haalt advertenties van verhuurde woningen niet offline

Deze makelaar Domica uit Utrecht is te lui om advertenties van het internet te halen van woningen die allang verhuurd zijn!

• Deskundigheid N.v.t.

0 communicatie na reacties

Ik heb meerdere malen een email gestuurd, het contact formulier op de website ingevuld, en tevens een aantal bezichtiging verzoeken ingevuld. 3 weken verder, nog steeds 0 reacties van Domica! Betreffende woning staat nog steeds te huur, maar mijn reacties worden stelselmatig genegeerd. Waarom? En waarom heb ik überhaupt inschrijfgeld betaald? Om jullie enkel te sponsoren?

• Vestiging: Domica Den Bosch

Goede service, korte lijnen.

Ben goed en adequaat geholpen, vooral door toedoen van Lex de Bont. Henry G.

Prima geholpen

Binnen een week een woning en een contract. Ging snel.

• Vestiging: Domica Eindhoven

De vestigingsmanager komt de afspraken niet na

Ik heb geen goede ervaring met de vestiging in Utrecht. De manager komt haar afspraken niet na, ook niet nadat ik haar nog meer dan twee weken de tijd heb gegeven haar belofte om mij te bellen na te komen. Ik beschouw de overeenkomst die ik met Domica Utrecht had dan ook als niet meer geldig. De manager heeft van meet af aan geen gedegen onderzoek gedaan naar de (on)mogelijkheden die ik had en dardoor potentiële klanten én mij op het verkeerde been gezet. Ik ben zeer teleurgesteld.

• Vestiging: Domica Utrecht

Eenvoudig contact via e-mail of telefoon, altijd bereikbaar. Snel en professionele service. Domica heeft ons geholpen om binnen enkele dagen een appartement te krijgen

top

Domica heeft ons geholpen met de huur van een appartement. Ondanks de grote hoeveelheid werk die zij hadden aan het project hebben ze ons goed geholpen. Bij vragen waren ze altijd bereikbaar.

• Vestiging: Domica Utrecht

Zeer snel, goed en vriendelijk geholpen!

Top service!

Leuke ervaring! Super lieve meiden die altijd even een praatje maken en je goed op de hoogte houden! Niks te klagen! 😃

• Vestiging: Domica Utrecht

Fast, fair and friendly service from Domica, I am very satisfied!

Samira is very fast, helpful, detailed and friendly, I really enjoyed having her as my rental agent. We got the house of our dreams!

Super klantvriendelijk

Na een lange tijd op zoek te zijn naar een woning kwamen we uit op edelwonen.nl De bemiddeling werd gedaan door Domica en we voelden ons erg welkom geheten door Samira,Hafida en Anne. Gedurende het hele traject werden onze vragen tijdig beantwoord ondanks de drukte. Dames bedankt Met vriendelijke groet, Arjen en Amber Blije bewoners van Park Avenue

• Vestiging: Domica Utrecht

Staan je altijd goed te woord en zijn heel enthousiast.

Telefonisch niet te bereiken

Mensen zijn wel aardig maar helpen niet om iets te krijgen

Positief

Vriendelijk en goede personeel! Contact word er gehouden en ze doen oprecht hun best voor jou. Luisteren goed naar waar jij opzoek bent. Helaas nog geen woning gevonden voor ons, omdat wij in een bijzondere situatie zitten. Maar we merken dat hun hun best doen. Vriendelijk en het word heel duidelijk uitgelegd. Domica Amersfoort raad in ten zeerste aan!

• Vestiging: Domica Amersfoort

Hoi Danielle, hartelijk dank voor je mooie review. Persoonlijk voor mensen zoeken en begeleiden is wat we te allen tijde proberen te realiseren. Wij hopen snel een woning voor jullie te vinden. Fijne dag voor nu en hopelijk tot snel! Mvg, Domica Amersfoort.

Super ervaring!! Zeer efficient en snel.

Dankzij Domica Amsterdam had ik binnen 2 weken een huurhuis gevonden in Amsterdam. Precies het huis dat ik zocht..... Het personeel van Domica is een erg goed samenwerkend team! Contracten en sleuteloverdracht waren heel snel geregeld.

• Vestiging: Domica Amsterdam

Beste Anna, dank u wel voor uw positieve review. Wij wensen u veel woongenot en zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Vriendelijke groet, Team Domica Amsterdam.

Goede service, vriendelijk en behulpzaam pepersoneel bij Domica Den Bosch

Mijn vriend en ik waren samen opzoek naar een woning in Den Bosch. Een vrijblijvend gesprek gehad bij Domica. Onze wensen besproken. Al snel kwam het fantastische appartement aan de Pensmarkt vrij. Domica schakelt snel, is behulpzaam. Ook gebruiken zij hun expertise als verhuurmakelaar, hierin bieden zij ondersteuning bij de regelzaken omtrent een huurwoning.

Beste Laura, fijn dat jullie zo tevreden zijn en bedankt voor de mooie review. Wij hebben jullie met alle plezier geholpen en wensen jullie enorm veel geluk in jullie nieuwe woning. Vriendelijke groet, Team Domica Den Bosch.

ik had graag meer willen weten voordat ik mij inschreef. als ik een woningzoekende met meer tijd was geweest was er geen probleem. Echter viel er voor mij niks in de te huren woningen en was er geen aanbod. Wel inschrijfkosten teruggekregen na indienen probleem. Waarvoor dank!
  • Heeft u een woning verhuurd of gehuurd? Niet van toepassing
  • Vestiging: Domica Amersfoort

De heer Weijma heeft passie en hart voor zijn beroep, en dat maakt voor een uitzonderlijk prettige ervaring. Er zijn maar weinigen die zo duidelijk en vriendelijk communiceren. Je weet als klant altijd waar de dingen staan. Ik voelde mij in goede handen. Ik had alle vertrouwen in hem. Hij luistert goed en geeft altijd een zinvol antwoord. Ik werd persoonlijk behandeld. In vergelijking met andere makelaars is hij een bijzondere uitblinker.
  • Vestiging: Domica Enschede

leuke vriendelijke mensen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na diverse mailtjes en telefoontjes nog steeds geen antwoord. Het huis staat nog te huur maar Niemand helpt ons verder. Nogmaals bellen en de dames geven aan niet aan terugbellen toe te komen. Op mijn vraag of we de woning nog kunnen krijgen krijg ik geen ja of nee. U hoort het wanneer wij eraan toe komen. Na 8 dagen nog steeds niets. Wel inschrijfgeld betaald.
  • Heeft u een woning verhuurd of gehuurd? Niet van toepassing
  • Vestiging: Domica Amersfoort

enthousiast, realistisch en snelle verhuur
  • Vestiging: Domica Apeldoorn

Beste Arjen, Heel erg bedankt voor je review! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Domica Apeldoorn

goede service en de woning is verhuurd conform het advies, prettig zaken doen met Domica (ok goede ervaring met kantoor Arnhem)
  • Vestiging: Domica Apeldoorn

Beste Hennie, Heel erg bedankt voor deze review! Tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Domica Apeldoorn

Wij hebben 2 maal gebruik gemaakt van de bemiddeling en hebben beidemale perfecte huurders gehad en hebben die nog. Echt klasse hoe snel en gedegen dat ze te werk gaan.
  • Vestiging: Domica Eindhoven

Heb op correcte wijze goed en snel de woningen verhuurd.
  • Vestiging: Domica Eindhoven

Hartelijk dank voor de positieve recensie, heel goed dat alles naar wens verloopt! Tot ziens.

Prettige samenwerking.
  • Heeft u een woning verhuurd of gehuurd? Verhuurd

Fijn om te horen, hier doen wij het voor. Gisteren hebben wij uw beschikbare woning verhuurd, hier krijgt u begin volgende week concreet bericht over.

Vestiging:

Over Domica

Domica heeft als grootste verhuurmakelaar van Nederland meer dan 1000 huurwoningen, appartementen en kamers in hun bestand. Daarom is er altijd wel een huurwoning, die bij uw woonwensen past. Door hun landelijke dekking, groot netwerk en lokale kennis zijn alle verhuurmakelaars in staat snel uw wensen om te zetten in uw volgende thuis. Domica is een franchise-organisatie. Dat houdt in dat elke Domica-vestiging gerund wordt door een zelfstandig ondernemer. Een perfecte formule: de ondernemer kent de regionale woningmarkt op zijn duimpje, is oprecht betrokken bij de belangen van zowel huurder als verhuurder en gaat voor zijn klant door het vuur!

Over Domica

Domica heeft als grootste verhuurmakelaar van Nederland meer dan 1000 huurwoningen, appartementen en kamers in hun bestand. Daarom is er altijd wel een huurwoning, die bij uw woonwensen past. Als dat niet zo is, dan kunnen zij gericht voor u gaan zoeken. Door hun landelijke dekking, groot netwerk en lokale kennis zijn alle verhuurmakelaars in staat snel uw wensen om te zetten in uw volgende thuis. Domica is een franchise-organisatie. Dat houdt in dat elke Domica-vestiging gerund wordt door een zelfstandig ondernemer. Een perfecte formule: de ondernemer kent de regionale woningmarkt op zijn duimpje, is oprecht betrokken bij de belangen van zowel huurder als verhuurder en gaat voor zijn klant