Top geregeld

Goede uitleg vertegenwoordiger Door vakmensen geplaatst en alles volgens afspraak. Prima bedrijf is een aanrader

Aardige en goeie monteurs

Super service

zeer goede service, snelle werkers

Professioneel

Professioneel en betrouwbaar.

Super gedaan

Vriendelijke en netjes afgewerkt ook verkoper was zeer vriendelijke wij zijn erg tevreden. Vriendelijke groeten M van der Tuin

Perfect geregeld en ondersteund

Ik heb best wel even lopen twijfelen over de aanschaf en zelfs nog na het 2de gesprek. Maar het team van de Solarstudio heeft een goed en duidelijk verhaal en doen er alles aan om je twijfels weg te halen. Alles wordt tot in de puntjes geregeld en het is een perfect op elkaar ingespeeld team. Zeer zeker aan te raden.

volledig tevreden !

Vanaf het eerste contact met Michelle tot een dag na plaatsing super geïnformeerd over mogelijkheden/verloop. Zojuist app geïnstalleerd en wij kunnen niet wachten inzicht te krijgen. Vandaag, dag na plaatsing mooie bos bloemen ontvangen en een telefoontje als welkom en informatie dat systeem in werking is getreden. Tot nu toe helemaal tevreden en hopelijk blijven wij op termijn ook zo blij met jullie service.

Geweldige uitleg /service

Goede service,maar communicatie kan beter!

Eerste kennismakingsgesprek zeer duidelijke uitleg! Communicatie onderling kan nog wat beter.

Goede service: gied werk geleverd

Na een duidelijk vrijblijvend gesprek en uitleg van het gehele traject dat we gehad hebben met Bart hebben we maar meteen de knoop doorgehakt om met hun in zee te gaan. Via mail werd alles in rap tempo opgevraagd, aangeleverd, goedgekeurd en afgehandeld. Ook snel daarna werd de technische opname gedaan; op basis hiervan werden zelfs aanpassingen gedaan. Omdat er op twee dakvlakken panelen gelegd moesten worden moest er 1 paneel meer gelegd worden (om twee mooie rechthoekige vlakken te krijgen). Dit werd binnen een dag ook als zodanig goedgekeurd (Top!). Uiteindelijk een afspraak gemaakt om de panelen te leggen. Op die dag komt er een vrolijk team aan de deur en voor je het weet zitten ze al op je dak. Maar ook voor je er erg in hebt zijn ze weer van je dak! Bij ons moesten op twee dakvlakken panelen gelegd worden (12 en 22); jongens waren om 9 uur aan de slag en om 12 uur klaar. Hard gewerkt, maar ook super netjes gewerkt. Omdat ze bij het leggen een scheurtje ontdekten in één van de panelen werd besloten om deze niet te leggen. Binnen een paar dagen waren ze er alweer met een nieuw paneel. Wij zijn supergeleidende met onze mooie zonnepanelen.

Mooie panelen,goed advies,goede montage. Vakwerk!!!

Snelle en goede service

Een goede uitleg van de adviseur /vertegenwoordiger Gert Heij. Daarna goed behandeld en netjes alles afgehandeld en gemonteerd. Ik zou alleen graag nog een goede uitleg van de app willen, maar daar neem ik binnenkort wel contact over op.

Proffesioneel

Kundige en professionele werknemers. Werken netjes.

Goede inlichtingen

Duidelijke uitleg over het proces. Snelle levering/plaatsing.

net niet geheel afgerond

montage en begeleiding , prima . Ik mis alleen het laatste stukje afronding , jammer

Vertrouwd

Goede en proffesionele verkoper. Fijn dat je op de hoogte gehouden wordt. Goede en aardige installateurs. Snel en goed geleverd en geplaatste panelen. Verkoper die komt kijken. Daarna nog een telefoontje en een bosbloemen. Gewoon top.

Heel goed,top geregeld alles

Van af het eerste tot aan het plaatsen bereidwillig iedere vraag wat dan ook te beantwoorden.

Slecht bedrijf

Heb ook het idee dat de opbrengsten niet kloppen. Jammer dat dit bedrijf deze panelen verkoopt, systeem klinkt op zich goed.

Geachte heer mevrouw, Wij maken voor de opbrengst berekeningen gebruik van de nieuwste technologieën van de universiteit Delft. Daarnaast krijgen onze klanten een opbrengstgarantie. Deze garantie houdt in dat wij u garanderen dat de opbrengst gehaald wordt. Mocht dit onverhoopt toch niet het geval zijn dan gaan we u het tekort compenseren en zorgen wij dat het voor de toekomst opgelost wordt. U hoeft zich dus geen enkele zorgen te maken over de opbrengst.

Goede organisatie

Goede informatie gehad, waarna zsm de inspectie is geweest. Alle papier werk snel geregeld. Installatie snel gedaan met vakkundige en vriendelijke monteurs. Alles netjes gedaan en alles netjes achtergelaten.

Gemakkelijk en snel

Netjes en heel vriendelijk

Top bedrijf

Goede service en ze werken netjes

Snel en vakkundig

Erg goed

Heel prettig

Fijne ervaring. Alle afspraken worden correct nagekomen. De plaatsing is netjes en snel gegaan. Heel aardige jongens. Leuke bos bloemen ontvangen en ook heel prettig dat er na een paar dagen nog gebeld werd of er nog vragen/problemen waren.

Een zeer goede ervaring

Nette werkers, ook in deze lastige tijd. Denken goed mee met wat je als klant wil. Meterkast keurig aangepast. Alles netjes achtergelaten. Zonnepanelen leveren direct op.

Van A tot Z top geregeld!

Van advies, via super snel financiën geregeld, naar snelle, keurige plaatsing. Alles wordt heel duidelijk uitgelegd en zelfs de btw wordt geregeld. Echt zorgeloos dankzij de top service van het hele team van Solar Studios

Monitorweg 50

1322BJ Almere