Wat een prachtige tocht hebben wij gemaakt! De voorbereiding, het contact: zeer plezierig, alles was bespreekbaar. Heel tevreden!

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Wij hadden t.g.v. ons 50 jarig huwelijks jubileum met 10 personen een geweldige vaartocht vanuit Bunschoten over Eem met hapjes en drankjes. De eigenaren waren allerhartelijkst en betrokken. De catering was prima. Wij kunnen redelijk Succes bij iedereen aanbevelen. Dank Jolanda en Arie!!

• Locatie van het programma: Sleepboot Norway

contact verliep wat moeizaam, verder was alles uitstekend geregeld.

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Afgelopen zaterdag 26 mei hebben wij met salonschip 'de Succes' een prachtige dag gehad voor ons 'Kroonfeest'. De vriendelijkheid en gastvrijheid hebben onze dag tot een groot succes gemaakt waar we nog lang van mogen genieten en op kunnen terug kijken. We zagen onze gasten genieten en we hadden natuurlijk ontzettend veel geluk met het weer. Kortom het was een groot 'SUCCES' ! En mochten we in de toekomst ooit nog willen varen, dan komen we zeker bij jullie terug.

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

We hebben een absoluut droomhuwelijksfeest beleefd op de buitenlocatie en later op het salonschip De Succes! Communicatie en contact met Rederij Succes in de voorbereidingen verliepen vlekkeloos en altijd positief/constructief. Op de dag zelf konden we gerust alles uit handen geven en volop genieten van ons feest. Ontzettend bedankt, nogmaals!!!

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

We hebben ter gelegenheid van het 60-jarig huwelijk van mijn ouders een prachtige tocht gemaakt over het IJmeer. Met een flexibele schipper, vlotte bediening, lekkere lunch, drankjes en goed verzorgde hapjes. Zelfs voor mooi weer was gezorgd. Aanrader en een uitstekende prijs-kwaliteit!

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Prima tocht voor ons jubileumfeest. Prachtige boot. Zeer klantvriendelijke kapitein & assistentes.

Alles perfect in orde!!

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Super leuk, een prachtige dag naar Pampus. Wat een gastvrij team!

• Offerte / voorbereiding N.v.t.
  • Locatie van het programma: Salonschip Succes

Uitstekende bemanning en goede catering

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Allen maar tienen? Ja en ruimschoots verdiend! Alles was perfect. De locatie, de vaartocht en zelfs voor het prachtige weer was gezorgd. Wij organiseren al heel lang een jaarlijkse 'versierde' borrel voor een select aantal vrienden, maar in al die jaren (meer dan 30) hebben we nog nooit zo veel enthousiaste reacties gehad in de dagen erna. Dat is volledig te danken aan Arie en Jolanda en de wijze waarop zij alles voorbereidden en uitvoerden. Niets dan lof en als het mogelijk was een 11 te geven hadden we dat zeker gedaan!

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Hele flexibele en leuke club, we hebben we 3x de route gewijzigd maar was allemaal geen probleem, vrolijke schipper, goede bediening, uitstekende catering, en een leuk schip ook, mooie klassieke uitstraling en behoorlijk ruim. Zeker aan te bevelen!

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

We hebben een hartstikke leuke vaartocht gehad. Mooie boot, goede catering en vriendelijke mensen. Het RIB-varen was ook super geregeld en echt een spectaculaire ervaring. We hadden wel erg geluk met het weer, de zon scheen volop en dat heeft natuurlijk ook veel invloed.

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

De vaartocht over de Eem met het mooie salonschip "Succes" was een onvergetelijk onderdeel van onze jaarlijkse familie-dag, mede dankzij de prettige bediening en niet te vergeten, het weer, dat tegen de verwachting in toch redelijk goed uitpakte. Ik raad deze rederij dan ook van Harte aan !

• Catering N.v.t.
  • Locatie van het programma: Salonschip Succes

Plezierig personeel, kapitein beantwoorde alle vragen en was flexibel kwa vaarroute. Kortom een mooie dag gehad met succes.

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

We hebben rondje Muiden Amsterdam gedaan. Voorbereiding prima. Genodigde met enige beperking kon komen proberen of de boot voldoende toegankelijk was en werd met alle respect en vriendelijkheid bejegend. Vaartocht was fantastisch. Catering prima. Complimenten voor de bediening : vriendelijk , alert en niet opdringerig. Het oordeel van de gasten was unaniem geweldig, we hebben genoten.

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Hele prettige samenwerking in de voorbereiding, waarbij pro-actief door Rederij succes naar het weer en de betreffende activiteit werd gekeken. De boot zelf is een hele mooie boot, met een vriendelijke/gezellige crew

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Ter gelegenheid van mijn 80ste verjaardag met 21 gasten genoten van de vaartocht van Amsterdam via Pampus naar Muiden met een voortreffelijk verzorgde lunch aan boord. Een leuke bemanning en alles klopte. In een woord geweldig!!!

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

U heeft het gewoon keurig gedaan. Bij de prijsafspraken kwamen we er goed uit. De verzorging en de uitvoering waren van een hoog niveau. De dames van de bediening en Nico hebben er alles aan gedaan om het de gasten naar de zin te maken. Persoonlijk vond ik het buffet niet top maar echte klachten heb ik daarover niet ontvangen.Het rapportcijfer van gemiddeld een 8 hebt u zonder meer verdiend.

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Mooie vaartocht over De Eem, genieten van het heerlijke weer en de goede catering! BBQ op locatie Grote Melm was ook heerlijk, en allemaal fantastisch verzorgd!

• Locatie van het programma: Luxe Sloep 2-12 personen

Prima vaartocht! We hadden een mooie tocht over de Vecht voor een familie-uitje (verjaardag grootmoeder met al haar kinderen en kleinkinderen). Onderweg werden we goed verzorgd met drankjes en hapjes en er was een heerlijke bbq. Erg mooie boot met kleine details zoals verse bloemetjes in vazen, aangestoken kaarsjes en een kroonluchter in het ruim. Tot slot een uitstekende, vriendelijke bediening. Een dikke 10 van ons!

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

We hebben er van genoten en onze gasten ook! Enige minpunt is de bereikbarheid vooral als je van ver komt. Voor ons zelf was het ook wat moeilijk omdat de ingang anders was dan de vorige keer.

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Het is met Succes geregeld door Rederij Succes. Wij hadden een werkuitje geregeld en dit was van zeer goede service. Seizoen buffet was top! Zeker een aanrader. Wij hebben nu weer een vaarttocht geboekt en nu met BBQ party all in XL.

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Wij hebben een mooie vaartocht gehad en alles was goed geregeld. Iedereen heeft enorm genoten dus zeer geslaagd

• Locatie van het programma: Salonschip Succes

Familiefeestje over de vecht en naar Pampus. Groot succes! Voor jong en oud bijzonder plezierig. Heerlijke lunch aan boord, ruimte genoeg voor 21 man binnen en buiten, terras en aan dek. Vriendelijke bediening, prettige kapitein, alles goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar.

Over Rederij Succes

Filter op Taal