Goeie communicatie en service!

2dehands Sparta ebike gekocht en laten bezorgen in Limburg. Prima communicatie en snelle levering. Prijs-kwaliteit uitstekend!!

2 E bikes gekocht waarbij een zeer goede uitleg werd gegeven en een goede deal kunnen maken met inruil. Eerste servicebeurt ook goed gedaan en snel klaar.

Echt een top fietsen winkel

Van informatie vragen tot kopen , Niet opdringerig goed advies en goede uitleg bij aflevering. Dit is de vierde fiets die wij daar kopen .dus meer als een tevreden klant.

Prettig geholpen

We hebben wel lang op onze fietsen moeten wachten, maar daar kan fietsplaza niets asn doen. Toen ze er een aal waren is de rest keurig afgewikkeld.

Prima winkel en deskundig en klantvriendelijk personeel

Altijd goed geholpen en eerlijke en betrouwbare medewerkers die hun afspraken altijd nakomen.

Prima snelle service

Geen

Prima zaak, goede voorlichting.

Na lang zoeken, besloten om een e bike van Victoria te kopen. Om precies t e zijn de Victoria 7.7. Goed gesprek gehad in de winkel over de paar dingetjes die ik nog wilde weten. Rijd inmiddels tussen de buien door, al weer drie weken rond en geniet nog steeds van mijn keuze.

Prima ervaring.

Goede communicatie met het bedrijf. De fiets werd keurig op tijd afgeleverd in prima staat.

Top service komen hun afspraken goed na

Altijd vriendelijk, correct en goed advies. Komen hun afspraken goed na. De service is uitstekend, kortom wij zijn dik tevreden en prijstechnisch doen ze het heel Leuk 👍. Zeker de moeite waard om heen te gaan !

Vriendelijke en oplossingsgerichte houding

Hoewel door productieproblemen bij Sparta de beloofde leveringsdatum niet werd gehaald werd gezocht naar oplossingen zoals leenfiets. De prijs was zeer goed.

vriendelijk snel aanrader

Victoria fiets tweedehands in uitstekende staat voor een scherpe prijs gekocht. vriendelijke communicatie, snelle levering, betrouwbare fietswinkel. Ik kom graag nog een keer. Zandvoort 24-10-19

Fantastische winkel

Ruime keus in prachtige e-bikes. De verkoper dringt zich niet op maar luistert naar jou wensen en geeft zeer goed advies. Heb daar een Victoria e trekking aangeschaft met ook nog een leuke korting.

Uitstekend!

Prima bedrijf, klein maar groot in service en deskundigheid! Vandaag even langs geweest met een probleempje aan mijn fiets en dat is deskundig verholpen en.....service van de zaak. Vriendelijke en beleefde mensen en zeer vertrouwd! Bedankt mensen van Fiets-Plaza!

service nihil

ruim jaar geleden nieuwe racefiets gekocht/ aangesmeerd bij Fietsplaza die achteraf ( d.m.v. bikefitting bij gerenommeerde fietsenzaak) 3 maten! te groot voor mij blijkt te zijn. Verzoek aan Fietsplaza om deze misstap weer recht te zetten en aanbod te doen om fiets voor nieuwe, in de goede maat in te ruilen wordt totaal genegeerd. Ze zijn voor na service niet thuis. Mijn ervaring is dus dat Fietsplaza enkel wil verkopen en of de fiets wel bij je past, deert hen blijkbaar niet. Jammer!

Geachte heer, U heeft die racefiets 2 jaar geleden bij ons aangeschaft, en wilde dit exemplaar hoe dan ook van ons kopen. Na 2 jaar krijg ik een mail van u dat u de fiets te hoog vind en deze wil ruilen voor een andere fiets. Ik heb u per mail laten weten dat ruilen niet meer mogelijk was na 2 jaar gebruik, maar dat u de fiets wel kon inruilen. Fietsplaza

Ben zeer tevreden over mijn aankoop en ook over de service. Vriendelijke mensen en afspraak is afspraak! Van harte aanbevolen!

• Nazorg en garantie

Inmiddels 2 Sparta e bikes gekocht, waarvan 1 fiets veel problemen gaf, maar alle problemen zijn perfect opgelost door Fietsplaza. Goede service, denken mee over oplossingen. Klantvriendelijk. Ook voor normale onderhoud beurten het juiste adres en niet duur. Zeker een aanrader!

• Nazorg en garantie

Heb ruim 7 jaar geleden 2 (dure) Sparta E-Bikes gekocht bij Fietsplaza en ben tot nu toe uitermate tevreden over de service, deskundigheid en klachtafhandeling. Evt. volgende aankoop: Bij Fietsplaza!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Met veel plezier hebben wij twee fietsen gekocht bij de fietsplaza. Helaas hebben wij zo veel problemen gehad met een fiets. Garantie hebben wij niet gehad wat ons echt heeft verbaasd. Nazorg heeft ons veel geld gekost op een nieuwe fiets. Daarbij hebben wij een jaar later de fiets zelf laten repareren bij een echte fietsenmaker en is nu eindelijk het probleem verholpen. Dus het probleem kan dus wel opgelost worden op de juiste manier. Ook hier moesten wij weer zelf de hoge kosten voor betalen. Overleg is niet mogelijk met de fietsplaza het is altijd de schuld van de klant en service hebben wij in niets gehad. Dus voor ons nooit meer terug naar de fiets plaza

• Nazorg en garantie

U heeft wel degelijk garantie ontvangen,en zelfs na de garantie periode hebben wij onder coulance de versnellingsnaaf( die door u eigen toedoen kapot is gegaan) voor inkoopprijs aangeboden en arbeidsloon niet berekend. Alleen had u ook na 4 weken weer terug moeten komen voor het aantrekken van de spaken, en dat heeft u nooit gedaan, ook is de fiets nooit bij ons in onderhoud geweest, ook niet voor de 1e gratis servicebeurt. Tevens heeft u van Sparta de garantie voorwaarden extra per email ontvangen.Waarin duidelijk bleek dat u geen recht had op garantie! Garantie word vergoed aan de dealers door de betreffende fabrikant, in dit geval dus Sparta, en die heeft de door u geclaimde garantie dan ook afgewezen. Ook bij de "echte fietsenmaker" zoals u het noemt, heeft u de kosten moeten betalen, dus ook hij heeft het niet onder garantie kunnen krijgen bij Sparta. Dus blijkt het dus ook echt geen garantie te zijn. Ps onze fietsenmaker heeft al zijn diploma's voor fietstechnicus , wat bedoelt u dan met "echte fietsenmaker"

Deskundig geholpen

Duidelijk/eerlijk zonder poespas

• Prijs / kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Prima zaak, nette prijzen voor de gevoerde merken.

• Prijs / kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.

geweldige service en uitgebreid assortiment met vakkundige menseb

• Nazorg en garantie

Ik kan niet anders dan overal een 10 voor geven. Ik heb vier maanden terug een fiets bij deze winkel gekocht en enorm tevreden. Het scheelde flink in de prijs t.o. Andere fietsenzaken. Afgelopen zaterdag terug geweest voor de Servië beurt en ik ben zeer correct en deskundig geholpen. Hier rijd ik graag wat kilometers voor om! Ik beveel deze zaak dan ook van harte aan.