Geachte heer, U heeft die racefiets 2 jaar geleden bij ons aangeschaft, en wilde dit exemplaar hoe dan ook van ons kopen. Na 2 jaar krijg ik een mail van u dat u de fiets te hoog vind en deze wil ruilen voor een andere fiets. Ik heb u per mail laten weten dat ruilen niet meer mogelijk was na 2 jaar gebruik, maar dat u de fiets wel kon inruilen. Fietsplaza
U heeft wel degelijk garantie ontvangen,en zelfs na de garantie periode hebben wij onder coulance de versnellingsnaaf( die door u eigen toedoen kapot is gegaan) voor inkoopprijs aangeboden en arbeidsloon niet berekend. Alleen had u ook na 4 weken weer terug moeten komen voor het aantrekken van de spaken, en dat heeft u nooit gedaan, ook is de fiets nooit bij ons in onderhoud geweest, ook niet voor de 1e gratis servicebeurt. Tevens heeft u van Sparta de garantie voorwaarden extra per email ontvangen.Waarin duidelijk bleek dat u geen recht had op garantie! Garantie word vergoed aan de dealers door de betreffende fabrikant, in dit geval dus Sparta, en die heeft de door u geclaimde garantie dan ook afgewezen. Ook bij de "echte fietsenmaker" zoals u het noemt, heeft u de kosten moeten betalen, dus ook hij heeft het niet onder garantie kunnen krijgen bij Sparta. Dus blijkt het dus ook echt geen garantie te zijn. Ps onze fietsenmaker heeft al zijn diploma's voor fietstechnicus , wat bedoelt u dan met "echte fietsenmaker"
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.