Keurig werk en zeer vriendelijke monteurs

Er is heel goed werk afgeleverd. Er was extra werk vanwege lekkage wat de monteurs veel werk kostte . Dat was geen enkel probleem en ook advies gekregen.

• Vestiging: Leiden

Hi Yvonne, Dank je wel voor de mooie review en leuke feedback. Er was inderdaad wat extra werk, maar we gaan pas naar huis als alles perfect is, daar doen we het voor! Dank nogmaals voor het vertrouwen. Vriendelijke groet, Belisol Leiden

Alle afspraken nagekomen

Vanaf het eerste moment prettige contacten met Belisol. Alles wordt per mail bevestigd. De afspraken werden allemaal nagekomen. Grote bewondering voor de keurige twee heren, die hier op een snikhete augustusdag bijna 12 uur non-stop hebben staan zwoegen om de deuren in ons scheve huis netjes te plaatsen. Het resultaat is geweldig.

• Vestiging: Haarlem

Hi Caroline, Super om te lezen, we gaan de complimenten zeker doorgeven aan onze monteurs #liefdevoorhetvak! Dank je voor deze mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Belisol Haarlem

Goed werk geleverd

Belisol Haarlem heeft bij ons de oude houten kozijnen door nieuwe kunstof kozijnen vervangen. Met het plaatsen waren we heel te vreden. De monteurs zijn vriendelijk, waren snel klaar, hebben alles keurig afgewerkt en netjes achtergelaten. Ook zijn de kozijnen heel mooi en lijken van goede kwaliteit. We moesten wel lang wachten tot te kozijnen klaar waren om te plaatsen en bellisol is niet per se de goedkoopste optie.

• Vestiging: Haarlem

Prima advies, uitstekende service en goede kwaliteit.

Zeer goed geholpen en geadviseerd bij aankoop. Monteurs waren vakkundig en hebben alles netjes gemonteerd. Zeer tevreden over het eindresultaat.

• Vestiging: Gouda

Hoi Ruud, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het eindresultaat! Dank je wel voor het vertrouwen in Belisol Gouda. Vriendelijke groet, Team Belisol

Een verrijking van het woongenot

Na onze ideeen te hebben besproken met de verkoper kwam daar een mooi plaatje uit, Echter kwam daar de inmeter met een beter idee, voor zijn optie zijn we teruggegaan om te onderhandelen. inmiddels staat er een hele mooie pui die onze tuin de woonkamer intrekt. Super gedaan dames en heren van Belisol!

• Vestiging: Haarlem

Beste Karel, Dank je wel voor deze mooie review en aanbeveling. Geniet van jullie nieuwe pui alvast! Mvg, Belisol Haarlem

Zeer professioneel, klantvriendelijk en vakkundig.

Zeer tevreden van begin tot het eind. Zeer vriendelijke, professionele en vakkundige medewerkers vanuit filiaal Gouda. Kozijnen zijn echt top en ze werken zeer netjes en ruimen alles ook netjes op. Ook de service is goed. Wat ze zeggen komen ze ook na, levertijd was uiteindelijk eerder dan verwacht dus ook dat was super.

• Vestiging: Gouda

Dank je wel voor de mooie aanbeveling! Als we er nog een 10 op 10 van kunnen maken, laat het ons zeker weten ;-) Vriendelijke groet, Belisol Gouda

Keurig gemaakt door net en professioneel personeel

De montage van 2 puien werd snel en keurig gedaan. Een goed samenwerkend team. Wij zijn zeer tevreden.

• Vestiging: Den Haag

Hi Frank, Fijn om dit te mogen lezen. Dank je wel nogmaals voor het vertrouwen in onze diensten! Hartelijke groet, Belisol Den Haag

Perfecte entree....

Onze oude voordeur viel zowat uit elkaar en het hang en sluitwerk was ook niet meer van deze tijd. Deze is nu vervangen door Belisol door een aluminiumdeur en nu durf ik weer met vakantie te gaan en ziet het er fantastisch uit, zodanig dat veel passanten ernaar staan te kijken. Duidelijk meerwaarde voor ons huis.

• Vestiging: Utrecht

Hoi Wim, Top, wat een leuk nieuws! Hier doen we het voor, met #liefdevoorhetvak! Dank je wel nogmaals voor het vertrouwen en veel plezier met de nieuwe voordeur :) Vriendelijke groet, Belisol Utrecht

Kwaliteit

Na ruim 9 maanden gewacht te hebben is het nu dan zo ver. De aluminum kozijnen worden eindelijk geplaatst. Erg tevreden met zowel de kwaliteit van de kozijnen als de afwerking en plaatsing. De installateurs werkten heel netjes enige opmerking stucloper als bescherming voor parketvloer is te weinig! rommel wordt netjes opgeruimd. Echt vaklui. Communicatie met het kantoor was altijd duidelijk en transparant. Kan ze oprecht aanraden.

• Vestiging: Haarlem

Hoi Paul, Fijn om deze feedback te krijgen. Onze mensen werken dan ook met #liefdevoorhetvak! Veel plezier met de nieuwe Belisol kozijnen :) Vriendelijke groeten, Belisol Haarlem

Alles in 1 dag gemonteerd

Goed plan opgesteld in gezamenlijkheid. Kozijnen en deur keurig en professioneel afgewerkt in 1 dag tijd. We werden prima via de mail op de hoogte gesteld van devoirtgang van het productieproces.

• Vestiging: Haarlem

Hoi Peter, Fijn om te lezen dat alles vlot en naar wens is verlopen, daar doen we het voor, met #liefdevoorhetvak! Dank je wel nogmaals voor het vertrouwen. Vriendelijke groeten, Belisol Haarlem

Schuifpui door Belisol Utrecht

Prima en correct levering van een aluminium schuifpui met triple HR++ glas. Nette uitvoering, correcte medewerkers en levering en plaatsing zoals afgesproken. De levering en plaatsing was een maand eerder dan gepland. Positief dus! Andere leveranciers begonnen rond de zomervakantie over een minimale levertijd van 25 weken....

• Vestiging: Utrecht

Hoi Marcel, Fijn om te lezen Marcel, dank je wel voor de mooie score en de leuke review. Vriendelijke groeten, Belisol Utrecht

Duidelijke communicatie en prima uitvoering.

In het voortraject no nonsens benadering voor wat de mogelijkheden zijn en de financiële consequenties. Geen gezeur er om heen als het ging om de mogelijke vertraagde levertijden (zoals met zoveel zaken post corona). Aankondiging uitvoering uitstekend. Bij de uitvoering 1 van de 13 ramen door tekenfout verkeerd geïnstalleerd, maar na melding onmiddellijk opgepakt en hersteld. Zo hoort het.

• Vestiging: Haarlem

Dank je wel Jules voor deze mooie beoordeling, hier doen we het voor! Veel plezier met jullie nieuwe kozijnen :) Vriendelijke groeten, Belisol Haarlem

Een fantastisch product

Gekozen voor aluminium deuren/kozijnen voor 2 appartementen. In het wit en zwart. De offerte vonden wij eerst aan de hoge kant, maar achteraf is het iedere euro waard. Wat een mooi resultaat. Ook de montage door 3 monteurs werd heel professioneel uitgevoerd. Afwerking op een hoog niveau. Een enorme waardevermeerdering voor de appartementen.

• Vestiging: Haarlem

Hoi Marjolein, Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Dank je wel nogmaals voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Belisol Haarlem

Professioneel, vriendelijk en met oog voor klanttevredenheid

Belisol heeft mijn voordeur, kozijnen van de woonkamer en slaapkamer vervangen voor hele mooie aluminium exemplaren. Zeer vriendelijke monteurs, duidelijke afspraken, scherpe prijzen en goede service. Er was een stenen vensterbank kapot gegaan tijdens installatie - steen is meegenomen en een exact identiek exemplaar is drie weken later terug geplaatst. Kortom, ik kan Belisol zeker aanraden!

• Vestiging: Utrecht

Hoi Philippe, Dank je wel voor de mooie aanbeveling, hier doen we het voor, met #liefdevoorhetvak! Met vriendelijke groet, Belisol Utrecht

Belisol levert kwaliteit op een professionele manier.

Ik heb goed advies gekregen over welke opties het best bij mijn wensen en mogelijkheden passen. Van alle stappen ben ik goed op de hoogte gehouden en dat was ook zo tijdens de verbouwing. Alles gebeurde in overleg en bij onverhoopte problemen werden deze in overleg en naar tevredenheid opgelost. Het resultaat is prachtig en zeker de inverstering waard. Kortom, Belisol levert kwaliteit op een professionele manier.

• Vestiging: Leiden

Hoi Judith, Fijn om te lezen dat alles vlot en naar wens werd opgeleverd! Dank je wel nogmaals voor het vertrouwen in onze diensten en veel plezier met de nieuwe Belisol kozijnen. Vriendelijke groeten, Team Belisol Leiden

Uitstekende service hoofdkantoor Belisol België.

De Belisol belofte van uitstekende service is waargemaakt. Na de melding bij Belisol Dronten, dat onze 2 kunststof openslaande deuren verkeerd waren gesitueerd, heeft de directeur van Belisol België persoonlijk contact met mij opgenomen, nadat de verkoper van Dronten niet thuis gaf. Blij verrast werd ik door de directeur geïnformeerd dat de deuren worden omgezet met een deurklink aan de rechterzijde. Alles is naar volle tevredenheid opgelost. Het montage serviceteam van Belisol ( met name Sander & Sander ) is bijzonder vakkundig en vriendelijk. Ze zagen zelfs nog oneffenheden buiten de geïnstalleerde deuren die ze gingen herstellen. Top service. Het product is prachtig en van hoge kwaliteit. Goed geïnstalleerd , geluidsarm, onderhoudsvrij en veiligheid. We zijn heel erg blij met het mooie eindresultaat.

• Vestiging: Dronten

Dank je wel Roelof, enorm leuke feedback. Daar doen we het voor! Geniet van jullie nieuwe deur :) Vriendelijke groeten, Belisol Dronten

Alles perfect geregeld

Van verkoop tot plaatsing en afwerking was helemaal top geregeld. De afwerking binnen is ook erg netjes en helemaal naar wens. Belisol helpt je vervolgens ook nog uitgebreid met de ISDE subsidieaanvraag. Zou zonder twijfel hier weer kozijnen bestellen.

• Vestiging: Gouda

Hoi Marthyn, Wat een mooie review, dank je wel nogmaals voor het vertrouwen! Vriendelijke groeten, Belisol Gouda

Op 16 augustus is er een nieuw kunststofkozijn aan de voorzijde van ons huis geplaatst door Belisol. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat. Het kozijn en de nieuwe vensterbank zitten er netjes in en ook aan de binnenzijde is alles keurig afgewerkt. Met dank aan de monteurs ( Jos & Danny ) die ook nog eens alles netjes opruimden.

• Vestiging: Haarlem

Hi Hans, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Erg fijn om te lezen dat alles vlot en netjes werd opgeleverd. Geniet van het nieuwe kozijn ;-) Groeten, Belisol Haarlem

Top Kozijnen met goede serivice

Zeer goede kozijnen met goede service vanuit het kantoor in Haarlem. Levertijd was lang maar dat kwam helaas door de grondstoffen en de drukte.

• Vestiging: Haarlem

Dank je wel René. Erg fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn over onze service, daar doen we het voor, met #liefdevoorhetvak! Vriendelijke groeten, Belisol Haarlem

Zeer vriendelijke en professionele arbeiders.

In een goed en open overleg hebben we samen gekeken naar de beste oplossing. Niets was te veel gevraagd. Tot het laatst meegedacht om alles tot een goed eind te brengen. Zeer professioneel in elk stadium. Ronduit vakwerk!

• Vestiging: Haarlem

Hoi Wil en Walter, Top! Dank je wel voor het vertrouwen in Belisol Haarlem. Als we nog wat kunnen doen voor die 10 op 10, laat het ons zeker weten ;-) Groetjes, Belisol Haarlem

Uitstekende service en kwaliteit kozijnen

Keurig netjes geplaatst en goede afwerking, geen rommel achtergelaten kortom een zeer tevreden klant !

• Vestiging: Gouda

Dank je wel voor deze zeer mooie beoordeling! Hier doen we het voor, met #liefdevoorhetvak! Groeten, Belisol Gouda

UItstekend resultaat

Zowel aankoop, inmeting, communicatie als levering en installatie zijn naar volle tevredenheid gebeurd

• Vestiging: Gouda

Hoi Henk, super! Dank je wel voor deze leuke review en het vertrouwen in Belisol Gouda! Veel plezier met de nieuwe kozijnen :) Vriendelijke groeten, Belisol Gouda

Zeer tevreden over plaatsing kunststof raamkozijn

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze en plaatsing van kunststof raamkozijn op de eerste verdieping door de monteurs van Belisol Gouda. Netjes stuclopers neergelegd, ook op de trap en na afloop alles netjes gezogen.

• Vestiging: Gouda

Dank je wel voor deze 10 op 10! Daar doen we het voor :) Fijn om te lezen dat alles vlot is verlopen! Groeten, Belisol Gouda

Netjes gewerkt

Netjes gewerkt. Alleen binnenkant (afwerking)nog niet helemaal af. Maar goed, dat kan ik zelf!

• Vestiging: Gouda

Hi Jan, Fijn om te lezen dat alles prima is verlopen. Geef ons zeker een seintje als we nog ergens mee kunnen helpen. Vriendelijke groeten, Belisol Gouda

Mooie pui, lang wachten en moeizame communicatie

We zijn heel blij met het eindresultaat. Een prachtige schuifpui met hor, over de volledige breedte van het huis. Fijn was dat deze vestiging van Belisol ook een latei kon plaatsen, én een hor leveren. Alles in 1 hand. Geadviseerd werd om de afwerking niet te laten doen, omdat we ook zouden laten stucen. Echter, bij montage bleek dat er dan helemaal niets werd afgewerkt. De monteurs gaven ook aan dat dit niet werkbaar was voor een stucadoor, en dat er echt nog wel iets moest gebeuren. Hierop hebben we alsnog gipsplaten laten plaatsen, en een afwerklat voor de bovenkant. Onhandig advies dus. Ook moesten we er zelf flink achteraan dat de pui werd geplaatst. De planning kon geen datum vastleggen, en de afgesproken week werd meerdere malen verschoven. Plaatsing van de pui was onderdeel van een grote verbouwing, waardoor we uiteindelijk in de knoop kwamen. Toen we met Rick zelf contact opnamen kon er gelukkig wel veel. Fijne man die met de klanten meedenkt.

• Vestiging: Den Haag

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."