Hele slechte afwerking.

Enige tijd geleden een dakkapel laten plaatsen. Wat een enorme slechte afwerking! De gipsplaten zijn beschadigd, er is geen rechte hoek te vinden, er is een te smalle balk geplaatst, de dakplaten zijn gezakt omdat ze te kort zijn afgezaagd; het latje dat er onder is gespijkerd heeft dit niet kunnen voorkomen. De verdere afwerking gaat mij dankzij dit staaltje "vakwerk" heel veel meer geld kosten. Volgens Perfect is dit echter heel normaal! Wat een broddelwerk!! Ik had geen ster willen geven maar blijkbaar behoort dit niet tot de mogelijkheden.

Goedemorgen, Wij hebben uw review gelezen. Wij kunnen op basis van deze informatie uw klacht niet linken aan een order. Daarnaast hebben wij geen servicemelding binnen gekregen die overeenkomt met de omschrijving die u geeft. Wij werken onze dakkapellen casco af, de klacht over de gipsplaten kan dan ook niet op onze werkzaamheden van toepassing zijn. Graag kom ik met u in contact zodat wij dit kunnen verifiëren. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 0416-235050. Met vriendelijke groet, Perfect Dakkapellen B.V.

Geweldig mooi en goed!!

Vandaag hebben we een nieuwe dakkapel gekregen(gekocht) Maar wel een heel mooie. De oude verwijderd en de nieuwe geplaatst in 1 dag door team vader en zoon. Zeer leuk en vakkundig stel. Net gewerkt prima uitleg en geweldig vakwerk. Ze mogen zo weer terug komen. Heren Bedankt!

Heel mooi produkt en prima werk geleverd

Wij hadden op een aantal plaatsen offerte op gevraagd, Perfect dakkapellen was de enige die echt reageerde en zich de moeite nam om te komen kijken. De offerte volgde spoedig en na aanbetaling zou de levering zes weken duren. 3 weken later stond de dakkapel er al op. De mannen begonnen om 8.00 uur s'morgens en om 12.00 uur was alles klaar inclusief de afvoer van het puin. Alles prima volgens afspraak gemaakt, alleen de airco was vergeten maar die is de week later geplaatst. Prima kwaliteit en mooi afgewerkt. Van de ingebouwde rolluiken zie zowel aan de buiten- als aan de binnenzijde niets. Ik werk zelf in de bouw en ik zeg: laat zoiets niet in elkaar timmeren maar ga voor dit product, gewoon perfect.

Onze ervaring met dit bedrijf was heel goed. Snelle levering en heel netjes gemaakt. We zijn Super blij met onze dakkappel we raden dit bedrijf zeker aan voor iedereen .

Niet geleverd volgens afspraak en tekening

Op 10-december-2019 is bij ons een dakkapel geplaatst. De dakkapel is niet volgens tekening en afspraak geplaatst. 1) Het plafond van de dakkapel is 10 cm hoger dan afgesproken, sluit niet aan op bestaande plafond, en hierdoor is geen normaal verlaagd plafond te realiseren. Hier was vooraf nadrukkelijk over gecommuniceerd! 2) De draagconstructie van de dakkapel is niet volgens tekening gemaakt waardoor een belangrijk deel de gebruiksruimte teniet is gedaan. Direct de dag na plaatsing melding gedaan in de hoop dat er tijdig een oplossing geboden zou worden. Na diverse telefoontjes wordt onze klacht nog steeds niet serieus genomen.

Vakwerk. Zeer tevreden

Een offerte opgevraagd en deze doorgenomen. Een hele rondleiding en duidelijke en vakkundige uitleg in de werkplaats gehad. De dakkapel is 11 december geplaatst door Jan en Adrie en met wat nazorg door Jan en Wesley. Goede prijs/kwaliteit verhouding. We zijn er zeer tevreden mee. Vakwerk. Een ieder die anders beweerd, is waarschijnlijk nooit tevreden en heeft altijd iets te zeuren. Erika Mekes

Inderdaad perfecte Service

Vooraf goede uitleg en advies door Bert, Cor en Stephan. Dakkapel werd zorgvuldig geplaatst door kundige vakmannen Gert-Jan en Jan. In 5 uur was de dakkapel volledig geplaatst en de zolder was netjes achtergelaten zonder beschadigingen. Samenwerking met kraanmachinist was prima, af te voeren afval werd op aanhanger gezet. Dakkapel heeft aan binnenzijde hoge mate van afwerking en advies hoe dit verder aan te pakken erg fijn. Op eigen initiatief nog aantal gescheurde dakpannen op andere plek op dak vervangen, Perfect!

Een droomkapel

Staat een geweldige kapel op ons dak sinds vanmiddag. Niet alles verliep soepel, maar ja, moeten altijd uitdagingen blijven. Samenwerking tussen Arjan en de kraanbestuurder van baetsen verliep super. Ontzettend blij met het resultaat.

Wij hebben 9 april een dakkapel laten plaatsen. Monteurs waren keurig op tijd , zeer fijne monteurs. Het waren vader en zoon die erg vriendelijk waren en hun vak goed verstaan. Het dakkapel stond er redelijk snel op!! Dakconstructie netjes aangepast en alles netjes achtergelaten. Mvg. Ronnie en Petra Vermeulen.

• Nazorg en garantie N.v.t.

S’ochtends om 8uur meldde de heren zich netjes op tijd. Samen de plaats alwaar het dakkapel en dakraam moest en komen bekeken. Netjes uitleg gekregen over hoe en wat er ging gebeuren. Mannen zijn direct aan het werk gegaan, rond de middag met kraan is nieuwe dakkapel geplaatst. Paar uur later was alles af, opgeruimd en kreeg ik uitleg over de nieuwe dakkapel incl de ramen. Het totale proces, van intake tot en met het netjes achterlaten van de zolder, heb ik als zeer prettig ervaren. Bedankt Cor, Bas en Arjan!

• Nazorg en garantie

Nette dakkappelen, Ze zijn netjes geplaatst, waren (door een drukke dag op de weg) iets te laat, maar begripvolle redenen. De 2 dakkapellen waren in 1 dag geplaatst. Daardoor hoefde ik er maar 1 dag rekening mee te houden. Ze zien er zeer netjes uit en de afwerking is netjes. Goed gewerkt mannen.

• Nazorg en garantie

Vakkundig en snel geplaatst, ondanks slechte weersomstandigheden door Bas en Arjan.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Personeel geeft goede adviezen, werken snel en schoon. Ze doen meer dan dat ze moeten doen, b.v. dakpannen nakijken cq repareren. Goed hoor, dikke duim.

• Nazorg en garantie

Afgelopen dinsdag 11-12 Is bij ons een dakkapel geplaatst door Perfect. Allereerst ben ik een tijd bezig geweest met een juiste partij zoeken voor het plaatsen van de dakkapel. Na meerdere offertes te hebben aangevraagd, recensies te hebben gelezen en onderhandeld gekozen voor Perfekt Dakkapellen. Degene die de offerte op maat kwam maken had kennis van zaken. Hij kon ons hier goed in adviseren. Diverse keuzes en opties werden belicht. Het traject met het kiezen en plannen van een datum verloopt goed. Op dag van plaatsing kwamen twee heren keurig op de afgesproken tijd, met een goed gezekerde dakkapel op ons adres. Werd goed vervoerd. Alles verliep voorspoedig. De kraan werd iets eerder zelfs gebeld. Vader en zoon waren bij ons bezig. ( ik ben niet zo goed in namen). Keurig gewerkt en alles opgeruimd. Hij staat er nu bijna een week op en wij zijn dik tevreden . Wij zouden Perfekt Dakkapellen zeker aanraden.

Prima werk geleverd!

• Nazorg en garantie

Werken correct,en komen afspraken na.

• Nazorg en garantie

Mooie dakkapel, we zijn er heel erg blij mee en zouden deze zeker aanraden. De puntjes zijn helaas niet op de i gezet bij het plaatsen. Zo had de afwerking aan de binnenkant wat mooier gemogen. Het pur werk is slordig en ook het gat in het dak is niet recht gezaagd. Ook had er voor mij wel iemand met een doek de buitenkant af mogen doen.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Prima gewoon. En razendsnel zonder fratsen. Jammer dat jullie alleen dakkapellen doen want anders kwamen we ook voor de nieuwe keuken, kozijnen en uitbouw naar jullie toe.

• Nazorg en garantie

Mooi werk geleverd, snel en vakkundig alles gemonteerd en netjes opgeruimd!

• Nazorg en garantie

Als je belt, weten ze precies wie ze aan de telefoon hebben en hebben ze gegevens paraat. Heel persoonlijk. Boodschappen worden door gegeven. Vriendelijk personeel die goed werk leveren. Wij zouden ze zeker aanraden!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Dakkapel gisteren geplaatst, vandaar nazorg en garantie n.v.t.; goed gepland, prima uitgevoerd, net en vakbekwaam personeel, dakkapel in halve dag geplaatst (ca. 7.30 tot 11.30 uur); m.n. ook afvoer afval goed geregeld, dat de container enkele dagen langer kon blijven staan zodat ik alle overige afval van strippen zolder kwijt kon; zeer aanbevelingswaardig

• Nazorg en garantie N.v.t.

Perfect Timmerwerken heeft op het dak van ons huis twee dakkapellen geplaatst. Het gehele traject vanaf het eerste gesprek tot aan de plaatsing is zeer prettig verlopen. Zowel telefonisch als per email altijd goed contact gehad. De kwaliteit van de dakkapellen is zeer goed. De plaatsing is zeer correct en zorgvuldig uitgevoerd door professionele mensen. Wij zijn erg tevreden met het geleverde product.

• Nazorg en garantie

Ik heb hoede ervaring met jullie. Transparant en dat is voor mij belangrijk. Aangezien wij in de toekomst waarschijnlijk maar gaan samenwerken wil ik me verdiepen in het productieproces zodat ik de klanten kan vertellen hoe alles tot stand komt. Rondleiding zou fijn zijn

• Prijs N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Het succes van een bedrijf zit in de kwaliteit van de manschappen. Mijn ervaring is louter positief.

• Nazorg en garantie

Het hele traject van 1e gesprek tot plaatsing is prima verlopen. Offerte uitermate snel, leverings-/plaatsingsdatum zeer snel na opdracht, mooi op tijd op de dag van levering-/plaatsing. Snel en vakkundig werk geleverd en schoon achtergelaten. Nazorg en garantie is nog niet van toepassing omdat de dakkapel maar net een uurtje staat. Ben er van overtuigd indien de nood aan de man komt de nazorg ook helemaal correct zal verlopen.