Inderdaad perfecte Service

Vooraf goede uitleg en advies door Bert, Cor en Stephan. Dakkapel werd zorgvuldig geplaatst door kundige vakmannen Gert-Jan en Jan. In 5 uur was de dakkapel volledig geplaatst en de zolder was netjes achtergelaten zonder beschadigingen. Samenwerking met kraanmachinist was prima, af te voeren afval werd op aanhanger gezet. Dakkapel heeft aan binnenzijde hoge mate van afwerking en advies hoe dit verder aan te pakken erg fijn. Op eigen initiatief nog aantal gescheurde dakpannen op andere plek op dak vervangen, Perfect!

Een droomkapel

Staat een geweldige kapel op ons dak sinds vanmiddag. Niet alles verliep soepel, maar ja, moeten altijd uitdagingen blijven. Samenwerking tussen Arjan en de kraanbestuurder van baetsen verliep super. Ontzettend blij met het resultaat.

Wij hebben 9 april een dakkapel laten plaatsen. Monteurs waren keurig op tijd , zeer fijne monteurs. Het waren vader en zoon die erg vriendelijk waren en hun vak goed verstaan. Het dakkapel stond er redelijk snel op!! Dakconstructie netjes aangepast en alles netjes achtergelaten. Mvg. Ronnie en Petra Vermeulen.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

S’ochtends om 8uur meldde de heren zich netjes op tijd. Samen de plaats alwaar het dakkapel en dakraam moest en komen bekeken. Netjes uitleg gekregen over hoe en wat er ging gebeuren. Mannen zijn direct aan het werk gegaan, rond de middag met kraan is nieuwe dakkapel geplaatst. Paar uur later was alles af, opgeruimd en kreeg ik uitleg over de nieuwe dakkapel incl de ramen. Het totale proces, van intake tot en met het netjes achterlaten van de zolder, heb ik als zeer prettig ervaren. Bedankt Cor, Bas en Arjan!
  • Nazorg en garantie

Nette dakkappelen, Ze zijn netjes geplaatst, waren (door een drukke dag op de weg) iets te laat, maar begripvolle redenen. De 2 dakkapellen waren in 1 dag geplaatst. Daardoor hoefde ik er maar 1 dag rekening mee te houden. Ze zien er zeer netjes uit en de afwerking is netjes. Goed gewerkt mannen.
  • Nazorg en garantie

Vakkundig en snel geplaatst, ondanks slechte weersomstandigheden door Bas en Arjan.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Personeel geeft goede adviezen, werken snel en schoon. Ze doen meer dan dat ze moeten doen, b.v. dakpannen nakijken cq repareren. Goed hoor, dikke duim.
  • Nazorg en garantie

Afgelopen dinsdag 11-12 Is bij ons een dakkapel geplaatst door Perfect. Allereerst ben ik een tijd bezig geweest met een juiste partij zoeken voor het plaatsen van de dakkapel. Na meerdere offertes te hebben aangevraagd, recensies te hebben gelezen en onderhandeld gekozen voor Perfekt Dakkapellen. Degene die de offerte op maat kwam maken had kennis van zaken. Hij kon ons hier goed in adviseren. Diverse keuzes en opties werden belicht. Het traject met het kiezen en plannen van een datum verloopt goed. Op dag van plaatsing kwamen twee heren keurig op de afgesproken tijd, met een goed gezekerde dakkapel op ons adres. Werd goed vervoerd. Alles verliep voorspoedig. De kraan werd iets eerder zelfs gebeld. Vader en zoon waren bij ons bezig. ( ik ben niet zo goed in namen). Keurig gewerkt en alles opgeruimd. Hij staat er nu bijna een week op en wij zijn dik tevreden . Wij zouden Perfekt Dakkapellen zeker aanraden.

Prima werk geleverd!
  • Nazorg en garantie

Werken correct,en komen afspraken na.
  • Nazorg en garantie

Mooie dakkapel, we zijn er heel erg blij mee en zouden deze zeker aanraden. De puntjes zijn helaas niet op de i gezet bij het plaatsen. Zo had de afwerking aan de binnenkant wat mooier gemogen. Het pur werk is slordig en ook het gat in het dak is niet recht gezaagd. Ook had er voor mij wel iemand met een doek de buitenkant af mogen doen.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Prima gewoon. En razendsnel zonder fratsen. Jammer dat jullie alleen dakkapellen doen want anders kwamen we ook voor de nieuwe keuken, kozijnen en uitbouw naar jullie toe.
  • Nazorg en garantie

Mooi werk geleverd, snel en vakkundig alles gemonteerd en netjes opgeruimd!
  • Nazorg en garantie

Als je belt, weten ze precies wie ze aan de telefoon hebben en hebben ze gegevens paraat. Heel persoonlijk. Boodschappen worden door gegeven. Vriendelijk personeel die goed werk leveren. Wij zouden ze zeker aanraden!
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Dakkapel gisteren geplaatst, vandaar nazorg en garantie n.v.t.; goed gepland, prima uitgevoerd, net en vakbekwaam personeel, dakkapel in halve dag geplaatst (ca. 7.30 tot 11.30 uur); m.n. ook afvoer afval goed geregeld, dat de container enkele dagen langer kon blijven staan zodat ik alle overige afval van strippen zolder kwijt kon; zeer aanbevelingswaardig
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Perfect Timmerwerken heeft op het dak van ons huis twee dakkapellen geplaatst. Het gehele traject vanaf het eerste gesprek tot aan de plaatsing is zeer prettig verlopen. Zowel telefonisch als per email altijd goed contact gehad. De kwaliteit van de dakkapellen is zeer goed. De plaatsing is zeer correct en zorgvuldig uitgevoerd door professionele mensen. Wij zijn erg tevreden met het geleverde product.
  • Nazorg en garantie

Ik heb hoede ervaring met jullie. Transparant en dat is voor mij belangrijk. Aangezien wij in de toekomst waarschijnlijk maar gaan samenwerken wil ik me verdiepen in het productieproces zodat ik de klanten kan vertellen hoe alles tot stand komt. Rondleiding zou fijn zijn
  • Prijs N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Het succes van een bedrijf zit in de kwaliteit van de manschappen. Mijn ervaring is louter positief.
  • Nazorg en garantie

Het hele traject van 1e gesprek tot plaatsing is prima verlopen. Offerte uitermate snel, leverings-/plaatsingsdatum zeer snel na opdracht, mooi op tijd op de dag van levering-/plaatsing. Snel en vakkundig werk geleverd en schoon achtergelaten. Nazorg en garantie is nog niet van toepassing omdat de dakkapel maar net een uurtje staat. Ben er van overtuigd indien de nood aan de man komt de nazorg ook helemaal correct zal verlopen.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Zeer tevreden over totale pakket. Van melding dakkapel aan gemeente tot afvoeren puin en plaatsen dakkapel zeker een goede keus.
  • Nazorg en garantie

Prijs/Kwaliteit is prima. Snelle en correcte levering en uitvoering.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Goede service, en vriendelijk en vakbekwame mensen!

2 sterren: slechter dan verwacht

De dakkapel is snel en kundig geplaatst. Toch zijn er een aantal dingen fout gegaan, afspraken worden niet nagekomen. En er komt maar geen reactie op mijn klacht.

2 sterren: slechter dan verwacht

Bij aanvang verliep de communicatie zeer voorspoedig. Offerte was dan ook zeer snel binnen. Doordat er problemen met de vergunning waren moest er regelmatig overlegd worden. Dit ging al een stuk moeizamer. Soms meer dan een week moeten wachten op reactie, terwijl de gemeente ook binnen een week reactie moest hebben. Uiteindelijk is de dakkapel geplaatst, binnen een halve dag gebeurt. Zeer snel dus. Tijdens het plaatsen is er echter wat onzorgvuldig gewerkt met name met het maken van het gat in het dak, dit resulteerde in een deel van het dak dat naar binnen viel en daarbij wat beschadigingen veroorzaakte. Kan gebeuren, op zich niet zo'n probleem mee. Vervolgens was echter de dakkapel niet geleverd zoals was afgesproken. Dit is ook opgenomen op de afleverbon en men zou contact met ons opnemen hierover. Nu inmiddels een aantal maanden later nogsteeds niets gehoord en verschillende keren zelf contact geprobeerd te zoeken, maar vergeefs. Vandaar dan ook dit slechte rapportcijfer voor de firma Perfect Dakkapellen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helaas slecht voorgelicht over de verschillende groottes van de kozijnen. Verder een prima dakkapel.

Over Perfect Timmerwerken BV

Filter op Taal