betrouwbare leverancier en prima ondersteuning met chat

mijn vragen over kosten levering en kosten netwerkbeheer zijn snel en correct beantwoord door de medewerker die de chat behandelt

• Betrouwbaarheid

Wat fijn om te horen Rene. Dank voor het delen van jouw ervaring! :) Fijne dag verder gewenst!

nooit problemen gehad.ga zo verder.

ik ben zeer tevreden mert de gehele levering. Nooit problemen. goed zo.groet martin.

• Betrouwbaarheid

Hartelijk dank voor jouw review! :) Fijn om te horen!

tevreden hoe het gaat

wij hebben goede ervaringen dus geen reden om te veranderen

Heldere informatie

Informatie is op de site goed te vinden. We hebben een eerlijk gevoel bij jullie als bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Het is duidelijk hoe ik mijn contract moet verlengen.

Wat ik wel moeilijk vind om het verbruik te zien, zonder het bedrag wat erbij hoort. Ik kijk alleen onderaan om te zien, wat het mij zal kosten en dat staat er niet. Maar dat is bij alle energiewinkels zo. Verder kan ik er goed mee overweg. Jammer, dat we niet kunnen bellen.

Glashelder.

Duidelijke verantwoording en informatie presentatie.

Dik voor elkaar

Klantvriendelijke service met onder andere de regelneef

• Betrouwbaarheid

Helder in kosten, goed aanbod voor vast contract

Na een vast contract voor 1 jaar, een goed aanbod gekregen voor een vast contract voor de komende 3 jaar. Duidelijke uitleg, goed overzicht.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Duidelijk advies

Heldere site

• Betrouwbaarheid

Dankjewel voor jouw revieuw Wilma. Welkom bij energiedirect.nl :).

heel goed

Slechte app

Regelneef wat een vreselijke App. Je kunt niets per uur zien. Niet zien wat de kosten zijn geweest, nog steeds na 3 dagen niet. Geen oplevering zonnepanelen te zien. Wat kan je er eigenlijk mee. De controle voor mij op mijn gebruik is weg. En we moeten dit om te besparen toch kunnen zien. Spijt dat ik overgestapt ben.

Goede leverancier

Nog nooit problemen gehad en dat verwacht ik ook de komende tijd niet. Weer voor 3 jaar vastgelegd.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je mooie cijfer! Fijn dat je opnieuw voor ons hebt gekozen! Groetjes, Webcare energiedirect

Waardeloos

Salderingsregeling niet juist toegepast, op website en in de begrippenlijst op de factuur staat salderen per jaar(wel zo eerlijk), maar in werkelijkheid per periode wat nergens terug te vinden is. Prijsplafond ook niet goed toegepast, onderstaande staat op de begrippenlijs factuur,maar ook hier gaat het niet goed Verbruiksplafond na salderen Heb je zonnepanelen? We trekken de teruggeleverde stroom eerst af van je verbruik. Blijft er nog verbruik over? Dan geldt daarvoor het prijsplafondtarief. Van de klantenservice krijg ik oa reactie met een linkje naar oa Independer, maar volgens mij heb ik daar geen contract. Heb het idee dat niemand serieus naar mijn factuur heeft gekeken, en gecontroleerd heeft. Nu wel weer mail gekregen met dat er extra incasso kosten bijkomen. Waardeloos bedrijf

• Betrouwbaarheid

perfecte service en nooit geen probleem gehad

altijd zeer tevreden en nooit geen problemen gehad. Vandaar weer gekozen voor Energie Direct. Geen andere leverancier overwogen dat zegt toch genoeg.

goed tarieven goede contracten

ik ben hartstike blij met energie direct als mijn leverancier verder geen problemen hoop dat het nog wel weer terug komt klantservice te kunnen bellen maakt het wat duidelijker voor klanten en ook vertrouwder .

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

• Betrouwbaarheid

Al jaren klant bij energie direct ,hele betrouwbare bedrijf.

• Betrouwbaarheid

positiv

goede ervaring

Simpel en eerlijk

Simpel en eerlijk

• Betrouwbaarheid

goede deals, geen beslommeringen. goed contact indien nodig.

geen problemen. goede deals, geen beslommeringen. goed contact indien nodig.

• Betrouwbaarheid

Tip top en mooi op tijd een nieuwe contraktaanbieding!!!!!!!!!!!

Alles piekfijn geregeld

Bedankt voor je mooie review! Groetjes, Webcare energiedirect.nl

Waardeloos

Ik ben vanaf 13 december 2023 overgestapt naar Energiedirect. Nu 4 dagen bezig met een chatbot en mail omdat ik nog steeds energie verbruik via m'n vorige energieleverancier Zonneplan. Bij Zonneplan weten ze niks van een opzegging. Ook heb ik een mail gestuurd naar [email protected] maar geen reactie of oplossing!!! ENERGIEDIRECT HOE GAAN JULLIE DIT OPLOSSEN? Ik heb al spijt dat ik ben overgestapt! Wat een waardeloze klantenservice. Ik raad niemand Energiedirect aan!!!!!

• Betrouwbaarheid

Hoi Jolanda, Bedankt voor je eerlijke review en ik vind het jammer om te lezen dat de overstap niet goed verlopen is. Gelukkig heb je inmiddels mijn collega's gesproken en ga ik ervan uit dat mijn collega's het probleem snel voor je kunnen oplossen. Groetjes, Denis Webcare

Meedenkend om het verbruik omlaag te brengen, ben ik blij dat ik voor energiedirect.nl heb gekozen!

Door de tips van jullie heb ik mijn verbruik kunnen dalen Top Energiedirect.nl, ben er blij mee!

• Betrouwbaarheid

Ah wat fijn om te horen Jan! In deze al dure tijden is het omlaag brengen van je verbruik en verbruikskosten een grote winst. Super om te horen dat onze tips je daarbij hebben kunnen helpen! 😊 Wij zijn overigens ook erg blij met jou! Op naar nog vele mooie jaren samen. 😉 Groetjes Tessa Webcare energiedirect

nog nooit problemen gehad

Energie direct is niet de goedkoopste maar ik heb ervaren heel betrouwbaar

• Betrouwbaarheid

Super bedankt voor het delen van je review Arend 🤗 Betrouwbaarheid is zeker heel erg belangrijk! Mocht je ooit onze hulp kunnen gebruiken dan horen we dit graag van je. Fijne dag gewenst! Groetjes Tessa Webcare energiedirect

Willemsplein 4 5211AK

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.