UItstekend resultaat

Zowel aankoop, inmeting, communicatie als levering en installatie zijn naar volle tevredenheid gebeurd

• Vestiging: Gouda

Hoi Henk, super! Dank je wel voor deze leuke review en het vertrouwen in Belisol Gouda! Veel plezier met de nieuwe kozijnen :) Vriendelijke groeten, Belisol Gouda

Zeer tevreden over plaatsing kunststof raamkozijn

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze en plaatsing van kunststof raamkozijn op de eerste verdieping door de monteurs van Belisol Gouda. Netjes stuclopers neergelegd, ook op de trap en na afloop alles netjes gezogen.

• Vestiging: Gouda

Dank je wel voor deze 10 op 10! Daar doen we het voor :) Fijn om te lezen dat alles vlot is verlopen! Groeten, Belisol Gouda

Netjes gewerkt

Netjes gewerkt. Alleen binnenkant (afwerking)nog niet helemaal af. Maar goed, dat kan ik zelf!

• Vestiging: Gouda

Hi Jan, Fijn om te lezen dat alles prima is verlopen. Geef ons zeker een seintje als we nog ergens mee kunnen helpen. Vriendelijke groeten, Belisol Gouda

Mooie pui, lang wachten en moeizame communicatie

We zijn heel blij met het eindresultaat. Een prachtige schuifpui met hor, over de volledige breedte van het huis. Fijn was dat deze vestiging van Belisol ook een latei kon plaatsen, én een hor leveren. Alles in 1 hand. Geadviseerd werd om de afwerking niet te laten doen, omdat we ook zouden laten stucen. Echter, bij montage bleek dat er dan helemaal niets werd afgewerkt. De monteurs gaven ook aan dat dit niet werkbaar was voor een stucadoor, en dat er echt nog wel iets moest gebeuren. Hierop hebben we alsnog gipsplaten laten plaatsen, en een afwerklat voor de bovenkant. Onhandig advies dus. Ook moesten we er zelf flink achteraan dat de pui werd geplaatst. De planning kon geen datum vastleggen, en de afgesproken week werd meerdere malen verschoven. Plaatsing van de pui was onderdeel van een grote verbouwing, waardoor we uiteindelijk in de knoop kwamen. Toen we met Rick zelf contact opnamen kon er gelukkig wel veel. Fijne man die met de klanten meedenkt.

• Vestiging: Den Haag

goed bedrijf, mooi resultaat

Op afspraak een bezoek aan de vestiging in Gouda ; mooie zaak , alles goed te zien, mooie materialen. Plezierig gesprek omtrent mogelijkheden en een prijsindicatie. Later per mail een duidelijke offerte, concurrerende prijs. Inmeten volgens afspraak, laatste details en meerwerk besproken met inmeter. Eind Januari opdracht gegeven; planning verwachte montage in de zomer. Begin augustus montage van 5 ramen/ deuren in 3 dagen door 2 vriendelijke en hardwerkende monteurs.Alles netjes afgewerkt en netjes achter gelaten.Wij zijn tevreden over Belisol. Geen 5 sterren omdat we na herhaalde verzoeken per telefoon en mail voor de montage met enige moeite de volledige opdracht gemaild kregen zodat we konden controleren of aan de volledige opdracht werd voldaan. Daar waren wij over de communicatie niet helemaal tevreden. Verder lof voor materialen , uitvoering , werkzaamheden en resultaat.

Betrouwbaar en goede service

In Januari 2023 twee kozijnen besteld en een nieuwe voordeur bij Belisol Gouda. Deze zijn in juli 2023 geplaatst door de monteurs. Tussendoor ben ik goed op de hoogte gehouden. Tijdens het plaatsen is er per ongeluk schade veroorzaakt aan de vensterbank maar ook dit is heel netjes opgelost door Belisol. Ik heb al eerdere kozijnen ook van Belisol en mijn ervaring is dat wanneer er iets aan de hand is ze het ook netjes komen oplossen. Ik ben dan ook erg tevreden over Belisol Gouda.

• Vestiging: Gouda

Dank je wel Rianne, fijn om te lezen! Ook de volgende keer kan je opnieuw op ons rekenen ;-) Groeten, Belisol Gouda

Alles netjes geregeld volgens afspraak

Bij Belisol Gouda hebben we een kozijn en een achterdeur gekocht Alles werd netjes geleverd en gemonteerd De achterdeur had ander glas dan we besteld hadden maar ook dat werd netjes opgelost

• Vestiging: Gouda

Dank je wel voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat alles snel en naar wens werd opgelost. Vriendelijke groeten, Belisol Gouda

Kundige monteurs

Ik heb lang moeten wachten op de levering, in oktober vorig jaar besteld, in juli gemonteerd….maar vanaf dan ging het allemaal vlot. Ik moet wel wennen aan dat de voordeur goed dicht getrokken moet worden. Het voelt alsof hij nog niet goed dicht is…. Ziet er wél mooi uit!

• Vestiging: Haarlem

Hi Janny, Dank je wel voor de mooie review, hier doen we het voor! Veel plezier met de nieuwe kozijnen :) Vriendelijke groeten, Belisol Haarlem

Vakkundige afwerking en goede service

Na de offerte duidelijke communicatie over status van de opdracht en levering. In een paar dagen tijd alle kozijnen geplaatst. Alles is mooi afgewerkt door de vakkundige monteurs. Helaas bij plaatsing is één ruit gescheurd maar ook dit werd sneller dan verwacht al vervangen! Kortom, ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

• Vestiging: Gouda

Hoi Frans, Dank je wel voor het vertrouwen en de mooie woorden. Fijn dat je Belisol Gouda in je omgeving gaat aanraden, hier doen we het voor. Vriendelijke groeten, Belisol Gouda

keurige service, netjes gewerkt.

Wij zijn heel tevreden over zowel de eerste keer om de schuifpui te bekijken, op te meten en de uitvoering. De 2 monteurs hebben heel netjes gewerkt. Belisol Gouda is top!

• Vestiging: Gouda

Hi Andrew, Mooi zo, hier doen we het voor! Dank nogmaals voor het vertrouwen in Belisol Gouda! Groeten

Fijne communicatie en mooie afwerking

Erg blij met onze nieuwe kozijnen van Belisol Gouda. Communicatie was prettig en montage was snel en perfect afgewerkt!

• Vestiging: Gouda

Hoi Annabelle, Super om te lezen dat alles vlot is verlopen en naar wens is afgewerkt. Geniet van jullie nieuwe kozijnen. Vriendelijke groeten, Team Belisol Gouda

Zeer goede ervaring qua product en vaklui!

Mensen, die hun vak kennen. Alles liep perfect. Alle 4 goede vaklui. Prima product, afwerking was ook vlekkeloos. Enig puntje: Beschermen van vloerbedekking had wat meer afdekmateriaal kunnen gebruiken. De traptreden zijn helemaal niet afgedekt geweest. Kortom: Lof voor Belisol en voor de vaklui!

• Vestiging: Gouda

Hoi Martin, Wat een topreview, dank je wel voor de feedback. Hier doen we het voor, veel plezier met de nieuwe kozijnen. Mvg, Team Belisol Gouda

in één keer goed

in een sneltreinvaart werden alle ramen vervangen op een deskunige en plezierige manier.

• Vestiging: Haarlem

Hoi Jan, Super om te lezen, dank je wel nogmaals voor het vertrouwen in onze diensten! Vriendelijke groeten, Belisol Haarlem

Zeer tevreden over de werkzaamheden Professionele monteurs die op zeer prettige wijze de werkzaamheden hebben uitgevoerd. Heel blij met het resultaat.

• Vestiging: Haarlem

Hi Jan, Dank je wel. Onze monteurs werken dan ook met #liefdevoorhetvak! Veel plezier met de nieuwe kozijnen! Groeten, Belisol Haarlem

Belisol heeft 1 van onze oude houten kozijnen vervangen door een kunststof kozijn. Vriendelijke en vakbekwame monteurs, snel geplaatst, tot in de puntjes afgewerkt, schoon opgeleverd. Wij zijn zeer tevreden!

• Vestiging: Haarlem

Dag Erwin, Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Geniet van je nieuwe kozijn :) Groeten, Belisol Haarlem

Goed geholpen bij de keuze van mijn badkamer kozijn en ook de installatie verlies vlot

• Vestiging: Haarlem

Hoi Lieke, Mooi zo dat alles naar wens is verlopen, worden we blij van! Dank je wel nogmaals voor het vertrouwen. Mvg, Team Belisol Haarlem

Betrouwbaar en kwalitatief

De voorlichting thuis en in de showroom was prima. Uiteindelijk een bestelling geplaatst voor een schuifpui incl. deurhor. Al snel kwamen ze langs om in te meten. Uiteindelijk sneller dan verwacht geleverd en geplaatst. Slopen, verwijderen van oude kozijn en deur en plaatsing van schuifpui is keurig gedaan. De afwerking aan de binnenkant is heel netjes. Na de plaatsing zijn ze snel langsgekomen voor de inmeting van de deurhor, die moet nog geplaatst worden. Ze komen hun afspraken na. Ze zijn betrouwbaar en leveren kwalitatief werk. Wij zijn zeer tevreden.

• Vestiging: Den Haag

Hi Serif, Top! Hier voor we het voor, dank je wel voor het vertrouwen in Belisol Den Haag. Mvg, Team Belisol

Prettig contact, professionele begeleiding en installatie

Prettig contact, niet alleen bij totstandkoming van offerte maar ook tijdens verdere proces. Heldere, tijdige informatievoorziening over de verschillende stappen tijdens het proces (aanbetalingen, planning op de dag van installatie). Installatie zelf ook prima verlopen, inclusief nieuwe schuifpui over huis heen takelen en oude schuifpui vice versa en afvoeren. Enkele dagen later netjes nagebeld om te vragen of alles naar wens was verlopen. Bevestiging van laatste betaling ontvangen en daarbij gewezen op de 20-jaarsgarantie die nog aangevraagd moest worden.

• Vestiging: Gouda

Hoi Familie Van Selm, Fijn om te lezen dat alles naar wens en vlot is verlopen. Dank je wel voor het vertrouwen in onze diensten. Daar doen we het voor, met #liefdevoorhetvak! Met vriendelijke groet, Team Belisol Gouda

Belisol team Nieuwegein maakt het vertrouwen ook waar

Na onze voorbereiding en ook bij collega's gekeken te hebben stapte we binnen bij BELISOL in Nieuwegein naar binnen. Er kwam een duidelijk en eerlijk verhaal. We werden meegenomen in de mogelijkheden. Er groeide vertrouwen. Wij besloten Belisol de opdracht te gunnen. Bij het opmeten kwamen de praktische aspecten in beeld, waarbij goed meegedacht werd. Uiteindelijk konden we zonder meerprijs de pui van de keuken wijzigen. TOP. Na montage willen wij graag het BELISOL team in Nieuwegein laten weten dat de klus er bij ons er op zit. We zijn enorm blij met het resultaat. Vakkundig geplaatst en mooi afgewerkt. Niets beschadigd, alles schoongemaakt na elke dag. Het was echt team werk, waarbij voorman zo nu en dan langs kwam om de punten op de ‘I’ te zetten. Mooi om te zien. Onder swingende Hollandse Muziek werd flink doorgewerkt. Mannen bedankt voor een TOP klus. Nieuwe zonwering is besteld, volgende week muren opfrissen. Volgend jaar de zolder.

• Vestiging: Utrecht

Hi Leo, Dank je wel Leo voor deze topbeoordeling! Hier worden we ontzettend blij van, onze mensen werken dan ook met #liefdevoorhetvak. Mvg, Belisol Utrecht

Ongelofelijk tevreden

Vanaf stap 1 werd ik enorm goed geholpen, zowel telefonisch als persoonlijk. Er is echt meegedacht om bijvoorbeeld een datum voor plaatsing te kiezen waar ik zelf bij kon zijn, maar ook meegedacht in welke ramen en kozijnen het beste bij mijn stijl en mijn huis en mijn wensen past. Tijdens de installatie werd er netjes gewerkt en alles weer schoon achtergelaten. Ook bij de nalevering is er eerst goed gekeken wat er moest gebeuren en hebben ze zelfs kleine dingetjes nog even weer aangepast, zodat alles weer klopte. Ik ben echt onwijs tevreden: goed geholpen, vrinedelijk personeel en ik volede me volledig gewaardeerd. Belsisol Gouda: echt onwijs bedankt! Jullie zijn toppers!

• Vestiging: Gouda

Hi Janet, Onwijs bedankt voor het vertrouwen en deze mooie review! :) Veel plezier met de nieuwe kozijnen. Groeten, Belisol Gouda

Geweldige schuifpui.

begin van dit jaar een schuifpui gekocht bij BelisolGouda, werden daar goed te wordt gestaan en kregen duidelijk uitleg, hebben toen gekozen voor kwaliteit. Wat ons erg aanstaat is dat Belisol Gouda met eigen monteurs werkt. Je wordt goed op de hoogte gehouden in het hele traject van bestellen tot maken tot monteren afspraak. Zaterdag 24 juni 2023 kwamen 2 monteurs om te plaatsen, werken heel netjes en nemen daar de tijd ook voor, ik kon alles vragen en kreeg ook gelijk duidelijk antwoord, ze hebben zelfs nog wat extra afgewerkt! al met al een aanrader, we zijn nu een week verder en nog zeer te vrede.

• Vestiging: Gouda

Hoi Han, Fijn om te lezen dat alles super vlot en naar wens is verlopen! Hier doen we het voor met #liefdevoorhetvak! Geniet van de nieuwe pui :) Groeten Belisol Gouda

Eigenlijk niks te klagen. Levertijden zijn overal ruk, maar dat wisten we. Wel goed op de hoogte tijdens de levering, maandelijks updates. Monteurs zowel van de plaatsing als de service waren echt super! qua prijs misschien niet de goedkoopste maar het resultaat meer dan waard!

• Vestiging: Gouda

Dank je wel voor de mooie review. Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn! Geniet van de nieuwe Belisol kozijnen. Mvg, Belisol Gouda

Belisol Gouda een aanrader!

Een plezierig offertegesprek zowel thuis als in de showroom van Belisol Gouda. Tijdens de levertijd werden we steeds op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Ook de plaatsing van de schuifpui verliep vakkundig en snel. Afwerking helemaal top!

• Vestiging: Gouda

Hoi Jan, Mooie review, dank je wel voor het vertrouwen. Fijn om te lezen dat alles vlot is verlopen. Dank je wel voor het vertrouwen. Groeten Belisol Gouda

Gezichtsbepalend

Ander Huis Geolied team plaatste in twee dagen 3 duurzame kozijnen en een deur. Verrassend kwam een ander huis tevoorschijn. Goede voorbereiding (o.m. opmeting!), mooie materialen en een fijne afwerking door aardige jongens deden de rest, maar dat wisten we al. Top en bedankt!! M.Donker Ouderkerk a/d Amstel

• Vestiging: Haarlem

Hoi, Fijn om te lezen dat alles zo vlot en naar wens is verlopen! Daar worden we blij van :) Geniet van de nieuwe kozijnen en het nieuwe uitzicht! Groeten, Belisol Haarlem

Goed werk!

Op tijd Netjes gewerkt Netjes opgeruimd Ziet er mooi uit

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Vestiging: Gouda

Hoi Aat, Dank je wel voor de mooie beoordeling en het vertrouwen in onze diensten! Mvg, Belisol Gouda

Luikersteenweg 254

B-4500 Hasselt

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."