Verschrikkelijk onprofessionele organisatie

Deze hele organisatie is enorm onprofessioneel en ontzettend slecht georganiseerd. Niemand neemt zijn/haar verantwoordelijkheid en bij telefonisch of schriftelijk contact kan niemand je helpen of krijg je enorm kinderlijke reacties terug. Een organisatie waar je GEEN zaken mee wilt doen. Ze stelen je geld alsof het niets is, komen afspraken niet na, laten je voor kosten opdraven waar zij verantwoordelijk voor zijn en je moet zelf achter je terug te krijgen borg aan. Nee, deze organisatie moet heel snel totaal vernieuwd worden, met mensen die hun werk wel serieus nemen of totaal verdwijnen zodat niemand meer de dupe is van deze onprofessionele bende!!

Super goede service

Ik was opzoek met spoed naar een huisje het en team van Domica heeft voor mij een geweldig mooi huisje gevonden! Ik ben jullie heel dankbaar 😊🏠 Top team en goede service en voor vragen kun je altijd bij ze terecht.

• Vestiging: Domica Apeldoorn

Super tevreden!

Alles is heel soepel verlopen! Snel en vriendelijk geholpen aan een appartement. Het ziet er allemaal heel nieuw en strak uit, ik ben super tevreden.

• Vestiging: Domica Utrecht

Ik voelde mij zeer welkom en gehoord.

Van het aanbod van het appartement tot aan het verhuizen, ik voelde mij altijd zeer welkom en gehoord. Alles was goed georganiseerd en ik kreeg altijd binnen uiterlijk 2 dagen duidelijk antwoord op mijn vraag. Domica is echt een makelaar die aandacht aan je besteed en alles tot op de puntjes verzorgd. Al met al een zeer fijne ervaring!

Super!

Door de toppers van Domica, kan ik nu lekker genieten van me nieuwe huisje. Afspraken werden nagekomen en er werd duidelijk gecommuniceerd!

Geweldig service.

Altijd goed geholpen door de dames van Domica Utrecht. Je kan altijd bij ze terecht met je vragen en hebben ons geholpen aan een super leuke woning. Samira is niet te missen in de makelaar branche.

• Heeft u een woning verhuurd of gehuurd? Verhuurd
  • Staat u ingeschreven? N.v.t.

Niet te vertrouwen.

Henry van Swam, van Domica Venlo gelooft dat hij mij zomaar op straat kan zetten, omdat de eigenaar de woning nodig heeft. Van de wet huurdersbescherming trekt hij zich totaal niks aan. Hij stuurt gewoon een brief met "1 mei moet je weg zijn.".

• Informatieverstrekking N.v.t.
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Vestiging: Domica Venlo

Fijne service en benadering

Op 28-1 heb ik op Facebook in de groep woonruimte 055 Apeldoorn een post geplaatst dat ik woonruimte in Apeldoorn zoek en dat mijn golden retriever mee mag. Eind van de avond ontving ik een fijn bericht van een medewerker van Domica dat er een studio te huur is en mijn trouwe vriend meenemen bespreekbaar is. Zo enorm blij dat de medewerker reageerde en hem een pb gestuurd. 29-1 om 7 uur sochtends antwoordde hij terug er staat vandaag een bezichtiging gepland en kun je dan? Uiteraard en over de studio allemaal een eerlijk en oprecht verhaal wat ik al in de pb heb gelezen. Ik werd door een andere collega hartelijk ontvangen tijdens de bezichtiging en voelde fijn en vertrouwd. Dit is gewoon goede service waar ik eens 40 euro voor heb betaald tijdens de inschrijving. Erg fijn en prettig en een aanrader

• Vestiging: Domica Apeldoorn

Hectisch, maar vriendelijk

In deze tijden is het hectisch een huis te vinden. Nadat iets online komt, snel bellen, want anders is de bezichtiging vol. Sta je daar met 8 mensen in een kamertje, maar weet je eigenlijk niet zo goed wat je moet vragen. Tot de volgende dag 9 uur heb je de tijd om te zeggen of je het werkelijk wilt. Ik heb gezegd dat ik wel wil en met een hoop geluk ben ik uitgekozen door de verhuurder. De verhuurder heb ik trouwens niet gezien. Dat is ook niet nodig, want Domica regelt alles. In de steden is het vaak hectisch om een nieuwe woning te vinden. Voordeel van Domica is dat het een goed aanbod heeft op woningen, waar je ook in aanmerking komt, als je snel genoeg reageert. Aan de telefoon wordt je vriendelijk benaderd. Er werd mij ook gevraagd wat voor woningvoorkeur ik zou hebben. Ik zou het echt niet weten. Uiteindelijk ben ik in een goede studio terecht gekomen en ben ik tevreden over mijn nieuwe woning.

Top service!

Ik kwam via via bij Dominica Utrecht voor een huur appartementje en had het binnen 1 maand allemaal geregeld. Heel tevreden!

• Vestiging: Domica Utrecht

Appartementen op top locatie!

Het duurde even vanwege de grote vraag naar appartementen in Amersfoort, maar het is uiteindelijk gelukt om een mooi appartement te krijgen op een top locatie!

• Vestiging: Domica Amersfoort

Do not recommend, scammers.

I totally do not recommend Domica Den Bosch, on date 31.10.2019 I paid 2900 EURO for the deposit but we did not rent an appartment because of some missunderstandings. Since that date I am still wainting 2900 Euro.

• Would you recommend us? No
  • N/A
  • Yes
  • N/A

Een fijne verhuurder

Het was erg makkelijk om een woning te huren. Ik heb gemaild en toen werd ik gebeld. Toen ik op de bezichtiging was geweest kreeg ik de kans om hem te huren en naardat ik een contract had getekend ben ik verhuisd. Ik woon nu erg fijn

• Vestiging: Domica Eindhoven

Makelaardij zoals je hoopt tegen te komen

Samira van Domica verstaat haar vak als makelaar uitstekend. Ze heeft een realistische kijk, geeft goede adviezen en geeft bij een bezichtiging (die ook niet te veel mensen beslaat) iedereen individuele en persoonlijke aandacht. Ze is erg hartelijk en blijft vriendelijk zelfs als haar telefoon roodgloeiend staat met huurders die allen hetzelfde appartement willen hebben. Hierbij komt ze afspraken na, is ze goed benaderbaar en houdt ze je als huurder goed op de hoogte van de ontwikkelingen, zowel via mail als per telefoon. Ze zorgt ervoor dat je vertrouwen krijgt in het proces en doet dit allemaal gepaard met een nuchtere kijk en een grote dosis hartelijkheid. Samira is erg hulpvaardig en luistert goed naar het individu. Ze heeft een realistisch beeld van de markt en geeft goede tips over hoe je je het beste kan positioneren in de toch krappe woningmarkt in Utrecht. Absoluut een aanrader en erg blij dat ik mij heb aangemeld bij Domica! Toppertje wat mij betreft.

Scammers

Onbetrouwbare agent. Ik wil gewoon geld verdienen. Geef je hoge prijs en waardeloze energiebedrijf essent gewoon om verwijzingskosten te verdienen...

• Vestiging: Domica Eindhoven

Neemt geen verantwoordelijkheid voor eigen acties

In eerste instantie een afspraak gemaakt om 2 appartementen in hetzelfde gebouw te bezichtigen. Tijdens bezichtiging ging vervolgens van alles mis, De verhuurder was een half uur te laat, De verhuurder gaf aan dat er maar 1 van de 2 appartementen beschikbaar waren waar er aan de telefoon nog 2 waren. Vervolgens heeft de verhuurder geen sleutels hiervan en kan de bezichtiging alleen van de buitenkant gedaan worden. Helaas lagen in zijn woorden de problemen alleen bij andere en niet bij het bedrijf zelf. En als je het daar niet mee eens was “dan verhuren we het gewoon aan iemand anders want er zijn toch genoeg mensen die willen huren”. Na hierna een afspraak gemaakt te hebben dat het bedrijf terug zou bellen, wordt ook dit niet nageleefd. Er wordt niet terug gebeld en als er vervolgens zelf terug gebeld wordt is het appartement al vergeven. Na vervolgens te vragen waarom dit zo fout kan gaan en waarom ik hiervan de dupe moet zijn, wordt er gereageerd met “je kan hier wel je praatje houden maar daar bereik je toch niks mee” Ik ben achteraf blij dat ik niet bij deze verhuurder heb gehuurd, aangezien zei zelf geen verantwoordelijkheid willen nemen, had ik dat ook niet verwacht als er wel wat aan de hand was.

• Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Heeft u een woning verhuurd of gehuurd? N.v.t.

Super goed geholpen!

Na al een flinke tijd op zoek te zijn geweest naar een woning heeft Domica mij ontzettend goed geholpen! Fijn dat je maar een keer een bedrag hoeft te betalen en niet per maand. Ze doen bij Domica ontzettend hun best om je te helpen en denken aan je wanneer er een nieuwe woning vrij komt.

• Vestiging: Domica Amersfoort

Zeer snelle en vriendelijke service

Vorige maand het ik me ingeschreven bij Domica, na 1 bezichtiging al uitgeloot voor een gaaf appartement aan de rand van het centrum Amersfoort! Contact met de medewerkers is zeer prettig en de documentatie is goed op orde. Bedankt Domica voor de leuke woning!

Vriendelijk en behulpzaam

Een aantal maanden opzoek geweest naar een appartement. De medewerkers van Domica staan open om je te helpen en denken met je mee. Enorm vriendelijk en heel erg behulpzaam. Een appartement gevonden waar we enorm gelukkig mee zijn, en ook nu verloopt de communicatie nog super.

Zeer prettig!

Een hele fijne verhuurmakelaar. Ik scheef me in en kreeg al heel snel reactie over beschikbare woningen. Tevens ook een leuke woning gevonden. Vooral de snelle en goede service heb ik als zeer prettig ervaren. Kortom heel enthousiast over Domica!

slechte ervaring in Hilversum

Via Domica Hilversum heb ik enige tijd een woning gehuurd. Er is daarbij van alles misgegaan, maar mijn klacht gaat over het volgende: Met contactpersoon van Domica Hilversum heb ik de oplevering van het huis gedaan. De eigenaar was wel op het terrein aanwezig, maar niet bij de oplevering. Stefan heeft rapport opgemaakt waar niet veel bijzonders uitkwam. Als ik mij goed herinner had de koelkast schoner gekunt idem het zeepbakje van de wasmachine. Eigenares heeft echter Euro 500 van mijn borg ingehouden. Domica Hilversum vind echter dat Domica daar geen rol in heeft en neemt geen positie in. Naar mijn mening had Domica hier op moeten treden. Dit is waarvoor een opleveringsrapport dient. Dit speelt overigens een jaar terug. Via het contactforulier is het niet mogelijk een Domica hoofdkantoor te benaderen, en kan ik alleen bij Hilversum terecht. Ik kan dus niet elders mijn klacht deponeren.

• Vestiging: Domica Hiversum

Komt afspraken niet na ...!

Komen veel afspraken niet na of laten vervolgens niks van zich horen wanneer het gaat om de afhandeling van het huurcontract. Eerste afspraak drie kwartier te laat gekomen, telefonisch niet bereikbaar. Tweede afspraak voor het afhandelen van het huurcontract niks van zich laten horen maar wel met de nieuwe huurders onverwacht voor de deur staan. Hierdoor niet alleen zeer slecht naar de nieuwe maar ook de oude huurder.

• Heeft u een woning verhuurd of gehuurd? Gehuurd
  • Staat u ingeschreven? N.v.t.
  • Vestiging: Domica Arnhem

Goede en persoonlijke service!

Fijn om maar eenmalig inschrijfgeld te hoeven betalen. Daar staat dan wel tegenover dat de woning via loting worden toegezegd, maar de service is top. Duidelijke communicatie, veelal goed bereikbaar en denken met je mee. Door het beperkte aanbod op de huizenmarkt heeft het eventjes geduurd, maar dat daar kan Domica natuurlijk niks aan doen.

Top bedrijf!!!

Wat een top makelaars! Vooral Samira heeft zoveel voor ons betekend. Ze luisterde naar onze wensen en deed er alles aan die te vervullen. Echt een aanrader. 😁 Onze dank is onwijs groot!!! Wij kunnen niet wachten om 2 januari 2020 onze sleutel in ontvangst te nemen.

• Vestiging: Domica Utrecht

Eindelijk mijn eigen plekje gekregen door de goede service en hulp van Domica. Prettige communicatie en sociale medewerkers die je graag helpen.

Vestiging:

Over Domica

Domica heeft als grootste verhuurmakelaar van Nederland meer dan 1000 huurwoningen, appartementen en kamers in hun bestand. Daarom is er altijd wel een huurwoning, die bij uw woonwensen past. Door hun landelijke dekking, groot netwerk en lokale kennis zijn alle verhuurmakelaars in staat snel uw wensen om te zetten in uw volgende thuis. Domica is een franchise-organisatie. Dat houdt in dat elke Domica-vestiging gerund wordt door een zelfstandig ondernemer. Een perfecte formule: de ondernemer kent de regionale woningmarkt op zijn duimpje, is oprecht betrokken bij de belangen van zowel huurder als verhuurder en gaat voor zijn klant door het vuur!

Over Domica

Domica heeft als grootste verhuurmakelaar van Nederland meer dan 1000 huurwoningen, appartementen en kamers in hun bestand. Daarom is er altijd wel een huurwoning, die bij uw woonwensen past. Als dat niet zo is, dan kunnen zij gericht voor u gaan zoeken. Door hun landelijke dekking, groot netwerk en lokale kennis zijn alle verhuurmakelaars in staat snel uw wensen om te zetten in uw volgende thuis. Domica is een franchise-organisatie. Dat houdt in dat elke Domica-vestiging gerund wordt door een zelfstandig ondernemer. Een perfecte formule: de ondernemer kent de regionale woningmarkt op zijn duimpje, is oprecht betrokken bij de belangen van zowel huurder als verhuurder en gaat voor zijn klant