Het aantrekken van nieuwe klanten hoeft toch niet te betekenen dat voor vaste klanten hogere tarieven kWh en per m3 berekend moeten worden. Vaste klanten zouden juist beloond moeten worden voor hun "trouw “zijn en niet gestraft zoals ik het nu ervaar. Gezien de winst van energie direct(In de eerste helft van 2022 bedroeg de winst 4,1 miljard euro, maar dit is opgelopen tot een indrukwekkende 5,7 miljard euro in de eerste helft van 2023. Een stijging van bijna 40 procent.9 aug 2023).Kan de trouwe klant m.i. ook mee profiteren van de lage tarieven die u nieuwe klanten aanbiedt Uw aanbod vast contract 1 jaar; Groene stroom per kWh normaal 1 t/m 2.900 € 0,39301 dal 1 t/m 2.900 € 0,39059 Vaste leveringskosten per dag € 0,27849 Gas per m3 1 t/m 1.000 € 1,30185 Vaste leveringskosten per dag € 0,21265 Maar goed ik stap over; Het aanbod wat ik nu heb van een energieleverancier 1 jaar vast Gastarief: € 1,21304 per m3 Groene stroom Daltarief 2: € 0,30173 kWh1 Normaaltarief: € 0,30173 kWh1 (inclusief regiotoeslag gas) Dat is per kwh en m3 een verschil van ± €0.09 en dat x 1100 voor stroom x 800 voor gas =171,- per jaar + welkomstbonus €370,- ±€541,- bespaard alleen door over te stappen Uiteindelijk heeft u mij een gunst verleend, daarvoor wil ik u hartelijk danken. (iets van kan, deksel en neus). Met vriendelijke groet, Lenneke

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Prima!

Al vele jaren klant, krijg op tijd nieuw voorstel contract binnen, maandbedrag is tussentijds nog aan te passen. Bij het doen van vergelijken met andere leveranciers kwam ik toch weer bij Energiedirect uit.

• Betrouwbaarheid

Heel fijn dat je bij ons blijft!

Heb geen negatieve ervaringen.

Goed. We zijn al jaren lid van Energiedirect.nl

• Betrouwbaarheid

Op naar de komende jaren ;)

goede ervaring

Heb diverse aanbieders vergeleken en dit aanbod was goed. De afgelopen drie jaar geen problemen gehad

• Betrouwbaarheid

Heel tevreden over afgelopen contract.

Vind het jammer dat je eerst chat met een computer want die begreep steeds mijn vragen niet. Eerder chatte ik gelijk met een medewerker en was het veel sneller geregeld. Nu is me nog niet helemaal duidelijk welk jaarcontact ik afsluit.

• Betrouwbaarheid

Dramatisch bende en telefonisch niet bereikbaar

Overgestapt en via de mail de boodschap gekregen dat ik 60 euro per maand moet betalen. Ik krijg mijn eerste maandafrekening van 4330 euro! Voor mij een noodgeval want dat geld heb ik niet er moeten gewoon weer boodschappen komen. Bij Energiedirect is er niemand telefonisch bereikbaar en na lang wacht krijg ik via een chatbot te horen dat ik het zelf met mijn bank moet regelen. Ik stap morgen over naar een andere maatschappij.

eerlijk em oprecht

klantgericht en betrokkenheid

• Betrouwbaarheid

Dankjewel voor jouw review Rinus!

Goed bezig voor je klanten

Een geweldige deal

Ik krijg wat ik bestel

Ik heb gekregen wat ik heb besteld

• Betrouwbaarheid

Handige overzichtelijke website en maandelijkse info omtrent verbruik.

Geen problemen gehad. Informatie duidelijk en tijdig. Kortom ik voel me wel safe bij energie direct.

• Betrouwbaarheid

Super fijn om te lezen want dat is natuurlijk de energie die wij willen uitstralen :).

Energiedirect is overtuigend de beste en voordeligste voor ons.

Probleemloze overstap. Altijd duidelijke communicatie. Nooit problemen gehad, En nu, na drie jaar, opnieuwe de voordeligste.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je review Caroline! Bij vragen of feedback zitten we altijd voor je klaar. Groet, Webcare Energiedirect

Zeer slecht, boevenbende en niet telefonisch bereeikbaar

Binnenkort eindigt het 2-jarig contract. Onlangs een "persoonlijk aanbod" ontvangen waar ik niet echt blij van werd. Op energiedirect de door hun gebruikte verbruiksgegevens ingevoerd en wat schetst mijn verbazing, 3 andere leveranciers hebben nagenoeg de gelijke maandkosten en maar liefst 55 euro per maand goedkoper dan het aanbod. Voor de zekerheid op de site van Energiedirect met een fictief huisnummer eea ingevoerd en toen maar liefst 60 euro per maand lager dan het aanbod. Als 2-jarige klant had ik een correct aanbod verwacht en meer klantgerichte manier van communicatie, niet via een robot of met iemand die volgens een "lijstje" werkt. Nu dus te laat, ik stap over, mij niet meer gezien bij deze niet bereikbare boevenbende. Bovendien ga ik een klacht over hun bij de toezichthouder ACM.

• Betrouwbaarheid

Hoi Henk, Bedankt voor je feedback. Jammer genoeg konden we niet met het juiste aanbod komen. Daarnaast zijn we ook bereikbaar via social media (Facebook, Instagram, X). Mocht je alsnog een vraag hebben of wil je samen nogmaals kijken naar een aanbod dan horen we je graag! Groeten, Webcare Energiedirect

een betrouwbare leverancier

Altijd een net overzicht van het verbruik en geen onverwachte veranderingen

• Betrouwbaarheid

Alleen maar altijd positieve ervaringen mee gehad!

In het verleden ook wel eens een contract bij Energiedirect gehad. Toen wel eens zo stom geweest om over te stappen naar een andere leverancier. Nu al weer geruime tijd terug op het oude nest Energiedirect en dat bevalt me prima!

• Betrouwbaarheid

Wat fijn om te lezen/horen dat we je weer terug hebben mogen verwelkomen Teun! Weet dat als we je ooit ergens mee van dienst kunnen zijn wij voor je klaar zitten. 😊 Op naar nog vele mooie jaren samen! Ik wens je nog een fijne dag verder. Groetjes Tessa | Webcare Essent

betrouwbare leverancier en prima ondersteuning met chat

mijn vragen over kosten levering en kosten netwerkbeheer zijn snel en correct beantwoord door de medewerker die de chat behandelt

• Betrouwbaarheid

Wat fijn om te horen Rene. Dank voor het delen van jouw ervaring! :) Fijne dag verder gewenst!

nooit problemen gehad.ga zo verder.

ik ben zeer tevreden mert de gehele levering. Nooit problemen. goed zo.groet martin.

• Betrouwbaarheid

Hartelijk dank voor jouw review! :) Fijn om te horen!

tevreden hoe het gaat

wij hebben goede ervaringen dus geen reden om te veranderen

Heldere informatie

Informatie is op de site goed te vinden. We hebben een eerlijk gevoel bij jullie als bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Het is duidelijk hoe ik mijn contract moet verlengen.

Wat ik wel moeilijk vind om het verbruik te zien, zonder het bedrag wat erbij hoort. Ik kijk alleen onderaan om te zien, wat het mij zal kosten en dat staat er niet. Maar dat is bij alle energiewinkels zo. Verder kan ik er goed mee overweg. Jammer, dat we niet kunnen bellen.

Glashelder.

Duidelijke verantwoording en informatie presentatie.

Dik voor elkaar

Klantvriendelijke service met onder andere de regelneef

• Betrouwbaarheid

Helder in kosten, goed aanbod voor vast contract

Na een vast contract voor 1 jaar, een goed aanbod gekregen voor een vast contract voor de komende 3 jaar. Duidelijke uitleg, goed overzicht.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Duidelijk advies

Heldere site

• Betrouwbaarheid

Dankjewel voor jouw revieuw Wilma. Welkom bij energiedirect.nl :).

heel goed

Slechte app

Regelneef wat een vreselijke App. Je kunt niets per uur zien. Niet zien wat de kosten zijn geweest, nog steeds na 3 dagen niet. Geen oplevering zonnepanelen te zien. Wat kan je er eigenlijk mee. De controle voor mij op mijn gebruik is weg. En we moeten dit om te besparen toch kunnen zien. Spijt dat ik overgestapt ben.

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.