Slecht

Na zeven minuten aan de telefoon gezeten te hebben werd deze niet opgenomen. Toen via de mail contact gezocht, ook geen reactie gekregen Mijn klacht betrof een föhn , Chi Onyx Euro shine föhn, die net een jaar oud was en nu alleen koude lucht blaast. Fhön kostte € 99 Ik beveel John Beerens niet aan. Je krijgt geen reactie.

Waardeloos

Bestelling geplaatst (+betaalt) bijna een maand geleden, nog altijd niet ontvangen. Het beste van al is dat ze niet eens antwoorden op mail. Raad iedereen af om hier te bestellen !!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Slecht, late levering, niet bereikbaar, waardeloze klantenservice

Klantenservice pas bereikbaar na meer dan 20 min in de wacht te hebben gestaan. Bestelde producten waren niet op voorraad en 'door de actie' waren er teveel van besteld. Ook was het druk op het sorteercentrum. Vreemd dat je als klant niet wordt geïnformeerd en dat er niet wordt gereageerd op de gestuurde email. Waarom verkoop je meer dan je aankan? En te weinig capaciteit op de klantenservice. Ik ga hier zeker nooit meer bestellen.

Beerenslecht........

op tijd bestellen dan morgen leveren........ mooi niet! Bellen zou na een week moeten kunnen, toch........? alleen maar een bandje afdraaien en na een kwartier de verbinding verbreken. Gewoon niet opnemen en de klant in onzekerheid achterlaten . Mailen dan maar........., ook geen antwoord Wat een ruk bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Zeer slechte service, geen aanrader!

Wacht al 2 weken op mijn bestelling maar nog steeds niet ontvangen. Bij veel producten stond voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis, loze beloftes. Een week geleden werd me beloofd een deel al op te sturen maar ook dat niet gekregen. Op mails wordt niet meer gereageerd, op berichten op Facebook ook niet. En het regent er klachten van gedupeerden. Dat je als webshop die de naam draagt van een beroemde kapper zo omgaat met klanten is voor mij niet te begrijpen. Ik bestel er dan ook nooit meer wat en betaal dan liever iets meer bij een andere betrouwbare shop.

Onwijs slechte service

2 weken geleden een bestelling geplaatst, op een vrijdag dus kan begrijpen dat de levertijd van "voor 22:00 besteld morgen in huis" niet haalbaar is .. Wat mij wel haalbaar lijkt is contact houden met de klanten over de bestelling. Tot op heden niks ontvangen, wel betaald. Mails verstuurd zonder enige reactie. Vraag mij echt af hoe een webshop op deze manier kan bestaan ?!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Slechte communicatie en geen levering producten

Ik heb op 25 mei een bestelling geplaatst en mijn bestelling is nog steeds niet binnen. Een krultang en zonnebrand. Krultang heeft een levertijd van maximaal 5 dagen. Inmiddels is de levertijd verstreken en probeer ik sinds gisteren zowel telefonisch als per e-mail en FB contact op te nemen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar en op e-mail en FB wordt niet gereageerd. Het kan altijd dat een levering langer duurt dan normaal, maar de communicatie laat echt ten wensen over en men wordt in de tussentijd ook niet geïnformeerd over een vertraagde levering van een bestelling.

Heel erg tevreden

Snelle levering en goede service!!

Zeer slecht, sterk af te raden.

Zeer slechte service, heel erg ontevreden. In het kort: een defect product ontvangen, een maand later nog geen nieuw product ontvangen. 30 april een bestelling geplaatst. Ik kreeg het weliswaar de volgende thuis thuisbezorgd. Maar de dop van de droogshampoo was beschadigd: het omhulsel was in tweeën gebroken en de spuitknop ontbrak volledig. Daardoor was het artikel onbruikbaar. Sanne van de klantenservice zei dat het artikel waarschijnlijk kapot is gegaan tijdens het vervoer, maar dat lijkt me sterk, omdat het spuitknopje volledig ontbrak in de doos. Het artikel is dus al kapot in de doos gegaan. Ik kon een nieuw product krijgen als ik de beschadigde zou opsturen. Op basis van voorgevoel, probeerde ik het nog voor elkaar te krijgen dat zij meteen een nieuw artikel zouden opsturen, tegelijkertijd met het retourproces van het defecte artikel. Helaas kon dat niet. 2 mei heb ik het artikel geretourneerd bij een DHL servicepunt. DHL gaf op 20 mei het volgende aan: Uw retourzending is naar het centrale sorteercentrum gestuurd. Vanuit hier gaan alle retourzendingen door naar de oorspronkelijke verzender. De laatste scan die u ziet, is dat het pakket naar het sorteercentrum gaat. Daarna is de zending niet verder te traceren in het netwerk van DHL. Met andere woorden: vanuit DHL zult u geen bevestiging krijgen dat uw pakket retour is, deze krijgt u van het bedrijf waaraan u retourneert. Johnbeerens reageert niet op mijn e-mails op de vraag wanneer ik van hen een ontvangstbewijs krijg en of ze me niet op basis van het bewijs van DHL een nieuw product kunnen opsturen. Inmiddels is het ruim een maand geleden dat ik de bestelling heb betaald, maar ik heb nog steeds geen bruikbaar product ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld en ik bestel ook zeker niet weer bij deze webshop. Ik raad het anderen ook niet aan om hier te bestellen. De klantenservice is zeer slecht en ze doen er niets aan om de klant tegemoet te komen.

Late levering

Op de website beloven ze "voor 22.00 besteld is morgen in huis", maar hier wordt niet aangehouden. De eerste keer dat ik iets bestelde kwam het een week te laat en werd er ook pas na een week op mijn mail gereageerd. Uiteindelijk excuses aangeboden en 5% korting gekregen op mijn volgende bestelling. Ik wil het graag nog een kans geven en heb laatst weer iets besteld. Deze keer wederom geen reactie op mijn mail en tot nu toe al een vertraging van een week. Jammer van deze slechte service, want de producten zijn erg fijn.

Slecht

Pakket wordt bij een pick-up point 20 km verder bezorgd. Ik moet dan maar een nieuwe bestellen en wanneer zij over 30 dagen het pakketje terug hebben, kan ik mijn geld terug vragen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een webshop. Ik heb op 8 april shampoo besteld. Er zou 2-5 werkdagen levertijd op zitten. Het is nu 29 april en nog steeds niets ontvangen. Ik krijg geen mededeling over dat het product later komt, ik moet er zelf achteraan gaan. Op mijn e-mail krijg ik geen reactie. Ik heb al 5 x gebeld. Elke keer krijg ik een ander antwoord, bijv: dat het pakket de volgende dag geleverd zou worden. Vandaag zagen ze dat het op status inpakken stond terwijl het product niet eens op voorraad blijkt te zijn. Als het goed is moet ik vandaag nog een mail krijgen met de verdere afhandeling, ik heb er sterk mijn twijfels over, aangezien er meerdere beloftes zijn gedaan die niet worden nagekomen..
  • Prijs-/Kwaliteitverhouding

Mijn nichtje is heel blij met haar cadeau, de Moroccanoil Treatment. Van JohnBeerens kreeg zij ook nog eens een Moroccanoil Perfect Defense Haarspray cadeau! Online besteld en laten bezorgen op haar adres, als verrassing.
  • Prijs-/Kwaliteitverhouding

Prima prijs, duidelijke bestelprocedure, snelle levering
  • Prijs-/Kwaliteitverhouding

Prima webshop. DHL maakte een fout met bezorgen, dit werd door John Beerens meteen opgelost. Al vaker hier besteld en is altijd prima in orde.
  • Prijs-/Kwaliteitverhouding

Product gebruik ik al jaren en nu met een leuke korting gekocht.

• Prijs-/Kwaliteitverhouding

Super goede stijltang besteld, echte aanrader
  • Prijs-/Kwaliteitverhouding

Zoals gewend, prima service, goede haarproducten en uitstekende nazorg van de bestelling. Aanrader!
  • Prijs-/Kwaliteitverhouding

Ik heb al een paar keer een bestelling gedaan, en altijd heel snel en correct geleverd... Enkel met feestdagen kan 't wat langer duren. Één review wil ik absoluut geven over een product dat ik dankzij jullie heb leren kennen en waar ik niet meer zonder kan... Dat is de " wow dream coat". Zaaaalig product. Nu kan ik mijn haar eindelijk laten groeien ☺! Ook leuke kortingen op vele producten... Gewoon " TOP"!!!
  • Prijs-/Kwaliteitverhouding

Snelle levering. Ik heb de Sugerbears besteld. Tijdend een mentaal en fysieke heftige periode merk ik dat mijn haar er zeer slecht aan toe is. Ik heb de sugerbears besteld en volgens zeggen werkt het pas na een aantal maanden. Ja of het lijkt zo of het is echt zo mijn haar structuur is sterker en mijn haar heeft weer meer volume. Of het echt zo is of tussen mijn oren zit maakt mij niet zoveel uit zolang ik maar het gevoel heb dat mijn haar er beter aan toe is dam voor de Sugerbears. Als je haar maar goed zit.
  • Prijs-/Kwaliteitverhouding

Snelle en correcte levering.
  • Prijs-/Kwaliteitverhouding

Bij deze zou ik Johnbeerens.com zeker aan iedereen aanbevelen, omwille grote keuze aan merken en nog veel meer. Zeker een aanraser om eens te shoppen bovendien heeft het ook een snelle service wat ook een pluspunt is

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb goed ervaring met John Beerens. Ben blij en tevreden