rederij succes heeft heel goed geluisterd naar onze wensen en hebben door de geleverde service (boot, diner, programma en gezelligheid) de familie, van jong tot oud, daarmee een onvergetelijke dag bezorgd.

Dank voor deze mooie beoordeling!

In een woord: super! Qua voorbereiding en uitvoering.

• Locatie van het programma: Sleepboot Norway

Dank voor deze mooie beoordeling!

Een goed verzorgde en leerzame dag voor jong en oud. De ontvangst en bediening was hartelijk. Kortom zeer goed verzorgd

Dank voor deze mooie beoordeling!

super gezellig en goed eten en drinken

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Ondanks regenachtig weer hebben we een leuke, mooie en relaxte vaartocht gemaakt

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Wij hebben enorm genoten van de boottocht, zowel de verwarmde ruimte als het vriendelijke en flexibele personeel hebben wij gewaardeerd. Hartelijk dank voor deze mooie ervaring en met vriendelijke groet, Jos & Martin Nelissen.

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Ons jaarlijkse bedrijfsuitje met werknemers en hun partners is een groot succes geweest! Heerlijk informeel borrelen en bbq-en op het voordek van de boot. Als verrassing rib boot-varen wat echt een belevenis was. Vriendelijke bediening en schipper (s). Kortom een zeer geslaagde middag/avond.

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Geweldige avond gehad met 40 gasten ter gelegenheid van ons 25-jarig huwelijk. Ze dachten met ons mee, zowel vooraf, tijdens en na afloop. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, zelfs last minute op ons verzoek nog vegetarisch eten voor een gast gemaakt. En, wat wij Chouffebier liefhebbers geweldig vonden, ze hadden vat Chouffe bier geregeld en voor zeer schappelijke prijs per glas geschonken. Erg leuke route gevaren en ik weet niet hoe ze het hadden geregeld, maar we hadden ook nog prachtig weer. Dank jullie voor onvergetelijk feest. Caroline en Henk

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Geweldig schip. Leuke service. Mooie tocht gemaakt over IJ en via Nieuwendam naar westelijk havengebied.

• Locatie van het programma: Sleepboot Norway

We hebben een zeer geslaagde borreltocht op de Eem gemaakt. Dank!

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Prachtige tocht, prima atmosfeer, heel vriendelijke en proffessioneel petsoneel Voldeed aan de verwachtingen en waren bereid op het allerlaatst de tocht aan te passen

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

goed geregeld en prima verzorgd

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

We hebben een super leuke dag gehad. De kinderen mochten af en toe aan het roer staan, wat een bijzondere ervaring! Bediening was goed en erg gastvrij. Boot super sfeervol. Kortom, een hele geslaagde middag!

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Het was een feestelijke dag met familie en vrienden op een prima verzorgde boot. Mooie vaartocht naar eiland Pampus waar voor ons een rondleiding geregeld was. Lekkere lunch op de boot, glaasje wijn erbij en later ook heerlijke cappuccino's. Er waren kleine kinderen bij, maar die kregen een zwemvestje. Alles perfect geregeld en in een plezierige sfeer. Zeer zeker aan te bevelen!!

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Bijzondere gastvrije ontvangst, mooie vaartocht naar jachthaven Kroeze te Eembrugge. Alles was TOP !

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Wij hebben als afdeling een hele leuke en gezellige vaartocht gehad. Sommige hadden een beetje last van koude voeten door de wind die onder het zeil van gangboorden naar binnen waaide. Zeer vriendelijk personeel. Eten zag er heel verzorgd uit en smaakte erg goed.Ik wil jullie allen nogmaals heel hartelijk danken voor de leuke vaart en wellicht tot een volgende keer Met vriendelijke groet, Harry de Groot Vitens N.V.

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Ben zelf met de vaartocht niet mee geweest, maar heb van het bruidspaar en hun gasten begrepen dat ook dat top was. Complimenten voor de professionaliteit, flexibiliteit en gastvrijheid!

• Bediening N.v.t.
  • Catering N.v.t.
  • Locatie van het programma: Salonschip Succes

Fantastische tocht met hele goede bediening in Zuiderzoet en aan boord.

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Een prachtige locatie in een landelijke omgeving, precies zoals op de website te zien is. Mooi interieur en een heerlijke warme kachel. Verzorging is top, flexibel in wat eerder of later eten en als je belt staat er even later iemand voor je klaar om je te helpen. Fijn is ook dat je op jezelf bent met je gezelschap en ongestoord kunt vergaderen.Aanrader!

• Locatie van het programma: Vergaderlocatie Grote Melm

Laatst met de afdeling Marketing een inspirerende brainstormdag beleefd op deze prachtige vergaderlocatie. Aan de Eem in Soest, werden met een brandende open haard ontvangen in een gezellige ambiance. De locatie beschikt over alle moderne apparatuur die nodig is om constructief te vergaderen. Bediening en kwaliteit van het eten waren beide uitmuntend. Een absolute aanrader! Roy van de Giessen Manager Marketing & Communicatie MAN Truck & Bus b.v.

• Locatie van het programma: Vergaderlocatie Grote Melm

Erg vriendelijk en klantgerichte benadering! Snelle offerte en er is divers overleg mogelijk.

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

uitstekende bediening, heldere snelle offerte, goede afspraken, leuke boot, mooie route ...lekker weer.. zou alleen het prezieze opstappunt beter communiceren. voor de rest: Top!

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Beste Maurice, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en je goede feedback! Wij zullen vanaf heden alle bevestigingen voorzien van een duidelijke locatietekening.

topdag. Weer zat mee, maar dat was een extra cadeautje bij de door Succes gerealiseerde Landelijke burendag aktie die wij met jullie mochten verzorgen voor een groep mensen met een beperking, waarvan er enkele zelfs nog nooit op een boot hadden gezeten. Dank voor jullie bijdrage. Mvg. Ben

• Catering N.v.t.
  • Locatie van het programma: Salonboot 10-55 personen

Mooie vergaderlocatie aan de Melm. Erg content over het totaalplaatje. Catering, bediening, presentatie materialen etc.

• Locatie van het programma: Vergaderlocatie Grote Melm

Het was een geslaagde privé-rondvaart met 10 personen op de luxe sloep. We werden netjes volgens schema afgehaald bij de haven achter het CS in Amsterdam. Daar wachtte de schipper met bemanning ons op met een hapje en drankje. Vervolgens kregen we een prima rondvaart door de Amsterdamse grachten. Onderweg werd er niets aan het toeval overgelaten. Heerlijke hapjes werden bereid op de bbq, gekoelde drankjes en prima begeleiding. Alles top geregeld en volgens afspraak. Het extra rondje kregen we als service van de zaak. Een dikke aanrader voor iedereen die met een klein gezelschap wilt genieten van een privé-rondvaart.

• Locatie van het programma: Luxe Sloep 2-12 personen