Jan

Goede ervaring met de verkoop van mijn caravan geen geloop of gebel aan de deur door andere mensen. Hij wordt direct over geschreven RDW en je geld krijg je via de bank of contant. Ze nemen hem dan meteen mee. Goede service aan raden waard.

Snel, vakkundig en zorgvuldig.

Tijdens diverse telefonische contacten werden we klantvriendelijk bejegend. Op ons verzoek zijn ze snel begonnen afbreken en opruimen van onze vaste standplaats. Dat wil zeggen: afbreken voortent, verwijderen beschermdak caravan, afvoeren van meubilair. Afvoeren van 45 m2 aan grote tegels. Met als resultaat een keurig opgeruimde campingplek.

Snelle aflevering van een prima caravan

Geholpen door 2 prima Mannen met kennis van zaken en gevoel voor alles wat met kamperen te maken heeft Prima Service en snelle financiële afhandeling en overschrijven op naam Een aanwinst voor de caravan Markt met deze klantvriendelijke onderneming GEAN Bedankt

Wat een fantastische service ! Een hele fijne ervaring met dit bedrijf gehad. De caravan van mijn ouders is keurig opgehaald en we zijn ontzettend vriendelijk geholpen. Ga zo door!

Persoonlijke benadering, vriendelijke mensen, prima bedrijf

Hoewel wij niet naast de deur wonen, was de medewerker stipt op de afgesproken tijd aanwezig. Persoonlijk contact vooraf via app en telefoon was soepel verlopen. Ook nu verliep de inspectie van de caravan door de medewerker en de zakelijke afhandeling soepel. Zeer tevreden!

Top, men heeft zich volledig aan de afspraak gehouden.

Na mijn 1e mail kwam er snel een reactie. En vervolgens volgde alles elkaar snel op per mail en werd de caravan opgehaald. Dat niet alleen , ook het terrein werd schoongemaakt en daarna ontvingen wij ter bevestiging ook nog een foto. Top dus.

Onze nieuwe caravan werd netjes gebracht van Kerkade naar Frankrijk. De oude werd gevrijwaard en mee teruggenomen. Vriendelijke chauffeur alles netjes afgehandeld.

Zeer goed en betrouwbaar

Goede ervaring Snelle en correcte afwikkeling Wat mij betreft aan te bevelen

Werkelijk uitstekend.

Na telefonisch contact afspraak gemaakt voor verkoop van mijn caravan in Kroatie. Vriendelijk, persoonlijk contact. Alles exact volgens afspraak. Afstand tussen Nederland en Kroatie was geen probleem, afspraak om 10.00 uur, tussentijds berichtje dat het 30 minuten later werd. Werkelijk verbazend, na controle, bedrag en papieren geregeld binnen 5 minuten.

Alles volgens afspraak

Volgens afspraak, snel en goed bereikbaar. Vriendelijke service

Met de volgende kernwoorden: Snel, correct, integer , afspraak is afspraak! Komt alle afspraken voor 100% na. Dit bedrijf zeker aan te bevelen.

Super, nette en correcte mensen.

Binnen een dag eigenlijk alles geregeld, netjes te woord gestaan, afspraken netjes nagekomen. Geprobeerd via Marktplaats te verkopen, alleen maar gezeur en mensen die niet komen opdagen. 100 vragen beantwoord en geen koper. Zou meteen. Weer mijn caravan aan caravans inkoop landelijk verkopen. Ook aan de deur netjes vriendelijk en correct, wat mij betreft een echte aanrader en een. Voorbeeld voor alle handelaren.

Eerlijk, goed en snel!

Nadat de caravan geïnspecteerd was, werd er gelijk een goede prijs aangeboden. Dezelfde dag stond het geld op de rekening en was de vrijwaring geregeld. Dag erna zijn ze de caravan komen ophalen. Geen gedoe met kopers en gelijk een eerlijke prijs! Top geregeld!!

Hobby

Zeer correct en goede afhandeling

Goede prijs correce afhandelijk en vriendelijk.

Super afgehandeld

Prettige werk wijze alles thuis afgehandeld géén rompslomp geld meteen op rekening n vrijwaring bewijs nette correcte afhandeling super

Goede communicatie en sneller dan snel!

Wat een verademing is het zaken doen met Michel. Duidelijk, eerlijk en mega snelle afhandeling. Caravan heb ik op afstand verkocht. Het vrijwaringsbewijs en de betaling binnen 7 minuten geregeld. Kortom: RESPECT!! Vette aanrader!

Zeer betrouwbaar en alle afspraken nagekomen

Betrouwbaar bedrijf dat ik iedereen kan aanbevelen. Snelle en correcte afwerking.

Snelle en correcte afhandeling .

Goede service, prettig en voorkomend.

Gelijk bij de eerste telefonische kennismaking was men vriendelijk. Bij de kennismaking en beoordeling van de caravan was men zakelijk maar daarnaast ook menselijk. Men bood hulp welke door ons dankbaar is aanvaard. Wij bevelen dit bedrijf en het personeel in vertrouwen aan bij anderen

Alles is volgens afspraak gedaan en correct afgehandeld.

Mijn ervaring met het bedrijf, afspraak is afspraak en als je een vraag die via WhatsApp of telefoon stelde dan kreeg/krijg je altijd snel antwoord.

Super afgehandeld!

Een man van zijn woord! Alles keurig afgehandeld . We hebben 6 caravans verkocht en Michel heeft alles zeer accuraat afgehandeld . Bedankt voor de goede service!

Nette behandeling niet opdringerig begrip voor de situatie en een redelijke prijs voor de caravan gekregen en goed contact met elkaar gehad.

• Personeel

Beste Michel Laughs, Ik belde je om te vragen of je eventueel interesse zou hebben in de koop van mijn caravan. Je kwam meteen vertrouwd over in het beoordelen van de caravan. Ook had je begrip voor mijn situatie, het overlijden van mijn man. Michel gaf me de tijd dit te overleggen met mijn dochters en te kijken welke “ dingetjes” ik nog uit de caravan zou willen hebben. 2 dagen later haalde hij de caravan op. Ik vond het moeilijk om er afstand van te doen, maar Michel gaf me het vertrouwen dat “ de caravan vast een nieuw leven “ zou krijgen. Ik ben met een gerust gevoel weg gegaan. OOk adviseerde ik een vriendin “ Michel” als hulp bij de verkoop van de caravan. Hij is professioneel, maar wel laagdrempelig , een topper! Groetjes, Margo Meijs-Gilissen

• Personeel

In een half uur, werd mij duidelijk dat ik de verkoop van mijn caravan (met veel emotionele waarde) aan Michel kon verkopen. Ik had alle vertrouwen in hem. Hij is geduldig, niet opdringerig, respect en begripvol voor mijn situatie, behulpzaam. Echt Toppie. Ik zal hem zeker aan andere adviseren, als er vragen zijn rondom caravans! Mijn dank si groot.