamen we spontaan aan bij de showroom van Perfect Dakkapellen. Ze waren eigenlijk gesloten, maar de aanwezige medewerker liet ons binnen en gaf ons informatie. Later is Tom bij ons thuis geweest voor het opmeten en het bespreken van de wensen. Er zijn veel mogelijkheden op gebied van afmeting, kleur etc. We ontvingen 2 offertes en besloten voor het grote formaat dakkapel te gaan met rolluiken. Prijs lag iets hoger dan we in gedachte hadden, maar dat de dakkapel zelf door Perfect Dakkapellen word gemaakt en alles naadloos is, gaf bij ons wel de doorslag. Ook de levertijd viel mee. Het plaatsen van de dakkapel ging vlot, vriendelijke medewerkers en we zijn er tevreden over het resultaat. Na het plaatsen werkte de rolluiken niet (bij het testen) en ook zagen we later een kabel die niet was weggewerkt aan de buitenkant. Hiervoor is netjes iemand geweest om het op te lossen. Tot slot was het middenpaneel tussen de ramen vlak i.p.v. schrotenmotief (zijkant van dakkapel heeft schrotenmotief). Ergens in de communicatie is niet duidelijk genoeg geweest wat onze wens hierin was en in de offerte word dit ook niet duidelijk vermeld (wellicht tip om dit in de toekomst wel te doen). Het paneel vervangen is mogelijk en omdat wij dit persoonlijk mooier vinden, hebben we er voor gekozen om deze extra kosten wel te maken. Wij zijn tevreden over de geleverde service en uiteraard de dakkapel.

Vakmannen

Van opmeten tot plaatsen zeer tevreden

Prettige , duidelijke en vriendelijke communicatie met alle betrokkenen.

Afspraken zijn duidelijk, vooraf goed voorgelicht door verkoper. Snelle reactie ontvangen op vragen van ons. Dakkapel is netjes afgewerkt en goed en snel geplaatst. Na montage ook netjes opgeruimd.

Mooie dakkapel. Montage was minder.

Helaas ligt de aangebachte bovenste slaper er niet recht in en verschilt 8cm waardoor ik dit na aftimmeren blijf zien. Jammer. De dakkapel zelf ziet er keurig uit.

Zeek tevreden

Zeek tevreden gewoon. Goed en netjes te werk gegaan

Vriendelijke medewerkers, vakkundig ook. Er werd snel en netjes gewerkt. Ze ruimden ook hun eigen rotzooi op. Zeer tevreden dus.