Goede communicatie en service

Duidelijke uitleg Monteurs hebben netjes gewerkt.

Vriendelijk & Snel

Montage is erg goed gegaan. Vriendelijk personeel en erg duidelijk in de afspraken. Al met al TOP!!

Top bedrijf

Wij hebben de adviseur op bezoek gehad. Goed uitgelegd en alles was duidelijk. Handtekening was gezet en alles ging eigenlijk vrij snel en professioneel.

Slechte communicatie en slechte service

In september 2020 zijn er bij ons zonnepanelen geplaatst. De plaatsing is perfect verlopen. Kundige mannen die weten wat ze doen. Maar wij hebben in december 2020, januari 2021 en nu in december 2021 gehad dat de zonnepanelen een maand lang niet werkten. Dat ze uit stonden. Hier moeten we dan zelf achter komen en als je dan contact opneemt of mailt krijg je geen antwoord of word je niet teruggebeld. De service is waardeloos. Deze week heb ik gebeld en zou ik teruggebeld worden maar in plaats van dat men belt krijg ik een mail met het begin "zoals besproken"( we hebben elkaar niet eens gesproken) met algemene informatie maar niet werkt. Daarnaast is ons een opbrengst belooft die bij lange na niet gehaald wordt. Bij navraag hebben zij hele andere gegevens dan wij van onze energieleverancier hebben gekregen. Er was ons compensatie beloofd als het resultaat niet was behaald. Zodra alles betaald is ben je niet meer interessant De zonnepanelen werken in ieder geval nog steeds niet.

Reactie voor op de site: Wij van deSolarStudio betreuren het dat u onze service zo ervaren heeft. Uit onderzoek is gebleken dat destijds de communicatie vanuit onze kant heeft plaats gevonden maar door u niet altijd is opgemerkt. Gelukkig hebben we contact met elkaar gehad en dit met elkaar kunnen uitspreken. Wat betreft de opbrengst garantie is er vanuit de fabrikant geconstateerd dat het systeem de maanden december januari en februari heeft gewerkt maar door een kapot onderdeel u dat niet kon zien op de app. Wij hebben u daarvan een overzicht kunnen sturen waaruit blijkt dat de zonnepanelen naar behoren werkte en u niks bent misgelopen qua opbrengst. Het kapotte onderdeel is kosteloos vervangen als onderdeel van onze service. Ook hebben we zoals beloofd een jaar na het monteren een na-inspectie gedaan. Bij deze inspectie lezen wij op afstand uit of het systeem de opbrengst gehaald heeft wat er bij de overeenkomst gegarandeerd is. In dit geval kwam er een perfect certificaat uit waaruit bleek dat meer dan de beloofde opbrengst behaald was. Kortom geen reden om te compenseren. Wij van deSolarStudio staan voor een goed klant contact en gelukkig is onze band weer hersteld.

Erg netjes uitgelegd, geen push! Vakkundig neergelegd. Uitleg super! Zeer tevreden klant.

Prima service en kwaliteit geleverd

Door Solar alle zaken goed voor bereid. Tevens ondersteuning, installatie en afhandeling op zeer professionele wijze gedaan.

Zonnepanelen zoals het hoort

In eerste instantie terughoudend naar de 'gratis' zonnepanelen maar tegelijkertijd nieuwsgierig. Vooral de kwaliteit van de panelen (met 30 jaar fabrieksgarantie en 30 jaar! Vermogensgarantie), maar ook het financiele gedeelte heeft mij echter overtuigd. Mijn netto-energielasten zijn iets lager terwijl ik geen cent hoef in te leggen. Dat lijkt ongelofelijk maar is echt waar!

Al een jaar liggen hier de panelen op het dak. Goede panelen, uitstekende kwaliteit. Geen gekitte rotzooi, maar pure duitse degelijkheid. De solarstudio werkt op basis van een groene lening. Deze streep je helemaal weg in verhouding met je energiekosten. De rente van deze duurzaamheidslening mag je opgeven bij de inkomstenbelasting. Al met al een hele slimme investering om gelijk te profiteren!

Goeie uitleg door prettige mensen en netjes gemonteerd

Heel snel geregeld. Goeie uitleg Goeie voorbereiding Hele snelle montage Goeie en vriendelijke uitleg van de app

van a tot z prima geregeld

met michael 3 afspraken gehad hoe alles gaat en werkt en over de kosten en zo, is allemaal prima verlopen. plaatsing panelen heel goed gegaan. zijn zeer tevreden!

Snelle service en vriendelijk personeel

Na overleg met mijn partner besloten om voor de SolarStudio te gaan. Onze adviseur was erg vriendelijk en heeft alles duidelijk uitgelegd. De inspectie kwam al vrij vlot, 3 dagen nadat onze adviseur bij ons is geweest. Inmiddels liggen onze zonnepanelen er keurig bij, deze zijn 2,5 week nadat de adviseur is geweest geplaatst. Dit bedrijf is een echte aanrader. Snel, professioneel en zeer klantvriendelijk.

Super professioneel

De voorlichting liet wat te wensen over, had allemaal wat duidelijker gekund maar verder een prima ervaring. De monteurs waren heel kundig en legden alle heel precies uit.

Vriendelijke mensen, duidelijk, meteen een antwoord klaar!

Compleet pakket

Positieve ervaring opgedaan met De SolarStudio, levering vanaf eerste gesprek in een maand verwezenlijkt, alles duidelijk geinformeerd. Afspraken allen nagekomen, montage netjes en vlot uitgevoerd. Ook de nazorg is goed geregeld door middel van telefonisch contact.

Mensen werkten erg netjes en vlot

De mensen die bij ons de montage hebben gedaan werkten netjes en vlot. Dachten ook met je mee.

Gewoon doen wat ze beloven

Netjes de afspraak nagekomen. Keurig alles aangelegd volgens afspraak.

Vakkundig en professioneel

Wij hebben de contacten met Solar Studio als bijzonder prettig ervaren. Veel vakkennis en de uitleg/installeren is zeer netjes verlopen.

Plaatsing in een dag, netjes snel en vriendelijk.

Medewerkers arriveerden om 9.00 u, zijn direct aan het werk gegaan. Ondanks hozende regen doorgewerkt en rond 15.30 u vertrokken en alles netjes weer opgeruimd. Complimenten.

Duidelijk en goede service

Alles is duidelijk uitgelegd, bij het eerste gesprek, wat er moest gebeuren vooraf, aan de telefoon bij vragen en bij de installatie. Sommige afspraken maken duurde wat lang maar alles is goed opgelost. We zijn blij dat we gekozen hebben voor de Solar Studio

Geen klachten alles super verlopen

Alles is goed verlopen vriendelijk en netjes

Na ons vrijblijvend kennismakingsgesprek hebben wij gekozen de zonnepanelen door SolarStudio te laten plaatsen. Bij de kennismakingsgesprek hebben wij aan de hand van een presentatie duidelijke info en inzage van de kosten gekregen. Plaatsing van de panelen kon al op korte termijn en de heren hebben dat in de stromende regen weten te realiseren. Toppers. Na de installatie nog uitleg gekregen en alles was in werking. Service en communicatie is goed. Alles wordt geregeld. Wij raden SolarSudio zeker aan.

Eerlijk aanbod, afspraken komen ze na, netjes werk

Duidelijk plan, alleen wel aan moeten passen door monteurs vanwege beperkingen vanuit 1e plan verkoper (schaduw, moeilijk te plaatsen). Tijdens inspectie vergeten pannen terug te leggen. Bij plaatsing kundig team, netjes werk afgeleverd, fijn meegedacht en snel werk geleverd. Uiteindelijk tevreden, ook contact bij vragen is snel qua reactie vanuit Solar Studio. Al met al tevreden tot nu toe

Goede ervaring

Goed contact. Duidelijke uitleg. Alles vlot gehandeld

Eerlijk over opbengsten, prima service en netjes gemonteerd

Eerlijk en open over mogelijkheden Vlotte en nette installatie

Super van A tot Z: Deze partij weet wat ‘ie doet.

Transparant, geïnteresseerd en afspraak = écht afspraak. Geen sales praatjes maar op maat advies. Uitvoer perfect, op tijd, er wordt netjes gewerkt en voordat je het weet zie je op de app wat de zonnestralen voor je doen :) Van A tot Z: Een superervaring.