Klantonvriendelijk en producten over datum

Slechte ervaring, ik had iets gekocht de houdbaarheidsdatum was voorbij, en dan begint het je moet heel veel keer bellen of mailen om een retourbon te krijgen, om te weten of vervangartikel is opgestuurd. Uiteindelijk krijg je vervangartikel, is het weer over datum, opnieuw mailen bellen, ik moest het opnieuw opsturen en ik kreeg dan maar mijn geld terug bij ontvangst door hen want ze konden het niet vervangen (hele stock dus over datum? zegt duidelijk iets over de kwaliteit van de producten). We zijn bijna 3 weken verder, nog steeds geen geld terug en als je er zelf niet achter zit, moet je niet veel verwachten van de klantendienst.

WAARDELOOS

WAT BELACHLIJK, een stijltang die niet na behoren werkt. Trekt haren uit je hoofd en dat vind JohnBeerens.com of in iedergeval de klantenservice van John Beerens dat de stijltang goed functioneert, een woord waardeloos. Ik heb de stijltang net 14 dagen en ik meldt het netjes wat krijg je als keuzes.(ik zie het eigenlijk niet eens als klantvriendelijke keuzes) maar goed de keuze 1 is de helft van je aankoop bedrag terug of 25%. Ook hierin zegt de een wat anders. Of een optie de stijltang terug krijgen. Maar waarom zou ik een stijltang retour willen die pijn doet bij het stijlen, daar is hij te duur voor. Beide opties zijn dus geen oplossing ik heb de stijltang nog geen maand. Zo geen aanrader, ik had een goede stijltang al zoveel jaar in gebruik dus daarom in vertrouwen nadat deze stuk is gegaan een nieuwe gekocht maar na dit koop ik hier nooit meer iets. Voor mijn zijn hierin twee oplossingen mogelijk of ik krijg het aankoop bedrag compleet terug of jullie sturen een goed werkende stijltang op.

Super Communicatie

The Knot Dr. borstel is voor mij een van de eerste borstels die daadwerkelijk werkt bij mijn type haar (krullen/dik) . De borstel gaat niet kapot en haalt de klitten pijnloos uit mijn haar. Het is een onwijs fijne borstel. Op een schaal van 1 tot 10 is het zeker 10! Plus de service bij John Beerens is onwijs fijn. Snel en fijn contact over het product. Echt een aanrader.

Vreselijke (klanten)service

“Daarom staat goede, persoonlijke en snelle service hoog bij ons in het vaandel.” Dat jullie dit op jullie site durven te zetten. Van service is totaal geen sprake. Op 07 Juli heb ik producten besteld die op 08 Juli bij een DHL Parcelshop zijn bezorgd. Helaas was ik met een deel van mijn bestelling niet tevreden. Ik heb middels een e-mail direct laten weten dat ik gebruik wilde maken van mijn herroepingsrecht en heb het product geretourneerd. Nadat er twee weken waren verstreken en het bedrag niet op mijn rekening werd bijgeschreven heb ik schriftelijk contact gezocht. Een medewerker van uw bedrijf heeft mij middels een e-mail laten weten dat het pakket bij jullie was aangekomen en dat jullie deze zsm zouden verwerken. Nadat er weer een week was verstreken waarin uitbetaling uitbleef heb ik telefonisch contact opgenomen met uw bedrijf. Wederom werd mij door een medewerkster van de klantenservice verzekerd dat er een spoedaanvraag zou worden ingediend bij de financiële afdeling en dat het geld de volgende dag op mijn rekening zou staan, dit is niet gebeurd. Vandaag heb ik opnieuw telefonisch contact gezocht en mijn beklag gedaan. Een medewerker van uw bedrijf heeft mij toen beloofd direct contact te leggen met de financiële afdeling en mij hier dezelfde dag nog over terug te bellen en schriftelijk verslag te doen, ook dit is niet gebeurd. We zijn inmiddels een maand verder en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Ik ben het zat. Ik ga verdere stappen ondernemen.

Klote service

Totaal geen goede communicatie mogelijk, reageren gewoon weg niet!!! Ik ga weer bestellen bij salontopper.nl top service daar

Wacht al maanden op mijn geld!

Al vier maanden wacht ik op mijn geld. Elke keer als de medewerkers van John Beerens bewijs, informatie of feedback nodig hadden stuurde ik netjes wat zij nodig hadden. Ik kreeg daarop iedere keer excuses als: door verhuizing is er een groot achterstand, of fout ligt bij DHL enzovoort. Vind dit erg jammer want mijn eerste ervaring was goed en bij de tweede bestellen / retour gaat alles fout!! Oplossing stort mijn geld terug. Ruim vier maanden wachten is niet normaal.

Slechte service

Ik bestelde altijd mijn haar tools en producten bij John Beerens maar nu het ontvangen van een kapotte flacon en vervolgens geen contact kunnen krijgen of een smoes met een email terug 'we zijn achterstand opgelopen door drukte in emailverkeer' en vervolgens geen oplossing en geen contact te krijgen ben ik er klaar mee. Jammer!

ZEER SLECHT! NIET HIER BESTELLEN!

Oooo wat wilde ik dat ik eerst de reviews had gelezen voordat ik een bestelling had gedaan bij John Beerens! Nu helaas te laat en precies hetzelfde liedje als in alle andere reviews. Adres fout ingevuld door John Beerens, pakket teruggestuurd door DHL naar John Beerens. Vervolgens weer opnieuw gestuurd, maar weer met het foute adres... Het is echt een zooitje daar. Ik weet niet of dit een bepaalde techniek is om klanten aan de lijn te houden of dat er gewoon echt iets totaal mis gaat bij de administratie, maar het is in ieder geval een hele shady onderneming. Ik verwacht niet mijn producten nog te krijgen en mocht dat binnen een week niet gebeuren dan ga ik aangifte doen bij de politie. Ik zou iedereen aanraden dit ook te doen, dan worden ze snel genoeg op het matje geroepen!

Administratie en klantenservice is een zooitje!

Slecht! Pakket nooit ontvangen, mails worden niet beantwoord, en telefonisch contact wordt je ook constant aan het lijntje gehouden. 4x gemaild en al 3x gebeld. Nog steeds geen geld terug!

Verschrikkelijk!

Wat een slechte service! Klantenservice is heel moeilijk te bereiken, na een paar keer proberen en iedere keer 10 minuten te hebben gewacht eindelijk een medewerker gesproken. Pakket teruggestuurd omdat er verkeerde producten zijn geleverd, nu 1 maand verder nog steeds niks gehoord of een betaling gekregen hoewel ik binnen twee dagen de producten heb teruggestuurd. Verscheidene keren een mail gestuurd ook geen terugkoppeling of een belletje. Het zijn oplichters meer niet, de producten zijn stukken duurder dan elders. Never en nooit meer!

leveren niet, geen communicatie

Al meer dan een maand op mijn pakket aan het wachten en nog steeds niet gehad. Ook lijkt me de beoordeling dat iemand wel contact met john beerens heeft gehad zeer straf daar ik 19 mails heb gestuurd, 5 keer 15 minuten in wacht heb gehangen naar een bandje te luisteren zonder gehoor te krijgen. Dat zo een webshop nog bestaat is absurd.

Top servico

Snel geleverd! Ik las veel slechte beoordelingen en had daardoor bijna niet gekocht ma had er toch op gewaagd en bestelling is super snel toegekomen

Horrible client service!

Horrible client service! if it is possible, I would put -1 star… I placed an order for next day delivery and immediately after paying, I have noticed that something went wrong, and the selected delivery point was different from the one I need. I have right away written an email AND called to the client service, they asked me for my order number, lady on the line said, that it is no problem and she is going to change it this moment. After about hour, I received another email with packing list, and what do I see?!?! – delivery address is NOT changed…. So, I call to the service centre once again and ask to clarify my shipping details, and once again lady on the line ensured me, that it is no problem, she has ALREADY changed everything, and it will be sent to the correct address! I should just ignore details on the packing list. In the evening, I am receiving “track&trace” and guess which address is mentioned there?!?!? – the old, incorrect delivery point…. the pick up point is working every day till 18.00 and this is the same time my work day is finishing, so I have no idea how can I pick my package. My advice – do not deal with unprofessional shops, better save your money and nerves and purchase goods any other location!

Snelle levering

Stijlborstel besteld op zaterdag avond en op dinsdag in huis. Snelle levering. Mijn dochter heeft nog gebeld en contact gehad met de verkoper.

Waardeloos

Eerste product was door toedoen van hun in een heel andere woonplaats geleverd. Ik moest maar een nieuw product bestellen. Het geld van het oude product heb ik na 6 weken nog altijd niet terug.

Very poor service

Never reply to my email as well as messages sent from other social media. Very disappointed. Very disappointed. Very disappointed.

Slecht

Na zeven minuten aan de telefoon gezeten te hebben werd deze niet opgenomen. Toen via de mail contact gezocht, ook geen reactie gekregen Mijn klacht betrof een föhn , Chi Onyx Euro shine föhn, die net een jaar oud was en nu alleen koude lucht blaast. Fhön kostte € 99 Ik beveel John Beerens niet aan. Je krijgt geen reactie.

Waardeloos

Bestelling geplaatst (+betaalt) bijna een maand geleden, nog altijd niet ontvangen. Het beste van al is dat ze niet eens antwoorden op mail. Raad iedereen af om hier te bestellen !!

Slecht, late levering, niet bereikbaar, waardeloze klantenservice

Klantenservice pas bereikbaar na meer dan 20 min in de wacht te hebben gestaan. Bestelde producten waren niet op voorraad en 'door de actie' waren er teveel van besteld. Ook was het druk op het sorteercentrum. Vreemd dat je als klant niet wordt geïnformeerd en dat er niet wordt gereageerd op de gestuurde email. Waarom verkoop je meer dan je aankan? En te weinig capaciteit op de klantenservice. Ik ga hier zeker nooit meer bestellen.

Beerenslecht........

op tijd bestellen dan morgen leveren........ mooi niet! Bellen zou na een week moeten kunnen, toch........? alleen maar een bandje afdraaien en na een kwartier de verbinding verbreken. Gewoon niet opnemen en de klant in onzekerheid achterlaten . Mailen dan maar........., ook geen antwoord Wat een ruk bedrijf!

Zeer slechte service, geen aanrader!

Wacht al 2 weken op mijn bestelling maar nog steeds niet ontvangen. Bij veel producten stond voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis, loze beloftes. Een week geleden werd me beloofd een deel al op te sturen maar ook dat niet gekregen. Op mails wordt niet meer gereageerd, op berichten op Facebook ook niet. En het regent er klachten van gedupeerden. Dat je als webshop die de naam draagt van een beroemde kapper zo omgaat met klanten is voor mij niet te begrijpen. Ik bestel er dan ook nooit meer wat en betaal dan liever iets meer bij een andere betrouwbare shop.

Onwijs slechte service

2 weken geleden een bestelling geplaatst, op een vrijdag dus kan begrijpen dat de levertijd van "voor 22:00 besteld morgen in huis" niet haalbaar is .. Wat mij wel haalbaar lijkt is contact houden met de klanten over de bestelling. Tot op heden niks ontvangen, wel betaald. Mails verstuurd zonder enige reactie. Vraag mij echt af hoe een webshop op deze manier kan bestaan ?!

Slechte communicatie en geen levering producten

Ik heb op 25 mei een bestelling geplaatst en mijn bestelling is nog steeds niet binnen. Een krultang en zonnebrand. Krultang heeft een levertijd van maximaal 5 dagen. Inmiddels is de levertijd verstreken en probeer ik sinds gisteren zowel telefonisch als per e-mail en FB contact op te nemen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar en op e-mail en FB wordt niet gereageerd. Het kan altijd dat een levering langer duurt dan normaal, maar de communicatie laat echt ten wensen over en men wordt in de tussentijd ook niet geïnformeerd over een vertraagde levering van een bestelling.

Heel erg tevreden

Snelle levering en goede service!!

Zeer slecht, sterk af te raden.

Zeer slechte service, heel erg ontevreden. In het kort: een defect product ontvangen, een maand later nog geen nieuw product ontvangen. 30 april een bestelling geplaatst. Ik kreeg het weliswaar de volgende thuis thuisbezorgd. Maar de dop van de droogshampoo was beschadigd: het omhulsel was in tweeën gebroken en de spuitknop ontbrak volledig. Daardoor was het artikel onbruikbaar. Sanne van de klantenservice zei dat het artikel waarschijnlijk kapot is gegaan tijdens het vervoer, maar dat lijkt me sterk, omdat het spuitknopje volledig ontbrak in de doos. Het artikel is dus al kapot in de doos gegaan. Ik kon een nieuw product krijgen als ik de beschadigde zou opsturen. Op basis van voorgevoel, probeerde ik het nog voor elkaar te krijgen dat zij meteen een nieuw artikel zouden opsturen, tegelijkertijd met het retourproces van het defecte artikel. Helaas kon dat niet. 2 mei heb ik het artikel geretourneerd bij een DHL servicepunt. DHL gaf op 20 mei het volgende aan: Uw retourzending is naar het centrale sorteercentrum gestuurd. Vanuit hier gaan alle retourzendingen door naar de oorspronkelijke verzender. De laatste scan die u ziet, is dat het pakket naar het sorteercentrum gaat. Daarna is de zending niet verder te traceren in het netwerk van DHL. Met andere woorden: vanuit DHL zult u geen bevestiging krijgen dat uw pakket retour is, deze krijgt u van het bedrijf waaraan u retourneert. Johnbeerens reageert niet op mijn e-mails op de vraag wanneer ik van hen een ontvangstbewijs krijg en of ze me niet op basis van het bewijs van DHL een nieuw product kunnen opsturen. Inmiddels is het ruim een maand geleden dat ik de bestelling heb betaald, maar ik heb nog steeds geen bruikbaar product ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld en ik bestel ook zeker niet weer bij deze webshop. Ik raad het anderen ook niet aan om hier te bestellen. De klantenservice is zeer slecht en ze doen er niets aan om de klant tegemoet te komen.