om aan te bevelen

het bedrijf is technisch gezien super goed uitgerust. Ondanks de drukke tijden was de dakkapel snel leverbaar en hij is echt heel degelijk gemaakt

Lastige start met veel gevloek, geweldig eindresultaat.

De mannen (ZZP) kwamen vrolijk aan maar nadat ze te horen hebben gekregen via mij (omdat het volgens hen niet op de werkbon stond) dat het hier een scharnier kap betreft waardoor er een zware balk in moest was de lol er even af. Na wat gevloek en een aangepaste werkwijze was de lucht na de eerste uurtjes wel geklaard. Het mooie werk kon beginnen en rond een uurtje of 13:00 was het resultaat netjes!!

Fijne service

Mooi uitgevoerd, goed meegedacht

Bereikbaar, netjes achtergelaten, jammer dat aftimmeren en horren geen optie was

Zeer tevreden!

Erg blij met de dakkapel die wij door dit bedrijf hebben laten plaatsen. Snel en professioneel. Vakmensen ten top.

Zeker een aanrader!

Ze waren op tijd, komen afspraken na en hebben mooi werk afgeleverd. Je merkt dat ze veel ervaring hebben en ze leveren prachtig onderhoudsvrije dakkapellen af.

Professioneel en keurig werk geleverd

Alles is vlot en op tijd gebeurd. De zolder netjes opgeruimd achter gelaten.

Goede kwaliteit

Dakkapel van super kwaliteit! Goed advies met duidelijke uitleg over de keuzes. Plaatsing ging vlot. Op onze feedback werd snel gereageerd en werd keurig opgelost. Zeker een aanrader!

Uitstekend!

Twee vriendelijke, gezellige mannen die alles doen. Erg vlot gegaan allemaal en netjes afgewerkt zoals afgesproken. Een aanrader!

Bedankt voor de aanrader! Met vriendelijke groet, Perfect Dakkapellen

Resultaat is prima

Het dakkapel is van prima kwaliteit, netjes afgewerkt en is netjes gemonteerd in de uitvoering en kleur zoals deze is besteld. De afspraken, offerte en communicatie van en met de vertegenwoordiger waren prima. Het contact met de zaak zelf en de planning ging niet altijd van 'n leien dakje. De plaatsing ging vlot en professioneel. Ik wacht nog op de raam-kierhouders, die waren ze vergeten te monteren...

zeer tevreden

Vooraf hebben ze alles ingemeten. Afgesproken tijdstip was de medewerker aanwezig. Vriendelijke man. Al het afval weer door het open gat met de kraan naar buiten. Zat een kleine beschadiging op de rand waardoor ze de gehele rand vervangen (ze kwamen zelf met dit voorstel). Kortom: komen afspraken na en leveren wat ze beloven.

Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Perfect Dakkapellen

Bekwaam en vakkundig

Goede ervaring. Vakmannen. Professioneel gedaan.

Top en vak mensen

Deze vriendelijke mensen weten precies hoe er moeten werken ieder heeft zijn taak en wordt goed uitgevoerd. Ze hebben heel netjes gewerkt alles opgeruimd en zijn de afspraken nagekomen. Ik kan deze vak mensen aanraden

Behulpzame en vriendelijke mensen, advies had zorgvuldiger gekund

Top: Het geduld en uitgebreide contact (2 x huisbezoek en 1 x bezoek aan werkplaats) hebben zeker geholpen om keuzes te maken. Vriendelijke en behulpzame mensen. Tip: Het inmeten had in mijn ogen zorgvuldiger gekund. Bij het plaatsen van de dakkapel bleek een verkeerde meting gedaan te zijn. Dit vertraagde de plaatsing. Wel ter plaatse netjes opgelost door de monteurs. Ook het advies bleek later niet helemaal volledig. De adviseur vertelde me namelijk dat het mogelijk was om in de toekomst zonnepanelen te plaatsen op de dakkapel zelf. Dit klopt, echter dan vervalt de garantie van de dakkapel mbt bijvoorbeeld lekkage. Daarvan was ik niet op de hoogte.

To the point en maken afspraken waar

Prachtige dakkapel, helemaal volgens afspraak, vriendelijke en nette ploeg. Er valt eigenlijk nix te klagen ;-)

Mooie dakkapellen, snel geplaatst.

Account manager Patrick is een gouden vent: adviseert goed, schakelt snel, goed bereikbaar. Plaatsing incl. aanvraag vergunning gemeente goed en snel geregeld. De plaatsers hebben 2de dakkapel met -3 graden geplaatst, waarvoor respect! En binnen een dag was het klaar.

Het is nog niet klaar!!

Nou mijn dakkapel is in een dag gezet? Maar nog lang niet klaar!!! Monteur zou terug komen, maar is niet meer geweest. Lood staat nog omhoog. Pannen rond de kapel kapot getrapt. Nieuwe nokvorsten liggen er erg slordig op. Kiep/kantel raam Functioneert niet. Er staat al een week een kapotte auto van een van uw Poolse medewerkers bij mij voor de deur . Het leek er op dat na de middagpauze, ze snel naar huis moesten. Het zou bezem schoon opgeleverd worden, nou ik heb alles zelf kunnen opruimen. Al met al niet echt tevreden. Bas beekmans

Beste meneer Beekmans, wij vinden het erg vervelend hoe dit bij u is gelopen, onze excuses daarvoor. Inmiddels hebben we alles op kunnen lossen en kunt u genieten van uw dakkapel. Met vriendelijke groet, Perfect Dakkapellen

Mooie dakkapel, jammer van het ontbreken van de airco en communicatie daarover.

Met Bert goed contact gehad over de mogelijkheden van de dakkapel. Onder andere extra optie als airco. Uiteindelijk is hij keurig geplaatst op 13 januari. Tegenvaller: airco was niet aanwezig op dag van plaatsen. Alles is al wel betaald! Over ontbreken van de airco was van tevoren geen communicatie. Tot dusver nog steeds niet.

prima ervaring

mooie kapel, conform afspraak geplaatst. Alles duidelijk voorafgaand installatie en op dag van installatie ook geen problemen ervaren.

Heel tevreden over werkzaamheden en afhandeling van het geleverde produkt.

Vriendelijke en bekwame werknemers; absoluut aan te bevelen.

Nette werkers en een mooie dakkapel

Fijne werklui. Mooie dakkapel. Alleen jammer dat door zieke werknemer ons dakraam niet op dezelfde dag verplaatst kon worden. Nu 2 weken later nog geen nieuwe afspraak.

Communicatie ging goed. Monteurs waren erg vriendelijke.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Mooi produkt, netjes en goed gemonteerd en volgens de gemaakte afspraken.

Prima vaklui en de dakkapel snel en goed geplaatst!

Nadat een klein probleem vooraf snel was opgelost is onze dakkapel keurig op de afgesproken plaats geïnstalleerd. Aardige vaklui.

zeer goed, prachtig resultaat

Geweldige service. Prachtige werk geleverd. Helaas lange wachten op plaatsing door drukte.