Contractverlenging aanbod is niet echt heel bijzonder

Contractverlenging aanbod is niet echt heel bijzonder voor trouwe klanten welke meer dan 10+ jaren bij EnergieDirect zitten , het gaat om nieuwe klanten te binden. Verder geen verloopt alles prima.

hij is goed

ik zit allang bij energie direct

Probleemloos en correct!

Er wordt probleemloos geleverd volgens contract, afgeschreven als vastgelegd en ik heb verder nergens bemoeienis mee, verloop zoals je mag verwachten!

weinig optie

Voorheen kon je met jullie bellen en onpersoonlijk een mail. Ook vreemd vorig jaar maakte ik ook een deal voor bedrag maar werd toch voor een hoger bedrag per maand aangeslagen... vreemd. Mijn vraag|: ik ga nu toch wel € 237,00 per maand betalen miv van januari 2025.

• Betrouwbaarheid

jammer dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn

jullie zijn niet bereikbaar per telefoon

soms moeizaam communiceren

redelijk

niet bereikbaar

Jammer dat er via chat of mail geen contact kan zijn. ik wil graag antwoord op hoe het gaat bij 3 jaar contract met overgang 2027 van kosten zonnenpanelen. Als saldering eraf gaat dat de kosten etc hierop worden aangepast anders zijn we dubbel genaaid. Hier wil ik graag antwoord op. Want dan moeten de kosten zeker goedkoper worden als compensatie van de saldering

Overzichtelijk

Lekker overzichtelijk en duidelijk. Ook handig, elke maand in de mail je verbruik van die maand.

Duidelijk teksten

Lage tarieven, duidelijke contracten snel geregeld top.

• Betrouwbaarheid

moeilijk om iets te wijzigen, chatbot niet gebruiksvriendelijk,tel.bereikb.???

ik ben al jaren klant bij ED, vorige week kon ik nog kiezen uit 2 opties: 1 jaar of 2 jaar , nu nog 1 jaar, heb ik daar maar voor gekozen, ben ik wel 2 uur verder.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Betrouwbare leverancier met een goed aanbod.

Goed inzicht in verbruik via "regelneef"app. Tevreden klant.

duidelijk en overzichtelijk

geen klachten goede levering

geen klachten goede levering

oke

persoonlijk contact

Helaas jammer dat ik niemand aan de lijn krijg bij vragen over voor mij best een belangrijk onderwerp. De chatbox kwam er niet uit en een medewerker dat duurde te lang. Ik heb de verbinden verbroken. Voor mijn gevoel zit ik in een "doodlopende straat" bij zo een belangrijk onderwerp als energie! Ik heb zonder de juiste informatie op mijn vragen het verlengaanbod geaccepteerd. Je moet toch wat!!! Het item aanbevelen? Ja of Nee wil ik het liefst met misschien beantwoorden. Ik heb dit opengelaten en nu is het dus een Ja omdat ik van het verlengaanbod gebruik gemaakt heb. Maar ik vind Ja of Nee? Te weinig opties, voeg misschien toe.

al 13 jaar klant

al 13 jaar klant had wel een beter bod verwacht. en waarom kan je niet mailen of belle?

goedkoop en betrouwbaar

komt zijn afspraak na

Ben de afgelopen 3 jaar al klant geweest zet dit graag voort

• Betrouwbaarheid

communicatie onvoldoende niet eerlijk altijd voor zeker vaste klant

Bij wijzigingen vooraf niet geinformeerd, wisselende aanbiedingen

Slecht bereikbaar

Ik wil graag telefonisch contact en dat is onmogelijk!! En dat gechat duurt veel te lang Kortom dikke onvoldoende

• Betrouwbaarheid

Onverwachte kosten, app werkt niet goed

Via Independer een jaarcontract afgesloten bij energiedirect, eerste paar maanden geen problemen. In de app zag ik dat het werd aangeraden het termijnbedrag te verhogen met 50,-, maand erop moest ik het weer verhogen en de volgende maand weer! Totaal betaal ik nu ~€100 meer per maand dan wat ik had afgesloten. Na veel moeite (omdat de chat in de app niet werkt) contact op kunnen nemen, er werd mij verteld dat het ingeschatte verbruik minder was dan het werkelijke verbruik. Met veel tegenzin heb ik het dus maar geaccepteerd. Als ik nu bij energiedirect een contact zou afsluiten met het werkelijke verbruik dan zou ik 50,- minder betalen per maand... Nu over de helft van mijn jaarcontract kon ik het termijnbedrag verlagen, dus dat heb ik gedaan. Alleen komt het termijnbedrag in de app niet overeen met de werkelijke rekening! Ik betaal 15,- meer dan wat ik heb ingesteld! En natuurlijk werkt nog steeds de chatfunctie in de app niet -_- ... Met een bijstandsuitkering is het niet makkelijk om rond te komen en deze energieleverancier maakt het er niet makkelijker op. Voor mij NOOIT meer energiedirect...

Prima!

Snelle duidelijke procedure doorlopen.

• Betrouwbaarheid

Energiedirect is wat ik wil

Een tien betekent volmaakt en dat is niets in deze wereld. Maar een negen zijn mijn ervaringen met Energie Direct zeker waard. Ik wordt maandelijks uitstekend op de hoogte gehouden en krijg ook de juiste adviezen. Daarom heb ik weer voor drie jaar verlengen gekozen.

Nooit spijt van gehad

Al jaren klant en luister naar anderen doen we het nog niet zo verkeerd

Snel geregeld

Was gemakkelijk en verder nooit problemen gehad

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.