Vriendelijke vakmensen met een klein aandachtspuntje

In november hebben wij een vast raam en een schuifpui laten plaatsen door Belisol Leiden. Dit leek allemaal erg voorspoedig te gaan. Het verkoopgesprek was prettig en transparant. Een nette levertijd en goed contact over de werkzaamheden. Tijdens het plaatsen is er helaas geconstateerd dat de besteld pui beschadigd was. Hier kon Belisol Leiden niets aan doen. Er is toen snel gehandeld en een nieuw frame besteld. Helaas hebben wij daardoor van november 2023 tot februari 2024 met een onafgewerkte pui gezeten. Het enige nadeel is, is dat er in de tussentijd geen tegemoetkoming of excuus aangeboden is. Verder is de vervangende pui netjes geleverd en goed geplaatst. Er wordt schoon gewerkt en de communicatie is algeheel goed. Wat ons betreft is Belisol Leiden een aanrader.

• Vestiging: Leiden

Dag Stefan, Dank je wel voor de mooie beoordeling. We nemen je aandachtspuntje zeker mee om onze dienstverlening nog te verbeteren. Mvg, Belisol Leiden

voordeurpui en schuifpui bevallen prima en voldoen aan onze verwachtingen

netjes gewerkt en goed opgeruimd

• Monteurs
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Hoi Paul, Dank je wel voor de mooie aanbeveling! Mvg, Belisol Leiden

Prima kozijnen

Kozijnen zijn netjes geplaatst en afgewerkt. Vriendelijk personeel.

Dank je wel, Edward! Mvg, Belisol Leiden

Prima bedrijf, mooie schuifpui

Wij hebben een nieuwe schuifpui door Belisol laten plaatsen. Prima bedrijf! Mooie schuifpui, afspraken worden nagekomen. Vriendelijke vakkundige mensen, komen op tijd, laten alles weer keurig opgeruimd achter. Toen ze een probleem aan de gevel ontdekten werd er direct naar een goede oplossing gezocht om dit te verhelpen.

• Vestiging: Leiden

Hoi Martine, Heel fijn! Dank je wel voor de mooie complimenten en het vertrouwen in Belisol Leiden. Mvg, Belisol #liefdevoorhetvak

Goede communicatie en prachtig resultaat

Onze ervaring met Belisol (Roal Leiden) is van begin tot eind positief. De verkoper nam de tijd voor ons en gaf goed advies. Het was vanaf het begin duidelijk dat in verband met drukte, de klus pas een jaar later kon worden uitgevoerd. Maar het eindresultaat is het wachten absoluut waard. Het team werkt netjes en zorgvuldig, is goed in de communicatie en denkt mee. Ons raambeslag is helaas in de verkeerde kleur besteld, maar dit wordt netjes opgelost en binnenkort vervangen. Wij zijn uiterst tevreden en vinden Belisol (Roal Leiden) een aanrader!

• Vestiging: Leiden

Beste, Dank je wel voor deze mooie aanbeveling! Leuk om te lezen dat ons werk wordt geapprecieerd. Vriendelijke groeten, Belisol Leiden

Prettig Personeel.

Mooie voordeur-pui geplaatst. Prettige communicatie, prettig personeel (tegenwoordig heel wat waard).

• Vestiging: Leiden

Hoi Tom, Dank voor de leuke feedback, en de mooie 9 op 10! Belisol #liefdevoorhetvak

Eerlijk advies, goede communicatie en service

Tijdens onze zoektocht naar nieuwe kozijnen zijn we goed geholpen door de verkoper. Geen 'sales' paartjes, maar vooral meedenken in oplossingen en mogelijkheden. tijdens het productie proces weerden we goed op de hoogte gehouden van de voortgang, eventuele vertragingen. uiteindelijk zijn de kozijnen in twee dagen geplaatst door twee keurige medewerkers. de boel werd aan het einde van de dag netjes achtergelaten. Kortom aanrader voor ons en zouden zo weer nieuwe kozijnen hier bestellen (al is dat voorlopig niet nodig)

• Vestiging: Haarlem

Hi Matthijs, Leuk om te horen, dank je wel voor het vertrouwen in onze diensten. Veel plezier met jullie nieuwe Belisol kozijnen ;-) Met vriendelijke groet, Belisol Haarlem

Mooi product dat netjes is geïnstalleerd

Wij hebben in het najaar 2022 een kunstof raamkozijn met HR++ ramen besteld. Ons werd toen meegedeeld dat er een wachttijd was van anderhalf jaar. Erg netjes dat de verkoper zo eerlijk was over deze lange wachttijd. Uiteindelijk hebben we iets langer dan een jaar moeten wachten waardoor de uiteindelijke levertijd toch korter is geweest dan aanvankelijk was voorzien. Prima. De installateurs (3 personen) hebben zeer netjes en professioneel gewerkt. Bij het verwijderen van het oude kozijn werden verrotte houtdelen aangetroffen die zijn vervangen. De afwerking ziet er prachtig uit. Vandaar ook de complimenten aan de installateurs.

• Vestiging: Leiden

Hoi Wiebe, Dank je wel voor deze leuke aanbeveling! We geven de complimenten zeker door aan onze monteurs ;-) Vriendelijke groeten, Belisol Leiden

Voelde zeer vertrouwd aan

Belisol Gouda levert fantastische service. Het was heel fijn om een adviseur over de vloer te hebben die alle details van mijn specifieke woning mee kon nemen in de offerte. Daarnaast waren ze op de prijs ook nog eens erg concurrerend. Levering was ook nog eens eerder dan vooraf gecommuniceerd

• Vestiging: Gouda

Hi Rob, Dank voor het vertrouwen in onze diensten en deze mooie aanbeveling! Mvg, Belisol Gouda

Zeer vriendelijke mensen.

Beste, Dank je wel voor deze mooie 10 op 10 beoordeling! Mvg, Belisol Leiden

Vakwerk en goede service

Van begin tot einde goed geholpen door Belisol. Bij vragen, een snelle reactie. Installatie verliep vlot. Het is heel mooi geworden, vakwerk.

• Vestiging: Gouda

Hi Ingrid, Dank voor de mooie complimenten! Onze toppers werken dan ook met #liefdevoorhetvak! Mvg, Belisol Gouda

Fijne, goede en nette afwerking!

Onwijs bij dat wij bij Belisol Gouda onze kozijnen hebben laten bestellen en door hen hebben laten plaatsen. Wij zijn goed geholpen, van het uitzoeken qua juiste kozijn tot het laten plaatsen en de nalevering van onze horen. De mannen die de kozijnen hebben geplaatst hebben heel fijn en netjes gewerkt en goede mooie afwerking achtergelaten! Wij willen in de toekomst zeker nog terug komen.

• Vestiging: Gouda

Dank je wel Liona, wij zijn onwijs blij met deze leuke review! Groet, Belisol Gouda

Bijzonder blij met het resultaat van de nieuwe ramen

Onlangs zijn bij mij 2 ramen vervangen door Belisol. Een draai/kantelkiep raam op de 1ste etage en een dakraam op zolder. Geheel volgens afspraak is het werk uitgevoerd door de oude raamkozijn en de bestaande dakraam te verwijderen en af te voeren. De nieuwe ramen zijn van binnen uit geplaatst en de omlijsting inclusief de nieuwe vensterbank maakte het aanzien geweldig af. We zijn hierdoor volledig ontzorgd en super blij met het resultaat.

• Vestiging: Gouda

HI Pierre, Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Dank je wel nogmaals voor het vertrouwen in onze diensten. Mvg, Belisol Gouda

Tevreden over Belisol Gouda

In mei 2023 nieuwe kozijnen en voordeur gekocht en al in november geplaatst. Naar volle tevredenheid door team 5, Chris en Ridvan. Positief is ook de accurate opmeting door Wesley. Bij de aankoop kregen we veel keuze in details, die wij bij een ander bedrijf niet kregen.

• Vestiging: Gouda

Dank je wel voor de uitstekende beoordeling. We geven de complimenten zeker door aan onze collega's. Mvg, Belisol Gouda

Een flinke klus, maar zeer tevreden!

Wij hebben al onze kozijnen en deuren laten vervangen, inclusief het plaatsen van een schuifpui waar voorheen openslaande deuren en muurtjes stonden. We hebben er lang voor moeten wachten, wat soms wat frustreerde, maar het was het wachten waard! Het ziet er prachtig uit en isoleert stukken beter. De monteurs waren hartstikke bekwaam en respectvol. Ik zou Belisol Leiden zeker aanbevelen!

• Vestiging: Leiden

Super Esther, nogmaals dank voor het vertrouwen in onze diensten. Veel plezier met de nieuwe Belisol kozijnen en schuifpui ;-) Met vriendelijke groet, Belisol Leiden

Ze doen wat ze zeggen

Goed en vakkundig advies gegeven. De plaatsing ging voorspoedig. De monteurs waren vriendelijk en vakkundig. Er was een verkeerde buitenknop meegeleverd, dit werd snel vervangen. Al met al zijn we heel erg tevreden met onze nieuwe voor- en achterdeur.

• Vestiging: Drechtsteden

Hoi Hans, Dank je wel voor de mooie 10 op 10 :) Vriendelijke groet, Belisol Drechtsteden

Uitstekend vakwerk

Van A tot Z uitstekend werk geleverd. Bij Het adviesgesprek werd goed meegedacht en geluisterd naar de wensen. De werkzaamheden werden zelfs uitgevoerd eerder dan gepland. Het werkteam van Belisol is goed op elkaar ingespeeld en tussentijds overleggen met klant werd ook gedaan. Een klein nazorg probleempje wordt nog opgelost, kortom: Geen zorgen bij Belsol Gouda. Kwaliteit, vakwerk en communicatie (ook met de dames van het kantoor) als zeer prettig en vakkundig ervaren! Wellicht tot snel voor een nieuwe opdracht! Mijn dank is groot en hele fijne feestdagen voor het hele team Belisol Gouda

• Vestiging: Gouda

Hoi Lesley, Hier doen we het voor, dank je wel voor het vertrouwen! Op ons kan je alvast rekenen voor de volgende opdracht ;-) Vriendelijke groet, Belisol Gouda

Goede service, en zeer bekwame monteurs.

Goed advies, ik heb te maken met een vve. Ik wilde de kozijnen anders, maar het advies was om het hetzelfde te laten als voorheen. Ben ik blij om, ik heb de kleuren anders gedaan en daar was de vve niet mee akkoord. Moet ik herstellen, dus opgelucht dat dat het enige is. De mensen die de voorpui hebben vervangen hebben dat zeer kundig gedaan. Vakmensen! Twee minpuntjes, is dat er een kleine schade is ontstaan. Duurde lang om dat opgelost te krijgen. Heeft ook met de vve te maken. En de offerte pakte iets duurder uit als dat er in het gesprek beloofd was. Omdat er uiteindelijk toch thuis wordt opgemeten, en dat bleek in het gesprek niet juist te zijn. Maar daar ben ik mee akkoord gegaan.

• Vestiging: Leiden

Hoi Annette, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. We nemen je feedback zeker mee om onze dienstverlening nog te verbeteren. Vriendelijke groet, Belisol Leiden

Ik ben blij met de gemaakte keuze voor Belisol Leiden voor vervanging kozijn en schuifpui

Lang op zoek geweest naar een betrouwbaar bedrijf om mijn kozijn in de keuken en een schuifpui in de woonkamer te vervangen en na goede ervaringen van anderen gekozen voor Belisol Leiden. Afspraken worden goed nagekomen, netjes gewerkt, zorgvuldige afwerking en goed advies. Kortom een aanrader.

• Vestiging: Leiden

Hi Peter, Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Dank je wel voor het vertrouwen in onze diensten. Met vriendelijke groet, Belisol Leiden

Elke dag een glimlach!

Onze achterpui plus kozijnen was erg toe aan vervanging. Na een prettig gesprek met deskundig advies een offerte gekregen en de order bevestigd. Nu maar uitkijken naar de leverdatum. De mannen die alles hebben geplaatst waren vriendelijk, werkten snel, deskundig en hebben alles zo netjes afgewerkt. Alles zit er nu ruim een maand in en elke dag zeggen we wel een keer tegen elkaar hoe mooi het is en hoe blij we ermee zijn! Zwarte kozijnen en een mega mooie achterpui met raampartij en dubbele schuifpui. Absoluut niets op aan te merken en serieus aan te bevelen!

• Vestiging: Haarlem

Dank je wel voor deze mooie 10 op 10! ;-) Daar doen we het voor met zen allen, met #liefdevoorhetvak! Vriendelijke groet, Belisol Haarlem

Zeer vriendelijke en hulpvaardige lui daar in denhaag/wateringen

Belisol den haag/wateringen zijn zeer klant gericht, luisteren goed naar wat de klant wenst. Geduld en tussen tijdse veranderingen zijn geen probleem en spelen daar goed op in. Met andere woorden, de verkopers micheal en rick zijn zeer vriendelijke en oplossing gericht, komen afspraken na en extra inspanning is voor hen totaal geen probleem., gr Rob Kras

• Vestiging: Den Haag

Hi Rob, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Dank je wel voor het vertrouwen in onze diensten. Met vriendelijke groet, Belisol Den Haag

Mooi en netjes

Hele mooie schuifpui. Netjes en snel geplaatst en mooi afgewerkt. Zeer fijne en goede ervaring van uitzoeken van schuifpui tot oplevering aan toe.

• Vestiging: Leiden

Mooi zo, Mariska! Veel plezier met jullie nieuwe Belisol schuifpui ;-) Vriendelijke groet, Belisol Leiden

Top!!

Fijne proactieve communicatie

• Monteurs
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Vestiging: Haarlem

Dank je wel Ton, dat lezen we graag! :) Als we nog iets kunnen doen om van de 8 een 10 op 10 te maken, geef ons zeker een seintje ;-) Vriendelijke groet, Belisol Haarlem

In de showroom vriendelijk ontvangen en te woord gestaan met koffie. Wat de keuzes zijn duidelijkheid en overleg . De monteur met In meten goed overleg . De monteurs waren vakbekwaam en erg vriendelijk en overleg met monteren. Alles netjes afgewerkt en al het afval weer meegenomen. Fantastisch

• Vestiging: Utrecht

Hi Kees, Dank je wel voor deze mooie feedback en top beoordeling, daar worden we blij van! Nogmaals dank voor het vertrouwen in onze diensten. Vriendelijke groet, Belisol Utrecht

Super heel goed en zeker netjes gewerkt

Was een hele goede communicatie met het bedrijf alles perfect op tijd en zonder fouten Werknemers keurig gewerkt en zeer vriendelijk al met al een super bedrijf

• Vestiging: Leiden

Hi Marcel, Top, dank je wel voor deze fijne beoordeling. Mooi om te lezen dat alles naar wens is verlopen! Vriendelijke groet, Belisol Leiden

Over Belisol Kozijnen en Deuren

"Belisol kozijnen en deuren, opgericht in 1977, telt meer dan 80 showrooms en ruim 1.000 medewerkers in België, Nederland en Frankrijk. Belisol is een op-en-top Belgisch familiebedrijf dat inzet op service, kwaliteit en innovatie."