Bezichting snel gepland, goede communicatie/uitleg en snelle afhandeling.

• Vestiging: Domica Enschede

Prima communicatie bij het verhuren van mijn appartement.

Domica heeft de afgelopen 4 jaar zorg gedragen voor mijn appartement nadat ze een huurder hadden gevonden. Ook al woonde ik zelf in het buitenland, ik hoefde me geen zorgen te maken over het beheer. Het contact was prima, snel en persoonlijk.

• Staat u ingeschreven? Nee
  • Vestiging: Domica Leiden

Super positief

Het is allemaal supersnel gegaan. Afgelopen maandag gebeld, dinsdag bezichtigd en vrijdag de sleuteloverdracht. Communicatie was super en er werd prima meegedacht!

• Vestiging: Domica Enschede

Zeer te spreken over Anita en Kim ! Boven verwachting snel aan een woning gekomen dankzij hun inzet. Top !

• Vestiging: Domica Arnhem

Klantgericht handelen

Door het meedenken met de klant heb ik kostbare tijd gewonnen tijdens de 'Corona-periode'. Aangezien de grenzen van Belgie naar Nederland gesloten waren tijdens de Corona periode was het eigenlijk niet mogelijk om mijn pand via Domica te kunnen verhuren. Domica zocht mee naar een oplossing en uiteindelijk hebben we de sleutels via de post bij Domica kunnen krijgen en heeft Domica in afstemming met de huurders zelf het initiatief genomen om bezichtigingen in te plannen. Topservice!

• Heeft u een woning verhuurd of gehuurd? Verhuurd
  • Staat u ingeschreven? N.v.t.

Geweldig contact met Anita van Domica Arnhem

Dikke pluim voor Anita!!! Zij heeft ons meer dan goed geholpen. Anita is klant en servicegericht, ze heeft aandacht voor je persoonlijk verhaal, denkt met je mee en weet de lijntjes kort te houden. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat wij binnen no time een prachtige studio in Arnhem toegewezen hebben gekregen. Domica Arnhem maar in het bijzonder Anita dank je wel!!!

• Vestiging: Domica Arnhem

Dag Debby, Hartelijk dank voor de fijne review Wij wensen je heel veel woonplezier. Hartelijke groet Team Domica Arnhem

Kantoor Utrecht: Voor het eerst serieus en fijn contact gehad met Samira van kantoor Utrecht!

Overal voel je je een nummer als je een huurwoning zoekt. Bij Domica persoonlijk en vriendelijk contact (met Samira) en wordt je goed geholpen. Ondanks dat het nog niet gelukt is een woning te huren heb ik nu alle vertrouwen in dat het met Domica gaat lukken!! Ans

• Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Heeft u een woning verhuurd of gehuurd? N.v.t.
  • Vestiging: Domica Utrecht

Ontzettend fijne service, vriendelijk en reageert snel.

• Vestiging: Domica Apeldoorn

Beste Ilse, Hartelijk dank voor de fijne review. Wij wensen je veel woonplezier. Hartelijke groet Team Domica Apeldoorn

Helemaal top! Deskundig, snel en vriendelijk, kan niet beter.

Rolf is een verhuurmakelaar die het voor ons 100 procent uitstekend heeft gedaan. Snel contact, snelle afspraken en een supersnelle overeenkomst. Een mooie woning voor een eerlijke prijs. Bedankt! Je maakt wel eens heel andere dingen mee, maar dit contact en deze deal waren dik in orde!

• Vestiging: Domica Enschede

Geachte heer Van Vliet, Heel veel dank voor uw fijne review Wij wensen u veel woonplezier Hartelijke groet Domica Enschede

Klantvriendelijk en een snelle communicatie.

Snelle communicatie.

• Vestiging: Domica Enschede

Dag Emelien, Hartelijk dank voor de fijne review We wensen je heel veel woonplezier Groet Domica Enschede

Snel goed en efficiënt!

Alles verliep heerlijk soepel en snel. Rolf heeft ons goed geholpen toen de website raar deed. Helemaal top!

• Vestiging: Domica Enschede

Beste Lars en Marleen, Hartelijk dank voor jullie leuke recensie. Dat stel ik erg op prijs. Ik wens jullie veel woonplezier in jullie nieuwe woning! Met vriendelijke groeten, Rolf Weijma, Domica Apeldoorn

Klantvriendelijk, meedenkend en snelle service

De bemiddeling van huren bij domica Enschede heb ik zeer positief ervaren. Vriendelijk geholpen, altijd gehouden aan de gemaakte afspraken en snelle reacties op gevraagde acties in telefoontjes en mailtjes. Verder ontzettend meedenkend en behulpzaam. Kortom, zeer positief!

• Vestiging: Domica Enschede

Beste Susan, Heel erg bedankt voor deze ontzettend leuke recensie. Dat wordt erg gewaardeerd. Ook jij bedankt voor je snelle handelen en medewerking. Hartelijke groet Team Domica Enschede

Hele fijne en vriendelijke service.

Hele fijne en vriendelijke service. Je krijgt snel antwoord op je vragen. Domica heeft ons erg goed geholpen. Je merkt in het contact dat ze je erg graag willen helpen.

• Vestiging: Domica Amersfoort

Dag Roel, Dank je wel voor je fijne review We wensen je heel veel woonplezier groet Team Amersfoort

Super fijne ervaring bij het vinden van de perfecte woning!

Ik heb super goede ervaringen met Domica Amersfoort. Je word continu op de hoogte gehouden van woningen die beschikbaar zijn. Alle medewerkers zijn ontzettend aardig en proberen je goed te helpen! In het bijzonder Rianne, zij is mijn contactpersoon en ik kan met al mijn vragen bij haar terecht, heel fijn! Ikzelf stond nog niet eens zolang ingeschreven, maar kreeg via loting toch een woning aangeboden! Ik word erg leuk geïnformeerd en krijg continu updates (enthousiaste mails, foto’s en Facebook berichten) hoe het met de bouw van de woningen (in mijn geval Centerside) gaat. Ik zou iedereen Domica aanraden!

• Vestiging: Domica Amersfoort

Dag Simone, Heel hartelijk dank voor deze positieve review. We wensen je veel geluk en woonplezier Heel hartelijke groet mede namens Rianne team Domica Amersfoort

Erg goed geholpen bij het zoeken naar een woning!

Tijdens mijn zoektocht naar een appartement om samen met mijn vriend te gaan wonen kwamen we Domica Amersfoort tegen. De communicatie is erg goed en je kan altijd contact met ze opzoeken! AL snel konden we het huurcontract tekenen. We zijn erg fijn geholpen!

• Vestiging: Domica Amersfoort

Dag Lisa, Hartelijk dank voor de positieve reactie. Wij zijn heel blij te horen dat je tevreden bent. Wij wensen jou heel veel woonplezier en een mooie toekomst. Hartelijke groeten, Team Amersfoort

Heel fijn ervaren. Er word snel gereageerd en goed gecommuniceerd.

• Vestiging: Domica Enschede

Beste Daniek, Wat fijn te horen dat je tevreden bent. Heel erg bedankt voor je positieve reactie, wij wensen jou heel veel woonplezier en een mooie toekomst! Groet Domica Enschede

Heel behulpzaam en nette mensen

Heel fijn

zeer goede service!

Ik zocht een woning samen met mijn vriend. En eigenlijk bijna overal is het onduidelijk wat er nou precies te huur staat. Bij Domica betaal je een klein bedrag, maar je wordt fantastisch geholpen. Je kan altijd bellen en vragen stellen en ze willen echt met je mee denken. Ik dacht dat het nog wel even ging duren voordat ik een huisje had gevonden maar binnen 4 maanden kon ik al een huurcontract tekenen. Je wordt snel geholpen en ze bieden goede service en uitleg.

• Vestiging: Domica Amersfoort

Hoi Tamara, Dank voor de mooie review! Wij wensen je alle geluk in je nieuwe woning. Hartelijke groeten, team Domica Amersfoort'.

In een hele korte periode een passende woning gevonden.

Met behulp van Domica heb ik in een zeer korte periode een passende woning gevonden. Ligging en grootte van de studio is naar wens en past binnen mijn budget. Duidelijk is dat de medewerkers van de vestiging in Amersfoort hart voor de zaak hebben en hun werk met plezier uitvoeren!

• Vestiging: Domica Amersfoort

Ha Femke, Heel erg bedankt voor de mooie review! Wij wensen je alle geluk in je nieuwe woning. Hartelijke groeten, namens het team Domica Amersfoort

Domica goed en behulpzaam

Met behulp van Domica en in het bijzonder Rianne een leuk appartement in het centrum van Amersfoort weten te bemachtigen. Ik weet zeker dat ik daar samen met mijn vriend een hele mooie en vooral een leuke tijd en veel woonplezier gaan beleven! Er goede service van de medewerkers die erg goed hun best doen om voor jou de ideale woning te vinden. Bedankt Domica!😁

• Vestiging: Domica Amersfoort

Ha Lesly, Dank je wel voor je positieve reactie. We wensen je heel veel woonplezier. Mede namens Rianne, Team Domica Amersfoort

Ik heb 2 studio’s via Domica weten te bemachtigen waar ik super blij mee ben. Beide keren ben ik onwijs goed geholpen door de Domica team, het zijn vakkundige mensen met veel geduld en helpen je waar ze helpen kunnen. Ik heb al aan meerdere mensen om mij heen Domica aanbevolen omdat ik er erg tevreden mee ben, hoe vaak je ook belt met vragen je krijgt niet het gevoel dat je ze tot last bent.

• Vestiging: Domica Amersfoort

Dag Nadia, Dank voor de mooie review! Wij wensen je alle geluk in je nieuwe woning. Hartelijke groeten, team Domica Amersfoort'.

Top service!

Met behulp van Rianne van Domica een heel mooi appartement weten te krijgen waar ik en mijn partners hopelijk veel woonplezier gaan beleven! Super goede service en de medewerkers doen hun uiterste best om voor jou een de ideale woning te vinden. We kunnen haast niet wachten tot de oplevering in oktober! 😁

• Staat u ingeschreven? Nee
  • Vestiging: Domica Amersfoort

dag Jeroen, Dank voor de mooie review! Nog even wachten maar dan heel veel geluk in jullie nieuwe woning. Hartelijke groeten, mede namens Rianne team Domica Amersfoort

Positieve ervaring met deze verhuurmakelaar!

Verrassend goede ervaring met deze verhuurmakelaar. In eerste instantie dacht ik bij een grote verhuurmakelaar dat contact moeizaam zou gaan, langzaam en stroef. Echter ben ik positief verrast. Een goede, heldere communicatie. Via telefoon zijn ze goed bereikbaar, en nu tijdens corona crisis ook vanuit huis goed bereikbaar via de mail. Mijn vragen als aspirant-huurder worden snel opgepakt en accuraat beantwoord. In het bijzonder heel blij met de service van Rianne. Ik kijk nu alleen maar meer uit naar de sleuteloverdracht van mijn woning in Amersfoort. Dank!

• Heeft u een woning verhuurd of gehuurd? Gehuurd
  • Staat u ingeschreven? N.v.t.
  • Vestiging: Domica Amersfoort

dag Lisette, Dank voor de mooie review! Wij wensen je alle geluk in je nieuwe woning. Hartelijke groeten, team Domica Amersfoort'.

s.mema

Grotije serafin

• Vestiging: Domica Den Bosch

Beste Serafin Hartelijk dank voor het compliment. Veel succes met jullie nieuwe huurder! Domica Den Bosch

TOP!

Snel bezichting. Binnen 1 week een appartement in Amsterdam. Duidelijke communicatie.

• Vestiging: Domica Amsterdam

Dag Sjors, Dank voor de mooie review! Wij wensen je alle geluk in je nieuwe woning. Hartelijke groeten, team Domica Amsterdam

Over Domica

Domica heeft als grootste verhuurmakelaar van Nederland meer dan 1000 huurwoningen, appartementen en kamers in hun bestand. Daarom is er altijd wel een huurwoning, die bij uw woonwensen past. Door hun landelijke dekking, groot netwerk en lokale kennis zijn alle verhuurmakelaars in staat snel uw wensen om te zetten in uw volgende thuis. Domica is een franchise-organisatie. Dat houdt in dat elke Domica-vestiging gerund wordt door een zelfstandig ondernemer. Een perfecte formule: de ondernemer kent de regionale woningmarkt op zijn duimpje, is oprecht betrokken bij de belangen van zowel huurder als verhuurder en gaat voor zijn klant door het vuur!

Over Domica

Domica heeft als grootste verhuurmakelaar van Nederland meer dan 1000 huurwoningen, appartementen en kamers in hun bestand. Daarom is er altijd wel een huurwoning, die bij uw woonwensen past. Als dat niet zo is, dan kunnen zij gericht voor u gaan zoeken. Door hun landelijke dekking, groot netwerk en lokale kennis zijn alle verhuurmakelaars in staat snel uw wensen om te zetten in uw volgende thuis. Domica is een franchise-organisatie. Dat houdt in dat elke Domica-vestiging gerund wordt door een zelfstandig ondernemer. Een perfecte formule: de ondernemer kent de regionale woningmarkt op zijn duimpje, is oprecht betrokken bij de belangen van zowel huurder als verhuurder en gaat voor zijn klant