Ik ben prima geholpen

Mijn account was blijkbaar al in gebruik dus ik kon niet verder en ik ben toen telefonisch begeleid om mijn account werkende te krijgen

We zijn goed geholpen en vlug

We kregen al vrij snel antwoord op onze vragen,en na beantwoorden ook weer snel een mail terug. Heel netjes!!!

slecht bedrijf

Schandalig dat als je noodnummer belt na 21 minuten lang te horen te krijgen dat er nog 1 wachtende voor je is er echt niemand opneemt!!! wel 0,70 cent per minuut!!

Niet te bereiken wanneer het echt nodig is

Niet te bereiken wanneer het echt nodig is, hangen gewoon de hoorn erop (omdat ze zogenaamd te druk zijn) Waardeloze service en het registeren gaat alles behalve vlekkenloos

Supersnel en goed geholpen

Vanmiddag kon ik niet meer inloggen omdat ik mijn wachtwoord was Vergeten Bij het aanvragen nieuw wachtwoord kreeg ik het bericht dat er een mail was verstuurd Geen mail gekregen ook niet bij spam Mail naar de klantenservice gestuurd en 2 uur later een een keurig bericht met een oplossing Alles Werkt weer. Super bedankt voor de snelle en goede oplossing

Alles hartstikke goed geregeld,dank voor de goede service Vr.Gr.Peter en Rika Boer.

Vroeg via mail of onze hond nog gerigisteerd stond. Binnen een uur antwoord. Alles was in orde. Geweldig toch..

Grweldig

Geweldig fijne medewerkers hanneke bedankt

Uitstekend!

Ik ben digibeet maar werd na mijn hulpvraag meteen kosteloos geholpen, wat een prima persoonlijke service, van harte aanbevolen!

Snelle reactie en snelle oplossing

Ik hadt per ongeluk iets verkeerd ingevuld mailtje gestuurt die zelfde dag nog antwoord. Volgende dag is alles aangepast! Klasse klantenservice!

Heel tevreden

Ik was bezig met een account aanmaken En dat bleef fout gaan Uiteindelijk is het wel gelukt Maar ik had al wel gemaild naar Petlook dat het mij niet lukte Ze hebben heel snel antwoord gegeven Maar het was niet meer nodig Toch fijn, zo’n snelle service Chapeau groooote duim op voor jullie !!

goed geholpen

' Netjes geholpen

Abusievelijk een abonnement bij Petlook afgesloten. Zeer begripvol en snelle retourneringen van het gestorte bedrag.

Heel vlug mijn geld terug gestort bedankt

Bedankt dat jullie mijn geld zo vlug terug gestort hebben

Goede professionele site

Snelle en professionele beantwoording van vragen. Alleen jammer dat ze geen app hebben.

Wijzigen van gegevens.

Door het overlijden van 1 van onze katten moest het chipnummer verwijderd.worden. Door het niet herkennen van e-mailadres een e-mail gestuurd en keurig een oplossing aangeboden, top Bedankt.

Ben goed geholpen

Ik hadeen 2e account aan gemaakt Wat niet zo slim was . Maar ze halen 1 account nu weg en storten ze me het geld terug . Dat vind netjes

Fijne databank met goede service

uitstekend

vriendelijke adequate en snelle reactie. Ik zie dat ik moet bevestigen klant te zijn geweest. Dat doe ik dus maar ik geef alleen mijn oordeel over de reactie op een vraag. ik wist niet dat er meerdere databanken zijn

Snel antwoord

Snel en duidelijk antwoord op mijn vragen

super

goed geholpen door Hanneke

Snelle reacties terug en mocht er iets fout zijn door gegeven dan passen ze het voor je aan

Zeer goed en snel geholpen

Ik was mijn wachtwoord kwijt. Ze hebben de login en wachtwoord aangepast. Ik wilde nog een huisdier registreren en zo hoefde ik geen 2e abonnement te nemen.

Snel geholpen met aanpassing

De geboortedatum van mijn hond was niet juist. Na een mail is dit door de afdeling klantenservice gewijzigd en ben ik hier netjes over geïnformeerd.

Erg tevreden

Mijn hond in 5 min geregistreerd! Ik ben zeker tevreden!

Over Petlook

Petlook is een online databank voor huisdieren met een chip. Petlook is een door de overheid erkende databank en is aangesloten bij SDGN, Stichting Samenwerkende Databanken Gezelschapsdieren Nederland, Dierkwijt, Chipnummer en diverse zoekmachines voor vermiste huisdieren. Waarom Petlook? Jij als eigenaar kan zelf je huisdieren registreren, een foto plaatsen, een medisch dossier aanleggen en de gegevens van de dierenarts toevoegen. Jij hebt altijd (24/7) toegang tot jouw gegevens!