Wij zijn zeer tevreden met de afwikkeling van de verkoop van onze caravan. Kijken-Kopen-Halen- Betalen en vrijwaring. Een eerlijke prijs voor een caravan uit 1995. Al met al een vriendelijk en vooral betrouwbaar bedrijf.

• Personeel

Correcte prijs. Vriendelijke medewerkers en afspraken worden goed nagekomen. Prima bedrijf

• Personeel

Alles is zeer naar wens verlopen! Prettig contact.

• Personeel

super tevreden over de manier van zakendoen, vriendelijk,en correct.we mochten zelfs spullen die we zelf niet meer in de auto kregen vervoerd, in de caravan laten en deze ophalen bij het depot. daar werd ons zelfs nog kop koffie aangeboden,we zijn zeer tevreden over de afhandeling ,en zeker een aanrader voor iedereen die zijn /haar caravan wil verkopen.menig ondernemer kan een voorbeeld nemen aan deze firma over zaken doen.

• Personeel

Prettig om zaken te doen. Goede communicatie, afspraken worden nagekomen. Niets op aan te merken.

• Personeel N.v.t.

Zeer vlot en vriendelijk contact gehad en de caravan ook verkocht.

• Personeel

Wij konden onze vouwwagen uit 1993 met gemak kwijt aan Caravans Inkoop Landelijk, nadat deze te lang te koop stond. Michel is deze met een collega op onze vakantieplek in Zuid Limburg op komen halen; prima geregeld! Voeg daar ook nog eens het vriendelijke en duidelijke voorkomen aan toe van dit bedrijf en voila; je hebt een goed gevoel over de deal! Van harte aanbevolen......

Een zeer goede ervaring.

• Personeel

Eerste indruk van bedrijf goed en betrouwbaar. Deze hebben een indicatie gegeven en aankomende week zal het bedrijf langskomen. Wij zijn erg benieuwd naar de rest maar voor zover nu een prettige afstemming.

• Personeel

Kwamen via internet bij dit bedrijf. Gebeld, Dezelfde dag, afspraak. Tijdens de afspraak gelijk een goede, en onderbouwde prijs aanbieding. Snelle en correcte benadering en afhandeling.

• Personeel

De procedures zijn duidelijk, praktisch en vertrouwen wekkend. De afspraken worden zeer goed nagekomen. De medewerkers zijn uitermate correct en verstaan hun vak. In zijn totaliteit een zeer positieve ervaring.

• Personeel

Nette snelle afhandeling. Precies volgens afspraak. Vriendelijk! Top!

• Personeel

Telefonisch een prijs opvraag gedaan , na goed gesprek overeengekomen om de caravan te komen bekijken. Binnen 2 dagen is men komen kijken, goede prijs geboden en na akkoord verkoop is de de caravan meteen meegenomen.Hele fijne en nette afhandeling, gelijk het vrijwaringsbewijs. Een bedrijf met ouderwetse Service afhandeling. Wat we met elkaar afgesproken hebben maken ze ook waar. Een aanrader voor een ieder.

• Personeel

Vanwege een nieuwe auto moesten we op zoek naar een nieuwe caravan (te zwaar voor auto). Ook maar een mailtje naar caravan inkoop landelijk (in ons eigen Margraten ;-) ). Michel kon lopend naar ons toe en is dan ook snel gekomen. Onze 10 jaar "oude", "jonge" caravan ziet er gewoon nog als nieuw uit en dit werd door Michel ook gezien en opgemerkt! Op een prijs uitgekomen welke onder onze gewenste prijs uitkwam, maar we verdiende nu iets bij de aankoop van de nieuwe caravan (korting geen inruil). Dus een win win situatie. Wat ik hier ook wil zeggen is dat je vaak een bepaald beeld hebt bij inkoop bedrijven (althans wij).... Nou, daar is hier totaal geen sprake van! Zeer nette correcte uitleg, ik zou niet weten hoe het beter moest. Alles werd snel en correct afgehandeld door Michel. Ik zal hem aanbevelen bij mijn caravan kennissen.....

• Personeel

Snelle en correcte afhandeling van de verkoop en ophaling.

• Personeel

Heel plezierig,terechte opmerkingen,snelle besluitvorming Kortom,kan niet beter.

• Personeel

prijsopvraag gedaan , snelle reactie, binnen 1 dag komen kijken, goede prijs geboden, de dag erna de caravan komen ophalen. Hele fijne en nette bejegening, hele goede afhandeling, gelijk het vrijwaringsbewijs. Een bedrijf met ouderwetse Service afhandeling. Echt Toppie !!

• Personeel

Zeer vriendelijke en betrouwbare koper Fantastisch dat alles zo snel geregeld was en zeker ook de betaling Zeer tevreden

• Personeel

Ik had foto's van onze caravan met tekst en uitleg doorgestuurd. Ik kreeg snel reactie met een indicatie prijs. Er was binnen een week een afspraak gemaakt en zijn ze langs gekomen. De afhandeling was super, keurige prijs samen afgesproken. Papierwerk, het overschrijven etc. werd meteen geregeld. Ik zou ze zeker aanbevelen! Erg tevreden!

• Personeel

Positief. Goede communicatie , goede inschatting van de prijs , snelle afhandeling.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer onprofessioneel bedrijf. Caravans Inkoop Landelijk heeft mij een goed bod gedaan per mail ik heb nog teruggemaild met de vraag of ze zeker waren van hun bod. Bij aankomst gaf de chauffeur al gelijk een bod dat ongeveer de helft was van het eerste bod. Deze heeft toen hij de mail zag met Caravans Inkoop Landelijk gebeld en deze zei dat hij niet meer mocht bieden. Het zou een vergissing zijn!! chauffeur was behoorlijk boos maar kon er dus ook niets aan doen. Al met al is het contact met Caravans Inkoop Landelijk niet erg netjes geweest

• Personeel

Bij aankomst heb ik direct aangegeven dat de caravan welke u heeft aangeboden vele jaren ouder was dan wat u per mail had aangegeven. Wij hebben nog geprobeerd om op een reële manier dit probleem op te lossen maar door gemengde gevoelens en verwachtingen zijn we helaas niet tot een oplossing kunnen komen. En heb ik een rit naar de Achterhoek voor niets gemaakt (vanuit Margraten vlakbij Maastricht).

Na één telefoontje is de hele verkoop snel, vakkundig, zeer fatsoenlijk, uitermate behulpzaam en naar volle tevredenheid afgehandeld. Kortom: een bedrijf dat het vertrouwen ten volle waard is.

• Personeel N.v.t.

Binnen vier dagen was ik mijn caravan kwijt. Heldere communicatie en heldere afspraken.

• Personeel

Goede communicatie, goed overleg en prettige afhandeling.

• Prijs N.v.t.
  • Personeel

Correcte en vakkundige behandeling.